Miisschien iets voor Saffaa?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik keek eens even bij de vacature's voor DGK. Een indrukwekkende lijst :
- AVONDBUTLER, maandag, dinsdag of woensdag t/m vrijdag
- KOK , iedere dag van 17:00- 19:00
- TUINMAN
- POOLBOY
- DOCENT ACTEREN
- PAARDENVERZORGER
- HOOFD HUISHOUDING WEEKEND
- ASSISTENT HOOFD HUISHOUDING, maandag tot en vrijdag van 14:00 uur tot 19:00
- HUISHOUDSTER, dagelijks
Toch was er ook meer overleg en vond ik ze meer vrienden. Nu zijn lijken vrienden slechts woorden...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sylvia was m.i. niets meer dan een stabilisator
Dat vind ik wel een héél bescheiden droomscenario.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:08 schreef Day het volgende:
Mijn droomscenario: Lieke knipt straks Amanda's haar eraf. Amanda wordt para en gaat Lieke te lijf. Brian en Huub bemoeien zich er ook mee en het wordt 1 grote vechtpartij. Gevolg; die 2 misselijkmakende stelletjes eruit en 4 'normale' bewoners ervoor terug. Heerlijk!
Een achterbakse kouwe egoistische trut zonder enig initiatief.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Sylvia was m.i. niets meer dan een stabilisator
hoop dat ze zo met die takkeherrie gaan stoppen idd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:07 schreef akveor het volgende:
Soms wil ik toch zo graag dat die draaitafels de villa uitgedonderd werden..... laat ze eens een gesprek voeren... interresse in elkaar tonen ipv alleen maar communiceren als ze wat van van elkaar moeten. Soms verlang ik echt naar Syl's Barcelona...Barcelona...
De Gouden Kooi dehumaniseert!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Toch was er ook meer overleg en vond ik ze meer vrienden. Nu zijn lijken vrienden slechts woorden...
Ook was dat meer op basis van gelijkwaardigheid.
Ik heb niet veel nodig om tevreden te zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een héél bescheiden droomscenario.
nee ze heeft er vanavond heel wat weggepaftquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hee klopt het dat Amanda gestopt is met roken?
Ze verzweeg misschien wel wat dingen maar achterbaks is een groot woordquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Een achterbakse kouwe egoistische trut zonder enig initiatief.![]()
Over Lieke zijn we het niet eens, maar hierover: 100%quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:13 schreef FdW het volgende:
[..]
Een achterbakse kouwe egoistische trut zonder enig initiatief.![]()
Met andere woorden: Palma gaat er voorlopig niet uitquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik keek eens even bij de vacature's voor DGK. Een indrukwekkende lijst :
- AVONDBUTLER, maandag, dinsdag of woensdag t/m vrijdag
- KOK , iedere dag van 17:00- 19:00
- TUINMAN
- POOLBOY
- DOCENT ACTEREN
- PAARDENVERZORGER
- HOOFD HUISHOUDING WEEKEND
- ASSISTENT HOOFD HUISHOUDING, maandag tot en vrijdag van 14:00 uur tot 19:00
- HUISHOUDSTER, dagelijks
Denk noodgedwongen nadat Brianaal heeft lopen janken bij de redactie dat ie zijn neukertje af wilde pakkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:15 schreef easysatellite het volgende:
is mitch gestopt?
of hij wordt echt de nieuwe bewonerquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:15 schreef easysatellite het volgende:
is mitch gestopt?
Z'n hart zal wel gebroken zijn....quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:15 schreef easysatellite het volgende:
is mitch gestopt?
Ja, maar uit respect voor Jaap zet ik het hier niet neer.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:15 schreef FuTilE het volgende:
Isj goeie noemer, dit...
Heeft iemand wel eens opgelet als Jaap zijn username invoert bij het schaakprogramma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |