De DRM licentie van de meesten van ons loopt zondagnacht af.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:19 schreef pullup het volgende:
[..]
De voortekenen zijn duidelijk dat het heel heftig kan gaan worden vandaag of morgen
Zondag pas? Ik dacht dat ik dit weekend al streamvrij was?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:23 schreef dl3b het volgende:
De DRM licentie van de meesten van ons loopt zondagnacht af.
Ik vraag me af of er weer een speciale aanbieding komt uit de hoge hoed van Superbink
"En toen sei ik vuile tietloze hoer!"quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:24 schreef ToughLove het volgende:
Amanda vertelt vol trots wat zij gisteravond wel allemaal niet gedaan heeft![]()
Die van mij loopt tot 0406.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zondag pas? Ik dacht dat ik dit weekend al streamvrij was?
Ik heb ondertussen al twee keer betaald, maar nog steeds geen zinnig antwoord van Tien terug gehad.. Ze zijn het nog steeds aan het uitzoeken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:23 schreef dl3b het volgende:
[..]
De DRM licentie van de meesten van ons loopt zondagnacht af.
Ik vraag me af of er weer een speciale aanbieding komt uit de hoge hoed van Superbink
En is dat die gratis actie via FOK! ?quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:29 schreef riri het volgende:
ordinair wijf die Amanda
Op het moment dat ze in de stemming doorhad dat ze niet zou gaan en al haar slijmpraatjes van de hele dag voor niets waren geweest begon ze (zonder echte aanleiding) tegen Huub te schreeuwen. daarna liep het uit de hand en was elke mogelijkheid tot unanimiteit kansloos.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef noekje het volgende:
Huub is helemaal over de zeik he zegt Herma.
Ik zag vnl Amanda helemaal flippen.
Ik heb wel een mailtje gekregen met oa dit erin:quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen al twee keer betaald, maar nog steeds geen zinnig antwoord van Tien terug gehad.. Ze zijn het nog steeds aan het uitzoeken...![]()
Absoluut. Amanda is wat dat betreft echt zo'n verwend kutkind dat als zij niet kan gaan, ze het niemand meer gunt. Voor Amanda was de enige eerlijke (...) mogelijkheid de mogelijkheid waarbij zij naar Istanbul ging, alle andere opties hadden geen kans van slagen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef Meganog het volgende:
Als er iemand schuld aan was dat ze er in de laatste 20-25 minuten niet meer uit konden komen was het Amanda.
i.d.d. Gisteren liep Amande de hele dag met een expressie op haar gezicht waar je bijna eng van werd. Zo van : ik wil hem , ik wil hem , en gun hem niemand!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Op het moment dat ze in de stemming doorhad dat ze niet zou gaan en al haar slijmpraatjes van de hele dag voor niets waren geweest begon ze (zonder echte aanleiding) tegen Huub te schreeuwen. daarna liep het uit de hand en was elke mogelijkheid tot unanimiteit kansloos.
Als er iemand schuld aan was dat ze er in de laatste 20-25 minuten niet meer uit konden komen was het Amanda.
Dat soort onzin heb ik nog niet gehadquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik heb wel een mailtje gekregen met oa dit erin:
We zijn bezig met jullie compensaties. Door de drukte is er vertraging opgelopen, excuses hiervoor!
Ja, kan je zien in WMP11, als je in mediabibliotheek met de muis op bv. talpa005, of goudenkooi gaat staan, dan rechts klikken, eigenschappen, tabblad rechten voor mediagebruik, bovenste regel staat de houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is dat die gratis actie via FOK! ?
Ik ben nog steeds van mening dat ze hem maar aan Huub hadden moeten geven, meerderheid is meerderheid, je weet dat hij unaniem moet worden, dan geef je hem maar.. Ze wou hem alleen niet geven omdat ze Huub niet aardig vindt, ze had helemaal geen verdere argumentenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:33 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
i.d.d. Gisteren liep Amande de hele dag met een expressie op haar gezicht waar je bijna eng van werd. Zo van : ik wil hem , ik wil hem , en gun hem niemand!
Dat zal ik vanavond eens uitproberen. En anders zie ik mijn streams een dezer dagen wel op zwart gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:34 schreef dl3b het volgende:
Ja, kan je zien in WMP11, als je in mediabibliotheek met de muis op bv. talpa005, of goudenkooi gaat staan, dan rechts klikken, eigenschappen, tabblad rechten voor mediagebruik, bovenste regel staat de houdbaarheidsdatum.
Je krijgt dan "gewoon" het betaalscherm.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal ik vanavond eens uitproberen. En anders zie ik mijn streams een dezer dagen wel op zwart gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |