Ben vandaag (uur geleden) mijn beste vriendje kwijtgeraakt.
De allerliefste hond ter wereld, een kruising tussen een Labrador en een Rottwieler.
Een sul van 60 kilo die er nog gevaarlijker uitzag dan de gemiddelde pittbull, meer het liefste beest ter wereld was.
Met zijn 60 kilo nog op je schoot willen liggen, naast je in bed wilde liggen (en ik daar toch weer meerdere malen aan toe heb gegeven).
Ik woon niet in Nederland waar hij was, hoopte hem nog even te kunnen zien volgende maand als ik er wel was voor een kort bezoekje aan mijn moeder.
Maar nee, hij trok het niet. Moest inslapen. Had teveel pijn.
Ik heb geen kinderen, maar dit voelt alsof je er een verliest.
Graag geen kutopmerkingen in dit topic.
Ik ga maar ff een potje janken denk ik.
quote:Dank je.
Op vrijdag 15 februari 2002 03:23 schreef Spliffunk het volgende:
Sorry..sterkte..Spliffunk
kan niet meer zeggen of doen
[Dit bericht is gewijzigd door stevenshof op 15-02-2002 03:55]
quote:Zullen we elkaar eens ontmoeten?
Op vrijdag 15 februari 2002 03:54 schreef I.would.love.to het volgende:-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 10-06-2002 10:12]
quote:bek houe en nu, jij begrijpt zoiets niet volgens mij
Op vrijdag 15 februari 2002 03:54 schreef I.would.love.to het volgende:-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 10-06-2002 10:11]
Labradors zijn idd de liefste honden die er zijn..
Wij hebben nu onze 3e. 1e heb ik helaas niet meegemaakt (schijnt echt een super slimme te zijn geweest, kwam m'n vader vroeger uit school halen), de 2e heb ik wel meegemaakt en als zo'n beest dat bijna de hele dag om je heen loopt opeens weg is, is dat echt even heel erg kut!
quote:Voor mij is het leven zeer kut nu.
Op vrijdag 15 februari 2002 04:10 schreef Thrillian het volgende:
SterkteLabradors zijn idd de liefste honden die er zijn..
Wij hebben nu onze 3e. 1e heb ik helaas niet meegemaakt (schijnt echt een super slimme te zijn geweest, kwam m'n vader vroeger uit school halen), de 2e heb ik wel meegemaakt en als zo'n beest dat bijna de hele dag om je heen loopt opeens weg is, is dat echt even heel erg kut!
quote:Kan het me voorstellen ja, kweet nog dat we met z'n allen op de trap zaten te janken
Op vrijdag 15 februari 2002 04:11 schreef static het volgende:[..]
Voor mij is het leven zeer kut nu.
Nu hebben we weer een hond, en weet ik dat dat moment over een jaar of 7/8 weer komt..
quote:Ik heb nog twee honden, ik weet dat het zover gaat komen.
Op vrijdag 15 februari 2002 04:13 schreef Thrillian het volgende:[..]
Kan het me voorstellen ja, kweet nog dat we met z'n allen op de trap zaten te janken
Nu hebben we weer een hond, en weet ik dat dat moment over een jaar of 7/8 weer komt..
Niet iedereen ziet dat of kan dat begrijpen wat een dier ( of meerdere) in je leven kan betekenen.
*troost*
ik werd weer even stil na het lezen van jouw topic. Het verlies van een huisdier, een maatje, een onvoorwaardelijke vriend, dat doet verschrikkelijk zeer. Het rouwproces bij het verliezen van een geliefd huisdier is veelal vergelijkbaar met het rouwproces bij het verliezen van een menselijk dierbaar iemand. Neem de tijd om te rouwen, het mag, het is geen schande.
Het is erg triest dat je je beestje (euh 60 kg? ) niet meer hebt kunnen zien, niet de kans gehad hebt om afscheid van hem te nemen.
Hoe oud is hij geworden? Waaraan is hij overleden? Wie heeft hem verzorgd, was bij hem toen hij overleed?
Heel veel sterkte Static, bij het verwerken van het verlies van een dierbare vriend.
Misschien vind je het fijn om eens hier te lezen.
Ik ken het gevoel en het belangrijkste is dat huilen om een dier helemaal niet vreemd is. Het is je maatje, je vriend en je kent hem door en door.
Je bent al jaren samen en ineens houdt het op
Mensen die raar doen over iemand die verdrietig is om het overlijden van een huisdier weten niet waar ze het over hebben. Hebben nooit die onvoorwaardelijke liefde gekend.
Sterkte.
Een huisdier verliezen is idd net als een kind verliezen.
je hebt er tenslotte toch je lief en leed mee gedeeld nietwaar ?
Ik ga je ook niet vertellen dat het zo weer over is, want dat is het niet. Ik mis mijn katten ook nog steeds...
Op den duur wordt het natuurlijk wel iets makkelijker, maar toch ....
iig Sterkte
Je kunt je zo aan een dier hechten , en die band kan zo zijn dat je het niet eens merkt , maar dan komt de klap juist harder aan als je huisdier weg is.
quote:Alle honden zijn even lief.. vind ik...
Op vrijdag 15 februari 2002 04:10 schreef Thrillian het volgende:
SterkteLabradors zijn idd de liefste honden die er zijn..
Maar iig sterkte; onze hond [1vd2] is eergisteren ook overleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |