Of die sjippendeel wordt zijn vervangerquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:16 schreef lorence1 het volgende:
[..]
of hij wordt echt de nieuwe bewoner![]()
In dat geval ben ik heel nieuwsgierig hoe die uitbreiding van personeel te verklaren is.... dat maakt het programma weer zoveel per dag duurder, en het is al allesbehalve winstgevend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef FdW het volgende:
Vermoedelijk wordt nu al rekening gehouden met de richting die RTL eventueel met het programma wil inslaan.
Daar ben ik momenteel ook helemaal voor in de stemming.quote:
Ik denk dat ze misschien wel rekening houden met meer kijkers, alles op 10 scoort minder als waar het eerst zat....quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval ben ik heel nieuwsgierig hoe die uitbreiding van personeel te verklaren is.... dat maakt het programma weer zoveel per dag duurder, en het is al allesbehalve winstgevend.
Ze zijn nog bezig, al de 4e keer geloof ikquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda gaat zich plichtmatig weer een kwartiertje vervelen
[afbeelding]
Dan wordt DGK in het tijdslot van de familie Flodder gezet, en de vaste kijkers hebben het amper door??quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat ze misschien wel rekening houden met meer kijkers, alles op 10 scoort minder als waar het eerst zat....
JE TART MIJ!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, maar uit respect voor Jaap zet ik het hier niet neer.
Blijft als buitenstaander gokken. Kan als ( gedeeltelijke ) vervanging zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
In dat geval ben ik heel nieuwsgierig hoe die uitbreiding van personeel te verklaren is.... dat maakt het programma weer zoveel per dag duurder, en het is al allesbehalve winstgevend.
Jij ouderwetse flamoezert!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Daar ben ik momenteel ook helemaal voor in de stemming.![]()
Huub gunt een ander sowieso niet veel, en met al zijn intelligentie heeft hij niet eens willen of kunnen zien wat voor prachtige deals hij voor het weggeven van deze trip had kunnen maken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:24 schreef Day het volgende:
Huub heeft het wel over gunnen, maar hij gunde niemand de prijs, behalve zichzelf.
Als je het goed bekijkt is de uitbreiding niet zo groot. Veel baantjes voor 2 uurtjes en/of enkele dagen per week. Zet het totaal aantal uren eens af tegen de 160-180 man, die nu al ingezet wordt. Het extra personeel komt hooguit overeen met 5 seconden extra reclametijd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Amanda-Kees Brian-Sjonnyquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wordt DGK in het tijdslot van de familie Flodder gezet, en de vaste kijkers hebben het amper door??
Het on-camera personeel is vrij goedkoop denk ik, ze werken niet eens een 40-urige werkweek. De echte kosten van het programma zullen waarschijnlijk gaan naar die 200 mensen die achter de schermen werken. Maak maar eens een rekensommetje hoeveel je kwijt bent aan loonkosten voor 200 mensenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
Hij probeert zoals gewoonlijk weer de schuld bij andere te leggen en die andere 2 kruipen zoals gebruikelijk weer in z'n reetquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:24 schreef Day het volgende:
Huub heeft het wel over gunnen, maar hij gunde niemand de prijs, behalve zichzelf.
Dat kost toch geen fuck, zo'n stel infrequent opduikende horigen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
De huishoudelijke taken zijn voornamelijk aanvullend... het ziet er naar uit dat er binnenkort iedere dag HHpersoneel in huis is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Blijft als buitenstaander gokken. Kan als ( gedeeltelijke ) vervanging zijn.
Gelet op de enorme investeringen maakt een paar man erbij effectief ook niet veel uit, vooral wanneer men het programma wat wil opkalefateren.
De belangen bij eventuele verkoop naar meer landen zijn uiteraard ook zeer groot.
Met al dat extra personeel erbij, wordt het wel weer meer een miljonairshuis. Maar om echt een miljonairssfeer uit te stralen, mogen ze alle 7 bewoners wel vervangen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Blijft als buitenstaander gokken. Kan als ( gedeeltelijke ) vervanging zijn.
Gelet op de enorme investeringen maakt een paar man erbij effectief ook niet veel uit, vooral wanneer men het programma wat wil opkalefateren.
De belangen bij eventuele verkoop naar meer landen zijn uiteraard ook zeer groot.
Bedoelde jij van de week met die groene regenjas het vieze mannetje van Koot?quote:
Het lijkt een beetje op 'achterdeur' werk ........quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze zijn nog bezig, al de 4e keer geloof ik![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:25 schreef Leandra het volgende:
Huub gunt een ander sowieso niet veel
Dat dus...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Met al dat extra personeel erbij, wordt het wel weer meer een miljonairshuis. Maar om echt een miljonairssfeer uit te stralen, mogen ze alle 7 bewoners wel vervangen.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan wordt DGK in het tijdslot van de familie Flodder gezet, en de vaste kijkers hebben het amper door??
Plan van Huubquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:29 schreef Day het volgende:
Wie heeft tabak in Jaap's bed gegooid?
Ik ga wel eens praten met Sjon, komt goed.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:27 schreef Day het volgende:
[..]
Met al dat extra personeel erbij, wordt het wel weer meer een miljonairshuis. Maar om echt een miljonairssfeer uit te stralen, mogen ze alle 7 bewoners wel vervangen.
Over dit reisje was hij anders heel stellig, hoor. Die ging naar hem.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
Huub gunt de anderen juist te veel. Als ie de kans heeft om een extraje door Wifebeater of Natasja's neus te boren, dan gunt ie het ze gewoon (en dan vergeten we effe voor het gemak effe de pressie van "achter").
Ja, lijkt mij ook dat we Amanda's achterhoofd af en toe wat meer zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op 'achterdeur' werk ........
[afbeelding]
Het programma "Dames in de Dop" van RTL5 is een goede indicatie over hoe een programma zoals DGK zou kunnen scoren op RTL. De kijkcijfers van dat programma waren 492.000, dus ongeveer 20% hoger dan DGK. Uiteraard is het een iets ander programma, maar in beide heb je een groep ordinaire mensen opgesloten in een huis met cameras...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:21 schreef PC eend het volgende:
Ik denk dat ze misschien wel rekening houden met meer kijkers, alles op 10 scoort minder als waar het eerst zat....
Hahahahaquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:28 schreef Mika25 het volgende:
[..]![]()
Huub gunt de anderen juist te veel. Als ie de kans heeft om een extraje door Wifebeater of Natasja's neus te boren, dan gunt ie het ze gewoon (en dan vergeten we effe voor het gemak effe de pressie van "achter").
En Brian gaf hijgend antwoordquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:33 schreef Day het volgende:
Jaap onderbreekt het neukpartijtje van Brian en Amanda en wil weten wie de tabak in z'n bed heeft gegooid.
Nee, nee.. Ik bedoelde ouderwetse flamoezerts, op de roltrap van de Bijenkorf. Hoewel ik niet kan uitsluiten dat er enige verwantschap bestaat met de vieze man van Koot en Bie, alhoewel die zich bij voorkeur ophield bij de worstenafdeling van de HEMA.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Bedoelde jij van de week met die groene regenjas het vieze mannetje van Koot?
ik ga je focking schaken, jongenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:35 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Waar zet je mijn schaak mat?
Waar is mijn schaak eigenlijk?
*paniek*
Arme Brian: spanning... nou krijgt ie m vast niet meer omhoogquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:37 schreef Disana het volgende:
Brian ziet al aankomen dat Jaap straks tegen Huub en Lieke gaat zeggen dat hij en Amanda de tabak in hun bed hebben gegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |