wat kijkt ie wijsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:33 schreef Meaghan het volgende:
Ik zie dat ik het vorige deel heb dichtgegooid, dus ik open meteen maar even een nieuw topic. Kom maar op met al die lieve, leuke, stoere foto's van jullie viervoeters!
Mijn laatste post uit het vorige deel:
Luna is alweer 5 maanden oud. Ze is een ontzettende deugniet, zo klimt ze graag op tafels en Lego kisten om vervolgens van het uitzicht te genieten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heeft hij een lief koppiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Lllaura het volgende:
Tyson, de dove hond van de buren die een dagje mee mocht naar het strand en een terrasje pikken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoewel staffords niet mijn type honden zijn, ben ik van Tyson helemaal weg. 'Grappig' zijn wel de reacties als dit merk losloopt op het strand. Mensen doen snel hun eigen hond aan de riem en houden hun kinderen beter in de gaten. "Nee, doe maar niet aaien, schatje." Terwijl ie geen vlieg kwaad doet.![]()
vraagje, is jullie hond een rashond? hij heeft vrij veel weg van de onze ( een ordinaire vuilnisbakquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:33 schreef Lebigmac het volgende:
En dit is onze drol:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een marmotquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:28 schreef Dipkip het volgende:
Jeetje, wat is dat?
That's the spiritquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:02 schreef Cybje het volgende:
Het is een echte witte duitse herder, met stamboom. Staat wel bij dat wit geen erkende raskleur is. Sommige mensen vinden het geen echte duitse herder, maar dat maakt mij weinig uit. Ik ben heel blij met 'm
Nee, hoor, je mag ook vragen, vertellen, etcquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is dit topic alleen voor foto's? Overigens leuke, mooie foto's! Of ook voor vragen.
Ok.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, hoor, je mag ook vragen, vertellen, etc![]()
Maar je mag uiteraard ook een apart topic openen als je dat liever doet![]()
Wat leuk!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ok.
Mijn ouders krijgen namelijk een puppy. Een friese stabij. We hebben "vroeger" ook een friese stabij gehad. Die is zo'n 4 jaar geleden overleden. Hij was 13,5 geworden. Dus van de begintijd zeg maar weten ze neit goed meer.
Bv. zindelijk maken, hoe je dat het beste aan kunt pakken. En heeft er iemand ervaring met een bench? Is dat echt beter dan een gewone mand? Over ca 2 weken kunnen ze hem ophalen. Tis echt een schatje, zo hebben wij ook nog een beetje een hondje.
Zodra ik een foto heb, zal ik hem hier posten.
Zo heb ik iemand gekend met een bruine doberman, is ook een ongewenste kleur.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:08 schreef Pure-Poison het volgende:
[quote]Op zondag 26 augustus 2007 17:02 schreef Cybje het volgende:
Het is een echte witte duitse herder, met stamboom. Staat wel bij dat wit geen erkende raskleur is. Sommige mensen vinden het geen echte duitse herder, maar dat maakt mij weinig uit. Ik ben heel blij met 'm
[/quot
Maakt ook niet uit,wist alleen niet dat er witte duitse herders bestonden.Wel heel mooi![]()
T zijn allemaal kei leuke foto's maar het valt me wel op dat Beagles het meest fotogeniek zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:48 schreef amigone het volgende:
Mijn hond Puck!
Een tweekleurige Beagle
Met Sinterklaas:
[afbeelding]
In bed:
[afbeelding]
Met een nieuw balletje:
[afbeelding]
Maar ondertussen....quote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef -moppie- het volgende:
![]()
T zijn zulke liefies die Beagles!
Ik vind een dobermann mét gecoupeerde oren er apart uizien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:40 schreef Cici het volgende:
Wow, wat zien Dobermannen er anders uit zonder gecoupeerde oren.
Apart, maar wel beter
Ik ken Dobermannen niet zonder gecoupeerde oren, vandaar dat ik DIT er anders uitzien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:47 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik vind een dobermann mét gecoupeerde oren er apart uizien.
Ik vind ze ook leuker met oren en staart.quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:40 schreef Cici het volgende:
Wow, wat zien Dobermannen er anders uit zonder gecoupeerde oren.
Apart, maar wel beter
Wat een geweldige hond, zo'n hond wil ik ook later!quote:Op maandag 10 september 2007 14:51 schreef Meaghan het volgende:
Even spammen met mijn lieve, mooie bullenmeisje Buffy![]()
![]()
Ze is nu 5 weken en verslaat met gemak al haar broertjes als het aankomt op het aantal vetrollen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
IndyDe ondeugd straalt er vanaf
![]()
[afbeelding]
Ze zijn enorm koppig hoor en het is geen hond om kilometers mee te wandelen, maar ze zijn zo ontzettend grappig en lief en mooi en en..quote:Op maandag 10 september 2007 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een geweldige hond, zo'n hond wil ik ook later!Zo leuk!
quote:Op maandag 10 september 2007 18:51 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Ze zijn enorm koppig hoor en het is geen hond om kilometers mee te wandelen, maar ze zijn zo ontzettend grappig en lief en mooi en en..![]()
Mijne zijn beide donker en kunnen echt uren bakken zonder last te hebben van de zon, licht gepigmenteerde honden moet je soms wel insmeren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef Lllaura het volgende:
Hoe zit dat nou met de Chinese Naakthonden? Hebben die het 's winters niet hartstikke koud en 's zomers last van de zon?
en dan zo kijken van "maar ik ben toch lief"quote:
Nee hoor, ze heeft een klein bobbeltje op d'r onderste ooglid, maar daar heeft ze geen last van. Als het erger wordt zal ik Dr. Schumacher bellen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft ze last van haar linker oogje? of is dat alleen maar op deze foto's
leuk beesie verderzal wel een berg energie hebben zeker
Mijn collega had 'r ook nog maar een jaar. Daarvoor woonde ze 10 jaar in een vissersdorpje waar ze vaak mee ging zeilen. Dan plaste ze netjes over de rand van de boot.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:53 schreef SnowCockroach het volgende:
Leuke hond!Lijkt me wel moeilijk om na 11 jaar afstand te doen van je hond.
![]()
Als ik de fotos zie dan wekt de hond bij mij een heel tevreden indruk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:59 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Mijn collega had 'r ook nog maar een jaar. Daarvoor woonde ze 10 jaar in een vissersdorpje waar ze vaak mee ging zeilen. Dan plaste ze netjes over de rand van de boot.![]()
Ik ben dus al d'r derde baasje.![]()
Beetje een late reactie maar... OMG wat een prachtig dierquote:
Ik heb wel eens gehoord dat honden op een gegeven moment hun oude baasje vergeten. Niet geheel, maar wel voor een groot gedeelte. Mooie/lieve hond trouwens!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:50 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Als ik de fotos zie dan wekt de hond bij mij een heel tevreden indruk.
Alsof ze/hij beseft dat het goed genoeg is om een baasje te hebben die van hem/haar houd.
Ik herken niet die, bijna obsesieve, verbinding die sommige honden hebben met hun (1ste) baasje... maar wel heel erg lief, heel erg tevreden en zeker een hond waar je weinig problemen mee zult hebben en veel genot.
Het zou me niets verbazen dat een hond, met deze instelling, nog wel eens heel erg oud kan worden.
Liefde doet leven....
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:12 schreef Juup© het volgende:
"Fok Helpdesk, waar kan ik u mee van dienst zijn?"
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op donderdag 20 september 2007 01:12 schreef Juup© het volgende:
"Fok Helpdesk, waar kan ik u mee van dienst zijn?"
[afbeelding]
Wat heb jij een prachtige honden zegquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mooie nieuwe van mn mannen!
Hoe heet dat ras ook alweer?quote:Op maandag 24 september 2007 15:29 schreef Patries86 het volgende:
Onze Denver (3 en halve week oud)
[afbeelding]
1 kilo schoon aan de haak dames!
[afbeelding]
Spelen met nieuw speeltje
[afbeelding]
Ik ga jullie opeten![]()
[afbeelding]
Puppypose!![]()
[afbeelding]
Zzzz
Gisteren geweest! Hij is echt super gegroeit met de laatste keer dat we hem zagen, toen was hij net 2 weken! Gisteren speeltje van ons gehad, begon hij meteen mee te spelenHij kwispelde ook al naar ons
![]()
Mopshondquote:Op maandag 24 september 2007 16:29 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Hoe heet dat ras ook alweer?![]()
Ik kan er maar niet opkomen. Irritant zeg.![]()
Geweldig!quote:Op maandag 17 september 2007 14:09 schreef Meaghan het volgende:
Mooie hond hoor LIIaura! En wat fijn dat ze bij jullie terecht kan![]()
Indy gisteren in het park..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij wonen op een flat en hebben dus geen tuinquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:07 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat een mooie foto's allemaal weer zeg! Ik wou dat ik een huis met een tuin had dan kreeg onze Gijs vast en zeker nog wat gezelschap!!
Ik wil d'r nu nog een klein hondje bij,een grotere ook wel maar dan vind ik gewoon dat we een tuin moeten hebben.Tot nu toe is mijn vriend nog niet over te halen,helaasquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij wonen op een flat en hebben dus geen tuinWel zitten we er aan te denken om Baloe ook gezelschap te geven
Ik wil nog een golden.
Gewoon met kerst cadeau doen. Een cadeau kan die niet weigerenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:53 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ik wil d'r nu nog een klein hondje bij,een grotere ook wel maar dan vind ik gewoon dat we een tuin moeten hebben.Tot nu toe is mijn vriend nog niet over te halen,helaas
Slecht vermoeden danquote:Op donderdag 20 september 2007 09:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat niet je eigen hond is
Godsamme wat een smeerkeesquote:Op woensdag 26 september 2007 17:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Slecht vermoeden dan
Hier nog een:
[afbeelding]
Hij vindt het wel lekker hoorquote:
Wat is twister voor een soort hond?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:29 schreef Mich92 het volgende:
[afbeelding]
Tommie
[afbeelding]
Twister
![]()
Ik gok op een ongecoupeerde pincher of een Manchester terrier.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:26 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Wat is twister voor een soort hond?
Dobermann pup of zo'n midlands terrier o.i.d.?
Is het geen kruising pincher/jack russel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gok op een ongecoupeerde pincher of een Manchester terrier.
Zal t eerste wel zijn, die zie je meer![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Slecht vermoeden dan
Hier nog een:
[afbeelding]
't ziet er schattig uit hoorquote:Op zondag 30 september 2007 14:09 schreef Meaghan het volgende:
Denver is om op te vreten!Dat de tijd maar snel voorbij mag gaan en je hem lekker mee naar huis mag nemen.
Gisteren hebben we Buffy opgehaald en het is echt een prachtig bulletje![]()
Een echt teddybeertje met heel veel los vel
Ze moet nog niet veel hebben van de andere honden, maar dat zal vast goedkomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 1 oktober 2007 03:51 schreef ondeugend het volgende:
[[url=http://img9.imagepile.net/img9/88160speelkwartier.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://img9.imagepile.net/img9/78782spelen2.jpg]afbeelding][/url]
Lief hequote:
Denver is niet om te etenquote:Op zondag 30 september 2007 14:09 schreef Meaghan het volgende:
Denver is om op te vreten!Dat de tijd maar snel voorbij mag gaan en je hem lekker mee naar huis mag nemen.
Gisteren hebben we Buffy opgehaald en het is echt een prachtig bulletje![]()
Een echt teddybeertje met heel veel los vel
Ze moet nog niet veel hebben van de andere honden, maar dat zal vast goedkomen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt superschattig, je kan zeker bijna niet wachten om hem op te halen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:11 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Lief he![]()
Me moeder net de foto's laten zien, pff zegt ze ik wil hem hebben.. helemaal verliefd
Maar dat waren erik en ik de eerste keer dat we hem zagen al... en nu nog meer![]()
Er is trouwens nog 1 puppy zonder huisje
mooi reutje (kleiner dan denver)
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:31 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Echt superschattig, je kan zeker bijna niet wachten om hem op te halen!
Ohh zeg maar nietIk kan hier echt geen hondje nemen, hoe graag ik ook zou willen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:14 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Denver is niet om te eten![]()
![]()
Buffy is echt prachtig! Super beest!!
Geniet er lekker van nu ze nog zo klein is![]()
Wij nog 16 daagjes wachten![]()
MikeyMo stond achter me met een stok te zwaaienquote:Op zondag 7 oktober 2007 22:49 schreef senesta het volgende:
Hi hi dat bekkie op die middelste foto, wat een pretletter
Wat schattigquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 14:10 schreef Tezz het volgende:
Harley, de maltezer (reu), hier op de foto 14 weken oud (vorige week). Hij heeft totaal niet door dat hij een klein wit hondje is....![]()
[ afbeelding ]
Stiekem verliefd op buffy (niks tegen denver zeggen he hihiquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:33 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Oh ik zet geregeld mijn tanden in die lekkere vetrolletjes van Buffy hoor![]()
![]()
En wat groeien pups toch ontzettend snel! We hebben haar nu een week, maar wat is ze alweer veranderd.
En wat een leuke foto's weer van DenverEn zo anders dan onze Luna. Het blijft grappig om te zien hoe iedere Mops z'n eigen unieke expressie heeft.
Vriendinnetjes voor het leven..
[ afbeelding ]
quote:Als twee bruine ogen je vragen,
help me ik voel me niet zo fijn.
Mag je dan omdat je hem niet wilt verliezen,
egoistisch zijn ?
als je van de dokter hoort,
het komt niet meer goed en hij krijgt ook pijn.
Mag je dan omdat je weet,
dit is het eind,
egoistisch zijn ?
Als twee lieve bruine ogen,
zich sluiten gaan voorgoed.
En je zonder hem naar huis toe moet,
met tranen in je ogen en een hart vol pijn,
probeer je jezelf te overtuigen,
dit was het beste,ik mag niet egoistisch zijn.
Maar 12 maanden was je bij ons,
en ieder dag samen was een feest.
en in al die fijne dagen,
ben je zelf nooit egoistisch geweest....
Als ik wil???quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gefeliciteerd Mind_Fuck. Hou ons op de hoogte welk hondje het wordt en post daar dan even een fotootje van als je wilt.
Oh wat liefquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:39 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Als ik wil???
ik zal een nieuwe definitie maken voor het woord 'spam'!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dobermann, helemaal aux-naturele met staart en orenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:40 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oh wat lief![]()
Wat voor ras is het precies?
Luilekkerlandquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:35 schreef Qwea het volgende:
Wehehehehehehehe het vrouwtje lag lekker op de bank te snurken, maar toen ze naar de wc ging heb ik het plekje ingepikt
[ afbeelding ]
En je hoeft niet te verwachten dat ik nu mn ingepikt plekje opgeef hoor
[ afbeelding ]
quote:Vaarwel mijn trouwe maatje
altijd bij me, altijd thuis.
Je was ‘t zonlicht van mijn leven
en de warmte in mijn huis.
Rust nu zacht mijn goede maatje
bij de bloemen en het gras.
Nimmer zal ik je vergeten
wat je deed en wat je was.
Altijd zul je bij me blijven
ondanks leed en ondanks smart
bij me blijven in mijn hart.
Heel, Heel heel veel sterkte. Ik weet helaas hoe pijn het doet om je huisdier in te moeten laten slapen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:43 schreef AirRaid het volgende:
zucht, voel me f*cking klote nu, omdat ik weet dat we vanavond definitef onze hond moeten laten inslapen. de laatste weken is ze erg achteruit gegaan. ze kan bijna niet meer lopen, is incontinent aan het worden, kan bijna niet meet eten (normaal was haar bak binnen enkele tellen leeg, nu duurt het gewoon een dik kwartier)
omdat onze vaste dierenarts afgelopen week op vakantie was hadden we het nog een week uitgestelt, nu ze terug van vakantie is hebben we vanmorgen direct opgebelt en alles uitgelegd, en ze is het er mee eens dat het zo niet meer kan, vanavond komt ze langs om haar dus te laten inslapen. direct daarna wordt ze opgehaald door het dierencrematorium
dit gedichtje vond ik laatst op internet en de tranen springne me gewoon in de ogen bij het lezen ervan
[..]
Jah man.. ik weets... heb al meerdere geliefde huisdieren vaarwel moeten zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:43 schreef AirRaid het volgende:
zucht, voel me f*cking klote nu, omdat ik weet dat we vanavond definitef onze hond moeten laten inslapen. de laatste weken is ze erg achteruit gegaan. ze kan bijna niet meer lopen, is incontinent aan het worden, kan bijna niet meet eten (normaal was haar bak binnen enkele tellen leeg, nu duurt het gewoon een dik kwartier)
omdat onze vaste dierenarts afgelopen week op vakantie was hadden we het nog een week uitgestelt, nu ze terug van vakantie is hebben we vanmorgen direct opgebelt en alles uitgelegd, en ze is het er mee eens dat het zo niet meer kan, vanavond komt ze langs om haar dus te laten inslapen. direct daarna wordt ze opgehaald door het dierencrematorium
dit gedichtje vond ik laatst op internet en de tranen springne me gewoon in de ogen bij het lezen ervan
[..]
Haha weet precies wat je bedoeldquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:43 schreef Mind_Fuck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De moeder ziet er vermoeid uit, dit is dan ook pas 3 dagen na de bevalling van 9 pups die met een keizersnede ter wereld geholpen zijn.
De pups kunnen natuurlijk niet veel meer dan slapen, zogen en nog meer slapen.
De oogjes zijn dan ook nog dicht.
Kan niet wachten totdat we hem hebben.
De naam gaat worden Elazar, zou het een teefje zijn geworden dan werd het Eleanor.
voor ons voelt het echt aan alsof we een kind krijgen
Naam verzinnen, riempje kopen, mand kopen, speeltjes kopen, voerbak kopen, bench kopen etc... het is een heel process... dat vooral uit kopen bestaatquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:24 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Haha weet precies wat je bedoeld
Erik en ik worden zondag papa en mama, zo voelt het echt hihi
Ik ben jaloersquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:57 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Naam verzinnen, riempje kopen, mand kopen, speeltjes kopen, voerbak kopen, bench kopen etc... het is een heel process... dat vooral uit kopen bestaat
Komt wel goed, als jij nu wenst een hond te hebben dan weet ik zeker dat je daar later zeer zeker een goede invulling aan kan geven.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
Mijn ouders willen voorlopig nog even geen hond, dus voor mij zit het er niet in helaas.
Van Gangster blijft iedereen af. Echt míjn hond, toen iemand me een hand wilde geven sprong hij op en beet haar in haar borst om me te beschermen en liep onverschrokken op alle (vooral grote honden) af. Tsja, roedel enzo.quote:
Ze is klein maar een jaar of twee nu denk ik, ongeveer kniehoogte. Eerlijkheid gebied te zeggen dat we een soort opvanghuis zijn voor familie (die erg veel reizen) dus dat addergebroed bij ons achterlaten.quote:Wat een klein hondje was Sara!
Hoe oud is ze nu?
Met grote honden zou het wsl. niet mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijke hondjes, ik heb er ook 4, ze zijn idd een echte roedel en dt is voor baasje en hondjes toppie!
nogmaals ; heel veel sterktequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:56 schreef AirRaid het volgende:
thanks for the support
ze is vanavond vredig ingslapen, toen de dokter het spuitje toediende ging het echt vrijsnel, je kon hieruit dus echt merken dat ze alleen op wilskracht nog rondliep en dat het lichaam dus niet meer wou.
de mevrouw van het dierencrematorium heeft haar daarna meegenomen. om 15:00 mogen we haar nog eens gaan bekijken
Shoppen is geweldig!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:57 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Naam verzinnen, riempje kopen, mand kopen, speeltjes kopen, voerbak kopen, bench kopen etc... het is een heel process... dat vooral uit kopen bestaat
Maar aan de andere kant ook het besef dat je de verantwoordelijkheid van een ander leven op je neemt.
Want zonder jou zou het dier, in ieder geval hier, niet kunnen bestaan.
Tot een bepaald niveau is een kind ook zo.
Sterkte met het verliesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:56 schreef AirRaid het volgende:
thanks for the support
ze is vanavond vredig ingslapen, toen de dokter het spuitje toediende ging het echt vrijsnel, je kon hieruit dus echt merken dat ze alleen op wilskracht nog rondliep en dat het lichaam dus niet meer wou.
de mevrouw van het dierencrematorium heeft haar daarna meegenomen. om 15:00 mogen we haar nog eens gaan bekijken
Sterktequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:56 schreef AirRaid het volgende:
thanks for the support
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:37 schreef Juup© het volgende:
Crosspost
[ afbeelding ]
"Buig voor mij O onderdanige hond, terwijl ik uw kop was"
Maar niet te vroeg... ik heb een nieuwe kitten genomen ongeveer twee dagen na mijn oude was overleden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
@ Mind_Fuck: Wij hadden een hondje. Een kooiker. Foto staat op de vorige pagina. Helaas is hij veel te vroeg overleden en mijn ouders willen nog geen nieuwe hond omdat ze hem nog te veel missen. Hoewel geen enkele hond Dusty kan vervangen, weet ik zeker dat het verlies een stuk makkelijker te verwerken is als we een nieuw hondje nemen.
Trouwens, wat een schatje die Sarah
Sterkte met het verlies...!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:32 schreef AirRaid het volgende:
vandaag wezen kijken bij het crematorium, waar ze lag opgebaard, ze lag er zo mooi bij, net zo als vroeger al ze op haar plekje lag te slapen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:10 schreef Qwea het volgende:
ja en ELKE keer als ik met mn reet van die bank ga
Wat een lieverdquote:
quote:
Oh wat een dotjes, zo lief bij elkaar liggend.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:03 schreef Empathologica het volgende:
Vandaag puppies wezen kijken bij kennissen van ons
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Puppyspam
Kooikerhondjes ^^quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:45 schreef Pure-Poison het volgende:
Geweldig lief!! Wat voor ras is het?
Ze waren heel erg slaperig hahaquote:Op zondag 21 oktober 2007 11:52 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Oh wat een dotjes, zo lief bij elkaar liggend.
Zo te zien hebben ze net de oogjes open en zijn ze wsl. amper 2 weken oud.
Wat voor een ras is dit?
Zijn er maar twee pups in dit nest?
Wat kunnen die honden toch ook zo lekker simpel en arrogant kijken hequote:Op zondag 21 oktober 2007 22:42 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]Wat doet iedereen?
[ afbeelding ]
Damn wat ben ik toch schattig[/img]
[ afbeelding ]
Kan het vrouwtje niet even doorlopen ofzo
quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Wat kunnen die honden toch ook zo lekker simpel en arrogant kijken he
Kruisingquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:36 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Wat een schatje ook! Wat is het voor ras?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:57 schreef Litso het volgende:
Wat een prachtbeest is dat toch Qwea!
Mooie foto'squote:Op zondag 21 oktober 2007 12:27 schreef Djep het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was mijn clubje![]()
Maar Rubi is er nu niet meer....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAG, lief Ubje...
Vanmiddag had ik een zwarte goldenquote:
Meneer ging in een modderplas rollenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Was hij in de sloot gesporngen?
Tja.... jachthonden, doe je niks tegen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Meneer ging in een modderplas rollen
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:44 schreef Tezz het volgende:
[ afbeelding ]
NOg even mijn eigenwijze hondje Harley spammen..............hier doet hij een leeuw na (ter illustratie van de grootheidswaanzin waar hij aan lijdt).
Hier kon ik Zito nog net tegenhouden, hij stond er net inquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Baasje.... ik wilde net lekker in de modder gaan rollen!"quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hier kon ik Zito nog net tegenhouden, hij stond er net in
Geweldigquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ow geweldig (wie stopt er in vredesnaam nou zo'n hond in een asiel!!!) dat deed mijn vorige hond ook altijd.Zei ik dat ie in de mand moest ging ie heel zielig in het kattenmandje liggen.....quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:35 schreef Bengeltje het volgende:Wat een dotjes die puppy's hier.
Wij hebben sinds kort ook weer een 2e hond.
Naast Pebbles (15jaar kruising teckel) hebben we nu ook "weer"
een labrador. Noukie 8 mnd, uit het asiel gehaald.
[ link | afbeelding ]
Ze wil perse in de mand van Pebbles.
[ afbeelding ]
Jonge honden kunnen oudere honden weer nieuw leven inblazen (geldt voor zo'n beetje alle dieren)quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:35 schreef Bengeltje het volgende:Wat een dotjes die puppy's hier.
Wij hebben sinds kort ook weer een 2e hond.
Naast Pebbles (15jaar kruising teckel) hebben we nu ook "weer"
een labrador. Noukie 8 mnd, uit het asiel gehaald.
[ link | afbeelding ]
Ze wil perse in de mand van Pebbles.
[ afbeelding ]
Bij sommige dieren die ik gekend heb vroeg ik me precies dat af.quote:Op zondag 28 oktober 2007 11:13 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ow geweldig (wie stopt er in vredesnaam nou zo'n hond in een asiel!!!) dat deed mijn vorige hond ook altijd.Zei ik dat ie in de mand moest ging ie heel zielig in het kattenmandje liggen.....
Wat een levensgenieterquote:Op zondag 4 november 2007 15:19 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lag helemaal te rillen, hij was wat ziekjes. Dus ik deed hem een deken over en binnen 3 minuten was hij in dromenlandquote:
thnxquote:Op zondag 4 november 2007 16:07 schreef Litso het volgende:
Qwea en Juup©, ik blijf me verbazen over wat een prachthonden jullie toch hebben
quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef AirRaid het volgende:
Gisteren hebben we onze nieuwe hond uit het asiel opgehaald.
Kyra een Mechelse Herder van +/- 2 jaar schat men (al hebben wij hier het vermoeden dat ze jonger is). Men heeft haar gevonden in de bosen bij Gulpen, waar ze vermoedelijk al een tijdje moet hebben rondgelopen aangezien ze broodmager is. Het is dus nu aan ons om dit ontzettend lieve maar super enthousiaste diertje weer een beetje op gewicht te krijgen.
Foto's zullen in de komend weken wel volgen.
Nou hier misschien wat dingen die je tegen houden:quote:
Leuk!!!!!quote:Op maandag 12 november 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
Dit is onze kerstkaart voor het jaar 2007:
[ afbeelding ]
Gisteren scheen t zonnetje dus ik dacht dat ze wel ff een uurtje zonder kleren mee konden wandelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
kan me ook wel voorstellen dat t nodig is voor dat soort honden... anders krijgen ze t koud!
Ach kan jou het schelen,als de honden het maar naar de zin hebben.Maar de ontzettend foute (en daardoor zo leuk )motiefjes op hun kleding maakt het in mijn ogen wel een giller hoor als je er zo een stel voorbij ziet komenquote:Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteren scheen t zonnetje dus ik dacht dat ze wel ff een uurtje zonder kleren mee konden wandelen.
Ik kreeg echt van vreemde mensen op mn lazer , om over mn collegas hier nog maar te zwijgen.
Ach, met kleding krijgen ze commentaar, zonder kleding dus nog veel erger![]()
Nee ze waren het er helemaal niet mee eens, ze vonden t kkkkoud, en toen ze los mochten in t park wisten ze niet hoe snel ze de kortste weg naar kantoor moesten nemen met zn tweeën...quote:Op donderdag 15 november 2007 13:37 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ach kan jou het schelen,als de honden het maar naar de zin hebben.Maar de ontzettend foute (en daardoor zo leuk )motiefjes op hun kleding maakt het in mijn ogen wel een giller hoor als je er zo een stel voorbij ziet komen![]()
![]()
Dat terriers volbloed jachthonden zijn kan ik beamen.quote:Op maandag 12 november 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
Bailey en puk- SPAM
Puk is en blijft een echte jachthond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Bailey is aan het oefenen, voor hoogspringen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En z'n middagje bos, is toch wel vermoeiend hoor...
[ afbeelding ]
Dit is onze kerstkaart voor het jaar 2007:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
Wat kan Noukie toch altijd droevig kijken.![]()
[ afbeelding ]
Ik ken het, we hebben zelf een kruising Beagle/Jack Russel en een 'gewone' Jackquote:Op maandag 19 november 2007 09:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Van top tot teen één brok eigenwijsheid en brutaliteit.![]()
Die kruising zal dan wel een overschot aan energie hebben?quote:Op maandag 19 november 2007 09:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ken het, we hebben zelf een kruising Beagle/Jack Russel en een 'gewone' Jack![]()
Dat valt opzich nog mee maar eigenwijs is ie zeker voor 2quote:Op maandag 19 november 2007 09:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Die kruising zal dan wel een overschot aan energie hebben?
quote:Op zondag 18 november 2007 19:40 schreef Elseetje het volgende:
Ik spam even de hond van mijn ouders:
[ afbeelding ]
"Wat sta je daar nou? Als je aan die kant van de boom blijft komen we nergens hoor."
Gijs is cute... die vacht en die oogjesquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:50 schreef Pure-Poison het volgende:
Noukie,wat een schatje![]()
Gijs![]()
[ afbeelding ]
Met de baas![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 18:55 schreef Tezz het volgende:
Tja dan moet ie in badje en dan verandert ie ineens in een rat:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 18:55 schreef Tezz het volgende:
Gijs ziet er zo geweldig uit met zijn mooie zwarte oortje! Echt super!!!!!!!
Hier nog maar een keer Harley de Maltezer (en dan hou ik echt op met harley-spam)
VIJF MINUTEN in de tuin en dan zo terug naar binnen komen.........![]()
[ afbeelding ]
Tja dan moet ie in badje en dan verandert ie ineens in een rat:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:19 schreef milia het volgende:
Een mislukte mobiele foto van mijn hond(je) en daarom zo leuk
[ afbeelding ]
Nee klopt, hij is 11. Maar nog bijna even jeugdig en enthousiast als vroeger.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
@Elseetje, jullie beagle is niet meer de jongste geloof ik?
een hond die eigenwijs is, houdt je lekker bezig.![]()
Beter zo?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
@ MissLuna: je foto's zijn een beetje groot, mijn browser gaat er nogal van over de hik!
Offtopicquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:23 schreef MissLuna het volgende:
Beter zo?
Hoho! Ik heb na deze post niet verder gelezen, maar bruin is absoluut geen ongewenste kleur bij Dobers! Dobermannen zijn in twee soorten verkrijgbaar; bruin en zwart, beiden netjes volgens de rasstandaard. Blauw en grijs is ongewenst en die worden dus ook niet opgenomen in het stamboek.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:18 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Zo heb ik iemand gekend met een bruine doberman, is ook een ongewenste kleur.
Maar dat deed niets af aan de hond zelf, was een heel bijzonder dier.
Deze verkleuringen komen voor door genetische variaties (of zijn het mutaties?) veroorzaakt doordat de bloedlijn te ver doorgefokt is... of gewoon een freak of nature... dat heb je ook nog wel eens.
Bij dobermannen schijnt het ook voor te komen, maar heb nog nooit zo een gezien.
Kuuk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Offtopicmaareh; Luun! Hallo
.
En wat een koddig hondje.
lievquote:Op dinsdag 20 november 2007 16:31 schreef MissLuna het volgende:
Even de pup van m'n ouders, Kyra, spammen..
[ afbeelding ].
[ afbeelding ].
Ik ga ineens opvallend vaak op visite bij ze..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |