Dat denkt ik ook. Er blijft wel steeds minder over voor goede terror.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:04 schreef Day het volgende:
Ik gok zo dat de vuilnisbakkenterror na vannacht definitief van de baan is.![]()
Vond dit geen goeie humor. Geniet er wel van dat Brian gestressed raakt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat denkt ik ook. Er blijft wel steeds minder over voor goede terror.
Het word zo echt een beetje een afvalracequote:Op donderdag 31 mei 2007 03:04 schreef Day het volgende:
Ik gok zo dat de vuilnisbakkenterror na vannacht definitief van de baan is.![]()
Ik wil het licht uit! Ik kan n iet slapen! Help!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:08 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda vraagt of het licht uit mag, ze kan niet slapen![]()
Sharpquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word zo echt een beetje een afvalrace![]()
Deze.quote:
De bewoners kwamen in hele luxe auto's. Jij brengt de reactie nu op een idee voor het type auto om ze weer af te voeren na de sanctie'squote:Op donderdag 31 mei 2007 03:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word zo echt een beetje een afvalrace![]()
De enige die geen rol lijkt te spelen is Amandaquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Deze.
Ik wil even de groeten doen aan alle koffie-josties die denken dat ze naar een RLS kijken.![]()
![]()
![]()
Om onder jouw balkon een serenade te gaan spelen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
O jee, waarom pakt Brian z'n gitaar...
Op het scherm meteen bericht dat hij moet stoppenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:13 schreef Disana het volgende:
O jee, waarom pakt Brian z'n gitaar...
Volkswagen Polo van een dealer uit Het Gooi.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De bewoners kwamen in hele luxe auto's. Jij brengt de reactie nu op een idee voor het type auto om ze weer af te voeren na de sanctie's
Brian is allerminst een Romeo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om onder jouw balkon een serenade te gaan spelen...
Make my day! Laat ze maar een dagje met de vuilophaal meegaan. Zal ze leren!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De bewoners kwamen in hele luxe auto's. Jij brengt de reactie nu op een idee voor het type auto om ze weer af te voeren na de sanctie's
Vuilniswagen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Volkswagen Polo van een dealer uit Het Gooi.![]()
Ik moest van de triangeljostie even: 'TING' tegen je zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Deze.
Ik wil even de groeten doen aan alle koffie-josties die denken dat ze naar een RLS kijken.![]()
![]()
![]()
Té erg!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op het scherm meteen bericht dat hij moet stoppen
En op z'n pink!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor. Brian heeft Huub uitgelegd dat hij lange nagels heeft en die grote scheur in z'n arm heeft veroorzaakt.
Of deze ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Volkswagen Polo van een dealer uit Het Gooi.![]()
Ja overdoen is wat moeilijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Té erg!![]()
Volgende keer is hij helemaal para en wil hij een pols doorsnijden en dan staat er opeens op het scherm dat hij nog even moet wachten.![]()
Day, zeg eens dat hij naar de streams moet kijken i.p.v. naar mij!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag ik dan wel jouw Romeo zijn Disana?!
Day is net naar bed. En vervolgensmij is 't verstandig als ik dat ook ga doen. Trustenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Day, zeg eens dat hij naar de streams moet kijken i.p.v. naar mij!![]()
![]()
Die daar achter is Flens!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:18 schreef FuTilE het volgende:
Voorafgaand aan zijn godcomplex heeft Brian nog een korte Arafatfase gehad:
[afbeelding]
Frasier, ik moet van Disana zeggen dat je naar de streams moet kijken en niet naar haar!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag ik dan wel jouw Romeo zijn Disana?!
Heh heh hehquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Frasier, ik moet van Disana zeggen dat je naar de streams moet kijken en niet naar haar!![]()
Maar ze is zo sexyquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Frasier, ik moet van Disana zeggen dat je naar de streams moet kijken en niet naar haar!![]()
Het 2e uurtje dan hequote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Kaleddis het volgende:
Nou, alles weer schoon en iedereen in bed, het neuk-uurtje kan weer beginnen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |