Dat denkt ik ook. Er blijft wel steeds minder over voor goede terror.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:04 schreef Day het volgende:
Ik gok zo dat de vuilnisbakkenterror na vannacht definitief van de baan is.![]()
Vond dit geen goeie humor. Geniet er wel van dat Brian gestressed raakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat denkt ik ook. Er blijft wel steeds minder over voor goede terror.
Het word zo echt een beetje een afvalracequote:Op donderdag 31 mei 2007 03:04 schreef Day het volgende:
Ik gok zo dat de vuilnisbakkenterror na vannacht definitief van de baan is.![]()
Ik wil het licht uit! Ik kan n iet slapen! Help!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:08 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda vraagt of het licht uit mag, ze kan niet slapen![]()
Sharpquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word zo echt een beetje een afvalrace![]()
Deze.quote:
De bewoners kwamen in hele luxe auto's. Jij brengt de reactie nu op een idee voor het type auto om ze weer af te voeren na de sanctie'squote:Op donderdag 31 mei 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word zo echt een beetje een afvalrace![]()
De enige die geen rol lijkt te spelen is Amandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Deze.
Ik wil even de groeten doen aan alle koffie-josties die denken dat ze naar een RLS kijken.![]()
![]()
![]()
Om onder jouw balkon een serenade te gaan spelen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
O jee, waarom pakt Brian z'n gitaar...
Op het scherm meteen bericht dat hij moet stoppenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
O jee, waarom pakt Brian z'n gitaar...
Volkswagen Polo van een dealer uit Het Gooi.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De bewoners kwamen in hele luxe auto's. Jij brengt de reactie nu op een idee voor het type auto om ze weer af te voeren na de sanctie's
Brian is allerminst een Romeo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om onder jouw balkon een serenade te gaan spelen...
Make my day! Laat ze maar een dagje met de vuilophaal meegaan. Zal ze leren!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De bewoners kwamen in hele luxe auto's. Jij brengt de reactie nu op een idee voor het type auto om ze weer af te voeren na de sanctie's
Vuilniswagen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Volkswagen Polo van een dealer uit Het Gooi.![]()
Ik moest van de triangeljostie even: 'TING' tegen je zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Deze.
Ik wil even de groeten doen aan alle koffie-josties die denken dat ze naar een RLS kijken.![]()
![]()
![]()
Té erg!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op het scherm meteen bericht dat hij moet stoppen
En op z'n pink!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor. Brian heeft Huub uitgelegd dat hij lange nagels heeft en die grote scheur in z'n arm heeft veroorzaakt.
Of deze ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Volkswagen Polo van een dealer uit Het Gooi.![]()
Ja overdoen is wat moeilijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Té erg!![]()
Volgende keer is hij helemaal para en wil hij een pols doorsnijden en dan staat er opeens op het scherm dat hij nog even moet wachten.![]()
Day, zeg eens dat hij naar de streams moet kijken i.p.v. naar mij!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag ik dan wel jouw Romeo zijn Disana?!
Day is net naar bed. En vervolgensmij is 't verstandig als ik dat ook ga doen. Trustenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Day, zeg eens dat hij naar de streams moet kijken i.p.v. naar mij!![]()
![]()
Die daar achter is Flens!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:18 schreef FuTilE het volgende:
Voorafgaand aan zijn godcomplex heeft Brian nog een korte Arafatfase gehad:
[afbeelding]
Frasier, ik moet van Disana zeggen dat je naar de streams moet kijken en niet naar haar!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag ik dan wel jouw Romeo zijn Disana?!
Heh heh hehquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Frasier, ik moet van Disana zeggen dat je naar de streams moet kijken en niet naar haar!![]()
Maar ze is zo sexyquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Frasier, ik moet van Disana zeggen dat je naar de streams moet kijken en niet naar haar!![]()
Het 2e uurtje dan hequote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Kaleddis het volgende:
Nou, alles weer schoon en iedereen in bed, het neuk-uurtje kan weer beginnen.![]()
Niet verder vertellen : Google, afbeeldingen, zoeken op vuilnisautoquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar tover je het weer zo snel vandaan?!![]()
Ik vind het geweldig dat je die moeite neemt, humor!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet verder vertellen : Google, afbeeldingen, zoeken op vuilnisauto
Klik op http://images.google.nl/images?hl=nl&q=vuilnisauto&gbv=2
quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Kaleddis het volgende:
Nou, alles weer schoon en iedereen in bed, het neuk-uurtje kan weer beginnen.![]()
Ze wil hem alleen maar opgeilenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
JA WAT NOU!!! Ik klaag over een irritant en zeikerig kutwijf van een Natasja! Wat een ouweHoer! Ze wilde toch grote tieten! Dan moet ze de consequenties ook voor lief nemen! Wat een zeikerd! En dan te bedenken hoeveel pijn Jairo heeft gehad! Wat een kutwijf!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt... Nee zeg. Foei!
