Haha ongelooflijk wat een sukkel... Nou die blog lees in normaal nooit maar nu ben ik zeer benieuwd....quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian had het CMS van zijn weblog nog open staan .....
[afbeelding]
Het is fokking niet normaalquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:36 schreef Lobasca het volgende:
Wat erg. Ben je een vent van 26 en denk je het nodig te hebben, om je loze woorden kracht bij te zetten, bij elk woord er focking voor te plaatsen...
In z'n hoofd zal wel spoken dat ie iets vergeten is.... maar wat... lolquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:40 schreef Disana het volgende:
Brian is onrustig. Hij wil naar buiten en trekt zijn broek half aan, en besluit dan toch om maar weer in bed te gaan liggen.
iemand van achter toch wel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:45 schreef Day het volgende:
Het loggeintje gaat ook niet door. Ze weten het wachtwoord van Brian nietr
Oh.. Wat eh,... modern...quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh.. Wat eh,... modern...
Dan rest me niet veel anders dan metroman-verzorgingsproducten in te slaan en me op een grasveldje in het stadspark neer te vleien in een parelwit ledikantje, in afwachting van Lobasca op de witte muilezel.... Ik had het me anders voorgesteld, maar ik sta altijd open voor vernieuwing.
*wacht in het stadspark en neuriet The Sound of Music*
Geeen streams blijf verslag doen aub!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het plan : Japio en Huub pakken samen het laken van Huub's bed en ze gooien alles over Brian. Huub denkt wel dat de bewaking zal staan te wachten.
Weer extra kijkers op zijn sitequote:Op donderdag 31 mei 2007 01:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha ongelooflijk wat een sukkel... Nou die blog lees in normaal nooit maar nu ben ik zeer benieuwd....
Huub heeft er zin in z'n vingers ratelen over de toetsen.
Dus gooien ze nu met vuilnisquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
Huub bekend nu ook dat hij iets heeft afgesproken met achter dat hij zich inhoud zodra het duw en trekwerk begint te worden met Brian![]()
Dus, Lieke, Eric en Japio toch niet ???
en dat is uit bescherming van beide. Dus we kunnen er hier gerust van spreken dat beide heren de hand boven de hoofd wordt gehouden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:06 schreef Kaleddis het volgende:
Huub bekend nu ook dat hij iets heeft afgesproken met achter dat hij zich inhoud zodra het duw en trekwerk begint te worden met Brian![]()
Tuurlijk, stoken mag wel om Brian para te krijgen. Da's leuk voor de streamersquote:
Errrrrrrrrr het was toch echt Brian die nogal handtastelijk werd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:07 schreef Day het volgende:
[..]
en dat is uit bescherming van beide. Dus we kunnen er hier gerust van spreken dat beide heren de hand boven de hoofd wordt gehouden.
Hrmz, ik heb weinig met Brian, Amanda en Natasia, maar dit zijn typische Jaapstreken... Vooralsnog hebben die drie primaten zich hier nog niet mee ingelaten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:07 schreef riri het volgende:
niveau is aangepast aan jullie brian,amanda en natasia...tis maar dat jullie het weten...stelletje stomme idioten
Speak for yourself, Huub...quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef Disana het volgende:
Huub: De streamers ook weer blij vannacht.
Ja, ik denk ook dat het ter bescherming van Brian is. Die zit steeds zo op het randje van razernij dat het een exit zou worden; ik denk dat men dat wil voorkomen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Errrrrrrrrr het was toch echt Brian die nogal handtastelijk werd.
Loco is begonnen met het bed van Jaap...quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hrmz, ik heb weinig met Brian, Amanda en Natasia, maar dit zijn typische Jaapstreken... Vooralsnog hebben die drie primaten zich hier nog niet mee ingelaten.
Disanaquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat het ter bescherming van Brian is. Die zit steeds zo op het randje van razernij dat het een exit zou worden; ik denk dat men dat wil voorkomen.
ja tuurlijk joh. Hij was ook degene die ermee begon met vuilnis in andermans bedden liep te gooien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Errrrrrrrrr het was toch echt Brian die nogal handtastelijk werd.
Voor zo een loco vond ik dat hij zich aardig inhield trwijl hij rustig in zijn bed ligt en 4 gasten hem opeens met vuilnis belagenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:08 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk, stoken mag wel om Brian para te krijgen. Da's leuk voor de streamersMaar het is niet de bedoeling dat Brian de villa gaat verlaten (of Huub...)
Dit soort ongein had allang verboden moeten worden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt voornamelijk vervelend omdat ze elke keer worden teruggefloten.
Hij heeft die tabaksbladeren erin gegooid? Dacht dat Huub dat net toegaf...quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Loco is begonnen met het bed van Jaap...![]()
Omdat Brian al behoorlijk over de zeik is en zo over het randje gaat, Huub staat niet op springen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
ja tuurlijk joh. Hij was ook degene die ermee begon met vuilnis in andermans bedden liep te gooien.
Als je heel goed geluisterd hebt, hoorde je ze daarnet tegen elkaar zeggen dat ze beide wat beloofd hebben.
Zowel Huub als Brian moeten uitkijken met geweld, anders liggen ze er beide uit! Waarom denk je dat Huub niet meer naar beneden gaat.
Inderdaad, het haalt alle spanning weg dat er iemand gaat vertrekken. Gewoon een showtje opvoeren en we gaan weer slapenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Het wordt voornamelijk vervelend omdat ze elke keer worden teruggefloten.
Nee, tuurlijk niet. Huub is de rustigheid zelve. Die gooide daarnet ook voor de lol met een brillenkoker.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat Brian al behoorlijk over de zeik is en zo over het randje gaat, Huub staat niet op springen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |