hehehe cremeren zeg maarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:25 schreef wise het volgende:
heb je gelijk brandhout
Mijn idee, maar goed, je kan de boom beter weghalen dan dat je hem kopt als je met een stormachtige nacht op bed ligt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:51 schreef Panthera1984 het volgende:
Is dit een wijk in Nederalnd?![]()
Ik zie een niet platte straat, grote huizen weinig in de hoogte, een stoep die nogal Amerikaans aandoet... Die grote SUV maakt het af.
Het maakt op zich natuurlijk niet uit waar de boom staat, kan me voorstellen als je er al enige tijd woont, dat je gehecht bent geraakt aan het beeld als je naar buiten kijkt, thuiskomt... dat soort dingen. gecondoleerd.
Edit:Oh, en elektriciteitleidingen bóven de grond, on-nederlands.
Ja, als zo'n boom echt gevaarlijk word lijkt het me ook zeker de juiste beslissing.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mijn idee, maar goed, je kan de boom beter weghalen dan dat je hem kopt als je met een stormachtige nacht op bed ligt.
quote:
Uit zijn profiel:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:51 schreef Panthera1984 het volgende:
Is dit een wijk in Nederalnd?![]()
Ik zie een niet platte straat, grote huizen weinig in de hoogte, een stoep die nogal Amerikaans aandoet... Die grote SUV maakt het af.
Het maakt op zich natuurlijk niet uit waar de boom staat, kan me voorstellen als je er al enige tijd woont, dat je gehecht bent geraakt aan het beeld als je naar buiten kijkt, thuiskomt... dat soort dingen. gecondoleerd.
Edit:Oh, en elektriciteitleidingen bóven de grond, on-nederlands.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |