quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:47 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ja doei, hoort toch helemaal niet in zo'n spel/soap thuis ? Zoals al vaker gezegd, ga dan maar meedoen aan make me beautifull ofzo, maar niet aan DGK.
Ik heb het niet gezien. Geef alleen maar door wat ik Huub net hoor zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik meen vrijwel zeker gezien te hebben dat Brian er een pakte, op de grond gooide, en toen op de knie van de bukkende Lieke legde.
Oh nee, deze show gaat over vuilnis in bedden gooien en het daarna weer op commando schoonmaken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:47 schreef Kaleddis het volgende:
Ja doei, hoort toch helemaal niet in zo'n spel/soap thuis ? Zoals al vaker gezegd, ga dan maar meedoen aan make me beautifull ofzo, maar niet aan DGK.
Er gebeurde ook zoveel dat we mekaar alleen maar kunnen aanvullenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Geef alleen maar door wat ik Huub net hoor zeggen![]()
Ik zag dat Brian 'iets' kapot gooide. Lieke reageerde meteen dat hij geen prive bezit kapot mag gooien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:51 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien. Geef alleen maar door wat ik Huub net hoor zeggen![]()
Lieke zou eens naar Amanda moeten luisteren.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda begint steeds tijdens ruzies met Lieke over d'r kleine tieten maar ze zijn waarschijnlijk even klein als die van haar zonder die siliconen![]()
Dat is al een aantal keer gedaan, maar ze heeft schijtquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:54 schreef mootie het volgende:
En waarom komt er nu geen bericht dat Amanda moet helpen?
Waarom steeds die para-paniek als Brian 10 sec niet in beeld is?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:54 schreef Desii het volgende:
ze zijn nog steeds aan het opruimen.... maar waar is Brian?
Zullen we morgen wel op Jaap z'n blog zien. Brian liet er Jaap foto's van makenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
Wat heeft Brian nou weer voor pleister op zijn arm??
Ik heb helemaal nix gelezen over een slagaderlijke bloeding![]()
Hij liep zo met z'n arm nadat hij voorkwam dat Huub Amanda aanviel. Liet het ook fotograferen. Ik gok zo dat we hier meer van gaan horen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
van de ruzie van vanochtend overgehouden. Toen had ie opeens bloedquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zullen we morgen wel op Jaap z'n blog zien. Brian liet er Jaap foto's van maken![]()
Als iedereen hem zo in de smiezen blijft houden zal het nooit lukken dat ie de hand aan zichzelf slaatquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom steeds die para-paniek als Brian 10 sec niet in beeld is?![]()
Die prutser denkt écht dat er een streamlock is en dat zijn fans dit niet zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat is Hupert een brownnoser als het om het plasmascherm cq redactie gaat![]()
Of terwijl hij de fotolijstjes van Lieke kapot aan het maken wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:58 schreef lorence1 het volgende:
[..]
van de ruzie van vanochtend overgehouden. Toen had ie opeens bloed
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:56 schreef Leandra het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |