Ja daar is Lieke echt een ster in ze kan zich zo vastbijten.... jammer dat ze dat niet tegen Natasia gebruikt....quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Al vond ik het wel leuk dat Lieke Amanda zo lang liet schreeuwen.
Ik denk dat ze bij Natasia geen sukses heeft. Bij Palma slaat het ook als een tang op een varken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja daar is Lieke echt een ster in ze kan zich zo vastbijten.... jammer dat ze dat niet tegen Natasia gebruikt....
Natasja stopt niet, die blijft hetzelfde zinnetje gillen, dat houdt nooit op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja daar is Lieke echt een ster in ze kan zich zo vastbijten.... jammer dat ze dat niet tegen Natasia gebruikt....
[/img]http://dgk.servehttp.com/stream.asp?c=2&r=1&pr=2&s=1[/img]quote:
Kotsfarter nog beterquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
Jaap is geen godfather maar een godfarter, heeft Brian bedacht.
Komt toch weer niks van, let maar opquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Lieke: Vanavond gaan we Amanda's haar afknippen.
Laten ze dan een heggenschaar pakken en per abuis haar strotje meeknippenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:45 schreef Disana het volgende:
Lieke: Vanavond gaan we Amanda's haar afknippen.
Amanda huilde er bijna over, toen lieke de kamer uit wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef Day het volgende:
Nou Lieke, je slakgrapje (ingeljluitert doro je vriendje) had ook geen invloed, hoor. Dus doe niet zo stoer.
Nee dat was echt een kleuterschool grapjequote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef Day het volgende:
Nou Lieke, je slakgrapje (ingeljluitert doro je vriendje) had ook geen invloed, hoor. Dus doe niet zo stoer.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Laten ze dan een heggenschaar pakken en per abuis haar strotje meeknippen![]()
Daar mag ze een OW voor krijgen, wat mij betreft.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:46 schreef mazaru het volgende:
Ze willen Amanda's haar af gaan knippen???
Dat vind ik wel erg ver gaan, ..............................
hoewellllll eigenlijk zou het wel goed voor haar zijn. Is ze eindelijk dat touw kwijt.
Day is ook bezopen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef Day het volgende:
Nadat ze het gedaan heeftquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Daar mag ze een OW voor krijgen, wat mij betreft.
idd als dat geen persoonlijk bezit meer is weet ik het ook nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:48 schreef Day het volgende:
[..]
Brian 5 x ...dus... way to go!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:50 schreef Rudieh het volgende:
Jaap's gebruik van het woord 'fucking' neemt met rasse schreden toe
hij gebruikt dat woord nu bijna 2x per zin
Het is idd levensgevaarlijk om met een schaar bij iemand in zijn gezicht in de buurt te klooien terwijl diegene slaapt en wakker kan schrikkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:47 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Laten ze dan een heggenschaar pakken en per abuis haar strotje meeknippen![]()
is toch nephaar!!!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:46 schreef mazaru het volgende:
hoewellllll eigenlijk zou het wel goed voor haar zijn. Is ze eindelijk dat touw kwijt.
Dat vind ik niet kunnen... en lijkt me ook veel te link met een scherpe schaar dicht bij iemands gezicht en dicht bij Brian.... Dus daar komt wel een telefoontje over.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:46 schreef mazaru het volgende:
Knipquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:52 schreef riri het volgende:
[..]
is toch nephaar!!!!
lach me de pleuris als ze dat doen
Bingoquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:52 schreef Soho het volgende:
Nu gaat Huub naar Jaap, nadat hij van de buren komt.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:55 schreef mazaru het volgende:
En Huub is weer de enige die naar Jaap gaat met interesse in Jaap.
Kudo's voor Huub
mag van mij nog veel meer naar haar kop stijgen...als ze die amanda en die brian er maar uitwerkt...is ze goed toe in staatquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:52 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij stijgt het Lieke een beetje naar haar kop...hoezo arrogant?
Dat bedoel ik. Mevrouw voelt nu een heleboel 'love' van haar vriendje, dus wordt ze sterker. Valt me elke keer weer op. Dat ze eigenlijk elke keer gewoon wordt gebruikt,, ziet ze niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:52 schreef yellowfirst het volgende:
Volgens mij stijgt het Lieke een beetje naar haar kop...hoezo arrogant?
Nou zie liever de terror acties van Japio dan die smerige taal van Amanda en Brian.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:55 schreef Rudieh het volgende:
ik heb de indruk dat Jaap (en zijn terror) een beetje noodgedwongen getemperd is door de hoge heren
Ik denk dat Jaap heel erg met z'n studie in z'n maag zit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:58 schreef Rudieh het volgende:
Jaap zei daarnet toch ook letterlijk dat ie 'wat probleempjes met de organisatie' had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |