Jaap mag geen foto's maken van Huub, slecht voor zijn image dat schoonmaken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:35 schreef Day het volgende:
Hij en Huub werken het hardst. Die zijn natuurlijk doodsbang voor Johnnie![]()
wie zei dat?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:38 schreef Kaleddis het volgende:
Haha, ze denken nu dat ze in een streamlock zitten. Dat vind ik dan wel weer grappig![]()
Respect! En dat met 2 wegrottende tieten aan je lijfquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:38 schreef Disana het volgende:
Natasia begint toch maar te gillen.
I don't know who. Maar het is ze in ieder geval wel duidelijk dat het serieus is nu.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben best nieuwsgierig wie er achter zit. Het is iemand van de produktie, dat werd twee keer gezegd, dus het zal wel een 'intimiderend' persoon zijn![]()
Huub zegt steeds dat Amanda moet ophouden. De camera's staan uit, dus het heeft toch geen zin. Bewaar het maar voor morgen...quote:
Ze heeft onderhand al genoeg gedaan deze dagen om lelijke littekens te krijgen. Oh, nu zegt ze weer dat ze pijn doen en als een gek branden.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Respect! En dat met 2 wegrottende tieten aan je lijf
Ik begreep dat tijdens die korte streamlock iemand van 'achter' of 'productie' even in de villa was geweest.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben best nieuwsgierig wie er achter zit. Het is iemand van de produktie, dat werd twee keer gezegd, dus het zal wel een 'intimiderend' persoon zijn![]()
Alleen Amanda heeft er nog een beetje moeite mee.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:39 schreef Day het volgende:
[..]
I don't know who. Maar het is ze in ieder geval wel duidelijk dat het serieus is nu.
Maar brian deed dit al zonder dat het moest en zonder dat hij schuld hadquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:35 schreef Day het volgende:
[..]
Hij en Huub werken het hardst. Die zijn natuurlijk doodsbang voor Johnnie![]()
Dat hoorde ik niemand zeggen. Wel dat 'produktie' achter zit.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begreep dat tijdens die korte streamlock iemand van 'achter' of 'productie' even in de villa was geweest.
Is ook wel logisch toch?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:40 schreef Disana het volgende:
Ze heeft onderhand al genoeg gedaan deze dagen om lelijke littekens te krijgen. Oh, nu zegt ze weer dat ze pijn doen en als een gek branden.
Dan gaat ze toch lekker naar huisquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Is ook wel logisch toch?
Ik vind het wel knap dat ze het volhoudt in dat gekkenhuis terwijl ze nog aan het herstellen is....
Logisch? Ze kan zich overal buiten houden maar daar kiest ze zelf niet voor. En ze wist al hoe het was voor ze geheel vrijwillig en zonder medische noodzaak onder het mes ging.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Is ook wel logisch toch?
Ik vind het wel knap dat ze het volhoudt in dat gekkenhuis terwijl ze nog aan het herstellen is....
Japio hoorde ik zoiets zeggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hoorde ik niemand zeggen. Wel dat 'produktie' achter zit.
Dat doet ze dus niet en daar heb ik respect voor.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:40 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Huub zegt steeds dat Amanda moet ophouden. De camera's staan uit, dus het heeft toch geen zin. Bewaar het maar voor morgen...![]()
Als ze naar huis gaat, krijgt ze die buikwandcorrectie vrijwel zeker niet meer. Eigenbelang dus.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Dat doet ze dus niet en daar heb ik respect voor.
Prachtig eigenlijk, zo'n kijkje achter de schermen van een soap.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:42 schreef Day het volgende:
Ze denken echt dat ze off cam zijn. Zelfs Brian en Huub zijn met elkaar aan het dollen.![]()
Precies, mooi zijn en pijn lijdenquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Logisch? Ze kan zich overal buiten houden maar daar kiest ze zelf niet voor. En ze wist al hoe het was voor ze geheel vrijwillig en zonder medische noodzaak onder het mes ging.
Vind het ook erg grappig om te zienquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Prachtig eigenlijk, zo'n kijkje achter de schermen van een soap.![]()
Dat maakt zo'n herstelproces niet minder zwaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
En ze wist al hoe het was voor ze geheel vrijwillig en zonder medische noodzaak onder het mes ging.
Flensquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:45 schreef Prospera het volgende:
Ik heb het laatste uurtje gemist, maar ik zie dat amanda boos is en er veel gezogen is.
Wie heeft er zitten zieken?
Je knipte het belangrijkste weg.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n herstelproces niet minder zwaar.
Iemand die dit alvast kan backup'en?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
Bekijk hier de privé foto's van Wifebeater. Wel snel zijn want morgen zijn ze weg:
http://www.briankubatz.com/moi/index.php
Ja doei, hoort toch helemaal niet in zo'n spel/soap thuis ? Zoals al vaker gezegd, ga dan maar meedoen aan make me beautifull ofzo, maar niet aan DGK.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maakt zo'n herstelproces niet minder zwaar.
Natasia is vooralsnog de enige persoon die haar doelen bereikt en beter wordt van DGK, de rest zal volgens mij daarna in een diep gat vallen omdat ze zo met zich hebben laten sollen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:45 schreef Disana het volgende:
Als ze naar huis gaat, krijgt ze die buikwandcorrectie vrijwel zeker niet meer. Eigenbelang dus.
Zei hij eerder ook: [COS 1576] Via de achterdeurquote:Op donderdag 31 mei 2007 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub zegt dat 'ze' gezegd hebben "Wie het het beste doet (schoonmaken) krijgt een baantje"
Ik meen vrijwel zeker gezien te hebben dat Brian er een pakte, op de grond gooide, en toen op de knie van de bukkende Lieke legde.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:48 schreef Day het volgende:
Huub zegt net tegen Lieke dat Eric de fotolijstjes kapot heeft gemaakt.
Waarom zouden die morgen weg zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
Bekijk hier de privé foto's van Wifebeater. Wel snel zijn want morgen zijn ze weg:
http://www.briankubatz.com/moi/index.php
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Was me niet opgevallen, maar dan zullen ze het dus welzeker hebben gezegd.quote:Op donderdag 31 mei 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Zei hij eerder ook: [COS 1576] Via de achterdeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |