Ik ken het, we hebben zelf een kruising Beagle/Jack Russel en een 'gewone' Jackquote:Op maandag 19 november 2007 09:18 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Van top tot teen één brok eigenwijsheid en brutaliteit.![]()
Die kruising zal dan wel een overschot aan energie hebben?quote:Op maandag 19 november 2007 09:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik ken het, we hebben zelf een kruising Beagle/Jack Russel en een 'gewone' Jack![]()
Dat valt opzich nog mee maar eigenwijs is ie zeker voor 2quote:Op maandag 19 november 2007 09:53 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Die kruising zal dan wel een overschot aan energie hebben?
quote:Op zondag 18 november 2007 19:40 schreef Elseetje het volgende:
Ik spam even de hond van mijn ouders:
[ afbeelding ]
"Wat sta je daar nou? Als je aan die kant van de boom blijft komen we nergens hoor."
Gijs is cute... die vacht en die oogjesquote:Op zaterdag 17 november 2007 18:50 schreef Pure-Poison het volgende:
Noukie,wat een schatje![]()
Gijs![]()
[ afbeelding ]
Met de baas![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 18:55 schreef Tezz het volgende:
Tja dan moet ie in badje en dan verandert ie ineens in een rat:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 18:55 schreef Tezz het volgende:
Gijs ziet er zo geweldig uit met zijn mooie zwarte oortje! Echt super!!!!!!!
Hier nog maar een keer Harley de Maltezer (en dan hou ik echt op met harley-spam)
VIJF MINUTEN in de tuin en dan zo terug naar binnen komen.........![]()
[ afbeelding ]
Tja dan moet ie in badje en dan verandert ie ineens in een rat:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:19 schreef milia het volgende:
Een mislukte mobiele foto van mijn hond(je) en daarom zo leuk
[ afbeelding ]
Nee klopt, hij is 11. Maar nog bijna even jeugdig en enthousiast als vroeger.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
@Elseetje, jullie beagle is niet meer de jongste geloof ik?
een hond die eigenwijs is, houdt je lekker bezig.![]()
Beter zo?quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
@ MissLuna: je foto's zijn een beetje groot, mijn browser gaat er nogal van over de hik!
Offtopicquote:Op dinsdag 20 november 2007 17:23 schreef MissLuna het volgende:
Beter zo?
Hoho! Ik heb na deze post niet verder gelezen, maar bruin is absoluut geen ongewenste kleur bij Dobers! Dobermannen zijn in twee soorten verkrijgbaar; bruin en zwart, beiden netjes volgens de rasstandaard. Blauw en grijs is ongewenst en die worden dus ook niet opgenomen in het stamboek.quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:18 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Zo heb ik iemand gekend met een bruine doberman, is ook een ongewenste kleur.
Maar dat deed niets af aan de hond zelf, was een heel bijzonder dier.
Deze verkleuringen komen voor door genetische variaties (of zijn het mutaties?) veroorzaakt doordat de bloedlijn te ver doorgefokt is... of gewoon een freak of nature... dat heb je ook nog wel eens.
Bij dobermannen schijnt het ook voor te komen, maar heb nog nooit zo een gezien.
Kuuk.quote:Op dinsdag 20 november 2007 17:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Offtopicmaareh; Luun! Hallo
.
En wat een koddig hondje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |