Dat denkt ik ook. Er blijft wel steeds minder over voor goede terror.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:04 schreef Day het volgende:
Ik gok zo dat de vuilnisbakkenterror na vannacht definitief van de baan is.![]()
Vond dit geen goeie humor. Geniet er wel van dat Brian gestressed raakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat denkt ik ook. Er blijft wel steeds minder over voor goede terror.
Het word zo echt een beetje een afvalracequote:Op donderdag 31 mei 2007 03:04 schreef Day het volgende:
Ik gok zo dat de vuilnisbakkenterror na vannacht definitief van de baan is.![]()
Ik wil het licht uit! Ik kan n iet slapen! Help!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:08 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda vraagt of het licht uit mag, ze kan niet slapen![]()
Sharpquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word zo echt een beetje een afvalrace![]()
Deze.quote:
De bewoners kwamen in hele luxe auto's. Jij brengt de reactie nu op een idee voor het type auto om ze weer af te voeren na de sanctie'squote:Op donderdag 31 mei 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word zo echt een beetje een afvalrace![]()
De enige die geen rol lijkt te spelen is Amandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Deze.
Ik wil even de groeten doen aan alle koffie-josties die denken dat ze naar een RLS kijken.![]()
![]()
![]()
Om onder jouw balkon een serenade te gaan spelen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
O jee, waarom pakt Brian z'n gitaar...
Op het scherm meteen bericht dat hij moet stoppenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
O jee, waarom pakt Brian z'n gitaar...
Volkswagen Polo van een dealer uit Het Gooi.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De bewoners kwamen in hele luxe auto's. Jij brengt de reactie nu op een idee voor het type auto om ze weer af te voeren na de sanctie's
Brian is allerminst een Romeo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om onder jouw balkon een serenade te gaan spelen...
Make my day! Laat ze maar een dagje met de vuilophaal meegaan. Zal ze leren!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De bewoners kwamen in hele luxe auto's. Jij brengt de reactie nu op een idee voor het type auto om ze weer af te voeren na de sanctie's
Vuilniswagen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Volkswagen Polo van een dealer uit Het Gooi.![]()
Ik moest van de triangeljostie even: 'TING' tegen je zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Deze.
Ik wil even de groeten doen aan alle koffie-josties die denken dat ze naar een RLS kijken.![]()
![]()
![]()
Té erg!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op het scherm meteen bericht dat hij moet stoppen
En op z'n pink!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor. Brian heeft Huub uitgelegd dat hij lange nagels heeft en die grote scheur in z'n arm heeft veroorzaakt.
Of deze ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Volkswagen Polo van een dealer uit Het Gooi.![]()
Ja overdoen is wat moeilijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Té erg!![]()
Volgende keer is hij helemaal para en wil hij een pols doorsnijden en dan staat er opeens op het scherm dat hij nog even moet wachten.![]()
Day, zeg eens dat hij naar de streams moet kijken i.p.v. naar mij!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag ik dan wel jouw Romeo zijn Disana?!
Day is net naar bed. En vervolgensmij is 't verstandig als ik dat ook ga doen. Trustenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Day, zeg eens dat hij naar de streams moet kijken i.p.v. naar mij!![]()
![]()
Die daar achter is Flens!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:18 schreef FuTilE het volgende:
Voorafgaand aan zijn godcomplex heeft Brian nog een korte Arafatfase gehad:
[afbeelding]
Frasier, ik moet van Disana zeggen dat je naar de streams moet kijken en niet naar haar!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag ik dan wel jouw Romeo zijn Disana?!
Heh heh hehquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Frasier, ik moet van Disana zeggen dat je naar de streams moet kijken en niet naar haar!![]()
Maar ze is zo sexyquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Frasier, ik moet van Disana zeggen dat je naar de streams moet kijken en niet naar haar!![]()
Het 2e uurtje dan hequote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Kaleddis het volgende:
Nou, alles weer schoon en iedereen in bed, het neuk-uurtje kan weer beginnen.![]()
Niet verder vertellen : Google, afbeeldingen, zoeken op vuilnisautoquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Waar tover je het weer zo snel vandaan?!![]()
Ik vind het geweldig dat je die moeite neemt, humor!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niet verder vertellen : Google, afbeeldingen, zoeken op vuilnisauto
Klik op http://images.google.nl/images?hl=nl&q=vuilnisauto&gbv=2
quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Kaleddis het volgende:
Nou, alles weer schoon en iedereen in bed, het neuk-uurtje kan weer beginnen.![]()
Ze wil hem alleen maar opgeilenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
JA WAT NOU!!! Ik klaag over een irritant en zeikerig kutwijf van een Natasja! Wat een ouweHoer! Ze wilde toch grote tieten! Dan moet ze de consequenties ook voor lief nemen! Wat een zeikerd! En dan te bedenken hoeveel pijn Jairo heeft gehad! Wat een kutwijf!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bedoelt... Nee zeg. Foei!
Natasia klaagt over een strak en jeukend corset.
Dit is toch Brian en Amanda .......quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:25 schreef Prospera het volgende:
Natas: mijn korset zit heel strak
Brian gaat nog dichter bij haar liggen
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het "Fucking tyfushoer houdt je schmoel"
Door alle consternatie heeft ze te weinig aandacht gehad, en die eist ze met d'r tieten dan maar op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:28 schreef STAP01 het volgende:
[..]
JA WAT NOU!!! Ik klaag over een irritant en zeikerig kutwijf van een Natasja! Wat een ouweHoer! Ze wilde toch grote tieten! Dan moet ze de consequenties ook voor lief nemen! Wat een zeikerd!
Je probeert het toch niet goed te praten hoop ik!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Door alle consternatie heeft ze te weinig aandacht gehad, en die eist ze met d'r tieten dan maar op.
[..]
[..]
quote:
Zeker niet, ik probeerde me even in dat zielige hoopje mens te verplaatsen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Je probeert het toch niet goed te praten hoop ik!
Stoephoerquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij snapt het. Het is niet niks om een siliconendruiper te hebben ....quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeker niet, ik probeerde me even in dat zielige hoopje mens te verplaatsen.
Vergeet zijn zusje niet. Cheyenna. Die moet nu alle taken overnemen en beslissingen nemen van haar moeder.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zeker niet, ik probeerde me even in dat zielige hoopje mens te verplaatsen.
Vergeet niet, Cheyenna is zondag jarig ! Voor haar verjaardag krijgt ze van Tasia een boobjob.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:34 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Vergeet zijn zusje niet. Cheyenna. Die moet nu alle taken overnemen en beslissingen nemen van haar moeder.
Gemakshalve neem ik aan dat je met het zielig hoopje mens Jairo bedoelde....
Wat kan 'ie nou wel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:37 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij kan die gluiperd de slaap niet vatten...
Terwijl die idioot zijn beroep weer uitoefent.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:38 schreef Morwen het volgende:
Huub is nog druk in gesprek met Lieke.
Uh, stream 5? Hier ligt ie gewoon te slapenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Terwijl die idioot zijn beroep weer uitoefent.![]()
Wromquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je me oprijlaanhoer noemt, ik heb geen stoep.![]()
Ook dat doet 'ie regelmatig met horten en stoten.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:40 schreef Morwen het volgende:
[..]
Uh, stream 5? Hier ligt ie gewoon te slapen![]()
Ik zei .... laat maar, is in ieder geval niet persoonlijk bedoelt, en DGK gerelateerd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wrom![]()
Disana zei "foei",
ik zei "dat zei mn opa altijd",
Jij zegt: typhushoer
en ik zeg: "nee stoephoer"
okidoki,quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ook dat doet 'ie regelmatig met horten en stoten.
Ik ga naar het witte ledikant.![]()
![]()
Nu slaapt ie gewoon hoor en ik hoor alleen Huubquote:
Op stream 5 is Japio inmiddels bezig met zijn ruksessiequote:Op donderdag 31 mei 2007 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu slaapt ie gewoon hoor en ik hoor alleen Huub![]()
Ja, tis niet heel de dag feest....quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nu slaapt ie gewoon hoor en ik hoor alleen Huub![]()
Tis toch FOCKING NIET NORMAAL MEER!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op stream 5 is Japio inmiddels bezig met zijn ruksessie
Dat mis ik dan weerquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op stream 5 is Japio inmiddels bezig met zijn ruksessie
Voor zover ik weet niet, maar misschien vanuit hier wel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morwen, sturen jullie nog een delegatie naar Life and Cooking en de verjaardag van de kleine van Natasia ?
Ik dacht het niet, wij zijn niet zo'n forum waar we achter de miljonairtjes aanhuppelenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, maar misschien vanuit hier wel?
Het was ook wel weer geweldig hoe hij tussen hun in kwam. Met de vraag of die idioot sigarenshag op zn bed had gegooid..quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk is het best zielig voor Brian. Hij was vanavond bezig aan die hele lange beklimming van de Alpe d'Anal met Amanda toen die hele terror begon. Op deze manier komt er toch niets terecht van zijn bergklassement.
Heel zielig voor hemquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eigenlijk is het best zielig voor Brian. Hij was vanavond bezig aan die hele lange beklimming van de Alpe d'Anal met Amanda toen die hele terror begon. Op deze manier komt er toch niets terecht van zijn bergklassement.
Ja, heel zielig ....quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Het was ook wel weer geweldig hoe hij tussen hun in kwam. Met de vraag of die idioot sigarenshag op zn bed had gegooid..![]()
Zielig vind ik hem niet en zal hem nooit zielig vinden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |