nogmaals ; heel veel sterktequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:56 schreef AirRaid het volgende:
thanks for the support
ze is vanavond vredig ingslapen, toen de dokter het spuitje toediende ging het echt vrijsnel, je kon hieruit dus echt merken dat ze alleen op wilskracht nog rondliep en dat het lichaam dus niet meer wou.
de mevrouw van het dierencrematorium heeft haar daarna meegenomen. om 15:00 mogen we haar nog eens gaan bekijken
Shoppen is geweldig!quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:57 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Naam verzinnen, riempje kopen, mand kopen, speeltjes kopen, voerbak kopen, bench kopen etc... het is een heel process... dat vooral uit kopen bestaat
Maar aan de andere kant ook het besef dat je de verantwoordelijkheid van een ander leven op je neemt.
Want zonder jou zou het dier, in ieder geval hier, niet kunnen bestaan.
Tot een bepaald niveau is een kind ook zo.
Sterkte met het verliesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:56 schreef AirRaid het volgende:
thanks for the support
ze is vanavond vredig ingslapen, toen de dokter het spuitje toediende ging het echt vrijsnel, je kon hieruit dus echt merken dat ze alleen op wilskracht nog rondliep en dat het lichaam dus niet meer wou.
de mevrouw van het dierencrematorium heeft haar daarna meegenomen. om 15:00 mogen we haar nog eens gaan bekijken
Sterktequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:56 schreef AirRaid het volgende:
thanks for the support
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:37 schreef Juup© het volgende:
Crosspost
[ afbeelding ]
"Buig voor mij O onderdanige hond, terwijl ik uw kop was"
Maar niet te vroeg... ik heb een nieuwe kitten genomen ongeveer twee dagen na mijn oude was overleden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
@ Mind_Fuck: Wij hadden een hondje. Een kooiker. Foto staat op de vorige pagina. Helaas is hij veel te vroeg overleden en mijn ouders willen nog geen nieuwe hond omdat ze hem nog te veel missen. Hoewel geen enkele hond Dusty kan vervangen, weet ik zeker dat het verlies een stuk makkelijker te verwerken is als we een nieuw hondje nemen.
Trouwens, wat een schatje die Sarah
Sterkte met het verlies...!quote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:32 schreef AirRaid het volgende:
vandaag wezen kijken bij het crematorium, waar ze lag opgebaard, ze lag er zo mooi bij, net zo als vroeger al ze op haar plekje lag te slapen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:10 schreef Qwea het volgende:
ja en ELKE keer als ik met mn reet van die bank ga
Wat een lieverdquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |