Nee hoor, het is een beetje verstopt achter de sparreboom.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:03 schreef popolon het volgende:
Mooi 'pandje' Nikita.
Ik zie alleen het zwembad niet, heb ik een vergrootglas nodig?
Nostalgie speelt vaak bij expats.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:15 schreef Vincenski het volgende:
Hey ik zie een molentje in de tuin staan
De horizontale 'platen' die je ziet zijn van aluminium, ook wel 'siding' hier, en die gaan over het steen en hout heen. Vandaar dat je ook wat deukjes ziet, komt door hagel en zware stormen. De onderste verdieping is van steen/beton/hout. De bovenste wat minder steen.quote:Op zondag 8 juli 2007 03:30 schreef SeLang het volgende:
Is dat nu een houten huis of lijkt dat maar zo? Ik ben altijd zo bang voor brand...![]()
Die kun je zien in mijn fotoboekquote:Op zondag 8 juli 2007 16:24 schreef SCH het volgende:
We willen ook foto's van jullie partners zien natuurlijk.
De mijne staat ook in mijn fobo.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:24 schreef SCH het volgende:
Gaaf die filmpjes, man! 10xquote:Op zondag 8 juli 2007 16:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Nu heb ik geen foto's geplaatst maar wel heb ik mijn woning gefilmt en op youtube gezet.
Wij wonen klein maar fijn en zijn bezig een andere woning te kopen.
Maar goed, hier de filmpjes dan:
http://nl.youtube.com/watch?v=oAAIHVxG0lg
http://nl.youtube.com/watch?v=SF5NCD5vLns&mode=related&search=
Wij willen eerst eens foto's van jou zien natuurlijk.quote:Op zondag 8 juli 2007 16:24 schreef SCH het volgende:
Het gaat mij niet om eventuele financiele schade maar om het gevaar dat s'nachts als je slaapt er brand uitbreekt en na 1 minuut het huis één grote fakkel is waaruit je niet meer kunt ontsnappen. Dus ik ben gewoon benieuwd of zo'n huis veilig is. Maar kennelijk is het dat dusquote:Op zondag 8 juli 2007 06:26 schreef popolon het volgende:
Dank ER.
[..]
De horizontale 'platen' die je ziet zijn van aluminium, ook wel 'siding' hier, en die gaan over het steen en hout heen. Vandaar dat je ook wat deukjes ziet, komt door hagel en zware stormen. De onderste verdieping is van steen/beton/hout. De bovenste wat minder steen.
Brand? Tja, je hoeft er niet bang voor te zijn, je moet je voorbereiden en goed beveiligen. Veel is bewerkt met 'onbrandbaar' spul. Gewoon goed verzekeren en voldoende rookmelders. Maar brand is vaak funest voor een huis, ook een stenen huis, qua schade.
Hier in Finland wordt er ook nog best veel gebruik gemaakt van hout (het hele land staat er vol meequote:Op dinsdag 10 juli 2007 02:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om eventuele financiele schade maar om het gevaar dat s'nachts als je slaapt er brand uitbreekt en na 1 minuut het huis één grote fakkel is waaruit je niet meer kunt ontsnappen. Dus ik ben gewoon benieuwd of zo'n huis veilig is. Maar kennelijk is het dat dus
tegenwoordig is veel hout behandeldquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:22 schreef SeLang het volgende:
Ja in Rusland hebben ze ook op veel plaatsen van die pittoreske houten huisjes. Maar s'winters wordt dat allemaal kurkdroog en dan is er echt niks voor nodig om het binnen een paar minuten volledig af te branden. Maar sfeer heeft het wel natuurlijk, al dat hout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |