Niemand.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:00 schreef _GdR_ het volgende:
wie gaan dr nou naar istanbul?
Dat veklaart die bolle buikquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap heel erg met z'n studie in z'n maag zit.
scherp scheermes beter?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind ik niet kunnen... en lijkt me ook veel te link met een scherpe schaar dicht bij iemands gezicht en dicht bij Brian.... Dus daar komt wel een telefoontje over.
SMS 1010 IDIOTEN en je maakt kans...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:00 schreef _GdR_ het volgende:
wie gaan dr nou naar istanbul?
Heeft huub ook wel esquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:58 schreef Rudieh het volgende:
Jaap zei daarnet toch ook letterlijk dat ie 'wat probleempjes met de organisatie' had?
Speak for yourselfquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:56 schreef rooie3 het volgende:
We willen oude Japio terug.
Zonder die tieten is ze nergens meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Knip
dan ook maar gelijk die neptieten eraf
Huub had 3 stemmen, Amanda 2 en Brian en Natasia allebei 1. Iedereen bleef bij zijn stem dus is er niet een unanieme winnaar uitgekomen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:04 schreef _GdR_ het volgende:
sorry ik heb zo mn verplichtingen en ik kan niet 24/7 naar DGK kijken.
Ik zei toch al...Jaap is manisch depressief...dan horen die buien van neerslachtigheid erbij...is nog niks dit....kan veel en veel erger worden die depressiviteitquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap heel erg met z'n studie in z'n maag zit.
Zelfs niet in de goot?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zonder die tieten is ze nergens meer
http://www.youtube.com/watch?v=dHikwhB5bDUquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:07 schreef akveor het volgende:
Soms wil ik toch zo graag dat die draaitafels de villa uitgedonderd werden..... laat ze eens een gesprek voeren... interresse in elkaar tonen ipv alleen maar communiceren als ze wat van van elkaar moeten. Soms verlang ik echt naar Syl's Barcelona...Barcelona...
Sylvia was m.i. niets meer dan een stabilisatorquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:07 schreef akveor het volgende:
Soms wil ik toch zo graag dat die draaitafels de villa uitgedonderd werden..... laat ze eens een gesprek voeren... interresse in elkaar tonen ipv alleen maar communiceren als ze wat van van elkaar moeten. Soms verlang ik echt naar Syl's Barcelona...Barcelona...
Ik houd me aanbevolen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:08 schreef Day het volgende:
Mijn droomscenario: Lieke knipt straks Amanda's haar eraf. Amanda wordt para en gaat Lieke te lijf. Brian en Huub bemoeien zich er ook mee en het wordt 1 grote vechtpartij. Gevolg; die 2 misselijkmakende stelletjes eruit en 4 'normale' bewoners ervoor terug. Heerlijk!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:08 schreef Day het volgende:
Mijn droomscenario: Lieke knipt straks Amanda's haar eraf. Amanda wordt para en gaat Lieke te lijf. Brian en Huub bemoeien zich er ook mee en het wordt 1 grote vechtpartij. Gevolg; die 2 misselijkmakende stelletjes eruit en 4 'normale' bewoners ervoor terug. Heerlijk!
Lijkt me dan stug dat Mitch nog terug komt...quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik keek eens even bij de vacature's voor DGK. Een indrukwekkende lijst :
- AVONDBUTLER, maandag, dinsdag of woensdag t/m vrijdag
- KOK , iedere dag van 17:00- 19:00
- TUINMAN
- POOLBOY
- DOCENT ACTEREN
- PAARDENVERZORGER
- HOOFD HUISHOUDING WEEKEND
- ASSISTENT HOOFD HUISHOUDING, maandag tot en vrijdag van 14:00 uur tot 19:00
- HUISHOUDSTER, dagelijks
| Forum Opties | |
|---|---|