Natasia klaagt over een strak en jeukend corset.
Dit is toch Brian en Amanda .......quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:25 schreef Prospera het volgende:
Natas: mijn korset zit heel strak
Brian gaat nog dichter bij haar liggen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het "Fucking tyfushoer houdt je schmoel"
Door alle consternatie heeft ze te weinig aandacht gehad, en die eist ze met d'r tieten dan maar op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:28 schreef STAP01 het volgende:
[..]
JA WAT NOU!!! Ik klaag over een irritant en zeikerig kutwijf van een Natasja! Wat een ouweHoer! Ze wilde toch grote tieten! Dan moet ze de consequenties ook voor lief nemen! Wat een zeikerd!
Je probeert het toch niet goed te praten hoop ik!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Door alle consternatie heeft ze te weinig aandacht gehad, en die eist ze met d'r tieten dan maar op.
[..]
[..]
quote:
Zeker niet, ik probeerde me even in dat zielige hoopje mens te verplaatsen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Je probeert het toch niet goed te praten hoop ik!
Stoephoerquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij snapt het. Het is niet niks om een siliconendruiper te hebben ....quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeker niet, ik probeerde me even in dat zielige hoopje mens te verplaatsen.
Vergeet zijn zusje niet. Cheyenna. Die moet nu alle taken overnemen en beslissingen nemen van haar moeder.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeker niet, ik probeerde me even in dat zielige hoopje mens te verplaatsen.
Vergeet niet, Cheyenna is zondag jarig ! Voor haar verjaardag krijgt ze van Tasia een boobjob.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Vergeet zijn zusje niet. Cheyenna. Die moet nu alle taken overnemen en beslissingen nemen van haar moeder.
Gemakshalve neem ik aan dat je met het zielig hoopje mens Jairo bedoelde....
Wat kan 'ie nou wel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:37 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij kan die gluiperd de slaap niet vatten...
Terwijl die idioot zijn beroep weer uitoefent.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:38 schreef Morwen het volgende:
Huub is nog druk in gesprek met Lieke.
Uh, stream 5? Hier ligt ie gewoon te slapenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Terwijl die idioot zijn beroep weer uitoefent.![]()
Wromquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me oprijlaanhoer noemt, ik heb geen stoep.![]()
Ook dat doet 'ie regelmatig met horten en stoten.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uh, stream 5? Hier ligt ie gewoon te slapen![]()
Ik zei .... laat maar, is in ieder geval niet persoonlijk bedoelt, en DGK gerelateerd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wrom![]()
Disana zei "foei",
ik zei "dat zei mn opa altijd",
Jij zegt: typhushoer
en ik zeg: "nee stoephoer"
okidoki,quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook dat doet 'ie regelmatig met horten en stoten.
Ik ga naar het witte ledikant.![]()
![]()
Nu slaapt ie gewoon hoor en ik hoor alleen Huubquote:
Op stream 5 is Japio inmiddels bezig met zijn ruksessiequote:Op donderdag 31 mei 2007 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu slaapt ie gewoon hoor en ik hoor alleen Huub![]()
Ja, tis niet heel de dag feest....quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu slaapt ie gewoon hoor en ik hoor alleen Huub![]()
Tis toch FOCKING NIET NORMAAL MEER!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op stream 5 is Japio inmiddels bezig met zijn ruksessie
Dat mis ik dan weerquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op stream 5 is Japio inmiddels bezig met zijn ruksessie
Voor zover ik weet niet, maar misschien vanuit hier wel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morwen, sturen jullie nog een delegatie naar Life and Cooking en de verjaardag van de kleine van Natasia ?
Ik dacht het niet, wij zijn niet zo'n forum waar we achter de miljonairtjes aanhuppelenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, maar misschien vanuit hier wel?
Het was ook wel weer geweldig hoe hij tussen hun in kwam. Met de vraag of die idioot sigarenshag op zn bed had gegooid..quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk is het best zielig voor Brian. Hij was vanavond bezig aan die hele lange beklimming van de Alpe d'Anal met Amanda toen die hele terror begon. Op deze manier komt er toch niets terecht van zijn bergklassement.
Heel zielig voor hemquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk is het best zielig voor Brian. Hij was vanavond bezig aan die hele lange beklimming van de Alpe d'Anal met Amanda toen die hele terror begon. Op deze manier komt er toch niets terecht van zijn bergklassement.
Ja, heel zielig ....quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het was ook wel weer geweldig hoe hij tussen hun in kwam. Met de vraag of die idioot sigarenshag op zn bed had gegooid..![]()
Zielig vind ik hem niet en zal hem nooit zielig vinden.![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, heel zielig ....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook wat mij betreft Trusten Allemaal. Ik denk niet dat er nog veel actie zal volgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 04:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mn bed opzoeken. Trusten allen!
Maar als ik de COS'en goed heb gelezen is alles opgeruimd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:31 schreef Reza-impreza het volgende:
Jezus man , wat een rotzooi
hehe, dan hoop ik om leuke verslagen... ga nu werkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:09 schreef ToughLove het volgende:
Ik heb zon gevoel dat het vandaag een gezellig onbijtje gaat worden![]()
Jaaa , ik hoop dat ze alle frustratie op de HEtten gaan botvierenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:09 schreef ToughLove het volgende:
Ik heb zon gevoel dat het vandaag een gezellig onbijtje gaat worden![]()
tegen de muur die 2quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De hetten zitten te klieren, ze zeggen dat ze het tripje mogen maken.
Palma probeert er ook Huub nog even mee te stoken, maar er komt weinig reactie.
Goedemorgenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Kon Brian geen grotere pleister vinden?
Geluid kan nu uit.
Wie heeft Brian zo ernstig verwond?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Kon Brian geen grotere pleister vinden?
Geluid kan nu uit.
Ik begrijp uit de COS dat het door een nagel van Huub komt, dus zal Tilly wel de schuld krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie heeft Brian zo ernstig verwond?
Het zal die vuige Huub wel weer zijn, zeker?
Morning ook.
Heeft Huub sudoku zitten spelen op z'n arm ofzo? Wat een pleister.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp uit de COS dat het door een nagel van Huub komt, dus zal Tilly wel de schuld krijgen.
Het krasje valt niet op, dan maar een grote witte pleister, kan iedereen zien hoe zielig hij is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Huub sudoku zitten spelen op z'n arm ofzo? Wat een pleister.
Een nagel veroorzaakt zo'n vleeswond dat er een plakaat van een pleister op moet. Wat is het toch ook een enorme sukkel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp uit de COS dat het door een nagel van Huub komt, dus zal Tilly wel de schuld krijgen.
Geen ruggemerg, hè.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:31 schreef noekje het volgende:
Wel grappig dat zij nu juist de Miep is. Vannacht zo'n grote mond en nu...
Beetje jammer.
Niet te geloven, wat een stel aso's.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef dl3b het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HvLsS3lHdKI
Van vannacht.
Het is wel dichter bij de waarheid dan alle vuiligheid die er uit Amanda's smoelwerk komt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef noekje het volgende:
Huub: dat meisje is niet anders gewend net als haar moeder om op de rug met bepaalde types..
Palma: dat mag je niet zeggen
Huub: ik weet het
Zijn, 'ik weet het' sloeg ook niet op,'ik weet dat ik dat niet mag zeggen' maar de toon was dat hij wist waarover hij het had. Alsof hij meer weet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is wel dichter bij de waarheid dan alle vuiligheid die er uit Amanda's smoelwerk komt.
Hij had het er vannacht tijdens de "streamlock" ook over dat Amanda d'r moeder op d'r 45e nog steeds de hoer speelt...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is wel dichter bij de waarheid dan alle vuiligheid die er uit Amanda's smoelwerk komt.
Ik heb gisteravond met open mond zitten luisteren en kijken, wat een asowijf zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef noekje het volgende:
Zijn, 'ik weet het' sloeg ook niet op,'ik weet dat ik dat niet mag zeggen' maar de toon was dat hij wist waarover hij het had. Alsof hij meer weet.
Dit is wel voor het eerst dat iemand zich uitspreekt over Amanda's moeder.
Nee, Huub was hoogstaand bezig. NOT!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef beequeen het volgende:
Ik heb gisteravond met open mond zitten luisteren en kijken, wat een asowijf zeg.
welkom bij de clubquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay.
Nu lijkt het me ook niet zo moeilijk om 1 (Amanda), 1 (Deborah) en 1 (Samantha) bij elkaar op te tellen en tot de conclusie te komen dat die moeder van hetzelfde gore laken een ordinair pak is.
The gloves are off, ik heb sinds gisteravond een enorme teringhekel aan dat vieze kind.
Ik lees je ondertitel enquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:53 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nee, Huub was hoogstaand bezig. NOT!
Dat je pro-Huub bent, dat is natuurlijk een beperking. Maar probeer wel een beetje objectief te blijven.
Waar bemoeit dat mens zich meequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef noekje het volgende:
Herma heeft gezegd dat Huub haar haar wilde afknippen.
Daar wist het verzet 70 jaar geleden wel raad mee, met dat soort gasten..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef noekje het volgende:
Herma heeft gezegd dat Huub haar haar wilde afknippen.
Ik gok dat ze weer even een tijdje rustig moeten doen van achter.. Er zitten nu echt enorme ladingen frustraties.. Stemmingen, scheldpartijen, uitje dat weg is, er zijn veels te veel dingen waar ze nu nog fucked up over zijn.. Eén ding is wel zeker, ze beginnen steeds meer en steeds harder naar elkaar te schreeuwenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:16 schreef Reza-impreza het volgende:
Waarom zegt mijn gevoel dat het zeer binnenkort totaal uit de hand gaat lopen
De voortekenen zijn duidelijk dat het heel heftig kan gaan worden vandaag of morgenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:16 schreef Reza-impreza het volgende:
Waarom zegt mijn gevoel dat het zeer binnenkort totaal uit de hand gaat lopen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik gok dat ze weer even een tijdje rustig moeten doen van achter.. Er zitten nu echt enorme ladingen frustraties.. Stemmingen, scheldpartijen, uitje dat weg is, er zijn veels te veel dingen waar ze nu nog fucked up over zijn.. Eén ding is wel zeker, ze beginnen steeds meer en steeds harder naar elkaar te schreeuwen![]()
Net wanneer de gratis maand afloopt... Toeval?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:19 schreef pullup het volgende:
De voortekenen zijn duidelijk dat het heel heftig kan gaan worden vandaag of morgen
Fries!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:21 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
De DRM licentie van de meesten van ons loopt zondagnacht af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:19 schreef pullup het volgende:
[..]
De voortekenen zijn duidelijk dat het heel heftig kan gaan worden vandaag of morgen
Zondag pas? Ik dacht dat ik dit weekend al streamvrij was?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:23 schreef dl3b het volgende:
De DRM licentie van de meesten van ons loopt zondagnacht af.
Ik vraag me af of er weer een speciale aanbieding komt uit de hoge hoed van Superbink
"En toen sei ik vuile tietloze hoer!"quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:24 schreef ToughLove het volgende:
Amanda vertelt vol trots wat zij gisteravond wel allemaal niet gedaan heeft![]()
Die van mij loopt tot 0406.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zondag pas? Ik dacht dat ik dit weekend al streamvrij was?
Ik heb ondertussen al twee keer betaald, maar nog steeds geen zinnig antwoord van Tien terug gehad.. Ze zijn het nog steeds aan het uitzoeken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:23 schreef dl3b het volgende:
[..]
De DRM licentie van de meesten van ons loopt zondagnacht af.
Ik vraag me af of er weer een speciale aanbieding komt uit de hoge hoed van Superbink
En is dat die gratis actie via FOK! ?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:29 schreef riri het volgende:
ordinair wijf die Amanda
Op het moment dat ze in de stemming doorhad dat ze niet zou gaan en al haar slijmpraatjes van de hele dag voor niets waren geweest begon ze (zonder echte aanleiding) tegen Huub te schreeuwen. daarna liep het uit de hand en was elke mogelijkheid tot unanimiteit kansloos.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
Huub is helemaal over de zeik he zegt Herma.
Ik zag vnl Amanda helemaal flippen.
Ik heb wel een mailtje gekregen met oa dit erin:quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al twee keer betaald, maar nog steeds geen zinnig antwoord van Tien terug gehad.. Ze zijn het nog steeds aan het uitzoeken...![]()
Absoluut. Amanda is wat dat betreft echt zo'n verwend kutkind dat als zij niet kan gaan, ze het niemand meer gunt. Voor Amanda was de enige eerlijke (...) mogelijkheid de mogelijkheid waarbij zij naar Istanbul ging, alle andere opties hadden geen kans van slagen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef Meganog het volgende:
Als er iemand schuld aan was dat ze er in de laatste 20-25 minuten niet meer uit konden komen was het Amanda.
i.d.d. Gisteren liep Amande de hele dag met een expressie op haar gezicht waar je bijna eng van werd. Zo van : ik wil hem , ik wil hem , en gun hem niemand!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Op het moment dat ze in de stemming doorhad dat ze niet zou gaan en al haar slijmpraatjes van de hele dag voor niets waren geweest begon ze (zonder echte aanleiding) tegen Huub te schreeuwen. daarna liep het uit de hand en was elke mogelijkheid tot unanimiteit kansloos.
Als er iemand schuld aan was dat ze er in de laatste 20-25 minuten niet meer uit konden komen was het Amanda.
Dat soort onzin heb ik nog niet gehadquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb wel een mailtje gekregen met oa dit erin:
We zijn bezig met jullie compensaties. Door de drukte is er vertraging opgelopen, excuses hiervoor!
Ja, kan je zien in WMP11, als je in mediabibliotheek met de muis op bv. talpa005, of goudenkooi gaat staan, dan rechts klikken, eigenschappen, tabblad rechten voor mediagebruik, bovenste regel staat de houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is dat die gratis actie via FOK! ?
Ik ben nog steeds van mening dat ze hem maar aan Huub hadden moeten geven, meerderheid is meerderheid, je weet dat hij unaniem moet worden, dan geef je hem maar.. Ze wou hem alleen niet geven omdat ze Huub niet aardig vindt, ze had helemaal geen verdere argumentenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:33 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
i.d.d. Gisteren liep Amande de hele dag met een expressie op haar gezicht waar je bijna eng van werd. Zo van : ik wil hem , ik wil hem , en gun hem niemand!
Dat zal ik vanavond eens uitproberen. En anders zie ik mijn streams een dezer dagen wel op zwart gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:34 schreef dl3b het volgende:
Ja, kan je zien in WMP11, als je in mediabibliotheek met de muis op bv. talpa005, of goudenkooi gaat staan, dan rechts klikken, eigenschappen, tabblad rechten voor mediagebruik, bovenste regel staat de houdbaarheidsdatum.
Je krijgt dan "gewoon" het betaalscherm.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal ik vanavond eens uitproberen. En anders zie ik mijn streams een dezer dagen wel op zwart gaan.
Mooi staaltje dom denken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber over Natasja: Ik denk dat de kids hun moeder meer zien dan normaal, ze is nu 24 uur online.
Maar misschien wel heel dicht bij de waarheid.quote:
Ja, en dat zal helpen als haar kinderen een troostwoord van haar nodig hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber over Natasja: Ik denk dat de kids hun moeder meer zien dan normaal, ze is nu 24 uur online.
Snel over op een ander onderwerp.
Dat heeft ze vaak genoeg gezegd. Als ze haar zin niet kreeg, schreeuwde ze de hele boel bij elkaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef blomst het volgende:
Amanda zal vroeger wel geleerd hebben om door schreeuwen en janken haar zin te krijgen thuis.
Ipv op de paaz? In een gesloten inrichting vanachter het glas?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
Snel over op een ander onderwerp.
Klopt. Je ziet dat het spel in feite volledig vastzit. Er zijn twee groepen ontstaan die recht tegenover elkaar staan en waar geen beging meer in zit. Een volgende stemming zal weer niks opleveren behalve weer meer frustraties en geschreeuw. En die uitbarstingen worden steeds heviger, twee maanden geleden was er tijdens een stemmingsronde nog wel enige redelijkheid en inschikkelijkheid, maar dat is voorbij. Dat heeft de redactie ook aan zichzelf te danken trouwens, door bepaalde mensen steeds de hand boven het hoofd te houden, wat ook weer frustratries oplevert.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:35 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb gisteravond een klein stukje van de schreeuwpartij gezien en moest toen afhaken, maar vanmorgen dacht ik serieus: Als ik het forum aanzet, wat zal ik dan te lezen krijgen, iemand in het ziekenhuis of erger?
Ik heb nl ook het gevoel dat de spanningen in de laatste dagen enorm zijn opgelopen, en het zal me niks verbazen als de boel gigantisch uit de klauwen loopt.
De redactie heeft totaal geen grip meer op de situatie en dat is niet zo gek.
Je kunt gewoon niet zomaar mensen in een soort snelkookpan zetten en de regels zo inconsequent hanteren zonder dat dat verstrekkende gevolgen heeft.
Mensen zitten in een compleet vreemde situatie en kunnen zich alleen maar handhaven als er bepaalde zekerheden zijn, en die zijn er al een tijdje niet meer.
De redactie onderschat dit allemaal enorm en zit nu met een aantal ongeleide projectielen in een huis, ze zijn het overzicht en het overwicht echt kwijt.
Volgens mij had hij het over een mutatie in Wikipedia.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:45 schreef Nostalgist het volgende:
Huub gaat zo kennelijk een gewaagd stukje over Amanda op zijn blog gooien....
Het wordt nu echt gewoon uitzitten totdat Nasty weg gaat.. Dan pas kan er weer wat beweging in komen... Ik vind het ook niet zo gek van Huub als hij gewoon Eric Jaap en Lieke bij zich houdt... Zij staan dan met 4 man tegen 3, kun je altijd leuke dingen mee doen in stemmingen e.d.. (tenzij het blijkbaar unaniem moet zijn)quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt. Je ziet dat het spel in feite volledig vastzit. Er zijn twee groepen ontstaan die recht tegenover elkaar staan en waar geen beging meer in zit. Een volgende stemming zal weer niks opleveren behalve weer meer frustraties en geschreeuw. En die uitbarstingen worden steeds heviger, twee maanden geleden was er tijdens een stemmingsronde nog wel enige redelijkheid en inschikkelijkheid, maar dat is voorbij. Dat heeft de redactie ook aan zichzelf te danken trouwens, door bepaalde mensen steeds de hand boven het hoofd te houden, wat ook weer frustratries oplevert.
precies...helemaal mee eensquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Op het moment dat ze in de stemming doorhad dat ze niet zou gaan en al haar slijmpraatjes van de hele dag voor niets waren geweest begon ze (zonder echte aanleiding) tegen Huub te schreeuwen. daarna liep het uit de hand en was elke mogelijkheid tot unanimiteit kansloos.
Dat klopt wel, maar het is interessanter als er wisselende groepen en tegenstanders zijn. Nu wordt het te voorspelbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het nu wel weer leuk dat er echt weer 2 groepen zijn..dat "heal the world we zijn allemaal vrienden" gedoe kwam me mijn strot uit.
Brian heeft maar een waarheid, en dat is zijn waarheid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe Brian zichzelf zo voor de gek kan houden. Die jongen heeft echt 't iq van 'n visstick, hij beschuldigd constant mensen van dingen die hij exact 't zelfde doet! Huub doet echt álles verkeerd, is niet eerlijk, achterbaks, doet dingen om zelf beter van te worden, etc., etc., en Brian doet precíes hetzelfde. Nu ook weer:
"het mooie is dat je de ware aard van het beesje ziet"> doelend op Huub waarschijnlijk, terwijl die nog het rustigst bleven, Amanda wilde per se ook gaan, daar zag je precies het zelfde aard van het beesje?!
Ik snap dat echt niet. Het gaat namelijk zo ver dat ze hun eigen acties gewoon negeren, en de andere acties wel noemen, en als je dat nou in 'n ruzie met de tegenpartij doet begrijp ik dat nog wel, beetje 'n zwaktebod maar toch.
Maar dat je dat doet tegen jezelf, en tegen mensen uit jouw eigen team, dan is er echt iets fundamenteel mis in je hoofd volgens mij. Dat hij serieus denkt dat hij de eerlijkste is in dat huis.
Kijk in het Updates topic, dar staat een foto in.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:53 schreef DoomiNL het volgende:
Ey ik hoorde dat er gisteren beveiligng moest komen om brian en huub uit elkaar te halen? Kan iemand me daar ff meer over vertellen en zijn er beelden.
inderdaad brrrrr heeft een volledig vertekend zelfbeeld. maar die komt nog wel een keertje met een hele harde smak terug op aarde als hij naar buiten komt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe Brian zichzelf zo voor de gek kan houden. Die jongen heeft echt 't iq van 'n visstick, hij beschuldigd constant mensen van dingen die hij exact 't zelfde doet! Huub doet echt álles verkeerd, is niet eerlijk, achterbaks, doet dingen om zelf beter van te worden, etc., etc., en Brian doet precíes hetzelfde. Nu ook weer:
"het mooie is dat je de ware aard van het beesje ziet"> doelend op Huub waarschijnlijk, terwijl die nog het rustigst bleven, Amanda wilde per se ook gaan, daar zag je precies het zelfde aard van het beesje?!
Ik snap dat echt niet. Het gaat namelijk zo ver dat ze hun eigen acties gewoon negeren, en de andere acties wel noemen, en als je dat nou in 'n ruzie met de tegenpartij doet begrijp ik dat nog wel, beetje 'n zwaktebod maar toch.
Maar dat je dat doet tegen jezelf, en tegen mensen uit jouw eigen team, dan is er echt iets fundamenteel mis in je hoofd volgens mij. Dat hij serieus denkt dat hij de eerlijkste is in dat huis.
[DGK] Updates #3quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:53 schreef DoomiNL het volgende:
Ey ik hoorde dat er gisteren beveiligng moest komen om brian en huub uit elkaar te halen? Kan iemand me daar ff meer over vertellen en zijn er beelden.
Tijdens dat heal the world gedoe, knipperde ik waarschijnlijk net met mijn ogenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef LoveProfusion het volgende:
dat "heal the world we zijn allemaal vrienden" gedoe kwam me mijn strot uit.
Als je serieus bent dan sterkte.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat was het leuk he gister avond...was echt genieten. Nu ga ik helaas naar het ziekenhuis, want ik op mijn 29ste heb misschien een lichte hartaanval gehad. Op naar ut ziekenhuis. Ik denk aan jullie fokkers..
En hou het gezellig vandaag,...jongetjes en meisjes,...want als je je druk moet maken om die kutmongolen in de kooi...denk dan maar effe bij jezelf....zijn toch ergere dingen dan die lowlifes.
Good Luck !quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat was het leuk he gister avond...was echt genieten. Nu ga ik helaas naar het ziekenhuis, want ik op mijn 29ste heb misschien een lichte hartaanval gehad. Op naar ut ziekenhuis. Ik denk aan jullie fokkers..
En hou het gezellig vandaag,...jongetjes en meisjes,...want als je je druk moet maken om die kutmongolen in de kooi...denk dan maar effe bij jezelf....zijn toch ergere dingen dan die lowlifes.
Zag je die regendruppels op stream 1...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
Huub doet in zijn log een oproep, om alle momenten van para brother door te linken, met het liedje ''Cry me a River'' eronder.
Strektequote:Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Amsterdamse "slang"voor crimineel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:02 schreef ToughLove het volgende:
Kan iemand mij mischien uitleggen wat een penoze is?
Onderwereld, mafia, criminelen, tuig.. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:02 schreef ToughLove het volgende:
Kan iemand mij mischien uitleggen wat een penoze is?
Penose dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Amsterdamse "slang"voor crimineel.
Ooh, okee. Danku. Gezellig. Verbaast me eigenlijk niks als het echt waar is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:04 schreef Twarres het volgende:
[..]
Onderwereld, mafia, criminelen, tuig.. Dat soort dingen.
Jeetje....sterkte!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Ook dat mormel heeft grote oogkleppen op. Dat Brian Amanda op een misselijkmakende manier gebruikt, gaat haar verstand te boven.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:09 schreef Ning het volgende:
10:50 - Social talk tussen Brian en Palma
Geen geschreeuw, geen ruzie en geen terror. De Villa ligt er op dit moment vrij rustig bij. Palma en Brian hebben even 'social talk' in de keuken, terwijl de rest doodstil in het kantoor zit. “Het enige mooie is, dat Huub de stemming niet heeft gekregen. Hij gebruikt mensen soms op een vieze manier om er zelf beter van te worden”, vertelt het hoofd huishouding. “Dat is ook één van de redenen waarom ik niet op hem heb gestemd”, vertelt de Antilliaan bloedserieus. Wordt er vanavond ook niet gestemd op Brian tijdens zijn ontslagronde, of mag hij zijn koffers pakken?
10
Kunnen ze wel, mogen ze niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:14 schreef SiRojK het volgende:
Wat is dat toch, kunnen ze niet gewoon het juiste geluid bij de juiste stream zetten.. IK krijg op stream 2 nu telkens geluiden van buiten
Ach, zo zie je weer overduidelijk dat Opperzwabber het erg goed met Mevr.D.Flens kan vinden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat mormel heeft grote oogkleppen op. Dat Brian Amanda op een misselijkmakende manier gebruikt, gaat haar verstand te boven.
Hoezo niet? Waarom kan het geluid er WEL bij als er 2 streams op één kamer staan, maar niet als er 1 stream op één kamer staatquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:16 schreef dl3b het volgende:
[..]
Kunnen ze wel, mogen ze niet.
Van de regie dan, voor de duidelijkheid.
Die zal haar wel goed hebben genomen met een voorbinder, waarbij ze heel hard schreeuwde met die vieze mannenstem van haar!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, zo zie je weer overduidelijk dat Opperzwabber het erg goed met Mevr.D.Flens kan vinden.
De regie bepaald dat, technisch kan alles.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:22 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Hoezo niet? Waarom kan het geluid er WEL bij als er 2 streams op één kamer staan, maar niet als er 1 stream op één kamer staat
Waarom denk je dat de streams op het kantoor staan? Het BAN asoclubje ligt natuurlijk te maffen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:33 schreef Clank het volgende:
Huub is nog lang niet fit.. maar hij is niet het type die in bed blijft liggen.
Is al lang bekend hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:32 schreef basicsaint het volgende:
Iemand vannacht het gesprekje gevolgd tussen Lieke en Huub?
Ik meende te horen dat Huub daar bekende dat hij Hedda wel eens geslagen en geschopt had.
Bedankt!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef dl3b het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HvLsS3lHdKI
Van vannacht.
Alleen speelden Amandel en Brianless daar gister tijdens de ruzie extra op in. Vooral omdat Brian meerdere malen herhaalde dat Huub daarom zo goed weet wat de term Wifebeater betekend...quote:
Totdat Huub vertelde wat Brian had gedaan. Toen vond Brian dat zwak en lelijk om te zeggen. Tja....quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:40 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Alleen speelden Amandel en Brianless daar gister tijdens de ruzie extra op in. Vooral omdat Brian meerdere malen herhaalde dat Huub daarom zo goed weet wat de term Wifebeater betekend...
Omdat bij Herma waarschijnlijk hetzelfde is overkomen..je kunt mij niet vertellen dat dat dode dier op haar hoofd wat als een pippi langkous gemodelleerd is echt haar is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:43 schreef farceman het volgende:
DGK_REDACTIE: waarom staan jullie weer toe dat HERMA de schoonmaakster potentiele leuke plannen , nl. hel haar van Amanda afknippen, doorverteld aan haar?!!!!!
Ik waag dat te betwijfelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[knip]
dit betekend dat het overgrote merendeel van de kijkers liever het andere groepje ziet..en dat uit DAT groepje de winnaar zal komen.
'Beneden' niet zeiden ooggetuigen van de sexparty in Groningen waar Amanda op haar 14de in haar doorkijkende kinderstring de scepter zwaaide en drankjes aanbiedde aan haar gasten met een 'special twist' terwijl Eric de deelnemers volspoot.quote:
Kijk naar de populariteitspoll:) die mede bepaald wordt door tv kijkers.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:46 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik waag dat te betwijfelen.
De fora lijken mij in elk geval niet representatief.
Het is echt onbegrijpelijk hoezeer die gozer blind is voor zijn eigen fouten. Hij mag alles ongefundeerd over iedereen roepen, maar zodra de bal meer dan terecht wordt terug gekaatst is het opeens een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Totdat Huub vertelde wat Brian had gedaan. Toen vond Brian dat zwak en lelijk om te zeggen. Tja....
Alleen bepaalt het publiek vooralsnog niet de winnaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk naar de populariteitspoll:) die mede bepaald wordt door tv kijkers.
Natasia zal nooit winnen. Amanda al helemaal niet..Brian krijgt van hun groepje de meeste stemmen, maar is ook veruit het meest gehaat.
Het is maar net wat je wilt zien, denk ik dan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef SiRojK het volgende:
Valt me trouwens op bij het filmpje van vanacht dat Brian en Amanda weer gaan duwen en aan anderen zitten, terwijl Lieke en Huub netjes van ze afblijven
Kijk het dan! Is niet wat ik wil zien, het is zoquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:50 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wilt zien, denk ik dan.
Nee, het viel je op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:51 schreef SiRojK het volgende:
Kijk het dan! Is niet wat ik wil zien, het is zo![]()
ze doet het er omquote:
Sterkte!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef PumaStreamer het volgende:
ze hoeft zich niet te schamen voor die foto, lijkt me duidelijk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij heeft wel een verdomd goed figuur vind ik.
Daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef riri het volgende:
kan het (amanda) lezen?
Ik vind het net een vent, zeker haar schouders en kuiten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij heeft wel een verdomd goed figuur vind ik.
Niet eens een hardgrondig 'Sterf!' ? Valt me toch tegen van deze verbaal gehandicapte dame.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha,... Amanda en Brian lezen Huub zijn tekst.. Het enige dat Amanda kan uitbrengen is: , hij is zo dom, en pffffffff en donder toch op man'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |