Omdat bij Herma waarschijnlijk hetzelfde is overkomen..je kunt mij niet vertellen dat dat dode dier op haar hoofd wat als een pippi langkous gemodelleerd is echt haar is.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:43 schreef farceman het volgende:
DGK_REDACTIE: waarom staan jullie weer toe dat HERMA de schoonmaakster potentiele leuke plannen , nl. hel haar van Amanda afknippen, doorverteld aan haar?!!!!!
Ik waag dat te betwijfelen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:43 schreef LoveProfusion het volgende:
[knip]
dit betekend dat het overgrote merendeel van de kijkers liever het andere groepje ziet..en dat uit DAT groepje de winnaar zal komen.
'Beneden' niet zeiden ooggetuigen van de sexparty in Groningen waar Amanda op haar 14de in haar doorkijkende kinderstring de scepter zwaaide en drankjes aanbiedde aan haar gasten met een 'special twist' terwijl Eric de deelnemers volspoot.quote:
Kijk naar de populariteitspoll:) die mede bepaald wordt door tv kijkers.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:46 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik waag dat te betwijfelen.
De fora lijken mij in elk geval niet representatief.
Het is echt onbegrijpelijk hoezeer die gozer blind is voor zijn eigen fouten. Hij mag alles ongefundeerd over iedereen roepen, maar zodra de bal meer dan terecht wordt terug gekaatst is het opeens een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:44 schreef noekje het volgende:
Totdat Huub vertelde wat Brian had gedaan. Toen vond Brian dat zwak en lelijk om te zeggen. Tja....
Alleen bepaalt het publiek vooralsnog niet de winnaar.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk naar de populariteitspoll:) die mede bepaald wordt door tv kijkers.
Natasia zal nooit winnen. Amanda al helemaal niet..Brian krijgt van hun groepje de meeste stemmen, maar is ook veruit het meest gehaat.
Het is maar net wat je wilt zien, denk ik dan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef SiRojK het volgende:
Valt me trouwens op bij het filmpje van vanacht dat Brian en Amanda weer gaan duwen en aan anderen zitten, terwijl Lieke en Huub netjes van ze afblijven
Kijk het dan! Is niet wat ik wil zien, het is zoquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:50 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wilt zien, denk ik dan.
Nee, het viel je op.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:51 schreef SiRojK het volgende:
Kijk het dan! Is niet wat ik wil zien, het is zo![]()
ze doet het er omquote:
Sterkte!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:59 schreef PumaStreamer het volgende:
Wat was het leuk he gister avond...was echt genieten. Nu ga ik helaas naar het ziekenhuis, want ik op mijn 29ste heb misschien een lichte hartaanval gehad. Op naar ut ziekenhuis. Ik denk aan jullie fokkers..
En hou het gezellig vandaag,...jongetjes en meisjes,...want als je je druk moet maken om die kutmongolen in de kooi...denk dan maar effe bij jezelf....zijn toch ergere dingen dan die lowlifes.
ze hoeft zich niet te schamen voor die foto, lijkt me duidelijk!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij heeft wel een verdomd goed figuur vind ik.
Daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef riri het volgende:
kan het (amanda) lezen?
Ik vind het net een vent, zeker haar schouders en kuiten.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Zij heeft wel een verdomd goed figuur vind ik.
Niet eens een hardgrondig 'Sterf!' ? Valt me toch tegen van deze verbaal gehandicapte dame.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:53 schreef SiRojK het volgende:
Hahahha,... Amanda en Brian lezen Huub zijn tekst.. Het enige dat Amanda kan uitbrengen is: , hij is zo dom, en pffffffff en donder toch op man'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |