hehehe cremeren zeg maarquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:25 schreef wise het volgende:
heb je gelijk brandhout
Mijn idee, maar goed, je kan de boom beter weghalen dan dat je hem kopt als je met een stormachtige nacht op bed ligt.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:51 schreef Panthera1984 het volgende:
Is dit een wijk in Nederalnd?![]()
Ik zie een niet platte straat, grote huizen weinig in de hoogte, een stoep die nogal Amerikaans aandoet... Die grote SUV maakt het af.
Het maakt op zich natuurlijk niet uit waar de boom staat, kan me voorstellen als je er al enige tijd woont, dat je gehecht bent geraakt aan het beeld als je naar buiten kijkt, thuiskomt... dat soort dingen. gecondoleerd.
Edit:Oh, en elektriciteitleidingen bóven de grond, on-nederlands.
Ja, als zo'n boom echt gevaarlijk word lijkt het me ook zeker de juiste beslissing.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Mijn idee, maar goed, je kan de boom beter weghalen dan dat je hem kopt als je met een stormachtige nacht op bed ligt.
quote:
Uit zijn profiel:quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:51 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik zie een niet platte straat, grote huizen weinig in de hoogte, een stoep die nogal Amerikaans aandoet... Die grote SUV maakt het af.
Het maakt op zich natuurlijk niet uit waar de boom staat, kan me voorstellen als je er al enige tijd woont, dat je gehecht bent geraakt aan het beeld als je naar buiten kijkt, thuiskomt... dat soort dingen. gecondoleerd.
Oké, bij ons kwam er wel eens een 'boete' binnen voor de kap van een boom terwijl hij op eigen grond stond haha.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:51 schreef popolon het volgende:
Nee, er is geen vergunning voor nodig, de boom staat op mijn grond namelijk. En dit is al duur genoeg.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:29 schreef tong80 het volgende:
Er gaat schaduw uit het verleden verloren maar er komt zonneschijn voor de toekomst terug.
Is dat niet mooi gezegd Popo ?
Duur, ja? Hoeveel dollars ben je vandaag de dag ongeveer kwijt om zo'n stuk hout uit je tuin te laten verwijderen?quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:51 schreef popolon het volgende:
Nee, er is geen vergunning voor nodig, de boom staat op mijn grond namelijk. En dit is al duur genoeg.
quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 14:25 schreef popolon het volgende:
Ironisch genoeg leed de boom aan de Dutch Elm disease. Zou het dan aan mij liggen?
dit is amerika denk ik zoquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 09:51 schreef Panthera1984 het volgende:
Tja, volgens de arborist kan ik het best op een meter aftand van de huidig plek de eik planten. Tegen de tijd dat hij die ruimte nodig heeft waar de huidige wortels zitten zou het wel weg moeten zijn.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 15:16 schreef shmoopy het volgende:
Dat onder de grond wegrotten blijkt in de praktijk trouwens een stuk minder waar, popolon.
Bij mij zijn in de loop der jaren al diverse bomen weggehaald, en voordat dat dusdanig vermolmd is dat het niet meer in de weg zit ben je makkelijk 10 jaar verder.
Het was een sepcifiek ziekte die alleen bij elmen voorkomt. Eiken zijn sowieso wat meer resistent tegen ziektes.quote:Op zondag 12 oktober 2008 09:29 schreef WRH het volgende:
kan dat wel gewoon, een nieuwe boom planten op dezelfde plek?
als de boom ziek was, zit er dan niet iets in de grond, moet je eerst nieuwe grond bijvullen?
quote:
hij ging iig goed down jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:15 schreef popolon het volgende:
En nog een video van het moment supreme:
Ik zie wel dat ik geen foto's kan nemen, veel zijn er schots en scheef.
Kleine typo.quote:
't Is maar een hele doorsnee straat hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Godverdomme popo ik wil nog steeds bij jou in de straat wonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |