abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:38:59 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_49957290
Opperzwabber over Natasja: Ik denk dat de kids hun moeder meer zien dan normaal, ze is nu 24 uur online.
Snel over op een ander onderwerp.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_49957334
Palma hoopt dat haar kind niet kijkt als er bagger wordt geschreven.. Een nieuwe missie, alle bagger zo publiceren dat het rotkind dat zal lezen ook!
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:40:44 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49957345
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber over Natasja: Ik denk dat de kids hun moeder meer zien dan normaal, ze is nu 24 uur online.
Mooi staaltje dom denken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49957388
Amanda zal vroeger wel geleerd hebben om door schreeuwen en janken haar zin te krijgen thuis.
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:42:13 #205
135305 beequeen
Lost.
pi_49957403
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mooi staaltje dom denken.
Maar misschien wel heel dicht bij de waarheid.
― Mark Twain
pi_49957416
quote:
Ja, en dat zal helpen als haar kinderen een troostwoord van haar nodig hebben.
Klikken ze de streams aan gaat het alleen maar over haar tieten.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:43:43 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_49957446
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef blomst het volgende:
Amanda zal vroeger wel geleerd hebben om door schreeuwen en janken haar zin te krijgen thuis.
Dat heeft ze vaak genoeg gezegd. Als ze haar zin niet kreeg, schreeuwde ze de hele boel bij elkaar.
― Mark Twain
pi_49957449
Waar komt Amanda vandaan? Hoe komt ze aan al dat geld? We zullen het later lezen op gHuub zijn weblog!
pi_49957459
quote:
Ipv op de paaz? In een gesloten inrichting vanachter het glas?

Huub gaat wat schrijven op internet over Amanda. Hij twijfelt of hij het moet plaatsen. Ik heb het gisteren gewoon gezegd?
Jaap: komt ze daarom aan zoveel geld?
Huub: nou ja, fuck it. Ik zie het wel.
Go hard or go home
pi_49957465
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:35 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb gisteravond een klein stukje van de schreeuwpartij gezien en moest toen afhaken, maar vanmorgen dacht ik serieus: Als ik het forum aanzet, wat zal ik dan te lezen krijgen, iemand in het ziekenhuis of erger?

Ik heb nl ook het gevoel dat de spanningen in de laatste dagen enorm zijn opgelopen, en het zal me niks verbazen als de boel gigantisch uit de klauwen loopt.

De redactie heeft totaal geen grip meer op de situatie en dat is niet zo gek.
Je kunt gewoon niet zomaar mensen in een soort snelkookpan zetten en de regels zo inconsequent hanteren zonder dat dat verstrekkende gevolgen heeft.
Mensen zitten in een compleet vreemde situatie en kunnen zich alleen maar handhaven als er bepaalde zekerheden zijn, en die zijn er al een tijdje niet meer.

De redactie onderschat dit allemaal enorm en zit nu met een aantal ongeleide projectielen in een huis, ze zijn het overzicht en het overwicht echt kwijt.
Klopt. Je ziet dat het spel in feite volledig vastzit. Er zijn twee groepen ontstaan die recht tegenover elkaar staan en waar geen beging meer in zit. Een volgende stemming zal weer niks opleveren behalve weer meer frustraties en geschreeuw. En die uitbarstingen worden steeds heviger, twee maanden geleden was er tijdens een stemmingsronde nog wel enige redelijkheid en inschikkelijkheid, maar dat is voorbij. Dat heeft de redactie ook aan zichzelf te danken trouwens, door bepaalde mensen steeds de hand boven het hoofd te houden, wat ook weer frustratries oplevert.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:44:49 #211
135305 beequeen
Lost.
pi_49957478
Huub zet een heel lelijk stuk over Amanda op zijn log, snel kijken zo.
― Mark Twain
pi_49957482
Huub gaat zo kennelijk een gewaagd stukje over Amanda op zijn blog gooien....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_49957516
Gaat vast over haar afkomst of moeder ofzo.
Go hard or go home
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:46:56 #214
121555 dl3b
Proost!
pi_49957544
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:45 schreef Nostalgist het volgende:
Huub gaat zo kennelijk een gewaagd stukje over Amanda op zijn blog gooien....
Volgens mij had hij het over een mutatie in Wikipedia.
Karper diem, vis van de dag
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:46:57 #215
135305 beequeen
Lost.
pi_49957545
Opperzwabber is trots op Wifebeater, omdat hij het gisteren zo slim aangepakt heeft.
― Mark Twain
pi_49957561
Amanda in de tabakswinkel

Amanda: Hallo ik wil een pakkie sjwaruh Brandanus
Verkoper: Helaas mevrouw die hebben we niet!
Amanda: Sow jij bent sielug viesuh hoer..*kuch* ..jij hep geen tietuh viesuh straathoooerrr

Amanda tijdens kerstmis:
Moeder: Hier is ju cadautootje
Amanda: Een boek? Een boek? *kuch* ik haat jij jij bent sielug viese snol ik vroeg om lingerieee.

Amanda met haar zus:
Deborah: Sow man mijn haar zit egt mooi
Amanda: Vuile hoer mijn haar sit mauier
*duwt zus van trap*
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_49957565
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:44 schreef Meganog het volgende:

[..]

Klopt. Je ziet dat het spel in feite volledig vastzit. Er zijn twee groepen ontstaan die recht tegenover elkaar staan en waar geen beging meer in zit. Een volgende stemming zal weer niks opleveren behalve weer meer frustraties en geschreeuw. En die uitbarstingen worden steeds heviger, twee maanden geleden was er tijdens een stemmingsronde nog wel enige redelijkheid en inschikkelijkheid, maar dat is voorbij. Dat heeft de redactie ook aan zichzelf te danken trouwens, door bepaalde mensen steeds de hand boven het hoofd te houden, wat ook weer frustratries oplevert.
Het wordt nu echt gewoon uitzitten totdat Nasty weg gaat.. Dan pas kan er weer wat beweging in komen... Ik vind het ook niet zo gek van Huub als hij gewoon Eric Jaap en Lieke bij zich houdt... Zij staan dan met 4 man tegen 3, kun je altijd leuke dingen mee doen in stemmingen e.d.. (tenzij het blijkbaar unaniem moet zijn)
pi_49957600
Ik vind het nu wel weer leuk dat er echt weer 2 groepen zijn..dat "heal the world we zijn allemaal vrienden" gedoe kwam me mijn strot uit.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_49957613
HET is blij dat Huub de reis niet gekregen heeft.
pi_49957618
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef Meganog het volgende:

[..]

Op het moment dat ze in de stemming doorhad dat ze niet zou gaan en al haar slijmpraatjes van de hele dag voor niets waren geweest begon ze (zonder echte aanleiding) tegen Huub te schreeuwen. daarna liep het uit de hand en was elke mogelijkheid tot unanimiteit kansloos.
Als er iemand schuld aan was dat ze er in de laatste 20-25 minuten niet meer uit konden komen was het Amanda.
precies...helemaal mee eens
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_49957620
Palma is blij dat Huub hem niet gekregen heeft... OMDAT hij mensen gebruikt om er zelf beter van te worden.. Hoe wil je anders zo'n stemming winnen? Je MOET stemmen krijgen van mensen die je niet aardig vindt
pi_49957632
Palma Het is blij dat Huub het reisje niet heeft gekregen.
Ook al voorkeur laten blijken.
pi_49957647
Palma: Na gister, je weet ik mag niet oordelen. Maar na gisteren en dan vandaag weer vriendelijk doen. Ben ik toch blij dat Huub hem niet gekregen heeft.

Oordelen? Nee, tuurlijk niet
We are all going to hell, and I am driving the bus.
pi_49957659
jaja...palma...de ware aard van Amanda...Brian en jou Palma zien de kijkers allemaal wel...maak je daar maar niet druk om
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_49957668
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het nu wel weer leuk dat er echt weer 2 groepen zijn..dat "heal the world we zijn allemaal vrienden" gedoe kwam me mijn strot uit.
Dat klopt wel, maar het is interessanter als er wisselende groepen en tegenstanders zijn. Nu wordt het te voorspelbaar.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:51:23 #226
135305 beequeen
Lost.
pi_49957681
De ware aard van bepaalde mensen is naar boven gekomen, volgens Opperzwabber.
Dat klopt, zeker die van Amanda.
― Mark Twain
pi_49957692
Ik begrijp echt niet hoe Brian zichzelf zo voor de gek kan houden. Die jongen heeft echt 't iq van 'n visstick, hij beschuldigd constant mensen van dingen die hij exact 't zelfde doet! Huub doet echt álles verkeerd, is niet eerlijk, achterbaks, doet dingen om zelf beter van te worden, etc., etc., en Brian doet precíes hetzelfde. Nu ook weer:
"het mooie is dat je de ware aard van het beesje ziet"> doelend op Huub waarschijnlijk, terwijl die nog het rustigst bleven, Amanda wilde per se ook gaan, daar zag je precies het zelfde aard van het beesje?!
Ik snap dat echt niet. Het gaat namelijk zo ver dat ze hun eigen acties gewoon negeren, en de andere acties wel noemen, en als je dat nou in 'n ruzie met de tegenpartij doet begrijp ik dat nog wel, beetje 'n zwaktebod maar toch.
Maar dat je dat doet tegen jezelf, en tegen mensen uit jouw eigen team, dan is er echt iets fundamenteel mis in je hoofd volgens mij. Dat hij serieus denkt dat hij de eerlijkste is in dat huis.
pi_49957734
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe Brian zichzelf zo voor de gek kan houden. Die jongen heeft echt 't iq van 'n visstick, hij beschuldigd constant mensen van dingen die hij exact 't zelfde doet! Huub doet echt álles verkeerd, is niet eerlijk, achterbaks, doet dingen om zelf beter van te worden, etc., etc., en Brian doet precíes hetzelfde. Nu ook weer:
"het mooie is dat je de ware aard van het beesje ziet"> doelend op Huub waarschijnlijk, terwijl die nog het rustigst bleven, Amanda wilde per se ook gaan, daar zag je precies het zelfde aard van het beesje?!
Ik snap dat echt niet. Het gaat namelijk zo ver dat ze hun eigen acties gewoon negeren, en de andere acties wel noemen, en als je dat nou in 'n ruzie met de tegenpartij doet begrijp ik dat nog wel, beetje 'n zwaktebod maar toch.
Maar dat je dat doet tegen jezelf, en tegen mensen uit jouw eigen team, dan is er echt iets fundamenteel mis in je hoofd volgens mij. Dat hij serieus denkt dat hij de eerlijkste is in dat huis.
Brian heeft maar een waarheid, en dat is zijn waarheid.
pi_49957737
Ey ik hoorde dat er gisteren beveiligng moest komen om brian en huub uit elkaar te halen? Kan iemand me daar ff meer over vertellen en zijn er beelden.
pi_49957791
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:53 schreef DoomiNL het volgende:
Ey ik hoorde dat er gisteren beveiligng moest komen om brian en huub uit elkaar te halen? Kan iemand me daar ff meer over vertellen en zijn er beelden.
Kijk in het Updates topic, dar staat een foto in.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_49957812
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:51 schreef Taurus het volgende:
inderdaad brrrrr heeft een volledig vertekend zelfbeeld. maar die komt nog wel een keertje met een hele harde smak terug op aarde als hij naar buiten komt.
pi_49957817
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:53 schreef DoomiNL het volgende:
[DGK] Updates #3
Go hard or go home
pi_49957835
Wel een mooi stikje op de site van Jaap nu. Zoals hij daar schrijft, mag ik hem wel.
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:57:17 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49957853
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:48 schreef LoveProfusion het volgende:
dat "heal the world we zijn allemaal vrienden" gedoe kwam me mijn strot uit.
Tijdens dat heal the world gedoe, knipperde ik waarschijnlijk net met mijn ogen .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49957856
Huub's stuk !

Istanbul
Istanbul stemming,

wat moet ik zeggen, veel gekonkel, veel gepraat, veel gelobbied, veel beloofd, veel ruzie gemaakt, veel besproken, veel gestemd.. maar uiteindelijk zijn we er niet uitgekomen.

Als groep zijn we er voor verantwoordelijk dat deze fantastische stemming down the fucking drain is gegaan, en dat is een gotspe. Een trip van 15.000 euro naar de klote omdat we er niet unaniem uit zijn gekomen. De hebzucht van mensen is een raar iets, heeft in dit spel in een eerdere fase er al voor gezorgd dat er van 100.000 euro maar 50.000 euro overbleef.....

Toch jammer dat de minderheid zich niet wilde conformeren (dat betekent zoiets als aanpassen Amandelletje) aan de wil van de meerderheid van de groep. Van de zeven mensen wilden gisteren er vier dat Huub ging. Lieke, Eric, Jaap en ikzelf... en toch hebben we er niet uit kunnen komen,

Toch wel weer grappig om te zien hoe Amanda vervolgens zich de rest van de avond opstelde, verder als ga janken en sterf kwam ze niet, ook Brian liet zich weer van heel erg vrouwen respecterende kanten zien, ben blij dat mijn vriendin nog wel wat zinnigs te melden heeft ipv alleen maar die onzin en bagger die er uit dat kleine penoze meisje komen, Nadat ze in de kooi liep te hoeren en te sloeren is ze gedumped. Terwijl ze in de kooi alleen maar loopt te dreigen als ze ruzie heeft, "als je uit de kooi komt trekken die en die de kop van je romp wacht maar, etc etc etc," (ben hier ondertussen zovaak al bedreigd, door Natasia, de zussen van Natasia, Brian, de broer van Brian, Amanda met weet ik veel wat voor personen) dat ik daar ondertussen wel aan gewend ben.

Vervolgens kan ze na de stemming alleen maar schelden en lopen zingen dat ze zo blij is dat die stemming er uit is omdat voor de rest van ons zo een vakantie (10.000 euro uitgeven in 48uur) toch nooit een optie is en voor haar wel.

Meisje, investeer je lijf in vriendjes die ervoor zorgen dat je er steeds (plastic) goed uit blijft zien, op het moment dat je je looks niet meer hebt, zal er ook geen kerel meer zijn die je wil onderhouden

(ben hier ondertussen zovaak al bedreigd, door Natasia, de zussen van Natasia, Brian, de broer van Brian, Amanda met weet ik veel wat voor personen) dat ik daar

Goed dat dus ff over de Istanbulstemming, en he vieze klootzak van een Brian,

zei toch dat ik je niet geslagen had, fokking crybaby!

zou iemand een compilatie filmpje kunnen maken van al die keren dat Brian helemaal Parabrother aan de telefoon zat om "fysiek"geweld te melden? Dan met het liedje van cry me a river eronder. Degene die dat doet en het post op youtube link ik op mijn site en sluit ik voor eeuwig in mijn hart!

peace out all!

Huub
pi_49957906
Dubbel is nu ook weer niet nodig
pi_49957909
Wat was het leuk he gister avond...was echt genieten. Nu ga ik helaas naar het ziekenhuis, want ik op mijn 29ste heb misschien een lichte hartaanval gehad. Op naar ut ziekenhuis. Ik denk aan jullie fokkers..

En hou het gezellig vandaag,...jongetjes en meisjes,...want als je je druk moet maken om die kutmongolen in de kooi...denk dan maar effe bij jezelf....zijn toch ergere dingen dan die lowlifes.
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:59:39 #238
135305 beequeen
Lost.
pi_49957916
knip.
― Mark Twain
pi_49957964
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat was het leuk he gister avond...was echt genieten. Nu ga ik helaas naar het ziekenhuis, want ik op mijn 29ste heb misschien een lichte hartaanval gehad. Op naar ut ziekenhuis. Ik denk aan jullie fokkers..

En hou het gezellig vandaag,...jongetjes en meisjes,...want als je je druk moet maken om die kutmongolen in de kooi...denk dan maar effe bij jezelf....zijn toch ergere dingen dan die lowlifes.
Als je serieus bent dan sterkte.
pi_49957969
Amanda is dus écht penoze volgens Huub..... Lekker stelletje daar met al die criminele banden....
pi_49957981
quote:

Good Luck !
pi_49958002
Kan iemand mij mischien uitleggen wat een penoze is?
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:02:58 #243
121555 dl3b
Proost!
pi_49958009
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
Huub doet in zijn log een oproep, om alle momenten van para brother door te linken, met het liedje ''Cry me a River'' eronder.
Zag je die regendruppels op stream 1...
Karper diem, vis van de dag
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 11:03:01 #244
135305 beequeen
Lost.
pi_49958014
quote:

Strekte
― Mark Twain
pi_49958036
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:02 schreef ToughLove het volgende:
Amsterdamse "slang"voor crimineel.
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:04:27 #246
126718 Twarres
maakt(e) kutmuziek
pi_49958068
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:02 schreef ToughLove het volgende:
Onderwereld, mafia, criminelen, tuig.. Dat soort dingen.
Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
pi_49958075
Redaktie we weten nu wel dat het in Eemnes regent
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 11:04:47 #248
135305 beequeen
Lost.
pi_49958087
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:03 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Amsterdamse "slang"voor crimineel.
Penose dus.
Edit: Ik zie dat het beide mag.
― Mark Twain
pi_49958141
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:04 schreef Twarres het volgende:

[..]

Onderwereld, mafia, criminelen, tuig.. Dat soort dingen.
Ooh, okee. Danku. Gezellig. Verbaast me eigenlijk niks als het echt waar is.
pi_49958257
Laat het geluid op S2 nou eens goed staan !!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')