Maar ...... Huub heeft Amanda niet aangeraakt. Brian heeft Huub wel gepakt ...... Je weet hoe het werkt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:23 schreef Day het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Brian voorkwam dat Huub Amanda sloeg en het huis uitgebonjourd zou worden?
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:27 schreef Donnie29 het volgende:
Ik irriteer met giga aan streamlocks, fucking hell we hebben er voor betaald, en nu meer censuur dan toen het nog gratis was.
Het is duidelijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:25 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ow jah en dat geloof jij..doe niet zo raar...en daarbij amanda verdient inmiddels wel een slag.. en een flinke ook..ben alles behalve geweldadig..zou nooit een vrouw slaan maar ut is een mongooltje..die echt ziektes verspreid...een gevaar voor de maatschappij..amanda kan beter een hoge flat opzoeken want na deze show zal iedere jongen die wil neuken haar dronken voeren en thats a fucking fact!
Ben je gek, die is precies hetzelfde. Waarschijnlijk ligt ze momenteel wijdbeens op een of andere playa, omringd door hitsige Pablo's en Juans die om beurten kaarsvet op haar navel laten druipen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:26 schreef mootie het volgende:
Ik vind het steeds minder vreemd dat de moeder van Amanda niks van zich laat horen.![]()
Zelfs bij Auping moet je heel hard je best doen om op ¤ 35.000,= uit te komen, het enige merk waarbij dat nog relatief simpel te doen is is Hästens... maar volgens mij staan in de villa Eastborn bedden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:14 schreef PumaStreamer het volgende:
35000 voor een bed?? is die van goud joh....idioten...kan echt niet...jah als het aupings zijn maar dat zie ik nergens aan terug...als het echt zo duur was geweest hadden ze echt wel dikkere sancties gekregen
Ik had het gedaan....bij mij was haar hoofd in het toilet gedouwd zodat ze eindelijk die rotstem eens dicht hield.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:23 schreef PC eend het volgende:
Goed dat brian ertussen sprongwant huub wou amanda echtwel aanvallen
Nou........ het deert Amanda toch niet of ze hier en daar een klapje krijgt, ze neukt net zo hard door. En na vandaag verdient ze wel een paar meppen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is duidelijk
dat je een beetje frusti bent![]()
Als Brian er niet tussen was geprongen had hij Amanda 100% zeker aangevlogen. En je merkt het aan Huub, want hij luisterde naar Brian!quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ...... Huub heeft Amanda niet aangeraakt. Brian heeft Huub wel gepakt ...... Je weet hoe het werkt.
nee hoor frustie integendeel ik geniet...hier betaal ik voor....terug uit de rimboe maar dan luxer..quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is duidelijk
dat je een beetje frusti bent![]()
Jij kennelijk nietquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Maar ...... Huub heeft Amanda niet aangeraakt. Brian heeft Huub wel gepakt ...... Je weet hoe het werkt.
Ik ben inmiddels bezig aan een twaalfde ABBA-medley.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Anders kom ik te laat op me date in het stadspark.
Was iedereen vergeten dat het een opgezet spelletje was ...die natuurlijk met deze TBSser uit de hand loopt..quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:30 schreef Day het volgende:
[..]
Als Brian er niet tussen was geprongen had hij Amanda 100% zeker aangevlogen. En je merkt het aan Huub, want hij luisterde naar Brian!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:30 schreef Maanvis het volgende:
BRIEF!!!
"Beste bewoners. Jullie gedragen je de laatste tijd niet meer als miljonairs, en het vuilnis gooien was echt de druppel. Op deze manier kunnen wij geen TV meer maken. We verzoeken jullie dan ook om jullie koffers te pakken en binnen 1 uur klaar te staan bij de voordeur."
...en gezamenlijk seppuku te plegen rondom de fontein."quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:30 schreef Maanvis het volgende:
BRIEF!!!
"Beste bewoners. Jullie gedragen je de laatste tijd niet meer als miljonairs, en het vuilnis gooien was echt de druppel. Op deze manier kunnen wij geen TV meer maken. We verzoeken jullie dan ook om jullie koffers te pakken en binnen 1 uur klaar te staan bij de voordeur."
Puf..... kreun...... steun......... hijgquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:31 schreef Kaleddis het volgende:
Ach God, Natasia heeft opeens zooooooo'n last .....
Best een lekker idee eigenlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:30 schreef Maanvis het volgende:
BRIEF!!!
Ik zie hem toch echt opruimen hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:32 schreef Donnie29 het volgende:
Brian weer naar achter pffff
Geen wonder, ze ging meteen met een bezem aan de gang.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft weer zooooooooooo'n pijn in d'r tieten, meldt ze met een superzielig stemmetje.
O, Amannie ik wou dat ik je kon helpen.
Dat moet wel. Ze lopen als een stel makke lammetjes de boel op te ruimen. Zelfs Jaap !quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:33 schreef Day het volgende:
Volgens mij krijgen ze hiervoor ook ongelooflijk op hun sodemieter.
Hij en Huub werken het hardst. Die zijn natuurlijk doodsbang voor Johnniequote:
En die buik kan best wat beweging gebruiken!quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:35 schreef Frasier het volgende:
Wat een lui wijf is die Natasia zegDie operatie is al meer dan 2 dagen terug
Ze probeert het wel. Nena had dit nooit gedaanquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:34 schreef webextreme.nl het volgende:
amanda kan niet eens een bed opmaken![]()
Ben best nieuwsgierig wie er achter zit. Het is iemand van de produktie, dat werd twee keer gezegd, dus het zal wel een 'intimiderend' persoon zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Hij en Huub werken het hardst. Die zijn natuurlijk doodsbang voor Johnnie![]()
ze hadden het newt over jasper en onze favorietquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben best nieuwsgierig wie er achter zit. Het is iemand van de produktie, dat werd twee keer gezegd, dus het zal wel een 'intimiderend' persoon zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |