Wacht ik plaats ze ook nog even hierquote:
Zeer mooi optrekje heb je dan hoor, ben jaloersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 15:54 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja, half.... rij naar rechts en je komt in mijn garage, rij naar links en daar heb je de garage van de buren
Ik was daar op vakantie deze mei, en mijn neef woont ook in die subdivision. Toen ben ik met hun buurmeisje paar keer gegaan, die was half Filipijns, half Noors. (Ook geilquote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:37 schreef BonJovi het volgende:
Mooi Chen nog Zweedse chicky erbij en het plaatje is compleet
Heb je daar foto's van?quote:Overigens komt er tijdens typhoons een schuif uit de grond die de ingang waterdicht afsluit.
Ik word een beetje misselijk als ik over je plaatje heenscrollquote:Op woensdag 6 juni 2007 13:31 schreef SeLang het volgende:
Ik woon ook in een appartement. In Taiwan is er geen ruimte dus wonen in een huis komt weinig voor.
Overigens komt er tijdens typhoons een schuif uit de grond die de ingang waterdicht afsluit.
Geen New Orleans taferelen in ontwikkelde landen zoals Taiwan.
[afbeelding]
Romantischquote:Op zondag 3 juni 2007 15:15 schreef Chief het volgende:
Ons optrekje in de Provence:
Als je het terrein (3.500m2) opkomt zie je dit, het gras is hier uitgedroogd, foto is van augustus 2006 en dan is het hier warm.
[afbeelding]
Dit is een foto van het huis vanuit een andere hoek
[afbeelding]
Niet onbelangrijk: het zwembad (met Tavernes op de achtergrond)
[afbeelding]
Ons uitzicht
[afbeelding]
en een satelietfoto van geoportail.fr met de plekken waar bovenstaande foto's zijn genomen.
[afbeelding]
Kortom heerlijk wonen hier voor de prijs van een gemiddeld huis in Nederland.![]()
Super!!! Zoiets wil ik ook wel hoor! Waar is het gelegen?quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:16 schreef Plastic_Power het volgende:
Wij hebben een paar dagen geleden dit huisje gekocht![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Draai er maar niet omheen, huizen zijn gewoon idioot duur in Nederland.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:05 schreef devzero het volgende:
Tsja, je gaat natuurlijk geen foto's posten van je vuilnisbak
Hoe is de huizen markt bij jullie in new england dan? Hier in noord florida is de huizen martk nog aan het instorten en heb je voor $200K al een redelijk huisje.quote:Op zondag 17 juni 2007 04:15 schreef wonderer het volgende:
Damn. We zitten te denken aan een stuk land kopen en dan een "modular home" te laten bouwen. Maar zelfs dat ligt geloof ik nog boven het budgetIk wil een huis! Stomme appartementen waar je niet eens een spijker in de muur mag slaan bij wijze van spreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |