Ik heb gisteravond met open mond zitten luisteren en kijken, wat een asowijf zeg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is wel dichter bij de waarheid dan alle vuiligheid die er uit Amanda's smoelwerk komt.
Ah okay.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:43 schreef noekje het volgende:
Zijn, 'ik weet het' sloeg ook niet op,'ik weet dat ik dat niet mag zeggen' maar de toon was dat hij wist waarover hij het had. Alsof hij meer weet.
Dit is wel voor het eerst dat iemand zich uitspreekt over Amanda's moeder.
Nee, Huub was hoogstaand bezig. NOT!quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef beequeen het volgende:
Ik heb gisteravond met open mond zitten luisteren en kijken, wat een asowijf zeg.
welkom bij de clubquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ah okay.
Nu lijkt het me ook niet zo moeilijk om 1 (Amanda), 1 (Deborah) en 1 (Samantha) bij elkaar op te tellen en tot de conclusie te komen dat die moeder van hetzelfde gore laken een ordinair pak is.
The gloves are off, ik heb sinds gisteravond een enorme teringhekel aan dat vieze kind.
Ik lees je ondertitel enquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:53 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Nee, Huub was hoogstaand bezig. NOT!
Dat je pro-Huub bent, dat is natuurlijk een beperking. Maar probeer wel een beetje objectief te blijven.
Waar bemoeit dat mens zich meequote:Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef noekje het volgende:
Herma heeft gezegd dat Huub haar haar wilde afknippen.
Daar wist het verzet 70 jaar geleden wel raad mee, met dat soort gasten..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:57 schreef noekje het volgende:
Herma heeft gezegd dat Huub haar haar wilde afknippen.
Ik gok dat ze weer even een tijdje rustig moeten doen van achter.. Er zitten nu echt enorme ladingen frustraties.. Stemmingen, scheldpartijen, uitje dat weg is, er zijn veels te veel dingen waar ze nu nog fucked up over zijn.. Eén ding is wel zeker, ze beginnen steeds meer en steeds harder naar elkaar te schreeuwenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:16 schreef Reza-impreza het volgende:
Waarom zegt mijn gevoel dat het zeer binnenkort totaal uit de hand gaat lopen
De voortekenen zijn duidelijk dat het heel heftig kan gaan worden vandaag of morgenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:16 schreef Reza-impreza het volgende:
Waarom zegt mijn gevoel dat het zeer binnenkort totaal uit de hand gaat lopen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:18 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik gok dat ze weer even een tijdje rustig moeten doen van achter.. Er zitten nu echt enorme ladingen frustraties.. Stemmingen, scheldpartijen, uitje dat weg is, er zijn veels te veel dingen waar ze nu nog fucked up over zijn.. Eén ding is wel zeker, ze beginnen steeds meer en steeds harder naar elkaar te schreeuwen![]()
Net wanneer de gratis maand afloopt... Toeval?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:19 schreef pullup het volgende:
De voortekenen zijn duidelijk dat het heel heftig kan gaan worden vandaag of morgen
Fries!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:21 schreef Reza-impreza het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |