wat kijkt ie wijsquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:33 schreef Meaghan het volgende:
Ik zie dat ik het vorige deel heb dichtgegooid, dus ik open meteen maar even een nieuw topic. Kom maar op met al die lieve, leuke, stoere foto's van jullie viervoeters!
Mijn laatste post uit het vorige deel:
Luna is alweer 5 maanden oud. Ze is een ontzettende deugniet, zo klimt ze graag op tafels en Lego kisten om vervolgens van het uitzicht te genieten.
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat heeft hij een lief koppiequote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:10 schreef Lllaura het volgende:
Tyson, de dove hond van de buren die een dagje mee mocht naar het strand en een terrasje pikken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoewel staffords niet mijn type honden zijn, ben ik van Tyson helemaal weg. 'Grappig' zijn wel de reacties als dit merk losloopt op het strand. Mensen doen snel hun eigen hond aan de riem en houden hun kinderen beter in de gaten. "Nee, doe maar niet aaien, schatje." Terwijl ie geen vlieg kwaad doet.![]()
vraagje, is jullie hond een rashond? hij heeft vrij veel weg van de onze ( een ordinaire vuilnisbakquote:Op donderdag 14 juni 2007 13:33 schreef Lebigmac het volgende:
En dit is onze drol:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een marmotquote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:28 schreef Dipkip het volgende:
Jeetje, wat is dat?
That's the spiritquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:02 schreef Cybje het volgende:
Het is een echte witte duitse herder, met stamboom. Staat wel bij dat wit geen erkende raskleur is. Sommige mensen vinden het geen echte duitse herder, maar dat maakt mij weinig uit. Ik ben heel blij met 'm
Nee, hoor, je mag ook vragen, vertellen, etcquote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Is dit topic alleen voor foto's? Overigens leuke, mooie foto's! Of ook voor vragen.
Ok.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, hoor, je mag ook vragen, vertellen, etc![]()
Maar je mag uiteraard ook een apart topic openen als je dat liever doet![]()
Wat leuk!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 22:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ok.
Mijn ouders krijgen namelijk een puppy. Een friese stabij. We hebben "vroeger" ook een friese stabij gehad. Die is zo'n 4 jaar geleden overleden. Hij was 13,5 geworden. Dus van de begintijd zeg maar weten ze neit goed meer.
Bv. zindelijk maken, hoe je dat het beste aan kunt pakken. En heeft er iemand ervaring met een bench? Is dat echt beter dan een gewone mand? Over ca 2 weken kunnen ze hem ophalen. Tis echt een schatje, zo hebben wij ook nog een beetje een hondje.
Zodra ik een foto heb, zal ik hem hier posten.
Zo heb ik iemand gekend met een bruine doberman, is ook een ongewenste kleur.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 23:08 schreef Pure-Poison het volgende:
[quote]Op zondag 26 augustus 2007 17:02 schreef Cybje het volgende:
Het is een echte witte duitse herder, met stamboom. Staat wel bij dat wit geen erkende raskleur is. Sommige mensen vinden het geen echte duitse herder, maar dat maakt mij weinig uit. Ik ben heel blij met 'm
[/quot
Maakt ook niet uit,wist alleen niet dat er witte duitse herders bestonden.Wel heel mooi![]()
T zijn allemaal kei leuke foto's maar het valt me wel op dat Beagles het meest fotogeniek zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:48 schreef amigone het volgende:
Mijn hond Puck!
Een tweekleurige Beagle
Met Sinterklaas:
[afbeelding]
In bed:
[afbeelding]
Met een nieuw balletje:
[afbeelding]
Maar ondertussen....quote:Op donderdag 6 september 2007 12:13 schreef -moppie- het volgende:
![]()
T zijn zulke liefies die Beagles!
Ik vind een dobermann mét gecoupeerde oren er apart uizien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:40 schreef Cici het volgende:
Wow, wat zien Dobermannen er anders uit zonder gecoupeerde oren.
Apart, maar wel beter
Ik ken Dobermannen niet zonder gecoupeerde oren, vandaar dat ik DIT er anders uitzien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:47 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik vind een dobermann mét gecoupeerde oren er apart uizien.
Ik vind ze ook leuker met oren en staart.quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:40 schreef Cici het volgende:
Wow, wat zien Dobermannen er anders uit zonder gecoupeerde oren.
Apart, maar wel beter
Wat een geweldige hond, zo'n hond wil ik ook later!quote:Op maandag 10 september 2007 14:51 schreef Meaghan het volgende:
Even spammen met mijn lieve, mooie bullenmeisje Buffy![]()
![]()
Ze is nu 5 weken en verslaat met gemak al haar broertjes als het aankomt op het aantal vetrollen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
IndyDe ondeugd straalt er vanaf
![]()
[afbeelding]
Ze zijn enorm koppig hoor en het is geen hond om kilometers mee te wandelen, maar ze zijn zo ontzettend grappig en lief en mooi en en..quote:Op maandag 10 september 2007 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een geweldige hond, zo'n hond wil ik ook later!Zo leuk!
quote:Op maandag 10 september 2007 18:51 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Ze zijn enorm koppig hoor en het is geen hond om kilometers mee te wandelen, maar ze zijn zo ontzettend grappig en lief en mooi en en..![]()
Mijne zijn beide donker en kunnen echt uren bakken zonder last te hebben van de zon, licht gepigmenteerde honden moet je soms wel insmeren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef Lllaura het volgende:
Hoe zit dat nou met de Chinese Naakthonden? Hebben die het 's winters niet hartstikke koud en 's zomers last van de zon?
en dan zo kijken van "maar ik ben toch lief"quote:
Nee hoor, ze heeft een klein bobbeltje op d'r onderste ooglid, maar daar heeft ze geen last van. Als het erger wordt zal ik Dr. Schumacher bellen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft ze last van haar linker oogje? of is dat alleen maar op deze foto's
leuk beesie verderzal wel een berg energie hebben zeker
Mijn collega had 'r ook nog maar een jaar. Daarvoor woonde ze 10 jaar in een vissersdorpje waar ze vaak mee ging zeilen. Dan plaste ze netjes over de rand van de boot.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:53 schreef SnowCockroach het volgende:
Leuke hond!Lijkt me wel moeilijk om na 11 jaar afstand te doen van je hond.
![]()
Als ik de fotos zie dan wekt de hond bij mij een heel tevreden indruk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:59 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Mijn collega had 'r ook nog maar een jaar. Daarvoor woonde ze 10 jaar in een vissersdorpje waar ze vaak mee ging zeilen. Dan plaste ze netjes over de rand van de boot.![]()
Ik ben dus al d'r derde baasje.![]()
Beetje een late reactie maar... OMG wat een prachtig dierquote:
Ik heb wel eens gehoord dat honden op een gegeven moment hun oude baasje vergeten. Niet geheel, maar wel voor een groot gedeelte. Mooie/lieve hond trouwens!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:50 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Als ik de fotos zie dan wekt de hond bij mij een heel tevreden indruk.
Alsof ze/hij beseft dat het goed genoeg is om een baasje te hebben die van hem/haar houd.
Ik herken niet die, bijna obsesieve, verbinding die sommige honden hebben met hun (1ste) baasje... maar wel heel erg lief, heel erg tevreden en zeker een hond waar je weinig problemen mee zult hebben en veel genot.
Het zou me niets verbazen dat een hond, met deze instelling, nog wel eens heel erg oud kan worden.
Liefde doet leven....
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:12 schreef Juup© het volgende:
"Fok Helpdesk, waar kan ik u mee van dienst zijn?"
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op donderdag 20 september 2007 01:12 schreef Juup© het volgende:
"Fok Helpdesk, waar kan ik u mee van dienst zijn?"
[afbeelding]
Wat heb jij een prachtige honden zegquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mooie nieuwe van mn mannen!
Hoe heet dat ras ook alweer?quote:Op maandag 24 september 2007 15:29 schreef Patries86 het volgende:
Onze Denver (3 en halve week oud)
[afbeelding]
1 kilo schoon aan de haak dames!
[afbeelding]
Spelen met nieuw speeltje
[afbeelding]
Ik ga jullie opeten![]()
[afbeelding]
Puppypose!![]()
[afbeelding]
Zzzz
Gisteren geweest! Hij is echt super gegroeit met de laatste keer dat we hem zagen, toen was hij net 2 weken! Gisteren speeltje van ons gehad, begon hij meteen mee te spelenHij kwispelde ook al naar ons
![]()
Mopshondquote:Op maandag 24 september 2007 16:29 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Hoe heet dat ras ook alweer?![]()
Ik kan er maar niet opkomen. Irritant zeg.![]()
Geweldig!quote:Op maandag 17 september 2007 14:09 schreef Meaghan het volgende:
Mooie hond hoor LIIaura! En wat fijn dat ze bij jullie terecht kan![]()
Indy gisteren in het park..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij wonen op een flat en hebben dus geen tuinquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:07 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat een mooie foto's allemaal weer zeg! Ik wou dat ik een huis met een tuin had dan kreeg onze Gijs vast en zeker nog wat gezelschap!!
Ik wil d'r nu nog een klein hondje bij,een grotere ook wel maar dan vind ik gewoon dat we een tuin moeten hebben.Tot nu toe is mijn vriend nog niet over te halen,helaasquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij wonen op een flat en hebben dus geen tuinWel zitten we er aan te denken om Baloe ook gezelschap te geven
Ik wil nog een golden.
Gewoon met kerst cadeau doen. Een cadeau kan die niet weigerenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:53 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ik wil d'r nu nog een klein hondje bij,een grotere ook wel maar dan vind ik gewoon dat we een tuin moeten hebben.Tot nu toe is mijn vriend nog niet over te halen,helaas
Slecht vermoeden danquote:Op donderdag 20 september 2007 09:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat niet je eigen hond is
Godsamme wat een smeerkeesquote:Op woensdag 26 september 2007 17:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Slecht vermoeden dan
Hier nog een:
[afbeelding]
Hij vindt het wel lekker hoorquote:
Wat is twister voor een soort hond?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:29 schreef Mich92 het volgende:
[afbeelding]
Tommie
[afbeelding]
Twister
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |