quote:Op zondag 11 november 2007 21:28 schreef AirRaid het volgende:
Gisteren hebben we onze nieuwe hond uit het asiel opgehaald.
Kyra een Mechelse Herder van +/- 2 jaar schat men (al hebben wij hier het vermoeden dat ze jonger is). Men heeft haar gevonden in de bosen bij Gulpen, waar ze vermoedelijk al een tijdje moet hebben rondgelopen aangezien ze broodmager is. Het is dus nu aan ons om dit ontzettend lieve maar super enthousiaste diertje weer een beetje op gewicht te krijgen.
Foto's zullen in de komend weken wel volgen.
Nou hier misschien wat dingen die je tegen houden:quote:
Leuk!!!!!quote:Op maandag 12 november 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
Dit is onze kerstkaart voor het jaar 2007:
[ afbeelding ]
Gisteren scheen t zonnetje dus ik dacht dat ze wel ff een uurtje zonder kleren mee konden wandelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
kan me ook wel voorstellen dat t nodig is voor dat soort honden... anders krijgen ze t koud!
Ach kan jou het schelen,als de honden het maar naar de zin hebben.Maar de ontzettend foute (en daardoor zo leuk )motiefjes op hun kleding maakt het in mijn ogen wel een giller hoor als je er zo een stel voorbij ziet komenquote:Op donderdag 15 november 2007 09:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteren scheen t zonnetje dus ik dacht dat ze wel ff een uurtje zonder kleren mee konden wandelen.
Ik kreeg echt van vreemde mensen op mn lazer , om over mn collegas hier nog maar te zwijgen.
Ach, met kleding krijgen ze commentaar, zonder kleding dus nog veel erger![]()
Nee ze waren het er helemaal niet mee eens, ze vonden t kkkkoud, en toen ze los mochten in t park wisten ze niet hoe snel ze de kortste weg naar kantoor moesten nemen met zn tweeën...quote:Op donderdag 15 november 2007 13:37 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ach kan jou het schelen,als de honden het maar naar de zin hebben.Maar de ontzettend foute (en daardoor zo leuk )motiefjes op hun kleding maakt het in mijn ogen wel een giller hoor als je er zo een stel voorbij ziet komen![]()
![]()
Dat terriers volbloed jachthonden zijn kan ik beamen.quote:Op maandag 12 november 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
Bailey en puk- SPAM
Puk is en blijft een echte jachthond
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Bailey is aan het oefenen, voor hoogspringen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En z'n middagje bos, is toch wel vermoeiend hoor...
[ afbeelding ]
Dit is onze kerstkaart voor het jaar 2007:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
Wat kan Noukie toch altijd droevig kijken.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |