abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:35:08 #151
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53947671
Wehehehehehehehe het vrouwtje lag lekker op de bank te snurken, maar toen ze naar de wc ging heb ik het plekje ingepikt

En je hoeft niet te verwachten dat ik nu mn ingepikt plekje opgeef hoor

-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 15 oktober 2007 @ 13:40:31 #152
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_53947783
Hahahahahaha, en daarom heb ik 4 hele kleine hondjes en een heeeeeeeele grote bank!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_53948846
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 13:35 schreef Qwea het volgende:
Wehehehehehehehe het vrouwtje lag lekker op de bank te snurken, maar toen ze naar de wc ging heb ik het plekje ingepikt

[ afbeelding ]

En je hoeft niet te verwachten dat ik nu mn ingepikt plekje opgeef hoor

[ afbeelding ]
Luilekkerland
pi_53948920
zucht, voel me f*cking klote nu, omdat ik weet dat we vanavond definitef onze hond moeten laten inslapen. de laatste weken is ze erg achteruit gegaan. ze kan bijna niet meer lopen, is incontinent aan het worden, kan bijna niet meet eten (normaal was haar bak binnen enkele tellen leeg, nu duurt het gewoon een dik kwartier)
omdat onze vaste dierenarts afgelopen week op vakantie was hadden we het nog een week uitgestelt, nu ze terug van vakantie is hebben we vanmorgen direct opgebelt en alles uitgelegd, en ze is het er mee eens dat het zo niet meer kan, vanavond komt ze langs om haar dus te laten inslapen. direct daarna wordt ze opgehaald door het dierencrematorium

dit gedichtje vond ik laatst op internet en de tranen springne me gewoon in de ogen bij het lezen ervan
quote:
Vaarwel mijn trouwe maatje
altijd bij me, altijd thuis.
Je was ‘t zonlicht van mijn leven
en de warmte in mijn huis.
Rust nu zacht mijn goede maatje
bij de bloemen en het gras.
Nimmer zal ik je vergeten
wat je deed en wat je was.
Altijd zul je bij me blijven
ondanks leed en ondanks smart
bij me blijven in mijn hart.
  maandag 15 oktober 2007 @ 14:46:46 #155
176471 oh-oh
pi_53948979
Bah, echt naar, en dan die klok die vandaag maar blijft tikken.
Naar welk crematorium gaat ze?
Veel sterkte vanavond en in de tijd die komen gaat!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_53950799
Sterkte ermee AirRaid. Hoe oud is je hond geworden?
pi_53951362
Zijn zaterdag weer bij hem geweest! Echt een schatje is het!
Nog 5 daagjes en dan mogen we hem ophalen!
Het is nu echt een mopsje, kopje al wat breeder

maandag 15 oktober 2007 @ 17:58:57 #158
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_53951471
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:43 schreef AirRaid het volgende:
zucht, voel me f*cking klote nu, omdat ik weet dat we vanavond definitef onze hond moeten laten inslapen. de laatste weken is ze erg achteruit gegaan. ze kan bijna niet meer lopen, is incontinent aan het worden, kan bijna niet meet eten (normaal was haar bak binnen enkele tellen leeg, nu duurt het gewoon een dik kwartier)
omdat onze vaste dierenarts afgelopen week op vakantie was hadden we het nog een week uitgestelt, nu ze terug van vakantie is hebben we vanmorgen direct opgebelt en alles uitgelegd, en ze is het er mee eens dat het zo niet meer kan, vanavond komt ze langs om haar dus te laten inslapen. direct daarna wordt ze opgehaald door het dierencrematorium

dit gedichtje vond ik laatst op internet en de tranen springne me gewoon in de ogen bij het lezen ervan
[..]
Heel, Heel heel veel sterkte. Ik weet helaas hoe pijn het doet om je huisdier in te moeten laten slapen.

Geniet nog van de laatste paar uren met haar.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_53952161

De moeder ziet er vermoeid uit, dit is dan ook pas 3 dagen na de bevalling van 9 pups die met een keizersnede ter wereld geholpen zijn.
De pups kunnen natuurlijk niet veel meer dan slapen, zogen en nog meer slapen.
De oogjes zijn dan ook nog dicht.

Kan niet wachten totdat we hem hebben.
De naam gaat worden Elazar, zou het een teefje zijn geworden dan werd het Eleanor.
voor ons voelt het echt aan alsof we een kind krijgen
In these bodies we will live, in these bodies we will die
Where you invest your love, you invest your life
pi_53952360
nvrmnd

[ Bericht 99% gewijzigd door Mind_Fuck op 15-10-2007 19:05:35 ]
pi_53952383
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 14:43 schreef AirRaid het volgende:

[..]
Jah man.. ik weets... heb al meerdere geliefde huisdieren vaarwel moeten zeggen
We zijn nu met die pup bezig en zelfs het leed, dat je bij afscheid te verwerken hebt, is meegenomen in onze overweging in het toch nemen van een nieuw huisdier.
Afscheid is zo fokking hard en al zeker wanneer het jouw eigen bewuste beslissing is die bepaald dat het dier aan zijn einde komt.
Maar onthoud een ding: in de natuur was ze/hij al lang gestorven, dieren die niet kunnen jagen kunnen niet lang overleven.

Oh... btw... na zo'n tragisch moment helpen liedjes zoals 'bright eyes' dus echt niet
Ik hoorde het toevallig de dag nadat mijn liefste katje was overleden... oh man wat ben ik toen emotioneel hard gecrashed.
Aan de ene kant misschien goed want die emoties moeten eruit.
pi_53954911
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 18:43 schreef Mind_Fuck het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De moeder ziet er vermoeid uit, dit is dan ook pas 3 dagen na de bevalling van 9 pups die met een keizersnede ter wereld geholpen zijn.
De pups kunnen natuurlijk niet veel meer dan slapen, zogen en nog meer slapen.
De oogjes zijn dan ook nog dicht.

Kan niet wachten totdat we hem hebben.
De naam gaat worden Elazar, zou het een teefje zijn geworden dan werd het Eleanor.
voor ons voelt het echt aan alsof we een kind krijgen
Haha weet precies wat je bedoeld
Erik en ik worden zondag papa en mama, zo voelt het echt hihi
pi_53955729
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:24 schreef Patries86 het volgende:

[..]

Haha weet precies wat je bedoeld
Erik en ik worden zondag papa en mama, zo voelt het echt hihi
Naam verzinnen, riempje kopen, mand kopen, speeltjes kopen, voerbak kopen, bench kopen etc... het is een heel process... dat vooral uit kopen bestaat

Maar aan de andere kant ook het besef dat je de verantwoordelijkheid van een ander leven op je neemt.
Want zonder jou zou het dier, in ieder geval hier, niet kunnen bestaan.
Tot een bepaald niveau is een kind ook zo.
pi_53955781
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:57 schreef Mind_Fuck het volgende:

[..]

Naam verzinnen, riempje kopen, mand kopen, speeltjes kopen, voerbak kopen, bench kopen etc... het is een heel process... dat vooral uit kopen bestaat
Ik ben jaloers
Mijn ouders willen voorlopig nog even geen hond, dus voor mij zit het er niet in helaas.
pi_53956782
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 21:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ik ben jaloers
Mijn ouders willen voorlopig nog even geen hond, dus voor mij zit het er niet in helaas.
Komt wel goed, als jij nu wenst een hond te hebben dan weet ik zeker dat je daar later zeer zeker een goede invulling aan kan geven.
Ik heb bijna altijd huisdieren gehad, noem maar op: katten (4x), vogels x2 (1 dwerg papegaai en een kanarie), 3 hamsters en minsens 6 goudvissen.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de blootstelling die ik heb gehad aan andere dieren bij familie.
Denk aan opa en oma aan zowel vaders als moeders kant die honden hebben gehad.
Ooms en tantes, waarmee ik veel omgang mee heb, die katten en/of honden/vogels/konijnen/paarden/vissen/etc hebben of gehad hebben.
Altijd heb ik huisdieren gehad of willen hebben op een paar momente na waarin het gewoon even niet moegloijk was heb ik die niet gehad. (heb wel een tijdje stiekum een kat gehouden in een appartement waarin dat niet mocht ma'ja kon niet anders poes kon nergens terecht nadat oma was overleden)
Denk aan ouders die niet nog een dier willen nemen, werk verplichtingen, huisbaas die geen honden of katten wilt etc...
MAar als de wens er is komt de invulling ook wel

[ Bericht 8% gewijzigd door Mind_Fuck op 15-10-2007 23:22:40 ]
pi_53958596
Ieder huisdier, wat ik gekend heb, heeft zo zijn eigen verhaal.
Ik zou er boekdelen over kunnen schrijven.
Velen heb ik gekend van pup/kitten/kleins-af-aan tot het moment dat ze overleiden.
Sommige zijn zelfs een integraal onderdeel geworden van 'wie ik ben', hoe ik gevormd ben, hoe ik opgegroeid ben dankzij de relatie die ik heb gehad met die dieren.
Een heel leven wat zomaar aan je voorbij trekt... soms is het na 3 jaar ineens voorbij, soms duurt de relatie 24 jaar... dat weet je nooit.

Ouders kunnen misschien nog hopen dat ze hun kinderen niet overleven (wat helaas niet altijd zo uitkomt) maar bij een huisdier weet je zo goed als zeker dat je vroeg of laat afscheid moet nemen.
Of nog erger... je moet besluiten om het dier te laten inslapen, of dat het ineens uit je leven gegrepen wordt door een aanreiding ofzo... ik weet niet wat erger is.
'k heb ze allebei al meegemaakt

[ Bericht 0% gewijzigd door Mind_Fuck op 16-10-2007 00:05:39 ]
pi_53958631
De post van AirRaid heeft me eerlijk gezegd een beetje omlaag gehaald, het besef van verlies... de herinnering daarvan vooral, de harde realiteit des levens niet alleen m.b.t. huisdieren.
Heb zelfs een paar traantjes moeten wegpinken @ de herinnering van aantal erg dierbare maatjes die al overleden zijn.
Diepe shit... en dat alleen maar omdat ik me besef wat het betekend om zo'n pup in huis te nemen.
Waar ik overigens nog steeds heel erg naar uitkijk.
Ik besef me dan ook dat de tijd die je MET een je huisdier hebt, die je liefhebt, waardevoller is dan het leed achteraf.

[ Bericht 26% gewijzigd door Mind_Fuck op 16-10-2007 00:20:43 ]
  maandag 15 oktober 2007 @ 23:50:30 #168
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_53958859
Gangster, de oude lobbes van het stel (lopen er nu vier rond, krankzinnigeninstituut):

Misschien straks nog wat foto's van Sara toen ze 8 weken was.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 15 oktober 2007 @ 23:51:32 #169
15080 static
pi_53958884
Voorbeeldje:

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_53958970
Wat een dotje... met zijn vieren hebben ze ook echt een eigen 'roedel' dat uit meer bestaat dan het baasje, bazinnetje en de kinderen.
  Moderator maandag 15 oktober 2007 @ 23:56:28 #171
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_53958989
Gangster in zijn zetel?

Wat een klein hondje was Sara!

Hoe oud is ze nu?

[ Bericht 11% gewijzigd door senesta op 16-10-2007 00:09:19 ]
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:07:54 #172
176471 oh-oh
pi_53959280
Heerlijke hondjes, ik heb er ook 4, ze zijn idd een echte roedel en dt is voor baasje en hondjes toppie!
( Groucho Marx )
  dinsdag 16 oktober 2007 @ 00:19:19 #173
15080 static
pi_53959534
quote:
Op maandag 15 oktober 2007 23:56 schreef senesta het volgende:
Gangster in zijn zetel?
Van Gangster blijft iedereen af. Echt míjn hond, toen iemand me een hand wilde geven sprong hij op en beet haar in haar borst om me te beschermen en liep onverschrokken op alle (vooral grote honden) af. Tsja, roedel enzo.
quote:
Wat een klein hondje was Sara!

Hoe oud is ze nu?
Ze is klein maar een jaar of twee nu denk ik, ongeveer kniehoogte. Eerlijkheid gebied te zeggen dat we een soort opvanghuis zijn voor familie (die erg veel reizen) dus dat addergebroed bij ons achterlaten.
Ik reis ook veel dus heb dit gemist (de linker)

Je beste vriendje..
pi_53959738
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2007 00:07 schreef oh-oh het volgende:
Heerlijke hondjes, ik heb er ook 4, ze zijn idd een echte roedel en dt is voor baasje en hondjes toppie!
Met grote honden zou het wsl. niet mogelijk zijn.
Als ik alleen al zie hoeveel hoeveel moeite ze, twee deuren verderop, moeten investeren in twee herdershonden dan heb ik zoiets van:"Nee dankjewel".
Een dobie ruetje zie ik al als een flinke uitdaging
pi_53960884
thanks for the support

ze is vanavond vredig ingslapen, toen de dokter het spuitje toediende ging het echt vrijsnel, je kon hieruit dus echt merken dat ze alleen op wilskracht nog rondliep en dat het lichaam dus niet meer wou.
de mevrouw van het dierencrematorium heeft haar daarna meegenomen. om 15:00 mogen we haar nog eens gaan bekijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')