Brian is allerminst een Romeo.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Om onder jouw balkon een serenade te gaan spelen...
Make my day! Laat ze maar een dagje met de vuilophaal meegaan. Zal ze leren!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De bewoners kwamen in hele luxe auto's. Jij brengt de reactie nu op een idee voor het type auto om ze weer af te voeren na de sanctie's
Vuilniswagen?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Volkswagen Polo van een dealer uit Het Gooi.![]()
Ik moest van de triangeljostie even: 'TING' tegen je zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Deze.
Ik wil even de groeten doen aan alle koffie-josties die denken dat ze naar een RLS kijken.![]()
![]()
![]()
Té erg!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Op het scherm meteen bericht dat hij moet stoppen
En op z'n pink!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ja hoor. Brian heeft Huub uitgelegd dat hij lange nagels heeft en die grote scheur in z'n arm heeft veroorzaakt.
Of deze ?quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Volkswagen Polo van een dealer uit Het Gooi.![]()
Ja overdoen is wat moeilijk.quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Té erg!![]()
Volgende keer is hij helemaal para en wil hij een pols doorsnijden en dan staat er opeens op het scherm dat hij nog even moet wachten.![]()
Day, zeg eens dat hij naar de streams moet kijken i.p.v. naar mij!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag ik dan wel jouw Romeo zijn Disana?!
Day is net naar bed. En vervolgensmij is 't verstandig als ik dat ook ga doen. Trustenquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Day, zeg eens dat hij naar de streams moet kijken i.p.v. naar mij!![]()
![]()
Die daar achter is Flens!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:18 schreef FuTilE het volgende:
Voorafgaand aan zijn godcomplex heeft Brian nog een korte Arafatfase gehad:
[afbeelding]
Frasier, ik moet van Disana zeggen dat je naar de streams moet kijken en niet naar haar!quote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Frasier het volgende:
[..]
Mag ik dan wel jouw Romeo zijn Disana?!
Heh heh hehquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Frasier, ik moet van Disana zeggen dat je naar de streams moet kijken en niet naar haar!![]()
Maar ze is zo sexyquote:Op donderdag 31 mei 2007 03:19 schreef Day het volgende:
[..]
Frasier, ik moet van Disana zeggen dat je naar de streams moet kijken en niet naar haar!![]()
Het 2e uurtje dan hequote:Op donderdag 31 mei 2007 03:16 schreef Kaleddis het volgende:
Nou, alles weer schoon en iedereen in bed, het neuk-uurtje kan weer beginnen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |