Mooi staaltje dom denken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber over Natasja: Ik denk dat de kids hun moeder meer zien dan normaal, ze is nu 24 uur online.
Maar misschien wel heel dicht bij de waarheid.quote:
Ja, en dat zal helpen als haar kinderen een troostwoord van haar nodig hebben.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber over Natasja: Ik denk dat de kids hun moeder meer zien dan normaal, ze is nu 24 uur online.
Snel over op een ander onderwerp.
Dat heeft ze vaak genoeg gezegd. Als ze haar zin niet kreeg, schreeuwde ze de hele boel bij elkaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef blomst het volgende:
Amanda zal vroeger wel geleerd hebben om door schreeuwen en janken haar zin te krijgen thuis.
Ipv op de paaz? In een gesloten inrichting vanachter het glas?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
Snel over op een ander onderwerp.
Klopt. Je ziet dat het spel in feite volledig vastzit. Er zijn twee groepen ontstaan die recht tegenover elkaar staan en waar geen beging meer in zit. Een volgende stemming zal weer niks opleveren behalve weer meer frustraties en geschreeuw. En die uitbarstingen worden steeds heviger, twee maanden geleden was er tijdens een stemmingsronde nog wel enige redelijkheid en inschikkelijkheid, maar dat is voorbij. Dat heeft de redactie ook aan zichzelf te danken trouwens, door bepaalde mensen steeds de hand boven het hoofd te houden, wat ook weer frustratries oplevert.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:35 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb gisteravond een klein stukje van de schreeuwpartij gezien en moest toen afhaken, maar vanmorgen dacht ik serieus: Als ik het forum aanzet, wat zal ik dan te lezen krijgen, iemand in het ziekenhuis of erger?
Ik heb nl ook het gevoel dat de spanningen in de laatste dagen enorm zijn opgelopen, en het zal me niks verbazen als de boel gigantisch uit de klauwen loopt.
De redactie heeft totaal geen grip meer op de situatie en dat is niet zo gek.
Je kunt gewoon niet zomaar mensen in een soort snelkookpan zetten en de regels zo inconsequent hanteren zonder dat dat verstrekkende gevolgen heeft.
Mensen zitten in een compleet vreemde situatie en kunnen zich alleen maar handhaven als er bepaalde zekerheden zijn, en die zijn er al een tijdje niet meer.
De redactie onderschat dit allemaal enorm en zit nu met een aantal ongeleide projectielen in een huis, ze zijn het overzicht en het overwicht echt kwijt.
Volgens mij had hij het over een mutatie in Wikipedia.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:45 schreef Nostalgist het volgende:
Huub gaat zo kennelijk een gewaagd stukje over Amanda op zijn blog gooien....
Het wordt nu echt gewoon uitzitten totdat Nasty weg gaat.. Dan pas kan er weer wat beweging in komen... Ik vind het ook niet zo gek van Huub als hij gewoon Eric Jaap en Lieke bij zich houdt... Zij staan dan met 4 man tegen 3, kun je altijd leuke dingen mee doen in stemmingen e.d.. (tenzij het blijkbaar unaniem moet zijn)quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:44 schreef Meganog het volgende:
[..]
Klopt. Je ziet dat het spel in feite volledig vastzit. Er zijn twee groepen ontstaan die recht tegenover elkaar staan en waar geen beging meer in zit. Een volgende stemming zal weer niks opleveren behalve weer meer frustraties en geschreeuw. En die uitbarstingen worden steeds heviger, twee maanden geleden was er tijdens een stemmingsronde nog wel enige redelijkheid en inschikkelijkheid, maar dat is voorbij. Dat heeft de redactie ook aan zichzelf te danken trouwens, door bepaalde mensen steeds de hand boven het hoofd te houden, wat ook weer frustratries oplevert.
precies...helemaal mee eensquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Op het moment dat ze in de stemming doorhad dat ze niet zou gaan en al haar slijmpraatjes van de hele dag voor niets waren geweest begon ze (zonder echte aanleiding) tegen Huub te schreeuwen. daarna liep het uit de hand en was elke mogelijkheid tot unanimiteit kansloos.
Als er iemand schuld aan was dat ze er in de laatste 20-25 minuten niet meer uit konden komen was het Amanda.
Dat klopt wel, maar het is interessanter als er wisselende groepen en tegenstanders zijn. Nu wordt het te voorspelbaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het nu wel weer leuk dat er echt weer 2 groepen zijn..dat "heal the world we zijn allemaal vrienden" gedoe kwam me mijn strot uit.
Brian heeft maar een waarheid, en dat is zijn waarheid.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe Brian zichzelf zo voor de gek kan houden. Die jongen heeft echt 't iq van 'n visstick, hij beschuldigd constant mensen van dingen die hij exact 't zelfde doet! Huub doet echt álles verkeerd, is niet eerlijk, achterbaks, doet dingen om zelf beter van te worden, etc., etc., en Brian doet precíes hetzelfde. Nu ook weer:
"het mooie is dat je de ware aard van het beesje ziet"> doelend op Huub waarschijnlijk, terwijl die nog het rustigst bleven, Amanda wilde per se ook gaan, daar zag je precies het zelfde aard van het beesje?!
Ik snap dat echt niet. Het gaat namelijk zo ver dat ze hun eigen acties gewoon negeren, en de andere acties wel noemen, en als je dat nou in 'n ruzie met de tegenpartij doet begrijp ik dat nog wel, beetje 'n zwaktebod maar toch.
Maar dat je dat doet tegen jezelf, en tegen mensen uit jouw eigen team, dan is er echt iets fundamenteel mis in je hoofd volgens mij. Dat hij serieus denkt dat hij de eerlijkste is in dat huis.
Kijk in het Updates topic, dar staat een foto in.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:53 schreef DoomiNL het volgende:
Ey ik hoorde dat er gisteren beveiligng moest komen om brian en huub uit elkaar te halen? Kan iemand me daar ff meer over vertellen en zijn er beelden.
inderdaad brrrrr heeft een volledig vertekend zelfbeeld. maar die komt nog wel een keertje met een hele harde smak terug op aarde als hij naar buiten komt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe Brian zichzelf zo voor de gek kan houden. Die jongen heeft echt 't iq van 'n visstick, hij beschuldigd constant mensen van dingen die hij exact 't zelfde doet! Huub doet echt álles verkeerd, is niet eerlijk, achterbaks, doet dingen om zelf beter van te worden, etc., etc., en Brian doet precíes hetzelfde. Nu ook weer:
"het mooie is dat je de ware aard van het beesje ziet"> doelend op Huub waarschijnlijk, terwijl die nog het rustigst bleven, Amanda wilde per se ook gaan, daar zag je precies het zelfde aard van het beesje?!
Ik snap dat echt niet. Het gaat namelijk zo ver dat ze hun eigen acties gewoon negeren, en de andere acties wel noemen, en als je dat nou in 'n ruzie met de tegenpartij doet begrijp ik dat nog wel, beetje 'n zwaktebod maar toch.
Maar dat je dat doet tegen jezelf, en tegen mensen uit jouw eigen team, dan is er echt iets fundamenteel mis in je hoofd volgens mij. Dat hij serieus denkt dat hij de eerlijkste is in dat huis.
[DGK] Updates #3quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:53 schreef DoomiNL het volgende:
Ey ik hoorde dat er gisteren beveiligng moest komen om brian en huub uit elkaar te halen? Kan iemand me daar ff meer over vertellen en zijn er beelden.
Tijdens dat heal the world gedoe, knipperde ik waarschijnlijk net met mijn ogenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef LoveProfusion het volgende:
dat "heal the world we zijn allemaal vrienden" gedoe kwam me mijn strot uit.
Als je serieus bent dan sterkte.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat was het leuk he gister avond...was echt genieten. Nu ga ik helaas naar het ziekenhuis, want ik op mijn 29ste heb misschien een lichte hartaanval gehad. Op naar ut ziekenhuis. Ik denk aan jullie fokkers..
En hou het gezellig vandaag,...jongetjes en meisjes,...want als je je druk moet maken om die kutmongolen in de kooi...denk dan maar effe bij jezelf....zijn toch ergere dingen dan die lowlifes.
Good Luck !quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat was het leuk he gister avond...was echt genieten. Nu ga ik helaas naar het ziekenhuis, want ik op mijn 29ste heb misschien een lichte hartaanval gehad. Op naar ut ziekenhuis. Ik denk aan jullie fokkers..
En hou het gezellig vandaag,...jongetjes en meisjes,...want als je je druk moet maken om die kutmongolen in de kooi...denk dan maar effe bij jezelf....zijn toch ergere dingen dan die lowlifes.
Zag je die regendruppels op stream 1...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
Huub doet in zijn log een oproep, om alle momenten van para brother door te linken, met het liedje ''Cry me a River'' eronder.
Strektequote:Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Amsterdamse "slang"voor crimineel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:02 schreef ToughLove het volgende:
Kan iemand mij mischien uitleggen wat een penoze is?
Onderwereld, mafia, criminelen, tuig.. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:02 schreef ToughLove het volgende:
Kan iemand mij mischien uitleggen wat een penoze is?
Penose dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Amsterdamse "slang"voor crimineel.
Ooh, okee. Danku. Gezellig. Verbaast me eigenlijk niks als het echt waar is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:04 schreef Twarres het volgende:
[..]
Onderwereld, mafia, criminelen, tuig.. Dat soort dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |