Haha ongelooflijk wat een sukkel... Nou die blog lees in normaal nooit maar nu ben ik zeer benieuwd....quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian had het CMS van zijn weblog nog open staan .....
[afbeelding]
Het is fokking niet normaalquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
Wat erg. Ben je een vent van 26 en denk je het nodig te hebben, om je loze woorden kracht bij te zetten, bij elk woord er focking voor te plaatsen...
In z'n hoofd zal wel spoken dat ie iets vergeten is.... maar wat... lolquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
Brian is onrustig. Hij wil naar buiten en trekt zijn broek half aan, en besluit dan toch om maar weer in bed te gaan liggen.
iemand van achter toch wel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:45 schreef Day het volgende:
Het loggeintje gaat ook niet door. Ze weten het wachtwoord van Brian nietr
Oh.. Wat eh,... modern...quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh.. Wat eh,... modern...
Dan rest me niet veel anders dan metroman-verzorgingsproducten in te slaan en me op een grasveldje in het stadspark neer te vleien in een parelwit ledikantje, in afwachting van Lobasca op de witte muilezel.... Ik had het me anders voorgesteld, maar ik sta altijd open voor vernieuwing.
*wacht in het stadspark en neuriet The Sound of Music*
Geeen streams blijf verslag doen aub!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het plan : Japio en Huub pakken samen het laken van Huub's bed en ze gooien alles over Brian. Huub denkt wel dat de bewaking zal staan te wachten.
Weer extra kijkers op zijn sitequote:Op donderdag 31 mei 2007 01:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha ongelooflijk wat een sukkel... Nou die blog lees in normaal nooit maar nu ben ik zeer benieuwd....
Huub heeft er zin in z'n vingers ratelen over de toetsen.
Dus gooien ze nu met vuilnisquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
Huub bekend nu ook dat hij iets heeft afgesproken met achter dat hij zich inhoud zodra het duw en trekwerk begint te worden met Brian![]()
Dus, Lieke, Eric en Japio toch niet ???
en dat is uit bescherming van beide. Dus we kunnen er hier gerust van spreken dat beide heren de hand boven de hoofd wordt gehouden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
Huub bekend nu ook dat hij iets heeft afgesproken met achter dat hij zich inhoud zodra het duw en trekwerk begint te worden met Brian![]()
Tuurlijk, stoken mag wel om Brian para te krijgen. Da's leuk voor de streamersquote:
Errrrrrrrrr het was toch echt Brian die nogal handtastelijk werd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:07 schreef Day het volgende:
[..]
en dat is uit bescherming van beide. Dus we kunnen er hier gerust van spreken dat beide heren de hand boven de hoofd wordt gehouden.
Hrmz, ik heb weinig met Brian, Amanda en Natasia, maar dit zijn typische Jaapstreken... Vooralsnog hebben die drie primaten zich hier nog niet mee ingelaten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:07 schreef riri het volgende:
niveau is aangepast aan jullie brian,amanda en natasia...tis maar dat jullie het weten...stelletje stomme idioten
Speak for yourself, Huub...quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
Huub: De streamers ook weer blij vannacht.
Ja, ik denk ook dat het ter bescherming van Brian is. Die zit steeds zo op het randje van razernij dat het een exit zou worden; ik denk dat men dat wil voorkomen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Errrrrrrrrr het was toch echt Brian die nogal handtastelijk werd.
Loco is begonnen met het bed van Jaap...quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hrmz, ik heb weinig met Brian, Amanda en Natasia, maar dit zijn typische Jaapstreken... Vooralsnog hebben die drie primaten zich hier nog niet mee ingelaten.
Disanaquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat het ter bescherming van Brian is. Die zit steeds zo op het randje van razernij dat het een exit zou worden; ik denk dat men dat wil voorkomen.
ja tuurlijk joh. Hij was ook degene die ermee begon met vuilnis in andermans bedden liep te gooien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Errrrrrrrrr het was toch echt Brian die nogal handtastelijk werd.
Voor zo een loco vond ik dat hij zich aardig inhield trwijl hij rustig in zijn bed ligt en 4 gasten hem opeens met vuilnis belagenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk, stoken mag wel om Brian para te krijgen. Da's leuk voor de streamersMaar het is niet de bedoeling dat Brian de villa gaat verlaten (of Huub...)
Dit soort ongein had allang verboden moeten worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt voornamelijk vervelend omdat ze elke keer worden teruggefloten.
Hij heeft die tabaksbladeren erin gegooid? Dacht dat Huub dat net toegaf...quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Loco is begonnen met het bed van Jaap...![]()
Omdat Brian al behoorlijk over de zeik is en zo over het randje gaat, Huub staat niet op springen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
ja tuurlijk joh. Hij was ook degene die ermee begon met vuilnis in andermans bedden liep te gooien.
Als je heel goed geluisterd hebt, hoorde je ze daarnet tegen elkaar zeggen dat ze beide wat beloofd hebben.
Zowel Huub als Brian moeten uitkijken met geweld, anders liggen ze er beide uit! Waarom denk je dat Huub niet meer naar beneden gaat.
Inderdaad, het haalt alle spanning weg dat er iemand gaat vertrekken. Gewoon een showtje opvoeren en we gaan weer slapenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet. Huub is de rustigheid zelve. Die gooide daarnet ook voor de lol met een brillenkoker.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Brian al behoorlijk over de zeik is en zo over het randje gaat, Huub staat niet op springen.
Ach, iedereen krijst....quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:14 schreef Disana het volgende:
Dat is om de ochtendstreamers te beschermen tegen het gekrijs van Palma.
*rapport*quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Keert uwen ogen naar de streams en rapporteert daarover!
Nee, hoor.. Dit is gewoon allemaal te makkelijk. Kinderachtige streken met weinig consequenties, leuk voor de 43 seconden die ze duren. Kids play...quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:16 schreef Frasier het volgende:
En Natasia blijft weer met d'r luie reet in bed liggen
Daarvoor is het woord 'rattestreek' dus uitgevonden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft even snel twee fotolijstjes van Lieke kapotgegooid
Hij kan het niet hebben dat een vrouw totaal niet bang voor hem is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft even snel twee fotolijstjes van Lieke kapotgegooid
Jij houdt meer van het type Silsaai die alles door een ander liet opknappen....quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Ik blijf het stom vinden dat de meiden en met name Lieke zich zo voor de karretjes van hun vriendjes blijven spannen.
Volgens mij omdat er was afgesproken dat het echt niet meer mag escaleren, hij wilt gewoon niet naar huis.quote:
Het zijn de kerels die de pik op elkaar hebben vanwege o.a. Istanbul.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij houdt meer van het type Silsaai die alles door een ander liet opknappen....
Je bedoelt dat Brian voorkwam dat Huub Amanda sloeg en het huis uitgebonjourd zou worden?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier vloog Brian echt Huub aan. Zuiver fysiek geweld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou inderdaad, wat een teringwijf...quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:22 schreef mootie het volgende:
Je zou Amanda toch aan die gore extensions door het huis slepen...
Ben jij wel helemaal lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hier vloog Brian echt Huub aan. Zuiver fysiek geweld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
idd weg met die streamlockquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Streamlock op de slaapkamer ...... Redactie, kom nou. Niet zo slap !
Ow jah en dat geloof jij..doe niet zo raar...en daarbij amanda verdient inmiddels wel een slag..en een flinke ook..ben alles behalve geweldadig..zou nooit een vrouw slaan maar ut is een mongooltje..die echt ziektes verspreid...een gevaar voor de maatschappij..amanda kan beter een hoge flat opzoeken want na deze show zal iedere jongen die wil neuken haar dronken voeren en thats a fucking fact!quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:23 schreef PC eend het volgende:
Goed dat brian ertussen sprongwant huub wou amanda echtwel aanvallen
Voor vierkante oogjes?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Deze streamlocks zijn om mij te beschermen.
IDD dan schaam je je ook doodquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
Ik vind het steeds minder vreemd dat de moeder van Amanda niks van zich laat horen.![]()
Ja, Amanda's tieten worden er op dit moment afgezaagd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef riri het volgende:
cirkelzaag in het huis?
Maar ...... Huub heeft Amanda niet aangeraakt. Brian heeft Huub wel gepakt ...... Je weet hoe het werkt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Brian voorkwam dat Huub Amanda sloeg en het huis uitgebonjourd zou worden?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:27 schreef Donnie29 het volgende:
Ik irriteer met giga aan streamlocks, fucking hell we hebben er voor betaald, en nu meer censuur dan toen het nog gratis was.
Het is duidelijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ow jah en dat geloof jij..doe niet zo raar...en daarbij amanda verdient inmiddels wel een slag.. en een flinke ook..ben alles behalve geweldadig..zou nooit een vrouw slaan maar ut is een mongooltje..die echt ziektes verspreid...een gevaar voor de maatschappij..amanda kan beter een hoge flat opzoeken want na deze show zal iedere jongen die wil neuken haar dronken voeren en thats a fucking fact!
Ben je gek, die is precies hetzelfde. Waarschijnlijk ligt ze momenteel wijdbeens op een of andere playa, omringd door hitsige Pablo's en Juans die om beurten kaarsvet op haar navel laten druipen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
Ik vind het steeds minder vreemd dat de moeder van Amanda niks van zich laat horen.![]()
Zelfs bij Auping moet je heel hard je best doen om op ¤ 35.000,= uit te komen, het enige merk waarbij dat nog relatief simpel te doen is is Hästens... maar volgens mij staan in de villa Eastborn bedden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:14 schreef PumaStreamer het volgende:
35000 voor een bed?? is die van goud joh....idioten...kan echt niet...jah als het aupings zijn maar dat zie ik nergens aan terug...als het echt zo duur was geweest hadden ze echt wel dikkere sancties gekregen
Ik had het gedaan....bij mij was haar hoofd in het toilet gedouwd zodat ze eindelijk die rotstem eens dicht hield.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:23 schreef PC eend het volgende:
Goed dat brian ertussen sprongwant huub wou amanda echtwel aanvallen
Nou........ het deert Amanda toch niet of ze hier en daar een klapje krijgt, ze neukt net zo hard door. En na vandaag verdient ze wel een paar meppen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is duidelijk
dat je een beetje frusti bent![]()
Als Brian er niet tussen was geprongen had hij Amanda 100% zeker aangevlogen. En je merkt het aan Huub, want hij luisterde naar Brian!quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ...... Huub heeft Amanda niet aangeraakt. Brian heeft Huub wel gepakt ...... Je weet hoe het werkt.
nee hoor frustie integendeel ik geniet...hier betaal ik voor....terug uit de rimboe maar dan luxer..quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is duidelijk
dat je een beetje frusti bent![]()
Jij kennelijk nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ...... Huub heeft Amanda niet aangeraakt. Brian heeft Huub wel gepakt ...... Je weet hoe het werkt.
Ik ben inmiddels bezig aan een twaalfde ABBA-medley.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders kom ik te laat op me date in het stadspark.
Was iedereen vergeten dat het een opgezet spelletje was ...die natuurlijk met deze TBSser uit de hand loopt..quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Als Brian er niet tussen was geprongen had hij Amanda 100% zeker aangevlogen. En je merkt het aan Huub, want hij luisterde naar Brian!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:30 schreef Maanvis het volgende:
BRIEF!!!
"Beste bewoners. Jullie gedragen je de laatste tijd niet meer als miljonairs, en het vuilnis gooien was echt de druppel. Op deze manier kunnen wij geen TV meer maken. We verzoeken jullie dan ook om jullie koffers te pakken en binnen 1 uur klaar te staan bij de voordeur."
...en gezamenlijk seppuku te plegen rondom de fontein."quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:30 schreef Maanvis het volgende:
BRIEF!!!
"Beste bewoners. Jullie gedragen je de laatste tijd niet meer als miljonairs, en het vuilnis gooien was echt de druppel. Op deze manier kunnen wij geen TV meer maken. We verzoeken jullie dan ook om jullie koffers te pakken en binnen 1 uur klaar te staan bij de voordeur."
Puf..... kreun...... steun......... hijgquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
Ach God, Natasia heeft opeens zooooooo'n last .....
Best een lekker idee eigenlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:30 schreef Maanvis het volgende:
BRIEF!!!
Ik zie hem toch echt opruimen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:32 schreef Donnie29 het volgende:
Brian weer naar achter pffff
Geen wonder, ze ging meteen met een bezem aan de gang.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft weer zooooooooooo'n pijn in d'r tieten, meldt ze met een superzielig stemmetje.
O, Amannie ik wou dat ik je kon helpen.
Dat moet wel. Ze lopen als een stel makke lammetjes de boel op te ruimen. Zelfs Jaap !quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:33 schreef Day het volgende:
Volgens mij krijgen ze hiervoor ook ongelooflijk op hun sodemieter.
Hij en Huub werken het hardst. Die zijn natuurlijk doodsbang voor Johnniequote:
En die buik kan best wat beweging gebruiken!quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:35 schreef Frasier het volgende:
Wat een lui wijf is die Natasia zegDie operatie is al meer dan 2 dagen terug
Ze probeert het wel. Nena had dit nooit gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:34 schreef webextreme.nl het volgende:
amanda kan niet eens een bed opmaken![]()
Ben best nieuwsgierig wie er achter zit. Het is iemand van de produktie, dat werd twee keer gezegd, dus het zal wel een 'intimiderend' persoon zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Hij en Huub werken het hardst. Die zijn natuurlijk doodsbang voor Johnnie![]()
ze hadden het newt over jasper en onze favorietquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben best nieuwsgierig wie er achter zit. Het is iemand van de produktie, dat werd twee keer gezegd, dus het zal wel een 'intimiderend' persoon zijn![]()
Jaap mag geen foto's maken van Huub, slecht voor zijn image dat schoonmaken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:35 schreef Day het volgende:
wie zei dat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:38 schreef Kaleddis het volgende:
Haha, ze denken nu dat ze in een streamlock zitten. Dat vind ik dan wel weer grappig![]()
Respect! En dat met 2 wegrottende tieten aan je lijfquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
Natasia begint toch maar te gillen.
I don't know who. Maar het is ze in ieder geval wel duidelijk dat het serieus is nu.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben best nieuwsgierig wie er achter zit. Het is iemand van de produktie, dat werd twee keer gezegd, dus het zal wel een 'intimiderend' persoon zijn![]()
Huub zegt steeds dat Amanda moet ophouden. De camera's staan uit, dus het heeft toch geen zin. Bewaar het maar voor morgen...quote:
Ze heeft onderhand al genoeg gedaan deze dagen om lelijke littekens te krijgen. Oh, nu zegt ze weer dat ze pijn doen en als een gek branden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Respect! En dat met 2 wegrottende tieten aan je lijf
Ik begreep dat tijdens die korte streamlock iemand van 'achter' of 'productie' even in de villa was geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen Amanda heeft er nog een beetje moeite mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
I don't know who. Maar het is ze in ieder geval wel duidelijk dat het serieus is nu.
Maar brian deed dit al zonder dat het moest en zonder dat hij schuld hadquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hoorde ik niemand zeggen. Wel dat 'produktie' achter zit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begreep dat tijdens die korte streamlock iemand van 'achter' of 'productie' even in de villa was geweest.
Is ook wel logisch toch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
Ze heeft onderhand al genoeg gedaan deze dagen om lelijke littekens te krijgen. Oh, nu zegt ze weer dat ze pijn doen en als een gek branden.
Dan gaat ze toch lekker naar huisquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Is ook wel logisch toch?
Ik vind het wel knap dat ze het volhoudt in dat gekkenhuis terwijl ze nog aan het herstellen is....
Logisch? Ze kan zich overal buiten houden maar daar kiest ze zelf niet voor. En ze wist al hoe het was voor ze geheel vrijwillig en zonder medische noodzaak onder het mes ging.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Is ook wel logisch toch?
Ik vind het wel knap dat ze het volhoudt in dat gekkenhuis terwijl ze nog aan het herstellen is....
Japio hoorde ik zoiets zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoorde ik niemand zeggen. Wel dat 'produktie' achter zit.
Dat doet ze dus niet en daar heb ik respect voor.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Huub zegt steeds dat Amanda moet ophouden. De camera's staan uit, dus het heeft toch geen zin. Bewaar het maar voor morgen...![]()
Als ze naar huis gaat, krijgt ze die buikwandcorrectie vrijwel zeker niet meer. Eigenbelang dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doet ze dus niet en daar heb ik respect voor.
Prachtig eigenlijk, zo'n kijkje achter de schermen van een soap.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:42 schreef Day het volgende:
Ze denken echt dat ze off cam zijn. Zelfs Brian en Huub zijn met elkaar aan het dollen.![]()
Precies, mooi zijn en pijn lijdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Logisch? Ze kan zich overal buiten houden maar daar kiest ze zelf niet voor. En ze wist al hoe het was voor ze geheel vrijwillig en zonder medische noodzaak onder het mes ging.
Vind het ook erg grappig om te zienquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Prachtig eigenlijk, zo'n kijkje achter de schermen van een soap.![]()
Dat maakt zo'n herstelproces niet minder zwaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
En ze wist al hoe het was voor ze geheel vrijwillig en zonder medische noodzaak onder het mes ging.
Flensquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:45 schreef Prospera het volgende:
Ik heb het laatste uurtje gemist, maar ik zie dat amanda boos is en er veel gezogen is.
Wie heeft er zitten zieken?
Je knipte het belangrijkste weg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n herstelproces niet minder zwaar.
Iemand die dit alvast kan backup'en?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
Bekijk hier de privé foto's van Wifebeater. Wel snel zijn want morgen zijn ze weg:
http://www.briankubatz.com/moi/index.php
Ja doei, hoort toch helemaal niet in zo'n spel/soap thuis ? Zoals al vaker gezegd, ga dan maar meedoen aan make me beautifull ofzo, maar niet aan DGK.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n herstelproces niet minder zwaar.
Natasia is vooralsnog de enige persoon die haar doelen bereikt en beter wordt van DGK, de rest zal volgens mij daarna in een diep gat vallen omdat ze zo met zich hebben laten sollen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
Als ze naar huis gaat, krijgt ze die buikwandcorrectie vrijwel zeker niet meer. Eigenbelang dus.
Zei hij eerder ook: [COS 1576] Via de achterdeurquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zegt dat 'ze' gezegd hebben "Wie het het beste doet (schoonmaken) krijgt een baantje"
Ik meen vrijwel zeker gezien te hebben dat Brian er een pakte, op de grond gooide, en toen op de knie van de bukkende Lieke legde.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:48 schreef Day het volgende:
Huub zegt net tegen Lieke dat Eric de fotolijstjes kapot heeft gemaakt.
Waarom zouden die morgen weg zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
Bekijk hier de privé foto's van Wifebeater. Wel snel zijn want morgen zijn ze weg:
http://www.briankubatz.com/moi/index.php
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was me niet opgevallen, maar dan zullen ze het dus welzeker hebben gezegd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Zei hij eerder ook: [COS 1576] Via de achterdeur
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja doei, hoort toch helemaal niet in zo'n spel/soap thuis ? Zoals al vaker gezegd, ga dan maar meedoen aan make me beautifull ofzo, maar niet aan DGK.
Ik heb het niet gezien. Geef alleen maar door wat ik Huub net hoor zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen vrijwel zeker gezien te hebben dat Brian er een pakte, op de grond gooide, en toen op de knie van de bukkende Lieke legde.
Oh nee, deze show gaat over vuilnis in bedden gooien en het daarna weer op commando schoonmaken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:47 schreef Kaleddis het volgende:
Ja doei, hoort toch helemaal niet in zo'n spel/soap thuis ? Zoals al vaker gezegd, ga dan maar meedoen aan make me beautifull ofzo, maar niet aan DGK.
Er gebeurde ook zoveel dat we mekaar alleen maar kunnen aanvullenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Geef alleen maar door wat ik Huub net hoor zeggen![]()
Ik zag dat Brian 'iets' kapot gooide. Lieke reageerde meteen dat hij geen prive bezit kapot mag gooien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Geef alleen maar door wat ik Huub net hoor zeggen![]()
Lieke zou eens naar Amanda moeten luisteren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda begint steeds tijdens ruzies met Lieke over d'r kleine tieten maar ze zijn waarschijnlijk even klein als die van haar zonder die siliconen![]()
Dat is al een aantal keer gedaan, maar ze heeft schijtquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
En waarom komt er nu geen bericht dat Amanda moet helpen?
Waarom steeds die para-paniek als Brian 10 sec niet in beeld is?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:54 schreef Desii het volgende:
ze zijn nog steeds aan het opruimen.... maar waar is Brian?
Zullen we morgen wel op Jaap z'n blog zien. Brian liet er Jaap foto's van makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Wat heeft Brian nou weer voor pleister op zijn arm??
Ik heb helemaal nix gelezen over een slagaderlijke bloeding![]()
Hij liep zo met z'n arm nadat hij voorkwam dat Huub Amanda aanviel. Liet het ook fotograferen. Ik gok zo dat we hier meer van gaan horen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
van de ruzie van vanochtend overgehouden. Toen had ie opeens bloedquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zullen we morgen wel op Jaap z'n blog zien. Brian liet er Jaap foto's van maken![]()
Als iedereen hem zo in de smiezen blijft houden zal het nooit lukken dat ie de hand aan zichzelf slaatquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom steeds die para-paniek als Brian 10 sec niet in beeld is?![]()
Die prutser denkt écht dat er een streamlock is en dat zijn fans dit niet zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Hupert een brownnoser als het om het plasmascherm cq redactie gaat![]()
Of terwijl hij de fotolijstjes van Lieke kapot aan het maken wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:58 schreef lorence1 het volgende:
[..]
van de ruzie van vanochtend overgehouden. Toen had ie opeens bloed
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Hij loopt dominant bevelen uit te schreeuwen bedoel jequote:Op donderdag 31 mei 2007 02:52 schreef Day het volgende:
En Huub probeert de boel maar te sussen. Alleen helpt het niet echt, Amanda en Lieke gaan maar door.
Dat iedereen nog wakker is om 3.00uquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:00 schreef Day het volgende:
En wat hebben Lieke, Eric, Jaap en Huub nou bereikt met deze actie?
dat we nbog steeds met z'n allen achter de streams zitte nquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:00 schreef Day het volgende:
Automutilatiequote:Op donderdag 31 mei 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Dat ze later naar bed mogen dan normaalquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:00 schreef Day het volgende:
OMDAT IE BESCERMT WORD DOOR DIE KUTFLENS!!!!1111!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom steeds die para-paniek als Brian 10 sec niet in beeld is?![]()
Ja, van die grote bek is niks meer over.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:58 schreef APK het volgende:
[..]
Die prutser denkt écht dat er een streamlock is en dat zijn fans dit niet zien.![]()
Dat wij weer een uurtje actie hebben gezien ....quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:00 schreef Day het volgende:
Dat wij kunnen zien dat het poppetjes aan touwtjes zijn die -mits niet té dronken- gewoon doen wat ze opgedragen wordt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:00 schreef Day het volgende:
Dat wij allen nu met dicht geknepen oogjes en spitse oortjes achter de streams zittenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:00 schreef Day het volgende:
vermaak voor de streamers... en nachtelijke fitness-oefeningen... waardoor Japio toch nog een paar kilo is kwijtgeraakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:00 schreef Day het volgende:
En dat ik zo stom ben om er naar te kijken en nog steeds niet in m'n bed ligquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat wij weer een uurtje actie hebben gezien ....
Ze deugt maar voor 1 ding en dat is om zich levenloos als een opblaaspop te laten neuken door Jan en Allemanquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:00 schreef Kaleddis het volgende:
Je zou Amanda toch een knal voor d'r kop verkopen, wat is die irritant zeg !
Huh? Ben je ziek?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMDAT IE BESCERMT WORD DOOR DIE KUTFLENS!!!!1111!!![]()
![]()
En wat fuckt jou opquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMDAT IE BESCERMT WORD DOOR DIE KUTFLENS!!!!1111!!![]()
![]()
Mmm, wordt nog lastig te kiezen welke aan te schaffen. Amanda, Brian, Natasia ?? Ok, dan maar alle driequote:Op donderdag 31 mei 2007 03:02 schreef lorence1 het volgende:
Verkopen ze ook voodoo poppetjes van de bewoners... ik denk dat ze daar meer aan verdienen dan aan de t-shrts
Voor Amanda kun je gewoon een Teletubbie gebruikenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:02 schreef lorence1 het volgende:
Verkopen ze ook voodoo poppetjes van de bewoners... ik denk dat ze daar meer aan verdienen dan aan de t-shrts
Ze was wel de enige echte rebel vanavond.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ze deugt maar voor 1 ding en dat is om zich levenloos als een opblaaspop te laten neuken door Jan en Alleman
OMDAT IE BESCERMT WORD DOOR DIE KUTFLENS!!!!1111!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |