quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Here we hace a comment from etcetera in the netherlands![]()
Trustenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:36 schreef B.ertha het volgende:
Mensen, ik ga toch maar proberen te slapen. Benieuwd of dat gaat lukken, na vanmiddag
Morgenochtend ben ik gaar
Etcetera, welcome on air. So, what would you like to share with us?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Here we hace a comment from etcetera in the netherlands![]()
Proestquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
De vrouw was een actrice, de patiënten waren echt, maar die wisten het al wel
Hoezo? Dan heeft het z'n doel iig bereikt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
Proest. Al dat geblaat er ook over de laatste tijd, zelfs op school een debat over.
stakkers
Het ging in dit geval over het aanbieden van de nieren via een tvshow.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Hoezo? Dan heeft het z'n doel iig bereikt.
guusje wie?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:44 schreef Etcetera het volgende:
ik vind dat PR en Davinia wel kunnen wachten tot guusje aanwezig isfelicitatietopic enzo
dat is inderdaad lekker nutteloosquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:45 schreef Nesle het volgende:
[..]
Het ging in dit geval over het aanbieden van de nieren via een tvshow.
"tvrechten moeten weg etc, die kant ging het op"
spruit mag ookquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
guusje wie?
[..]
dat is inderdaad lekker nutteloos![]()
Nee hoor de cyclus starten ze later weer opnieuwquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:58 schreef Etcetera het volgende:
oh volgens mij is het programma afgelopen
en er zijn meerdere nederlanders die ook gemaild hebben
Alles beter dan sbs6quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik hou het nooit langer dan 2 minuten vol om naar Boulevard te kijken![]()
Al dat soort programma's zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:14 schreef Etcetera het volgende:
weet je wat een wálgelijk programma is op SBS?
'Adoption Stories'![]()
is er 's ochtends op, zie je zo'n helemaal happy gezinnetje, en dan wordt er met een ontzettende foute, zoete, slijmerige stem verteld over hoe ze kinderen adopteren, meestal zijn ze bij de geboorte en alles
stom zoet programma
ze hadden iets van 'oh jeetje, hij pakt je beet, tssss dat doe je toch niet'quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:14 schreef LadyBlack het volgende:
Op het andere forum kon men trouwens maar niet begrijpen dat ik het ok vond dat dat broertje me vastpakteHij dacht toch dat ik zn vriendin was? Ik vond het echt best schattig
Ik bedoel sbs6 in het algemeenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:14 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik zag een man en een vrouw douchen of bedoel je dat niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |