quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, heel zielig ....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook wat mij betreft Trusten Allemaal. Ik denk niet dat er nog veel actie zal volgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 04:00 schreef STAP01 het volgende:
[..]
![]()
Ik ga mn bed opzoeken. Trusten allen!
Maar als ik de COS'en goed heb gelezen is alles opgeruimd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:31 schreef Reza-impreza het volgende:
Jezus man , wat een rotzooi
hehe, dan hoop ik om leuke verslagen... ga nu werkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:09 schreef ToughLove het volgende:
Ik heb zon gevoel dat het vandaag een gezellig onbijtje gaat worden![]()
Jaaa , ik hoop dat ze alle frustratie op de HEtten gaan botvierenquote:Op donderdag 31 mei 2007 08:09 schreef ToughLove het volgende:
Ik heb zon gevoel dat het vandaag een gezellig onbijtje gaat worden![]()
tegen de muur die 2quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:05 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De hetten zitten te klieren, ze zeggen dat ze het tripje mogen maken.
Palma probeert er ook Huub nog even mee te stoken, maar er komt weinig reactie.
Goedemorgenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Kon Brian geen grotere pleister vinden?
Geluid kan nu uit.
Wie heeft Brian zo ernstig verwond?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:09 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Kon Brian geen grotere pleister vinden?
Geluid kan nu uit.
Ik begrijp uit de COS dat het door een nagel van Huub komt, dus zal Tilly wel de schuld krijgen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie heeft Brian zo ernstig verwond?
Het zal die vuige Huub wel weer zijn, zeker?
Morning ook.
Heeft Huub sudoku zitten spelen op z'n arm ofzo? Wat een pleister.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp uit de COS dat het door een nagel van Huub komt, dus zal Tilly wel de schuld krijgen.
Het krasje valt niet op, dan maar een grote witte pleister, kan iedereen zien hoe zielig hij is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Heeft Huub sudoku zitten spelen op z'n arm ofzo? Wat een pleister.
Een nagel veroorzaakt zo'n vleeswond dat er een plakaat van een pleister op moet. Wat is het toch ook een enorme sukkel.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:18 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp uit de COS dat het door een nagel van Huub komt, dus zal Tilly wel de schuld krijgen.
Geen ruggemerg, hè.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:31 schreef noekje het volgende:
Wel grappig dat zij nu juist de Miep is. Vannacht zo'n grote mond en nu...
Beetje jammer.
Niet te geloven, wat een stel aso's.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:23 schreef dl3b het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=HvLsS3lHdKI
Van vannacht.
Het is wel dichter bij de waarheid dan alle vuiligheid die er uit Amanda's smoelwerk komt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:38 schreef noekje het volgende:
Huub: dat meisje is niet anders gewend net als haar moeder om op de rug met bepaalde types..
Palma: dat mag je niet zeggen
Huub: ik weet het
Zijn, 'ik weet het' sloeg ook niet op,'ik weet dat ik dat niet mag zeggen' maar de toon was dat hij wist waarover hij het had. Alsof hij meer weet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is wel dichter bij de waarheid dan alle vuiligheid die er uit Amanda's smoelwerk komt.
Hij had het er vannacht tijdens de "streamlock" ook over dat Amanda d'r moeder op d'r 45e nog steeds de hoer speelt...quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is wel dichter bij de waarheid dan alle vuiligheid die er uit Amanda's smoelwerk komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |