Ik vind een dobermann mét gecoupeerde oren er apart uizien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:40 schreef Cici het volgende:
Wow, wat zien Dobermannen er anders uit zonder gecoupeerde oren.
Apart, maar wel beter
Ik ken Dobermannen niet zonder gecoupeerde oren, vandaar dat ik DIT er anders uitzien.quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:47 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Ik vind een dobermann mét gecoupeerde oren er apart uizien.
Ik vind ze ook leuker met oren en staart.quote:Op vrijdag 7 september 2007 06:40 schreef Cici het volgende:
Wow, wat zien Dobermannen er anders uit zonder gecoupeerde oren.
Apart, maar wel beter
Wat een geweldige hond, zo'n hond wil ik ook later!quote:Op maandag 10 september 2007 14:51 schreef Meaghan het volgende:
Even spammen met mijn lieve, mooie bullenmeisje Buffy![]()
![]()
Ze is nu 5 weken en verslaat met gemak al haar broertjes als het aankomt op het aantal vetrollen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
IndyDe ondeugd straalt er vanaf
![]()
[afbeelding]
Ze zijn enorm koppig hoor en het is geen hond om kilometers mee te wandelen, maar ze zijn zo ontzettend grappig en lief en mooi en en..quote:Op maandag 10 september 2007 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een geweldige hond, zo'n hond wil ik ook later!Zo leuk!
quote:Op maandag 10 september 2007 18:51 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Ze zijn enorm koppig hoor en het is geen hond om kilometers mee te wandelen, maar ze zijn zo ontzettend grappig en lief en mooi en en..![]()
Mijne zijn beide donker en kunnen echt uren bakken zonder last te hebben van de zon, licht gepigmenteerde honden moet je soms wel insmeren.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:38 schreef Lllaura het volgende:
Hoe zit dat nou met de Chinese Naakthonden? Hebben die het 's winters niet hartstikke koud en 's zomers last van de zon?
en dan zo kijken van "maar ik ben toch lief"quote:
Nee hoor, ze heeft een klein bobbeltje op d'r onderste ooglid, maar daar heeft ze geen last van. Als het erger wordt zal ik Dr. Schumacher bellen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
heeft ze last van haar linker oogje? of is dat alleen maar op deze foto's
leuk beesie verderzal wel een berg energie hebben zeker
Mijn collega had 'r ook nog maar een jaar. Daarvoor woonde ze 10 jaar in een vissersdorpje waar ze vaak mee ging zeilen. Dan plaste ze netjes over de rand van de boot.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:53 schreef SnowCockroach het volgende:
Leuke hond!Lijkt me wel moeilijk om na 11 jaar afstand te doen van je hond.
![]()
Als ik de fotos zie dan wekt de hond bij mij een heel tevreden indruk.quote:Op zaterdag 15 september 2007 20:59 schreef Lllaura het volgende:
[..]
Mijn collega had 'r ook nog maar een jaar. Daarvoor woonde ze 10 jaar in een vissersdorpje waar ze vaak mee ging zeilen. Dan plaste ze netjes over de rand van de boot.![]()
Ik ben dus al d'r derde baasje.![]()
Beetje een late reactie maar... OMG wat een prachtig dierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |