Luilekkerlandquote:Op maandag 15 oktober 2007 13:35 schreef Qwea het volgende:
Wehehehehehehehe het vrouwtje lag lekker op de bank te snurken, maar toen ze naar de wc ging heb ik het plekje ingepikt
[ afbeelding ]
En je hoeft niet te verwachten dat ik nu mn ingepikt plekje opgeef hoor
[ afbeelding ]
quote:Vaarwel mijn trouwe maatje
altijd bij me, altijd thuis.
Je was ‘t zonlicht van mijn leven
en de warmte in mijn huis.
Rust nu zacht mijn goede maatje
bij de bloemen en het gras.
Nimmer zal ik je vergeten
wat je deed en wat je was.
Altijd zul je bij me blijven
ondanks leed en ondanks smart
bij me blijven in mijn hart.
Heel, Heel heel veel sterkte. Ik weet helaas hoe pijn het doet om je huisdier in te moeten laten slapen.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:43 schreef AirRaid het volgende:
zucht, voel me f*cking klote nu, omdat ik weet dat we vanavond definitef onze hond moeten laten inslapen. de laatste weken is ze erg achteruit gegaan. ze kan bijna niet meer lopen, is incontinent aan het worden, kan bijna niet meet eten (normaal was haar bak binnen enkele tellen leeg, nu duurt het gewoon een dik kwartier)
omdat onze vaste dierenarts afgelopen week op vakantie was hadden we het nog een week uitgestelt, nu ze terug van vakantie is hebben we vanmorgen direct opgebelt en alles uitgelegd, en ze is het er mee eens dat het zo niet meer kan, vanavond komt ze langs om haar dus te laten inslapen. direct daarna wordt ze opgehaald door het dierencrematorium
dit gedichtje vond ik laatst op internet en de tranen springne me gewoon in de ogen bij het lezen ervan
[..]
Jah man.. ik weets... heb al meerdere geliefde huisdieren vaarwel moeten zeggenquote:Op maandag 15 oktober 2007 14:43 schreef AirRaid het volgende:
zucht, voel me f*cking klote nu, omdat ik weet dat we vanavond definitef onze hond moeten laten inslapen. de laatste weken is ze erg achteruit gegaan. ze kan bijna niet meer lopen, is incontinent aan het worden, kan bijna niet meet eten (normaal was haar bak binnen enkele tellen leeg, nu duurt het gewoon een dik kwartier)
omdat onze vaste dierenarts afgelopen week op vakantie was hadden we het nog een week uitgestelt, nu ze terug van vakantie is hebben we vanmorgen direct opgebelt en alles uitgelegd, en ze is het er mee eens dat het zo niet meer kan, vanavond komt ze langs om haar dus te laten inslapen. direct daarna wordt ze opgehaald door het dierencrematorium
dit gedichtje vond ik laatst op internet en de tranen springne me gewoon in de ogen bij het lezen ervan
[..]
Haha weet precies wat je bedoeldquote:Op maandag 15 oktober 2007 18:43 schreef Mind_Fuck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De moeder ziet er vermoeid uit, dit is dan ook pas 3 dagen na de bevalling van 9 pups die met een keizersnede ter wereld geholpen zijn.
De pups kunnen natuurlijk niet veel meer dan slapen, zogen en nog meer slapen.
De oogjes zijn dan ook nog dicht.
Kan niet wachten totdat we hem hebben.
De naam gaat worden Elazar, zou het een teefje zijn geworden dan werd het Eleanor.
voor ons voelt het echt aan alsof we een kind krijgen
Naam verzinnen, riempje kopen, mand kopen, speeltjes kopen, voerbak kopen, bench kopen etc... het is een heel process... dat vooral uit kopen bestaatquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:24 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Haha weet precies wat je bedoeld
Erik en ik worden zondag papa en mama, zo voelt het echt hihi
Ik ben jaloersquote:Op maandag 15 oktober 2007 21:57 schreef Mind_Fuck het volgende:
[..]
Naam verzinnen, riempje kopen, mand kopen, speeltjes kopen, voerbak kopen, bench kopen etc... het is een heel process... dat vooral uit kopen bestaat
Komt wel goed, als jij nu wenst een hond te hebben dan weet ik zeker dat je daar later zeer zeker een goede invulling aan kan geven.quote:Op maandag 15 oktober 2007 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben jaloers
Mijn ouders willen voorlopig nog even geen hond, dus voor mij zit het er niet in helaas.
Van Gangster blijft iedereen af. Echt míjn hond, toen iemand me een hand wilde geven sprong hij op en beet haar in haar borst om me te beschermen en liep onverschrokken op alle (vooral grote honden) af. Tsja, roedel enzo.quote:
Ze is klein maar een jaar of twee nu denk ik, ongeveer kniehoogte. Eerlijkheid gebied te zeggen dat we een soort opvanghuis zijn voor familie (die erg veel reizen) dus dat addergebroed bij ons achterlaten.quote:Wat een klein hondje was Sara!
Hoe oud is ze nu?
Met grote honden zou het wsl. niet mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijke hondjes, ik heb er ook 4, ze zijn idd een echte roedel en dt is voor baasje en hondjes toppie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |