Ik heb wel eens gehoord dat honden op een gegeven moment hun oude baasje vergeten. Niet geheel, maar wel voor een groot gedeelte. Mooie/lieve hond trouwens!quote:Op zaterdag 15 september 2007 22:50 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Als ik de fotos zie dan wekt de hond bij mij een heel tevreden indruk.
Alsof ze/hij beseft dat het goed genoeg is om een baasje te hebben die van hem/haar houd.
Ik herken niet die, bijna obsesieve, verbinding die sommige honden hebben met hun (1ste) baasje... maar wel heel erg lief, heel erg tevreden en zeker een hond waar je weinig problemen mee zult hebben en veel genot.
Het zou me niets verbazen dat een hond, met deze instelling, nog wel eens heel erg oud kan worden.
Liefde doet leven....
quote:Op donderdag 20 september 2007 01:12 schreef Juup© het volgende:
"Fok Helpdesk, waar kan ik u mee van dienst zijn?"
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op donderdag 20 september 2007 01:12 schreef Juup© het volgende:
"Fok Helpdesk, waar kan ik u mee van dienst zijn?"
[afbeelding]
Wat heb jij een prachtige honden zegquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mooie nieuwe van mn mannen!
Hoe heet dat ras ook alweer?quote:Op maandag 24 september 2007 15:29 schreef Patries86 het volgende:
Onze Denver (3 en halve week oud)
[afbeelding]
1 kilo schoon aan de haak dames!
[afbeelding]
Spelen met nieuw speeltje
[afbeelding]
Ik ga jullie opeten![]()
[afbeelding]
Puppypose!![]()
[afbeelding]
Zzzz
Gisteren geweest! Hij is echt super gegroeit met de laatste keer dat we hem zagen, toen was hij net 2 weken! Gisteren speeltje van ons gehad, begon hij meteen mee te spelenHij kwispelde ook al naar ons
![]()
Mopshondquote:Op maandag 24 september 2007 16:29 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Hoe heet dat ras ook alweer?![]()
Ik kan er maar niet opkomen. Irritant zeg.![]()
Geweldig!quote:Op maandag 17 september 2007 14:09 schreef Meaghan het volgende:
Mooie hond hoor LIIaura! En wat fijn dat ze bij jullie terecht kan![]()
Indy gisteren in het park..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wij wonen op een flat en hebben dus geen tuinquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:07 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat een mooie foto's allemaal weer zeg! Ik wou dat ik een huis met een tuin had dan kreeg onze Gijs vast en zeker nog wat gezelschap!!
Ik wil d'r nu nog een klein hondje bij,een grotere ook wel maar dan vind ik gewoon dat we een tuin moeten hebben.Tot nu toe is mijn vriend nog niet over te halen,helaasquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wij wonen op een flat en hebben dus geen tuinWel zitten we er aan te denken om Baloe ook gezelschap te geven
Ik wil nog een golden.
Gewoon met kerst cadeau doen. Een cadeau kan die niet weigerenquote:Op woensdag 26 september 2007 08:53 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ik wil d'r nu nog een klein hondje bij,een grotere ook wel maar dan vind ik gewoon dat we een tuin moeten hebben.Tot nu toe is mijn vriend nog niet over te halen,helaas
Slecht vermoeden danquote:Op donderdag 20 september 2007 09:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat niet je eigen hond is
Godsamme wat een smeerkeesquote:Op woensdag 26 september 2007 17:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Slecht vermoeden dan
Hier nog een:
[afbeelding]
Hij vindt het wel lekker hoorquote:
Wat is twister voor een soort hond?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:29 schreef Mich92 het volgende:
[afbeelding]
Tommie
[afbeelding]
Twister
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |