abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49897867
Dieetclub deel 161

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #63 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki
pi_49897967
Sorry, ik kan niet tellen. Dit is deel 162 en niet 163.
Ter compensatie, ik ben thee aan het zetten, een opsporingsformulier aan het invullen en aan het proberen om kaartjes te regelen voor het theater en dan open ik ook nog eens een nieuw topic!
pi_49898113
@Liejannuh, waar ga je naartoe?

@teigan: Fijn dat het lopen zo goed ging Ga je ook wedstrijden lopen?

@Isa, ik zou dat soort dingen inderdaad niet melden in je brief. Als het ter sprake komt bij het gesprek is het nog vroeg genoeg en kan je ook eventueel het een en ander toelichten. (Al zou ik zeker niet teveel privéinformatie geven.)
Succes met solliciteren.

@Rewimo, jij ook veel succes!

Welkom terug Riann, jammer dat je weer aangekomen bent. Niet voldoende bewegen helpt ook niet echt, kan ik over meepraten. Balen als je dat niet helemaal zelf in de hand hebt.
Genieten van all-inclusive hoeft niet ongezond te zijn hoor. Er zijn vaak genoeg gezonde keuzes in een buffet, je moet alleen de goede dingen pakken en maat houden. Vis, kip, groente, salades, kijk naast 'lekker' ook een beetje naar 'gezond' en dan valt dat aankomen in de vakantie vast reuze mee.
Het belangrijkste bij all-inclusive is volgens mij stoppen met eten als je vol bent, niet dooreten 'omdat je er toch voor betaald hebt'. Doe je dat wel haal je misschien wel alles uit iedere cent die je uitgegeven hebt op vakantie maar je voelt je na je vakantie alleen maar beroerder omdat je kilo's aangekomen bent.

Zo, ik ben weer helemaal bijgelezen.
Het was afgelopen weekend pinkstermarkt in Leek dus groot feest en de schuurdeuren werden weer eens open gezet.
Op pinkstermaandag gaan we altijd even over de markt en daarna bij het podium kijken. Meestal zijn het matige bandjes maar er zit ook wel eens iets leuks tussen.
Vorig jaar was ik erg onder de indruk van Elise and the heartshakers, dit jaar vielen ze een beetje tegen maar daar heeft de geluidsman een groot aandeel in gehad. Ze zouden er goed aan doen om een betere geluidsman / -vrouw te zoeken. Het is in ieder geval een leuk bandje om in de gaten te houden.
Op www.eliseandtheheartshakers.nl kan je een aantal nummers beluisteren. Ik ben erg benieuwd hoe zij zich gaan ontwikkelen. Ze hebben zeker potentie maar ze moeten hun eigen stijl nog meer ontwikkelen.
Het is qua performance een echte liveband, vooral de zangeres is een echt podiumdier maar ze missen live nog aan subtiliteit. Alles staat op tandje 10 en daardoor komen een aantal ballads niet goed uit de verf.

Heb verder nog een paar leuke tassen opgeduikeld op de markt en een leuke sjaal gekocht dus al met al was het een erg geslaagd weekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 29-05-2007 19:00:15 ]
There is no love sincerer than the love of food.
pi_49898539
Ja... heb niet zoveel te zeggen op dit moment.
pi_49898717
Ik zit nu een Ola Frusi te eten, lekker zeg!
pi_49898952
Minder Mutsig, ik denk dat ik het hier eerst eens bij recreatief lopen houdt, ik zoek nu vooral iets wat ik in de winter ook makkelijk kan doen, 's zomers beweeg ik meestal genoeg door het skaten.. Al moet het dan wel droog zijn..

Fannetje, ik vind die Frusi's ook wel lekker, al hoor ik ook wel mensen klagen dat ze te droog zijn
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49899085
Ik ga die Frusi's komende week ook eens halen!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 mei 2007 @ 19:09:44 #8
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49899092
Tot morgen!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49899219
all inclusive vakanties zijn juist de kans om gezond te eten
ik kijk al uit naar de zomervakantie
pi_49899290
Rewimo: veel succes met je representatieve uiterlijk
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan!
pi_49899339
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef Miss_S het volgende:
ik kijk al uit naar de zomervakantie
Gezond eten op een all inclusive? Tja,het kán natuurlijk, maar de meeste mensen vergrijpen zich juist dan aan lekkere hapjes met veel calorieën.
Bij mij was mijn eerste all inclusive vakantie het einde van een zeer goede lijnperiode (-23 kilo).
pi_49899363
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef Miss_S het volgende:
Leg uit?
pi_49899430
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:15 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Leg uit?
omdat er minstens zoveel rauwkost en gezonde dingen liggen dan ongezonde dingen
je kan het zo pakken, een stuk makkelijker dan op vakantie de keuze te maken om gezond te gaan koken

maar goed je moet wel de discipline hebben om van de taartjes af te blijven
pi_49899435
tvp
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_49899722
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

je kan het zo pakken, een stuk makkelijker dan op vakantie de keuze te maken om gezond te gaan koken

Ik denk wel dat je gelijk hebt. Ik heb zelf nog nooit een allinclusive vakantie gehad, ik dacht dat daar alleen ongezonde dingen te krijgen zouden zijn.
Als je op je eten let zou het dus niet moeilijk zijn om aan gezond voedsel te moeten komen. Het valt en staat dus met de discipline om niet teveel ongezonde dingen te eten, je moet een balans zien te vinden. Maar dat hoef ik hier natuurlijk niet te vertellen.
Maar genieten kan natuurlijk altijd. Ik weet niet hoe dat op zo'n all inclusive vakantie is, maar ik beweeg altijd veel meer op vakantie, lekker wandelen en klauteren in de bergen. En steeds een stuk lopen naar de douches . Daarmee verbrand ik de Oostenrijkse schnitzel van de avond daarvoor wel weer.
Aan de andere kant: hoeveel schade kun je aanrichten in twee weken? Dat valt wel mee toch? Twee weekjes is helemaal niet zo lang.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:28:31 #16
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49899886
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:44 schreef MinderMutsig het volgende:
@Liejannuh, waar ga je naartoe?
Als ik er ooit door heen kom, dan wil ik naar Erik Koller, Rythm, Drum & Dance, Hendrik Jan de Stuntman, the Reduced Shakespeare Company en Forbidden Musicals.
Maar dan moet ik natuurlijk wel kaartjes kunnen reserveren en ik ga natuurlijk voor de kaartjes waar ik korting krijg dankzij mijn energieleverancier!

Overigens vind ik het grote nadeel van All Inclusive vakanties, dat heel veel mensen juist dan niet van het hotelcomplex afkomen en dus helemaal niets mee krijgen van het land. En ook heel veel mensen zien All Inclusive als de manier om gigantisch veel te zuipen. En daar hou ik niet zo heel erg van.
Maar afijn, heel veel mensen vinden mijn vakanties veel te vermoeiend, dus iedereen moet lekker helemaal zelf weten wat hij of zij doet.
pi_49900051
dat is nog best een lijstje Liejannuh..

Ik zag ook de nieuwe gids hier liggen, ik ga ook nog even snuffelen denk ik of er iets leuks bijzit..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49900220
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens vind ik het grote nadeel van All Inclusive vakanties, dat heel veel mensen juist dan niet van het hotelcomplex afkomen en dus helemaal niets mee krijgen van het land. En ook heel veel mensen zien All Inclusive als de manier om gigantisch veel te zuipen. En daar hou ik niet zo heel erg van.
Maar afijn, heel veel mensen vinden mijn vakanties veel te vermoeiend, dus iedereen moet lekker helemaal zelf weten wat hij of zij doet.
dat is inderdaad wel jammer
maar je kan ook genoeg sporten op de locatie
pi_49900330
Ik wilde dus Rewimo nog succes wensen, maar dat topic was al lang op slot Rewimo, succes!!! * Isabeau roept extra hard in de hoop dat ze het hoort

All inclusive hotel waar ik een keer heb gezeten had geen rauwkost, juist heel veel vet eten. Je had wel lekker veel vers fruit, dat dan weer wel
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49900472
Isa! Apocalyptica komt naar Groningen!!!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:42:58 #21
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49900517
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ehm, in het hotel in Tunesië waar wij eind maart waren helaas niet (en ik had me er al helemaal op verheugd want een paar jaar geleden hadden ze in Marokko echt heel veel super lekkere salades). Gelukkig ben ik toen maar een kilo aangekomen, maar het is best lastig als er zo goed als alleen maar ongezonde dingen liggen bij een buffet.
pi_49900554
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:42 schreef teigan het volgende:
Zullen we gaan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49900585
JAJAJAJAJAJA
pi_49900654
Wanneer en hoe komen we aan kaartjes? En wie gaan er nog meer mee?
pi_49900698
Voor de songfestival fans, ze waren ook bij het songfestival dit jaar : http://www.youtube.com/watch?v=VyqLl0XoMTI
pi_49900794
* teigan gaat gelijk kijken..

Ik heb er nu al zin in, weet je dat?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:49:44 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_49900825
Isa, ik stuur je even een PM.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 29 mei 2007 @ 19:56:39 #28
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49901152
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef teigan het volgende:
dat is nog best een lijstje Liejannuh..

Ik zag ook de nieuwe gids hier liggen, ik ga ook nog even snuffelen denk ik of er iets leuks bijzit..
Mwoah, 5 voorstellingen in een jaar. De eerste is op 29 november, de laatste op 28 mei.
The Reduced Shakespeare Company is helemaal geweldig heb ik begrepen, dus daar moet je zeker heen. En Hendrik Jan de Stuntman, dat is heel tof.
Verder mag je zelf verzinnen.

Apocalyptica ga ik overslaan. Ik heb ze wel eens live gezien op een festival hier in de buurt, maar wat een aanstellers zijn die mannen zeg! Dat gezwiep met dat haar de hele tijd, het leken wel een stel wijven! de muziek was overigens wel behoorlijk ok!
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jamaar, jamaar, jamaar, ik wil juist van de locatie af!
Ik wil een land zien, voelen, ruiken, ervaren! Ik wil veel meer zien dan alleen het hotel. Ik wil rondreizen. Ik wil stad, ik wil rimboe, ik wil strand. Ik wil naar een restaurantje gaan, iets bestellen dat ik niet ken en vervolgens iets ontzettend ranzigs op mijn bord krijgen wat ik dan toch opeet omdat ik het nu eenmaal heb besteld.
Ik ben niet geschikt voor All Inclusive. Sorry.
goh, dat is best veel ik in een paar regels!
pi_49901233
kaartjes via Ticketbox of via de Oosterpoort.. Ticketbox rekent volgens mij best veel servicekosten, dus ik ga morgen naar Oosterpoort..

gaat iig mee, ik probeer nog een vriend van mij over te halen, en misschien nog wat meer mensen uit het Groningen topic..
pi_49901356
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Liejannuh het volgende:

Ik wil een land zien, voelen, ruiken, ervaren! Ik wil veel meer zien dan alleen het hotel. Ik wil rondreizen. Ik wil stad, ik wil rimboe, ik wil strand.
Klinkt als de ideale vakantie! In welk gebied kan ik dat allemaal vinden??
pi_49901394
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Sporten kan ik thuis ook, daarvoor ga ik niet op vakantie.
Op vakantie wil ik het land zien, natuurwandelingen maken, berg beklimmen, kloosters en kastelen bekijken, oude dorpskernen bezoeken, enz. en niet in de sporthal van het resort drie weken sporten.

Maar ik ben het met je eens dat all-inclusive bij uitstek geschikt is als je op dieet bent. Als je 'normaal' uit eten gaat is groente vaak het ondergeschoven kindje. Je krijgt een flinke lap vlees, al dan niet gebakken of gefrituurde aardappelen en weinig groente. Bij een buffet kan je de maaltijd zelf samenstellen en dus gezondere keuzes maken. Daarmee geef je jezelf ook de ruimte om de rest van de dag iets soepeler te zijn zonder dat gelijk op de weegschaal terug te zien.
pi_49901405
Wat ik erg prettig vind is dat de meeste all-inclusive hotels buffet hebben. Je kan dan volledig je eigen portie bepalen. Ik eet meestal minder dan als ik een menu krijg (wel afhankelijk van de keuken). Als ik een Oostenrijkse schnitzel bestel dan eet ik hem ook op, maar als ik zelf mag scheppen dan is mijn bord een minder vol en het eten gevarieerder. Ben ook wel kieskeurig met groente, en met een buffet vind ik meestal wel iets dat ik lekker vind.

Afgelopen weekend heb ik toch wel zooooooooooo lekker gegeten We gingen met een groep van 10 naar Zierikzee om wat te eten, en toen we ergens zaten werd verteld dat we voor 25 euro pp het buffet konden doen. Die 25 euro was incl. onbeperkt bier, wijn, fris, spa, koffie en thee enz.

En het eten was zo verassend lekker er werd mals vlees voor je gesneden (ossehaas, varkenshaas, biefstuk, beenham, sate), en er waren 5 verschillende soorten aardappeldingen, pasta's, een uitgebreid salade- en groentebuffet, vissoep, stokbrood met kruidenboter, poffertjes met warme kersensaus of chocoladesaus, verschillende smaken mousse, bavarois, roomijs enz.

Stefan zat zo te bunkeren dat hij 4 volle borden naar binnen werkte Ik met moeite 2 halve borden.
Achteraf nog (black chocolate) thee gedronken. We konden kiezen uit 82 smaken
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:04:15 #33
4177 Jojogirl
pi_49901512
Ik zou ook nooit met alleen ons drieën naar een all inclusive gaan. En ik ben geen superavontuurlijke vakantieganger, maar een All Inclusive is me wel te gepland en georganiseerd. Maargoed, voor een weekje weg met alleen een zooi familie is het wel OK, al vond ik het met een baby weer niet heel handig.

Oja, schouwburgkaartjes, die wil ik ook nog bestellen, goed dat jullie me eraan herinneren. En de Reduced Shakespeare Company is echt leuk, daar zijn we vorig jaar ook heen geweest. Toen ging het over alle grote boeken in de wereldliteratuur, echt briljant hoe ze die naspelen, samenvatten en volledig mishandelen
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:04:48 #34
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49901535
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:01 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Klinkt als de ideale vakantie! In welk gebied kan ik dat allemaal vinden??
Overal! Maar je moet niet op 1 plaats blijven.
Wel met het risico op af en toe een ranzig hotelletje met brakke bedden, maar dat maakt de charme alleen maar groter.
pi_49901798
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:04 schreef Liejannuh het volgende:

Wel met het risico op af en toe een ranzig hotelletje met brakke bedden, maar dat maakt de charme alleen maar groter.
Ben het met je eens! Overigens ga ik altijd kamperen, dan ben je wat mobieler. Je breekt de tent af en rijdt zo weer verder naar de volgende mooie plek. We gaan meestal een keer of 5 uit eten, en de andere dagen koken we zelf op het 2 pits campingasstel. Dat maakt het ook makkelijker om verantwoord avondeten naar binnen te krijgen dan in een hotel.
pi_49901864
Schouwburgkaartjes zijn hier allang besteld, wij hebben dit jaar zelfs vanuit Amerika besteld omdat de leuke voorstellingen hier altijd erg snel uitverkocht zijn.

En vijf voorstellingen vind ik wel meevallen hoor... ik heb er wel een stuk of vijftien besteld

Maar ja, theater is ook wel een van m'n hobbies

Oh, en all inclusive vakanties zijn best leuk als je gewoon een weekje wil relaxen. Ik heb twee keer zo'n vakantie gedaan en vond het twee keer leuk, al was de tweede keer een stuk drukker met twee kids van bijna twee en zeven maanden. De eerste keer was er maar één kind mee, van bijna een jaar toen en dat scheelde behoorlijk, omdat ze toen nog niet kon lopen

Ik wil tijdens mijn vakantie ook graag wat van 't land zien, maar ik hou ook wel van comfort en absoluut niet van vieze hotels of kamperen. Orlando was ook niet echt cultureel verantwoord, maar dat was toch ook wel echt een geweldige vakantie. Ik zou zó terug gaan
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:12:49 #37
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49901868
Klinkt als een goed restaurant Octo!

Ik denk idd dat All Inclusive erg handig is als je met een groep bent, gewoon omdat er dan geen gezeik is over eten en drinken en mensen die meer of minder eten dan anderen. Owja, en uitstekend geschikt voor mensen die op hun kont willen gaan zitten en zich helemaal klem willen eten en zuipen.
pi_49901901
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:04 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet zo van de hotels, doe mij maar kamperen.
Helaas tegenwoordig niet meer met de tent maar met een hele oude caravan krijg je het echte krampeergevoel ook wel. Knoeien met een benzinebrander in de buitenlucht, fikke stoken en BBQ, lekker buiten leven, rondtrekken zonder je druk te maken over reserveringen, geen vakantie plannen maar pas op de dag van vertrek op basis van de weersvoorspellingen bepalen waar je heen gaat, dát is vakantie voor mij.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:17:50 #39
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49902064
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Liejannuh het volgende:

Ik wil een land zien, voelen, ruiken, ervaren! Ik wil veel meer zien dan alleen het hotel. Ik wil rondreizen. Ik wil stad, ik wil rimboe, ik wil strand. Ik wil naar een restaurantje gaan, iets bestellen dat ik niet ken en vervolgens iets ontzettend ranzigs op mijn bord krijgen wat ik dan toch opeet omdat ik het nu eenmaal heb besteld.
Ik ben niet geschikt voor All Inclusive. Sorry.
goh, dat is best veel ik in een paar regels!
Ik zou het geen dag uithouden in zo'n resort!
Nog 3,5 week en dan gaan en ik China 'ns verkennen. Georganiseerd, maar wel met een hoop vrijheid. Vind het heel spannend, spannender eigenlijk dan mijn eerdere reizen. Dit is echt een verweg bestemming, alles is anders en hygiene is er nog niet uitgevonden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_49902086
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik ben sowieso niet zo van de hotels, doe mij maar kamperen.
Helaas tegenwoordig niet meer met de tent maar met een hele oude caravan krijg je het echte krampeergevoel ook wel. Knoeien met een benzinebrander in de buitenlucht, fikke stoken en BBQ, lekker buiten leven, rondtrekken zonder je druk te maken over reserveringen, geen vakantie plannen maar pas op de dag van vertrek op basis van de weersvoorspellingen bepalen waar je heen gaat, dát is vakantie voor mij.
Conclusie: Wij moeten nooit samen op vakantie gaan
pi_49902135
nou italie was geen all in vakantie en heb ik niks te veel en zeker niet ongezond gegeten ja elke avond een pizza in een restaurant verder niet en toch 3,5 kilo aangekomen. dus ja.... ik en niet aankomen in een vakantie dat gaat niet door 1 deur dat is me nog nooit gelukt. Terwijl ik toch voldoende beweeg op vakanties
pi_49902276
Ik doe eigenlijk alleen all-inclusive in Egypte omdat het daar gebruikelijk is. Veel meer dan duiken, eten en slapen doen we daar toch niet Aan de kust is er niet zo veel te beleven buiten de resorts wat ik niet al eerder heb gedaan.

Maar ik vind kamperen ook nog steeds wel leuk. Afgelopen weekend was minder qua weer, maar wel weer even back to basic in een tentje. De vrijheid die je hebt vind ik ook erg prettig. Motorvakantie is ook erg leuk, alleen dan zoeken we 's middags liever een hotelletje op vanwege de beperkte bagageruimte. Vroeger altijd meegeweest met mijn ouders op de zeilboot. We gingen dan een maand lang bijna elke dag naar een andere haven varen langs de europese kusten. Dat is ook wel leuk, maar als kind kan je dan weer geen vriendjes maken.
Ik houd van activiteit en diversiteit in vakanties
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:23:55 #43
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49902322
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:19 schreef Riann het volgende:
nou italie was geen all in vakantie en heb ik niks te veel en zeker niet ongezond gegeten ja elke avond een pizza in een restaurant verder niet en toch 3,5 kilo aangekomen. dus ja.... ik en niet aankomen in een vakantie dat gaat niet door 1 deur dat is me nog nooit gelukt. Terwijl ik toch voldoende beweeg op vakanties
Hoi!
Leuk dat je er weer bent, wel jammer dat het nodig is om hier te zijn.
Wel rot dat je zo weinig fut hebt. Heb ik ook regelmatig last van... super irritant.
***Levi was here***
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:26:31 #44
4177 Jojogirl
pi_49902444
Ik vind kamperen ook heerlijk en verheug me nu ook al op Normandië in juli. Al is het een beetje nepkamperen omdat we in een Eurocamp tent gaan. Maar dat moet nu haast wel, want onze auto is niet groot genoeg voor al Finn z'n rommel en de kampeerspullen.

[ Bericht 8% gewijzigd door Jojogirl op 29-05-2007 20:43:05 ]
pi_49902525
Wij gaan over 2 weken een weekendje naar Duitsland, het word voor de eerste keer in een bungalowpark..
Kamperen vind ik ergens wel leuk, maar ik ben toch ook wel een beetje een luxedier vrees ik....
Maar dat komt wel weer, ik denk niet dat veel vakantie heeft deze zomer, hij is net met een nieuwe baan begonnen..
pi_49902612
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:19 schreef Riann het volgende:
In pizza zitten keiveel calorieën hoor.
Een keertje kan geen kwaad maar iedere avond?! Had je toch beter af en toe af kunnen wisselen met andere gerechten, Itatië heeft culinair zoveel meer te bieden dan alleen pizza.

Ik ben erg benieuwd naar wat het precies is waardoor de een aankomt in de vakantie en de ander juist afvalt. Praktisch iedereen die ik ken is in de vakanties veel actiever dan normaal gesproken thuis, er wordt minder op het eten gelet en toch komt de ene groep van die levensstijl aan terwijl de andere afvalt. Vakantie staat voor mij garant voor 3-4 kilo afvallen terwijl mijn moeder bijvoorbeeld altijd aankomt op vakantie. Afgelopen jaar zijn we samen op vakantie naar Oostenrijk geweest en hebben we eens vergeleken. We hebben ongeveer hetzelfde gegeten en dezelfde hoeveelheid aan beweging gehad en toch was zij 3 kilo aangekomen en ik 4 kilo afgevallen.

En dat terwijl ik actiever leef dan zij, ik sport drie uur in de week, zij een uurtje, ik werkte toen ongeveer het dubbele aantal uren van wat zij werkte en we deden hetzelfde werk, we hebben allebei het huishouden, het zit hem dus niet in de verschillen van beweeg- en eetpatroon want dan had ik aan moeten komen en / of zij af moeten vallen omdat ze actiever is geweest. Ik snap er werkelijk niets van.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:31:49 #47
6536 dwerg
chagrijn
pi_49902632
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 18:18 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nogal moeite aan het doen om mijn zonnebril terug te krijgen. Ben 'm donderdag verloren in de trein en heb zojuist meer dan een kwartier met de klantenservice van de NS aan de telefoon gehangen om de treinnummers van de 3 treinen waar ik in heb gezeten te achterhalen! Natuurlijk raak je altijd een net nieuwe en dure zonnebril kwijt. Nouja, het ding was op sterkte, dus ik heb lichte hoop dat ik 'm terug krijg!
Muts!
I intend to live forever, or die trying.
pi_49902684
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Conclusie: Wij moeten nooit samen op vakantie gaan

Dat lijkt me dan inderdaad geen goed plan.
pi_49902790
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:30 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

In pizza zitten keiveel calorieën hoor.
Een keertje kan geen kwaad maar iedere avond?! Had je toch beter af en toe af kunnen wisselen met andere gerechten, Itatië heeft culinair zoveel meer te bieden dan alleen pizza.

Ik ben erg benieuwd naar wat het precies is waardoor de een aankomt in de vakantie en de ander juist afvalt. Praktisch iedereen die ik ken is in de vakanties veel actiever dan normaal gesproken thuis, er wordt minder op het eten gelet en toch komt de ene groep van die levensstijl aan terwijl de andere afvalt. Vakantie staat voor mij garant voor 3-4 kilo afvallen terwijl mijn moeder bijvoorbeeld altijd aankomt op vakantie. Afgelopen jaar zijn we samen op vakantie naar Oostenrijk geweest en hebben we eens vergeleken. We hebben ongeveer hetzelfde gegeten en dezelfde hoeveelheid aan beweging gehad en toch was zij 3 kilo aangekomen en ik 4 kilo afgevallen.

En dat terwijl ik actiever leef dan zij, ik sport drie uur in de week, zij een uurtje, ik werkte toen ongeveer het dubbele aantal uren van wat zij werkte en we deden hetzelfde werk, we hebben allebei het huishouden, het zit hem dus niet in de verschillen van beweeg- en eetpatroon want dan had ik aan moeten komen en / of zij af moeten vallen omdat ze actiever is geweest. Ik snap er werkelijk niets van.
Ik ben in Tsjechië 2,5 kilo aangekomen geloof ik, maar daar gingen we veel uit eten, het kost daar toch niets..
Naar Vlieland ben ik een paar kilo afgevallen.. Ik nam wel ijsjes enzo, maar we waren redelijk actief, en de echte tussendoortjes die thuis voor het grijpen lagen hadden we daar niet, en ik denk dat het daardoor kwam... Tsjechië was gewoon wat luier, en ik zat toen ook nog veel minder in mijn vel, dus ik at toen niet, ik vrat..
pi_49903064
ik heb zoiezo een raar lichaam je moet niet weten wat ik zondag en maandag gegeten heb en dus in 2 dagen tijd 2 kilo afgevallen haha

vanmorgen was ik 87,5 en zondag 89,5

Zondagmorgen 2 sneden brood met roompathe smiddags 4 sneden brood met veel boter en 2 gekookte eitjes en savonds chineze tomatensoep een heel bord en een hele grote loempia van de chinees en Maandag 4 sneden met pathe als brunch en savonds best veel friet met 2 snacks. En dan 2 kilo afvallen.

Verklaar dat eens en o ja die 2 dagen geen enige beweging alleen maar een paar keer wilde sex met mijn vriendje
pi_49903149
Apocalyptica is cool, ik heb ze een paar jaar geleden gezien op Waterpop. We stonden vooraan .
Dus hoe wat waar wanneer? Dan lees ik wel na als ik terugben van poweryoga.
pi_49903186
Misschien was dat het afvallen wel dat in de vakantie begonnen was.. en zit dat eten van zaterdag en zondag er pas volgende week aan... Je weet nooit hoe je lijft werkt hè?
pi_49903201
Groningen, 9 december.. Is een zondag geloof ik..
De dag erna staan ze in Tilburg
pi_49903384
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:44 schreef teigan het volgende:
Misschien was dat het afvallen wel dat in de vakantie begonnen was.. en zit dat eten van zaterdag en zondag er pas volgende week aan... Je weet nooit hoe je lijft werkt hè?
De ochtend voordat ik ging was ik 86 ik ben 15 dagen weg geweest
pi_49903402
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Pandorah het volgende:
Apocalyptica is cool, ik heb ze een paar jaar geleden gezien op Waterpop. We stonden vooraan .
ik heb ze volgens mij gezien op lowlands 2005 dit jaar weer naar lowlands
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:12:33 #56
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49904365
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Pandorah het volgende:
Daar heb ik ze ook gezien!
Is dit nu Karma?
pi_49904534
Apocalyptica, héél gaaf!

Tevens tvp
It is your friends who make your world!
pi_49905895
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef Riann het volgende:

Verklaar dat eens en o ja die 2 dagen geen enige beweging alleen maar een paar keer wilde sex met mijn vriendje
Er is ook zoiets als too much information
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 21:46:58 #59
43556 miss_dynastie
pi_49905972
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
Vaatwasser..... soms verlang ik hierna. Na een verjaardag of visite. Maar als we gewoon zo met z'n 2-en zijn, tja dan is het maar ff.
Plus daarbij dat een vaatwasser 4x meer water gebruikt, dan dat je het geen met de hand zou afwassen. En aangezien ik nogal milieu bewust met dingen om gaat, vind ik 4x wel erg veel.
Ik denk dat het voor het milieu nog wel meevalt hoor...
quote:
Toch is de handafwas gemiddeld nog steeds energiezuiniger. Tenminste, als u uw water met gas verwarmd. Heeft u een elektrische warmwatervoorziening zoals een elektrische boiler, dan kost een handafwas gemiddeld méér elektriciteit. Een machineafwas kost over het algemeen méér water dan een handafwas.
Wij verwarmen ons water (nog) niet met gas, dus een handwas kost ons sowieso meer geld. Daarnaast verbruikt ie maar 12 liter water en ik gebruik met de hand toch echt een stuk meer.
Maar eerlijk is eerlijk, al was het twee keer zo duur, ik moet er niet meer aan denken, altijd afwassen met de hand, er ging veel tijd en frustratie in zitten
pi_49906039
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:45 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Er is ook zoiets als too much information
okay haha sorry
pi_49910391
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:12 schreef Liejannuh het volgende:

Daar heb ik ze ook gezien!
Is dit nu Karma?
Jeee, wat een toeval!
We kwamen er toevallig die dag achter dat ze daar stonden. Hebben we de auto gepakt en voila daar waren we met zijn 3-en in poncho. Lekker vooraan gestaan: prima plekkie . Maar ik heb jou daar niet gezien .

Hmm, in december dus. Dan wilde ik op vakantie gaan naar Namibie / Nieuw Zeeland oid. Een zondag zou prima zijn. Naja, dat wordt dan even zelf regelen als het niet uitverkocht is .

We zijn trouwens ook niet zo van dat all-inclusief. Ik wil mijn spullen kunnen pakken en weer verdergaan. Kijken wat er verderop te doen is .
pi_49911207
Oh, en Troel: ik kom op je verjaardag. Ik wil wel foto's kijken .

En voor de dames die 2 weken geleden meeliepen met de rondleiding: helaas is een van de twee cheetahbroertjes overleden . Droevig maar hij was al een bejaarde cheetah...
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 23:46:54 #63
43556 miss_dynastie
pi_49911331
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef Pandorah het volgende:
En voor de dames die 2 weken geleden meeliepen met de rondleiding: helaas is een van de twee cheetahbroertjes overleden . Droevig maar hij was al een bejaarde cheetah...
Ah, ze vertelde bij ons ook al dat het niet goed ging met ze
Ik ben benieuwd hoe het nu met die andere zal gaan, ik vrees het ergste.
pi_49915268
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Hmm, in december dus. Dan wilde ik op vakantie gaan naar Namibie / Nieuw Zeeland oid. Een zondag zou prima zijn. Naja, dat wordt dan even zelf regelen als het niet uitverkocht is .
Dat zijn wel 2 totaal verschillende bestemmingen. Maar allebei echt super!
***Levi was here***
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:06:26 #65
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49915333
TVP... <anders hou ik het niet meer bij zo snel gaat het...>
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_49915345
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Jeee, wat een toeval!
We kwamen er toevallig die dag achter dat ze daar stonden. Hebben we de auto gepakt en voila daar waren we met zijn 3-en in poncho. Lekker vooraan gestaan: prima plekkie . Maar ik heb jou daar niet gezien .

We zijn trouwens ook niet zo van dat all-inclusief. Ik wil mijn spullen kunnen pakken en weer verdergaan. Kijken wat er verderop te doen is .
Waterpop is bij mij echt heel dicht bij! En het is leuk, dus ik probeer vaak wel even te gaan.
Ik weet nog van die editie dat het vooral heel erg hard regende. En dat ik heb staan dansen in de regen.

Qua vakantie ben ik het met Levitation eens hoor, hele toffe bestemmingen allebei, maar wel heeeeeeeeeel verschillend!
pi_49916326
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:08 schreef Liejannuh het volgende:

Qua vakantie ben ik het met Levitation eens hoor, hele toffe bestemmingen allebei, maar wel heeeeeeeeeel verschillend!
Daar ben ik me zeker van bewust dames, dat het totaal verschillende bestemmingen zijn. NZ is een beetje duur zag ik en Namibie/ZA is nog wel te doen. Zijn beide landen waar we nog heen willen .
pi_49916601
Als het goed is gaan mn vriend en ik begin volgend jaar naar Zuid-Afrika op vakantie. Nieuw-Zeeland staat ook op ons verlanglijstje. Lekker rondrijden met een gehuurde camper!
pi_49919041
nou mijn vriend en ik gaan gewoon over minder dan een maand naar tossa de mar, geen ver weg vakanties of doe vakanties maar gewoon een lui bij het zwembad hangen vakantie. komt vooral ook omdat we vorig jaar helemaal niet op vakantie waren geweest, dat we nu een rustvakantie houden.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:45:49 #70
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49919132
Een nadeel van vakantie is dat ik altijd kg erbij krijg tijdens de vakantie... hoe erg ik er ook op let...
pi_49919182
Tot nu toe ben ik juist afgevallen tijdens vakanties. De meeste vakanties waren naar een ver en warm land. Dus lekker fruit eten de hele dag, veel wandelen en zwemmen én veel zweten, haha.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:48:34 #72
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49919244
Ik eet minder tijdens vakantie, maar misschien dat het snoepen wat meer is, en natuurlijk de drank wat dan iets meer is... maar daartegenover staat wel dat ik meer beweeg tijdens de vakantie
pi_49919461
Hmm ja, scheelt dat ik bijna nooit drink. En als ik drink vind ik het niet leuk om aangeschoten te worden, dus dan stop ik snel weer met de alcohol
pi_49919616
ik drink alleen op de vakantie maar dan maar een half cocktailtje en dan heb ik er al genoeg van
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:00:02 #75
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49919673
Nah, soms wil ik in de vakantie nog wel eens te veel drinken, wat weer grappige situaties opleverd voor de anderen op de camping...
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:16:44 #76
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49920218
Vakantie zit er voorlopig niet in maar vind het dit jaar nog niet zo heel erg. Maar zou nu eerst naar een all in vakantie willen om te relaxen en het is iets makkelijker qua eten.

Morgen naar de dokter ik heb onwijs last van mijn heupen en knieën je zou denken met zoveel gewicht minder krijg je daar minder last van maar nee hoor ik loop nog moeilijker dan dat ik normaal al doe (geboren met heupluxatie en heupdysplasie) en nu voel ik ook mezelf moeilijk lopen
pi_49921803
Hé bah, vervelend Bubsel.
Heeft het misschien ook iets met het weer te maken? Als je vocht vasthoud kan er in je gewrichten ook het een en ander in de knel komen waardoor je weer je houding veranderd en dus meer pijnklachten krijgt. (ik gok maar even mee, bij mij werkt dat wel zo)
Mijn zus heeft ook HD, vroeger als baby in spagaat in het gips gezeten en verschillende malen geopereerd. Ik heb er een heel klein tikje van meegekregen, vroeger een tijdje een spreidbroekje gehad maar verder eigenlijk weinig problemen.
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:03:52 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49922114
Nee vocht is het niet helaas dat zou ik ook aan andere dingen moeten merken mijn voeten zwollen dan ook erg op
pi_49923600
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:13 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Daar ben ik me zeker van bewust dames, dat het totaal verschillende bestemmingen zijn. NZ is een beetje duur zag ik en Namibie/ZA is nog wel te doen. Zijn beide landen waar we nog heen willen .
Zie mijn onderschrift voor foto's van beide bestemmingen.

Namibië is wel een land waar ik een beetje verliefd op ben geworden. Maar ik ben dan ook gek op woestijnen.
En zo ontzettend veel dieren, ongelofelijk!

Nieuw Zeeland moet je je iets warmer voor aankleden, maar is ook echt fantastisch. Alleen vond ik 't wel echt een lange reis om er te komen (van hotel in Auckland terug naar huis in Brabant 40 uur!!). De natuur is daar zo afwisselend en ruig. Dieren zijn er niet zo veel, op de doodgereden possums en vogels na.

Een overeenkomst tussen Namibië en NZ is overigens de onvoorstelbare leegte. Zoveel land met zo weinig mensen.
***Levi was here***
pi_49923602
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee vocht is het niet helaas dat zou ik ook aan andere dingen moeten merken mijn voeten zwollen dan ook erg op
Heb je al enig idee wat je opties zijn? (operatie, therapie, pijnstilling o.i.d.)
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:58:15 #81
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49923908
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Heb je al enig idee wat je opties zijn? (operatie, therapie, pijnstilling o.i.d.)
geen idee zal denk ik wel naar de orthopeed moeten ofzo (is vroeger ook gezegd als je last hebt moet je terug komen) vorig jaar dacht ik het zal wel beter gaan met lopen enzo als ik afval dat doe ik nu dus
pi_49924182
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

geen idee zal denk ik wel naar de orthopeed moeten ofzo (is vroeger ook gezegd als je last hebt moet je terug komen) vorig jaar dacht ik het zal wel beter gaan met lopen enzo als ik afval dat doe ik nu dus
Afvallen is altijd goed met gewrichtsklachten natuurlijk, je belast je gewrichten gewoon minder, maar het heeft bij mijn zus geen wereldschokkend effect gehad ofzo. Jammer dat het bij jou ook niet zoveel helpt als je zou willen.
Hopelijk kan de orthopeed je van die klachten af helpen.
(En het liefst zonder allerlei ingrijpende maatregelen.)
pi_49924285
Oeh, misschien heb je hier nog iets aan.
Het schijnt bij HD patiënten vrij vaak voor te komen dat er sprake is van een fors beenlengteverschil. Zowel ik als mijn zus hebben een beenlengteverschil van 2,5 cm.
Misschien de moeite waard om daar eens naar de (laten) kijken. Het heeft ons allebei behoorlijk geholpen om steunzolen aan te laten meten met aan een kant een flinke verhoging.
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:19:45 #84
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49924628
dat is een goede opmerking! nu morgen maar afwachten
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 mei 2007 @ 13:54:06 #85
13151 crew  Rewimo
pi_49925932
Bubsel, ik kreeg ook allerlei klachten tijdens het afvallen, mijn rug, mijn been. Fysio legde uit dat je anders gaat lopen en dus ook anders belasten. Daar moet je lichaam weer helemaal aan wennen. Ik loop al die tijd al bij de fysio Met steeds weer iets nieuws
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_49925990
herbalife is besteld waarscheindelijk kan ik er vrijDag mee beginnen
pi_49926972
Ik heb hier vrijdag zo zitten klagen dat ik zo weinig ben afgevallen, bleek gisteren dat er weer 0,9 kilo af was in 4 dagen. Reden: menstruatie in het weekend gehad. Nu is de stand 3,8 kilo in 4 weken.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 14:30:57 #88
43556 miss_dynastie
pi_49927286
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:55 schreef Riann het volgende:
herbalife is besteld waarscheindelijk kan ik er vrijDag mee beginnen
Mag ik vragen waarom je daar toch weer mee begint? Vind je het niet vervelend om zo afhankelijk te zijn van zo'n product, dat je er eigenlijk niet meer mee kan stoppen?
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:07:49 #89
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_49928564
ha, deze week toch weer een pind kwijt
ik weet het, het is niet veel, maar het is toch weer een pond

bij de muziekvereniging waar ik lid van ben, hebben we een muzikaal dieetclubje opgericht... we bellen en mailen tips rond (en natuurlijk de laatste roddels ) en wegen elke dinsdagavond (want dan hebben we repetitie)
alles wordt bijgehouden in een boekje, en elke week leggen we een euro in, zodat we over een tijdje wat leuks kunnen gaan doen.
dolle pret elke week, en een stok achter de deur
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:15:34 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_49928838
Muck
Dank je wel voor je PM

Wat een leuk idee trouwens!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49929682
Ik ben mijn meetlint kwijt en wou meten hoeveel cm's ik kwijtraak enzo. Dus ik ben op jacht geweest naar een nieuw meetlint, maar die schijnen hiero nergens te koop te zijn! Waar kan ik zo'n ding halen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_49929800
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef Fuente het volgende:
Ik ben mijn meetlint kwijt en wou meten hoeveel cm's ik kwijtraak enzo. Dus ik ben op jacht geweest naar een nieuw meetlint, maar die schijnen hiero nergens te koop te zijn! Waar kan ik zo'n ding halen?
Zeeman, hema dat soort winkels
pi_49929923
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef jolene het volgende:

[..]

Zeeman, hema dat soort winkels
Bij de Zeeman hier keken ze me aan alsof ik 1 of andere debiel was toen ik vroeg of ze ook meetlinten hadden Hema kan nog wel eens inderdaad! Moet ik maar ff naar de stad
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:52:06 #94
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_49930116
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:15 schreef Troel het volgende:
Muck
Dank je wel voor je PM
graaggedaan hoor
quote:
Wat een leuk idee trouwens!
ja, i kwas ook meteen enthousiast!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:53:57 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_49930173
quote:
hema, maar ook op de markt

Probeer anders voor de gein eens naar Tasche in Hengelo te gaan en laat je opmeten voor een BH
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 15:57:09 #96
43556 miss_dynastie
pi_49930295
quote:
Gratis bij Ikea
pi_49930457
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je daar toch weer mee begint? Vind je het niet vervelend om zo afhankelijk te zijn van zo'n product, dat je er eigenlijk niet meer mee kan stoppen?
yup dat is zo maar met lijnen kan je ook nooit stoppen. teminste ik niet. Ik vind het voor nu even de beste oplossing ik ben bang maar dan ook echt bang als ik dat niet doe dat ik zo weer op die 102 kilo zit. En de meningen zijn over herbalife verdeelt. Ik heb altijd herbalife willen verdedigen tegen over de mensen die erop tegen zijn. Dat is nu afgelopen. Ik weet hoe ik moet lijnen dat hoeft niemand mij te vertellen. Op dit moment gaat er nu niks af en kom ik alleen maar bij. Met herbalife weet ik dat de streep weer omblaag gaat vandaar dat ik er nu ook weer aan begin. 1 keer 102 wegen geen 2e keer meer echt niet dat maar dan ook dat wil ik nooit maar dan ook nooit meer.
pi_49930470
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef botterfly het volgende:
Ik heb hier vrijdag zo zitten klagen dat ik zo weinig ben afgevallen, bleek gisteren dat er weer 0,9 kilo af was in 4 dagen. Reden: menstruatie in het weekend gehad. Nu is de stand 3,8 kilo in 4 weken.
Gefeliciteerd

Ik ben gisteren begonnen met het bijhouden van het eetdagboek op valtaf.nl en ik ben wel geschrokken van het resultaat. Ik wist wel dat ik te weinig at, helemaal nu mijn maag niet meewerkt, maar ik kom op een dag maar net aan 1000 calorieën en dat is toch wel heel erg weinig.
Omdat ik nu geen grote hoeveelheden weg krijg probeer ik om de twee uur iets te eten maar het is iedere keer maar een klein beetje en dat zet dus blijkbaar ook niet veel zoden aan de dijk.

Mijn schoonmoeder heeft heel lief groentesoep voor me gemaakt. 'Krijg je toch nog iets voedzaams binnen'
Het is nauwelijks meer soep te noemen, het is meer een groentedrap met ballen maar wel erg lekker.
pi_49930576
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Gratis bij Ikea
Ik woon 3 minuten van de Ikea *naar Ikea rent*

Zonder gekheid, kga er maar eens 1 scoren bij de Hema, en eerst nog een goed zoeken, want ik weet gewoon dat er ergens 1 ligt hiero
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:07:08 #100
105850 Fuente
mamamuts
pi_49930614
Hoeveel calorieeen eten jullie eigenlijk op een dag? Ik wil het ook gaan bijhouden op valtaf.nl (alleen vind ik het invul-ding niet zo handig). Maar goed, ben benieuwd hoeveel jullie eten?
Sara
Merel
Ukje
pi_49931318
Fuente, ik hou het niet bij qua calorieën, ik heb toen een eetlijst gekregen van de dietiste, en ik houd mij daar nog steeds grotendeels aan, er zijn wat dingetjes af gegaan, en ik gun mezelf soms iets extra's...

Ik val af, niet heel snel, maar het blijft er wel af, en daar gaat het mij meer om
pi_49933553
Ik vul het sinds gister in op de site van het voedingscentrum, en kom op ongeveer 1600 kcal per dag, maar goed, da's van de afgelopen 2 dagen waarin ik weer goed oplet en geen gekke dingen heb. Ik moet ook niet minder gaan eten, dit is voor mij al ontzettend weinig

Zo op een rij zien hoeveel ik eet en hoeveel kcal erin zit motiveert me wel enorm om van dingen af te blijven als ik zin heb om te snaaien (gister chocola afgeslagen )
pi_49937873
Zo!

Ik zit aan een bord zelfgemaakte pasta
Vanmorgen niet ontbeten, foutje
Vanmiddag gelunched met een salade en een broodje ham/kaas/ei/groente (was het enige acceptabele op school, waar ik vandaag van 8.20-17.00 was) Tussen door een schijf ananas gehad.
De rest van de ananas is voor vanavond
En ik heb appels en druiven gekocht en die ga ik straks met ijsklontjes in de blender gooien als toetje
pi_49938156
hm, ik moet ook nog ff een ananas scoren..

Ik heb nog steeds zo'n spierpijn van het hardlopen, ik hoop dat het morgen over is, kan ik dan les 2 doen
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:12:49 #105
4177 Jojogirl
pi_49939741
Balen dat je zo'n spierpijn hebt teigan

Verse ananas is echt lekker, misschien ga ik er morgen ook wel even ééntje kopen op de markt hier.
pi_49939953
bij de AH zijn ze in de bonus...
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:18:28 #107
4177 Jojogirl
pi_49939994
Ah, thanx voor de tip, ik heb alleen geen Bonuskaart meer, kwijtgeraakt enzo. Maargoed, een nieuwe is sowieso wel handig, er zijn wel eens meer lekkere dingen in de bonus daar.
pi_49942837
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef Jojogirl het volgende:
Ah, thanx voor de tip, ik heb alleen geen Bonuskaart meer, kwijtgeraakt enzo. Maargoed, een nieuwe is sowieso wel handig, er zijn wel eens meer lekkere dingen in de bonus daar.
en je kan zelfs de bonuskaart nemen zonder je gegevens af te geven
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:20:46 #109
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49945753
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

en je kan zelfs de bonuskaart nemen zonder je gegevens af te geven
Heb ik sinds kort ook, was de mijne ook kwijt. Bij ons in 't dorp ( ) hebben ze bij de kassa een bonuskaart liggen voor de mensen die er geen hebben. Is een lieve AH, iedereen korting!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 31 mei 2007 @ 07:51:42 #110
13151 crew  Rewimo
pi_49953651
Christan op de Wii:

Ik speel negen holle gaame mama, dat is heel moeilijk!

(9 hole game bij golf )
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_49953664
het is ook een bijdehand jochie zeg Rewimo..

Blegh, het regent hier, en ik moet op de fiets naar school...

Dat wordt een regenpak zoeken dus
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:38:36 #112
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49954187
1 lichtpuntje vandaag ben van de week zomaar 8 ons kwijt

en zo naar de dokter brr
pi_49955569
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 22:20 schreef Levitation het volgende:

[..]

Heb ik sinds kort ook, was de mijne ook kwijt. Bij ons in 't dorp ( ) hebben ze bij de kassa een bonuskaart liggen voor de mensen die er geen hebben. Is een lieve AH, iedereen korting!
Ja dat is bij ons ook ook een lieve albert hein
pi_49955604
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 07:51 schreef Rewimo het volgende:
Christan op de Wii:

Ik speel negen holle gaame mama, dat is heel moeilijk!

(9 hole game bij golf )
De wii is leuk daar schein je ook van af te vallen als ik bij mijn vriend thuis ben speel ik dat ook best vaak

tennis en bowlen vind ik het leukst
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 31 mei 2007 @ 09:45:58 #115
13151 crew  Rewimo
pi_49955768
Ja, ik ook We hebben binnenkort een Wii-meet, iets voor jou? Zie meetingtopic
pi_49955832
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik ook We hebben binnenkort een Wii-meet, iets voor jou? Zie meetingtopic
ik zal eens kijken

trouwens toen mijn vriendje net de wii gekocht had helemaal voor naar duitseland gereden. Nou die zondag echt de hele dag gespeelt en die maandag dat was erg spierpijn niet normaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 31 mei 2007 @ 09:49:29 #117
13151 crew  Rewimo
pi_49955867
Ja, dat had ik ook de eerste paar keer
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:53:29 #118
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49955982
29 juni naar de orthopeed jammer dat gewichtsverlies idd eigenlijk weinig doet voor je heupen
pi_49956039
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:49 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat had ik ook de eerste paar keer
haha ik heb er toen echt nog een paar dagen last van gehad
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 10:49:29 #120
43556 miss_dynastie
pi_49957626
Ik gebruik de Wii nu vooral voor de oude spelletjes. Ik bedoel: Mario , Donkey Kong , Zelda , wat wil een mens nog meer?
pi_49957705
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
29 juni naar de orthopeed jammer dat gewichtsverlies idd eigenlijk weinig doet voor je heupen
Balen.
Zei de huisarts nog iets over eventueel beenlengteverschil of bewaar je dat voor de orthopeed?
Wel fijn dat je er relatief snel terecht kunt.

Goeiemorruguh allemaal

Ik ga vanmiddag even naar de fysiotherapeut en daarna een uurtje fitnessen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 31 mei 2007 @ 10:58:10 #122
13151 crew  Rewimo
pi_49957873
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gebruik de Wii nu vooral voor de oude spelletjes. Ik bedoel: Mario , Donkey Kong , Zelda , wat wil een mens nog meer?
Mario, o die wil ik ook! Mijn oude spelcomputer (de eerste Nintendo) doet het niet meer
  † In Memoriam † donderdag 31 mei 2007 @ 11:00:00 #123
43556 miss_dynastie
pi_49957925
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 10:58 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Mario, o die wil ik ook! Mijn oude spelcomputer (de eerste Nintendo) doet het niet meer
Kun je toch gewoon downloaden? Kost wel een paar euro, maar ach, dan heb je ook wat
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:03:02 #124
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49958015
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 19:42 schreef teigan het volgende:
ik ben dan wel niet Isa, maar wel een liefhebber!! wanneer? waar!

-edit- iets te vroeg.. 9 december dus.. maar waar?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 31 mei 2007 @ 11:25:21 #125
13151 crew  Rewimo
pi_49958829
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je toch gewoon downloaden? Kost wel een paar euro, maar ach, dan heb je ook wat
Geen verstand van Dat mag je me nog weleens uitleggen
  donderdag 31 mei 2007 @ 11:35:12 #126
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49959109
Ben vergeten te vragen over het evt been lengte verschil maar denk dat de orthopeed het zelf wel controleert. Hoefde in ieder geval geen oude foto's ofzo op te vragen omdat deze best oud zijn natuurlijk
pi_49960072
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:25 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Geen verstand van Dat mag je me nog weleens uitleggen
Moet je je Wii aansluiten op internet, dan krijg je er een winkelkanaal bij waar je zulke spellen kan kopen. Voor sommige heb je dan wel een classic controller nodig.

Ik speel voornamelijk Raving Rabbits en Zelda, mijn Wii zit nog niet op internet Andere spellen speel ik soms bij
pi_49960380
Val je van kriebels in je buik ook af? Ik moet over een half uurtje naar mijn sollicitatiegesprek en ik ben zo vreselijk zenuwachtig CV net opgestuurd en motivatiebrief. Ik neem aan dat ze dat zo rond lunchtijd doorlezen en dan zie ik het vanmiddag wel.

En Apocalyptica komt 9 december pas? Jammer, want ik wilde het combineren met een tentoonstelling in het Groninger Museum, maar dat moet dan maar niet gecombineerd worden (die tentoonstelling loopt tot september)
pi_49960486
Spannend Isabeau!! Ik wens je enorm veel succes! Gaat vast helemaal goed komen!
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:12:03 #130
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49960496
Succes, Isa!
The love you take is equal to the love you make.
pi_49960553
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Val je van kriebels in je buik ook af? Ik moet over een half uurtje naar mijn sollicitatiegesprek en ik ben zo vreselijk zenuwachtig CV net opgestuurd en motivatiebrief. Ik neem aan dat ze dat zo rond lunchtijd doorlezen en dan zie ik het vanmiddag wel.

En Apocalyptica komt 9 december pas? Jammer, want ik wilde het combineren met een tentoonstelling in het Groninger Museum, maar dat moet dan maar niet gecombineerd worden (die tentoonstelling loopt tot september)
Oeh spannend
Succes Isa!
pi_49960565
Veel succes Isa!!
pi_49960715
Isa: veel succes straks!
  donderdag 31 mei 2007 @ 12:27:08 #134
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49960922
Veel suc6 Isa ik zal voor je duimen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 31 mei 2007 @ 12:40:08 #135
13151 crew  Rewimo
pi_49961375
Isa, succes
pi_49963582
Isa!!!!
Tof! Ben benieuwd!
  donderdag 31 mei 2007 @ 13:54:39 #137
35189 Troel
scherp en bot
pi_49963671
Isa
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49963750
Isa succes
pi_49963784
Succes Isa
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:22:22 #140
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49964528
Beter laat dan nooit:
Succes Isa!
***Levi was here***
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:26:42 #141
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49964683
Hoe ging het Isa? Al een contract getekend??
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_49964875
ikwilookweten
pi_49965340
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ik ben dan wel niet Isa, maar wel een liefhebber!! wanneer? waar!

-edit- iets te vroeg.. 9 december dus.. maar waar?
Oosterpoort, Groningen!! Ik heb net kaartjes gehaald!!

Isa, ik ben veels te laat, maar ik wil natuuriljk ook weten hoe het gegaan is..
Ik had mijn eerste twee brieven terug.. De een(open sollicitatie) had geen vacature, de ander hoor ik binnen twee weken of ik op gesprek mag komen...
  donderdag 31 mei 2007 @ 14:48:34 #144
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49965424
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef teigan het volgende:

[..]

Oosterpoort, Groningen!! Ik heb net kaartjes gehaald!!

Isa, ik ben veels te laat, maar ik wil natuuriljk ook weten hoe het gegaan is..
Ik had mijn eerste twee brieven terug.. De een(open sollicitatie) had geen vacature, de ander hoor ik binnen twee weken of ik op gesprek mag komen...
* online op zoek naar kaartjes gaat

bedankt Teigan!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_49965442
Psst, ticketservice debuurvrouw
pi_49966081
isa succes (nog later )

en en en?

super teigan
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:17:59 #147
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49968445
Gefeliciteerd, Isa.
pi_49968454
Ze bellen nog voor 17:00 terug en ik moet nodig een tas gaan pakken voor Diekirch. Maar als ik het een beetje goed weet in te schatten heb ik een baan. Ik moet alleen nog 'even' afstuderen
pi_49968466
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:17 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, Isa.
Jij lurkt te veel in andere topics
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:20:34 #150
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49968529
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij lurkt te veel in andere topics
Ik klik alleen als ik Isabeau zie staan.
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:21:09 #151
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49968545
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ze bellen nog voor 17:00 terug en ik moet nodig een tas gaan pakken voor Diekirch. Maar als ik het een beetje goed weet in te schatten heb ik een baan. Ik moet alleen nog 'even' afstuderen
(Alvast) gefeliciteerd!
***Levi was here***
pi_49968606
Er van uitgaande dat je die baan hebt. GEFELICITEERD. En dat afstuderen lukt jouw ook
pi_49968960
Gefeliciteerd, Isa!
pi_49969044
Gefeliciteerd Isa
pi_49969113
Shhh, ik weet nog niets zeker Ging net mijn telefoon met een geheim nr is het Liejannuh
  donderdag 31 mei 2007 @ 16:43:19 #156
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49969420
Ja leuk, nu gaan we je allemaal bellen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_49969535
En net ook mijn ouders (ik begrijp dat het nog steeds voor 5 uur is, maar kom op zeg)
pi_49969969
isa steeds tegen het plafond van de zenuwen

*duim*duim*duim*duim*
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:04:07 #159
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49970152
nu is het ná 5...

heb je al wat gehoord??
pi_49970252

Hoi, ik ga snel weg naar Liejannuh

Oh ja: betekent dus ik heb een baan
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:09:48 #161
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_49970367
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:06 schreef Isabeau het volgende:

Hoi, ik ga snel weg naar Liejannuh

gefeliciteerd Isa!!!
pi_49970440
quote:

donderdag 31 mei 2007 @ 17:13:05 #163
6536 dwerg
chagrijn
pi_49970488
Gefeliciteerd Isa.

En ik zie je morgen.
I intend to live forever, or die trying.
pi_49970507
gefeliciteerd
pi_49970791
feli isa
pi_49971273
quote:

Gefeliciteerd!
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:38:05 #167
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49971327

Gefeliciteerd dokter Isa
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 31 mei 2007 @ 17:38:24 #168
13151 crew  Rewimo
pi_49971336
Gefeliciteerd Isa Helemaal super

Nu ik nog en wie nog meer ook alweer?
pi_49971761
Gefeliciteerd Isa

Rewimo, ik moet ook nog, maar ik hoorde net via de onofficiele kanalen dat ik uitgenodigd ben voor een gesprek(met 5 anderen)... Weet alleen niet of ik daar wel wil werken na de verhalen van datzelfde onofficiele kanaal..
pi_49971811
Gefeliciteerd Isa
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 31 mei 2007 @ 17:54:29 #171
13151 crew  Rewimo
pi_49971864
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef teigan het volgende:
Gefeliciteerd Isa

Rewimo, ik moet ook nog, maar ik hoorde net via de onofficiele kanalen dat ik uitgenodigd ben voor een gesprek(met 5 anderen)... Weet alleen niet of ik daar wel wil werken na de verhalen van datzelfde onofficiele kanaal..
Erheen gaan kan nooit kwaad natuurlijk
pi_49971930
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Erheen gaan kan nooit kwaad natuurlijk
Dat was ik ook zeer zeker van plan, het is in ieder geval een goede ervaring om eens te doen..
pi_49972556
isa gefeliciteerd
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:24:24 #174
35189 Troel
scherp en bot
pi_49972817

Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49972887
misschien heb ik het gemist btw, maar waar gaat ze nu aan de slag?
pi_49973069
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:26 schreef teigan het volgende:
misschien heb ik het gemist btw, maar waar gaat ze nu aan de slag?
In een verpleegtehuis, ik weet alleen niet welke en waar maar het was wel de baan die ze heel graag wilde als ik me niet vergis.
pi_49973110
het verpleegtehuis wist ik ook nog, maar ik vroeg me af waar die stond...
pi_49973135
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 18:33 schreef teigan het volgende:
het verpleegtehuis wist ik ook nog, maar ik vroeg me af waar die stond...
Ok, dan heb ik niks gezegd
  donderdag 31 mei 2007 @ 18:55:26 #179
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49973846
Wat goed.
*OUD heilige*
pi_49974097
Ik ga Isa straks wel persoonlijk feliciteren. Als ze hier is tenminste.
pi_49974984
gefelici isa Hartstikke leuk!
pi_49975727
Gefeliciteerd, Isa! Heel leuk voor je!
pi_49976486
Heee, wat goed Isa . Gefeliciteerd!
pi_49977897
Ik ben net heel stoer geweest, en heb les 2 gelopen... En het ging best lekker eigenlijk!!!
Nu heb ik zo wel een warme douche verdient denk ik..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 31 mei 2007 @ 22:21:42 #185
13151 crew  Rewimo
pi_49981476
pi_49982654
quote:
dat vind ik nou een heerlijke plek om soms eens dom te lachen
  donderdag 31 mei 2007 @ 22:57:47 #187
4177 Jojogirl
pi_49982955
Feli Isa Helemaal top!
  † In Memoriam † vrijdag 1 juni 2007 @ 00:01:24 #188
43556 miss_dynastie
pi_49985532
Feli Isa
pi_49989472
Poeh Rewimo, dan sta je ook raar te kijken..

Vanmorgen mijn officiele weegmoment.. gisteren zag ik het nog somber in, maar het is mij toch gelukt, ik woog vanmorgen 79,1 kg, dus ik ben onder de 80 ..

Nu gaan we vanavond of morgen weer een paar kralen halen voor mijn ketting, dat mocht alsik onder de 80 was.. En ik ga mijn streefgewicht weer aanpassen..

O ja, ik heb nu trouwens helemaal geen spierpijn van het hardlopen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 07:37:16 #190
105850 Fuente
mamamuts
pi_49989564
Isa gefelictereerd
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 juni 2007 @ 07:52:01 #191
13151 crew  Rewimo
pi_49989686
teigan, wat goed joh!
pi_49989800
teigan, gefeliciteerd
  vrijdag 1 juni 2007 @ 08:20:39 #193
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49990017
Wat een grens Teigan! Echt leuk. Op naar de volgende kralen.

Ga jij eens wandelen Isabeau.
*OUD heilige*
  vrijdag 1 juni 2007 @ 09:11:48 #194
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49990904
Een tvp op pagina 4 kan dat wel?

Ik lees morgen even alles terug, helaas te druk nu. Wel weer 2 ons "verloren", I'm happy
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 1 juni 2007 @ 10:35:23 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_49993305
Wat gigantisch veel leuke en goede berichten in dit topic zeg? Kan dit topic niet de rest van het jaar open blijven?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49993390
Lekker Teigan Je tactiek heeft dus goed geholpen
pi_49993524
Het touwtje springen doe ik voorlopig maar niet meer.
Heb last van mijn rechterknie, dit zal komen doordat ik nu met 2 honden loop, waarvan één nogal aan de riem trekt. We zijn ermee bezig dit af te leren, het is een pup, dus dit zal hoogst waarschijnlijk niet te lang duren.
Ik maak nu per dag 2x een grote wandeling van minimaal 45 min. En een kleine wandeling voor het slapen gaan van 15 min. Beweging zat, dacht ik zo

Afgelopen weekend hebben we bij gebrek aan beter MAC op en een keer Burger King Maar niets aangekomen.
Had ik dit niet gedaan, was ik zeker afgevallen
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:04:10 #198
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49996043
Ik ga vanmiddag krukken lenen misschien dat het wel makkelijk is voor langere stukken lopen. Vrijdag namelijk naar de Toppers in de Arena. Zie daar nu al als een berg tegenop maar we zitten op eht veld dus dat zijn gelukkig niet zo veel trappen.
pi_49998488
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 10:38 schreef omearos het volgende:
Lekker Teigan Je tactiek heeft dus goed geholpen
Ja, inderdaad.. Maar gisteren had ik ook al even gespiekt, en toen was ik nog 80,0, dus ik baalde gisteren enorm dat het niet gelukt was..
Ik was ook niet echt aardig tegen mijn leerlingen...

Het is nu ook gewoon wel een rare periode, het schooljaar is bijna voorbij, ik ga afscheid nemen van deze school, op zoek naar een andere school, en ik moet ook nog afstuderen, wat niet echt opschiet..
dus ik ben al blij dat er weer wat afgaat..
pi_49998859
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 07:22 schreef teigan het volgende:
Poeh Rewimo, dan sta je ook raar te kijken..

Vanmorgen mijn officiele weegmoment.. gisteren zag ik het nog somber in, maar het is mij toch gelukt, ik woog vanmorgen 79,1 kg, dus ik ben onder de 80 ..

Nu gaan we vanavond of morgen weer een paar kralen halen voor mijn ketting, dat mocht alsik onder de 80 was.. En ik ga mijn streefgewicht weer aanpassen..

O ja, ik heb nu trouwens helemaal geen spierpijn van het hardlopen
Gefeliciteerd!
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga vanmiddag krukken lenen misschien dat het wel makkelijk is voor langere stukken lopen. Vrijdag namelijk naar de Toppers in de Arena. Zie daar nu al als een berg tegenop maar we zitten op eht veld dus dat zijn gelukkig niet zo veel trappen.
Zijn daar stoelen?
Misschien is het anders een idee om even vooruit te bellen om te vragen of je iets van een krukje mee mag nemen? (visserstoeltje o.i.d. misschien?) Daar wordt vaak niet moeilijk over gedaan is mijn ervaring. Bij ons op het forum zijn er verschillende mensen die dat op die manier aanpakken voor concerten of festivals. Je mag dat soort spullen normaal niet meenemen naar binnen maar als je een email o.i.d. hebt van de organisatie dan is het geen probleem.
Gewoon even bellen dat je vanwege een heupafwijking niet zo lang kunt staan maar dat je ook niet in het gehandicaptenvak wilt (of dat dat weer over the top is). Nee heb je, ja kan je krijgen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:24:52 #201
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50000748
het zijn gelukkig zitplaatsen maar het is op zo'n dag wel veel lopen en staan en daar was ik voordat het zoveel pijn ging doen al geen ster in
pi_50001137
Blegh, weer 3 van die standaardbrieven binnen...

"Bedankt voor uw sollicitatie, wij hebben geen vacature, en we houden u een half jaar in het bestand.. "
pi_50005183
Ik heb een ananasschiller gekocht
(en natuurlijk een ananas, je moet het toch ergens op testen )
Dus getest, resultaat: 8 ananasplakken, nog geen minuut werk en geen sap overal
Is echt heel simpel. Het heeft ananasschillen simpeler gemaakt dan een sinaasappel pellen!
Vanaf nu is ananas eel volop erug op het menu
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:32:26 #204
105850 Fuente
mamamuts
pi_50005186
Wat jammer Teigan

Vraagje: Hebben jullie ervaring met hardlopen als je flink overgewicht hebt? Is dat nou echt te belastend of wel het proberen waard?
Sara
Merel
Ukje
pi_50006395
Fijn van je gewicht, teigan!

Jammer van die brieven, die heb ik destijds ook veel gehad.
Is er in jouw regio niet zoveel werk dan?
pi_50006654
Ik heb net ook maar een ananas-snijder meegenomen bij de Appie, nadat ik me vanmiddag met een mes heb uitgeleefd op een ananas en alles onder zat Volgende keer dus beter Bedankt voor de tip, Freecell
pi_50008120
De ananasschiller is inderdaad een geweldige uitvinding

Het is weekend
pi_50009110
nog vijf dagen en dan zit ik in ahoy, samen met paps bij the who
pi_50009433
Fuente, ik loop nu hard, ik deed het ook nog toen ik 90 kilo woog geloof ik, en dat ging altijd wel.. ik heb nu veel aan die podcasts met lessen, dat is voor mij een goede stimulans.

Fannetje, het valt hier in het noorden tegen, er zijn niet veel vacatures voor eerstegraads scheikunde.. Als ik naar de randstad zou willen was er wel genoeg, maar dat zie ik niet zitten..

En die ananasschiller is echt fantastisch!!
pi_50009573
Dat is ook wel een verhuizing vanuit het noorden naar de randstad inderdaad, dat zou ik ook niet willen.
Balen dat er zo weinig vacatures zijn
pi_50009724
Ja, en ergens hoop ik dat die er nog wel komen, maar ik weet het niet.. En om nu op onderbouw te gaan solliciteren vind ik ook niet zo'n goed idee..

Het wordt dus gewoon maar even afwachten hoe alles loopt denk ik.. Ik verwacht ook nog een telefoontje van het uitzendbureau, misschien weten die meer.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:20:08 #212
4177 Jojogirl
pi_50010152
Feli teigan mooi hoor, zo'n 7 aan het begin.

Fuente ik loop ook hard en bij mij gaat het goed tot nu toe. Ik denk dat het belangrijkste is om het goed op te bouwen en daarvoor vind ik die MP3 lessen wel erg fijn.
pi_50010391
Hebben jullie ook de podcast van vlaanderen sportland? Ik vind hem helemaal goed
Vandaag les 9 en het is best zwaar op zeg, want ik krijg een hele rode kop ervan enzo, maar het is wel erg fijn
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:30:11 #214
4177 Jojogirl
pi_50010454
Die doe ik ook ja, en ik ben ook vandaag bij les 9 aanbeland. Toevallig
pi_50010469
veiligheidsspeldje, die heb ik ook gedownload ja, met Evie/Evy is dat..

Ik heb gisteren les 2 gedaan, morgen ga ik les 3 doen.... Tot nu toe gaat het wel lekker, dus ik hoop dat het zo blijft..
pi_50010860
Ik denk dat het best een goed schema is; alleen de eerste keer heb ik spierpijn gehad. De opbouw is wel zo dat het zwaar blijft, maar dat is wel goed denk ik.
Als de lessen op zijn moet je zelf muziek vinden met een goed aantal bpm, want om nou steeds te gaan herhalen is ook zo saai
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:44:36 #217
105850 Fuente
mamamuts
pi_50010908
Ik begin zondag met les 1 ben heeeel benieuwd
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:56:11 #218
4177 Jojogirl
pi_50011323
Ik denk dat ik tegen die tijd wel m'n eigen tempo kan maken en niet meer zo op de muziek zal lopen. Ik merk nu al dat ik dat steeds meer doe. Er zijn trouwens ook lessen voor opbouwen van 5 naar 10 km dus we kunnen nog even vooruit
pi_50011453
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:56 schreef Jojogirl het volgende:
Ik denk dat ik tegen die tijd wel m'n eigen tempo kan maken en niet meer zo op de muziek zal lopen. Ik merk nu al dat ik dat steeds meer doe. Er zijn trouwens ook lessen voor opbouwen van 5 naar 10 km dus we kunnen nog even vooruit
Nou ik had wel wat overtuiging nodig vandaag dat de 4 minuten nog echt niet voorbij waren, vooral de eerste keer 4 minuten . Ik zie me zelf noch 5 noch 10 km lopen, maar het is natuurlijk al enorm verbeterd, dus als ik de tijd ervoor vind, kan ik uiteindelijk mss. ook wel voor de 10 km gaan denk ik

Fuente: veel succes (en veel plezier, want het is nog fijn ook )
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:06:15 #220
4177 Jojogirl
pi_50011673
O zo bedoelde je het. Ja dat heb ik nu ook nog wel, maar op het eind (bij de laatste lessen dus) is het toch alleen maar lopen en dan maakt het tempo van de muziek die je hoort toch niet meer uit.
pi_50011785
@Teigan: kan je ook zélf het uitzendbureau bellen misschien? Hoe hard heb je een baan nodig momenteel? Kan je rustig zoeken of heeft het haast?
Enne:
Ik heb nieuwe kleertjes!
Show je nieuwe kleding #36

Sorry voor de crosspost, maar de vorige keer dat ik écht nieuwe kleertjes had is bijna twee jaar geleden
pi_50012194
Leuk, freecell!

Ik vind "kort" het leukst, overigens
pi_50012242
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, freecell!

Ik vind "kort" het leukst, overigens
"Kort" voelt een beetje raar, dan zit het zo dubbel allemaal...
Ik vind lang volgens mij het leukste (en het slankste ) maar ik weet het niet zeker....
Hmmm
Ik zou bijna een Poll gaan maken
pi_50012275
Ja, als het raar zit dan is 't ook niks.

Maak maar een poll ja, ik stem wel
pi_50013591
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef freecell het volgende:

[..]

"Kort" voelt een beetje raar, dan zit het zo dubbel allemaal...
Ik vind lang volgens mij het leukste (en het slankste ) maar ik weet het niet zeker....
Hmmm
Ik zou bijna een Poll gaan maken
ik vind hem juist in de lange versie niet afslanken, terwijl dat in de korte versie wel zo is.
pi_50017138
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik vind hem juist in de lange versie niet afslanken, terwijl dat in de korte versie wel zo is.
Lang: 1
Kort: 2
Kreukel: 0

Bij lang kan ik wel beter mn kont verstoppen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 juni 2007 @ 22:41:07 #227
13151 crew  Rewimo
pi_50018003
Ik kan niet wachten tot ik morgen Troels reactie zie op wat Christan voor haar gemaakt heeft
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:52:35 #228
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50018467
Staat je goed freecell! En ik vind kort het leukste, je hoeft niks te verstoppen.
*OUD heilige*
pi_50018550
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef freecell het volgende:
@Teigan: kan je ook zélf het uitzendbureau bellen misschien? Hoe hard heb je een baan nodig momenteel? Kan je rustig zoeken of heeft het haast?
Enne:
Ik heb nieuwe kleertjes!
Show je nieuwe kleding #36

Sorry voor de crosspost, maar de vorige keer dat ik écht nieuwe kleertjes had is bijna twee jaar geleden
Ik bel maandag zelf wel even.. Ik wil voor het nieuwe schooljaar toch wel een baan hebben, en het liefst niet iets op invalbasis zeg maar.. Dus ik hoop dat er nog wat vacatures komen voor de vakantie, maar begin september staan er ook nog wel eens een paar..
pi_50018667
Oh, en freecell, leuke kleding, en ik denk dat ik kort het leukste vind... En vindt dat in ieder geval...
pi_50020231
Het GROTE Volslanke Fok!kers Foto topic! Deel 5
Heb ik nou zojuist een topic half om zeep geholpen door te dun te zijn?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 23:41:43 #232
4177 Jojogirl
pi_50020319
Overal op Fok vindt iedereen 65 kilo al veel te veel voor een vrouw van welke leeftijd of lengte dan ook en dan gaan ze in dat topic zeuren als mensen geen 150 kilo wegen? Tijd voor een Dieetclub foto spam?
pi_50020404
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 23:41 schreef Jojogirl het volgende:
Overal op Fok vindt iedereen 65 kilo al veel te veel voor een vrouw van welke leeftijd of lengte dan ook en dan gaan ze in dat topic zeuren als mensen geen 150 kilo wegen? Tijd voor een Dieetclub foto spam?
Ik ben voor
Maarten moest héél hard lachen toen hij dat zag... Is vast geen compliment
Maar laten we samen dit topic binnenrollen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 23:46:26 #234
4177 Jojogirl
pi_50020451
Ik geloof alleen niet dat ik geschikte foto's heb. *zoekzoek*
pi_50020628
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef freecell het volgende:
Het GROTE Volslanke Fok!kers Foto topic! Deel 5
Heb ik nou zojuist een topic half om zeep geholpen door te dun te zijn?
ach, als je ziet wat daar nog meer mag posten, mag jij ook hoor.. Maar ik moet toegeven, jij lijkt echt slank zo van voren hoor!
(hoeveel weeg je nu eigenlijk, je was toen toch voor de bruiloft nog wat afgevallen door de stress?)
  vrijdag 1 juni 2007 @ 23:52:34 #236
4177 Jojogirl
pi_50020672
*zoektocht mislukt* Volgensmij heb ik amper foto's van mezelf van het laatste jaar. Wel honderden van Finn, maar van en van mezelf
pi_50021057
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 23:51 schreef teigan het volgende:

[..]

ach, als je ziet wat daar nog meer mag posten, mag jij ook hoor.. Maar ik moet toegeven, jij lijkt echt slank zo van voren hoor!
(hoeveel weeg je nu eigenlijk, je was toen toch voor de bruiloft nog wat afgevallen door de stress?)
Ergens rond de 80 vermoed ik. Geen idee eigenijk precies momenteel, heb geen werkende weegschaal.
pi_50021093
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 00:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Ergens rond de 80 vermoed ik. Geen idee eigenijk precies momenteel, heb geen werkende weegschaal.
Oh, dan scheelt het niet zoveel met mij dus...
pi_50026878
@ Veiligheidsspeldje, Jojogirl en Teigan: Waar halen jullie die podcast vandaan? Het lijkt mij ook wel leuk om die te gebruiken tijdens het hardlopen!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 08:39:19 #240
4177 Jojogirl
pi_50026892
Er is een topic in sport met alle info en linkjes: Hardloopschema op je MP3-speler - deel 2 - Doe lekker mee! en dit is de directe link naar de podcasts: http://www.een.be/televis(...)_podcast/index.shtml

Het volslanke fototopic is trouwens gesloten nu
  zaterdag 2 juni 2007 @ 08:41:17 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_50026901
Ik snap ookniet waarom er specifiek een volslank topic moet zijn? Tja, en dat bepaalde mensen zowat elke dag daar een foto posten, dat hoeft van mij al helemaal niet. Misschien dat ik daarom eigenlijk nooit in US zit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50026916
Hehe, Troel: bepaalde mensen.....
pi_50026960
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 08:41 schreef Troel het volgende:
Ik snap ookniet waarom er specifiek een volslank topic moet zijn? Tja, en dat bepaalde mensen zowat elke dag daar een foto posten, dat hoeft van mij al helemaal niet. Misschien dat ik daarom eigenlijk nooit in US zit
Misschien was het zo dat er in 'gewone' topics te vaak woorden als 'varkentje' ofzo vallen, dan wil niemand die niet ultra dun is meer een foto posten. Dat mensen te dun bevonden worden ervoor vond ik weer de andere wereld ja
Zelf ben ik niet zo'n fan van foto's van mij, dus post daar sowieso niet, maar kan het me voorstellen als je erg tevreden bent of juist enorm bevestiging zoekt (want dat krijg je wel in zo'n topic zo te lezen).
pi_50026979
Bedankt Jojogirl!
Ik had ze inmiddels zelf ook gevonden, en wel hier: http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html
pi_50027036
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 08:41 schreef Troel het volgende:
waarom moet er een topic zijn om je zonnebril te showen? is volgens mij ongeveer dezelfde vraag
ik vind het wel jammer dat het dicht is, alleen begrijp ik wel dat ze het doen omdat er alleen gezeur kwam

en de reden waarom jij niet in US komt is waarschijnlijk omdat je op je gewicht word afgerekend en dat was nou juist de bedoeling van het volslanke topic dat dat daar niet werd gedaan
pi_50027042
Daar had ik het ook vandaan cutie!!
Ik vind het trouwens echt knap hoe ongelofelijk veel sommige mensen hier zijn afgevallen .
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:12:15 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_50027084
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waarom moet er een topic zijn om je zonnebril te showen? is volgens mij ongeveer dezelfde vraag
ik vind het wel jammer dat het dicht is, alleen begrijp ik wel dat ze het doen omdat er alleen gezeur kwam

en de reden waarom jij niet in US komt is waarschijnlijk omdat je op je gewicht word afgerekend en dat was nou juist de bedoeling van het volslanke topic dat dat daar niet werd gedaan
Jij denkt de weten waarom ik ergens wel of niet kom? Kun je me dan ook even vertellen waarom ik eigenlijk nooit in POL kom, is dat ook omdat ik daar op mijn gewicht afgerekend wordt? Kom op zeg, sommige mensen hebben gewoon geen behoefte aan al dat aandachtsgeile gepost. Dat heeft dus helemaal niets met gewicht te maken! Dus omdat jij op je gewicht afgerekend wordt, dan is dat bij mensen die zwaarder zijn dan jijzelf zeker ook zo? Jij moet nog heeeeeel veel leren!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 juni 2007 @ 09:12:38 #248
13151 crew  Rewimo
pi_50027089
Ach... nou is er alweer een topic naar de haaien Waar moeten sommige mensen nu hun dagelijkse plaatje posten?

Ik hang de laatste dagen steeds net boven mijn gewicht uit het lijstje. Hoop er toch ooit nog eens onder te komen
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:13:29 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_50027098
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Ach... nou is er alweer een topic naar de haaien Waar moeten sommige mensen nu hun dagelijkse plaatje posten?

Ik hang de laatste dagen steeds net boven mijn gewicht uit het lijstje. Hoop er toch ooit nog eens onder te komen
Je stond pas niet eens meer in het lijstje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50027118
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij denkt de weten waarom ik ergens wel of niet kom? Kun je me dan ook even vertellen waarom ik eigenlijk nooit in POL kom, is dat ook omdat ik daar op mijn gewicht afgerekend wordt? Kom op zeg, sommige mensen hebben gewoon geen behoefte aan al dat aandachtsgeile gepost. Dat heeft dus helemaal niets met gewicht te maken! Dus omdat jij op je gewicht afgerekend wordt, dan is dat bij mensen die zwaarder zijn dan jijzelf zeker ook zo? Jij moet nog heeeeeel veel leren!
ja joh de reden is dat je geen aandacht hoeft
niet dat je jezelf niet graag terug ziet op foto's en omdat je al helemaal weet hoe de pubers hier reageren

en ik word niet op mijn gewicht afgerekend daar maar ik had het over de echt 'volslanke' dames uit het topic
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:17:56 #251
35189 Troel
scherp en bot
pi_50027138
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

niet dat je jezelf niet graag terug ziet op foto's en omdat je al helemaal weet hoe de pubers hier reageren

en ik word niet op mijn gewicht afgerekend daar maar ik had het over de echt 'volslanke' dames uit het topic
Ik zie mezelf niet graag terug op foto's? Waar haal je dat nou weer vandaan? Sorry, ik zie mezelf inderdaad niet graag terug op foto's van tig jaar geleden, maar ik ben overexcited als ik foto's van nu zie. En daar zullen de pubers echt niet op reageren hoor!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50027148
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:17 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zie mezelf niet graag terug op foto's? Waar haal je dat nou weer vandaan? Sorry, ik zie mezelf inderdaad niet graag terug op foto's van tig jaar geleden, maar ik ben overexcited als ik foto's van nu zie. En daar zullen de pubers echt niet op reageren hoor!
ik zou zeggen proberen en dan zul je zien dat die pubers dat wel doen
pi_50027357
Goeiemorgen allemaal!!!

He tis hier heerlijk weer, zo even de aardbeien opmaken, even douchen, en wat boodschapjes doen in de stad..

Ik heb gisteren nieuwe trollbeads gehaald, en ik ben er zo blij mee!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 juni 2007 @ 09:46:32 #254
13151 crew  Rewimo
pi_50027364
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:13 schreef Troel het volgende:
Je stond pas niet eens meer in het lijstje
Nee, er valt maar niks te updaten
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:48:27 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_50027386
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:46 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, er valt maar niks te updaten
je kan ook oude getal invullen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 juni 2007 @ 09:49:14 #256
13151 crew  Rewimo
pi_50027393
Heb ik net weer even gedaan
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:39:10 #257
4177 Jojogirl
pi_50027982
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Als je jezelf niet echt volslank vindt, waarom postte je dan in dat topic

Ik ben trouwens iets aangekomen in de afgelopen 2 weken, terwijl ik echt heel veel gesport heb. Best balen.
pi_50027999
Dat is balen Jojogirl, maar kan het ook zijn dat je gewoon meer spieren hebt gekweekt? Spieren wegen meer dan vet...
  zaterdag 2 juni 2007 @ 10:43:32 #259
4177 Jojogirl
pi_50028065
M'n vetpercentage is gelijk gebleven volgens het meetding op de sportschool, dus ik denk het niet (al is dat zo'n niet echt nauwkeurige).
Ach ja, ik ga maar stug door met sporten dan is het hopelijk de volgende keer beter. Weer pas over 2 weken trouwens, volgend weekend kan ik ook niet naar de sportschool.

Oja, bright side: ik merkte wel dat door het lopen m'n conditie verbeterd is bij het Bodyshapen net.
pi_50028236
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Och, ik kom er nooit, omdat ik het niet nodig vond, maar had nu toch toevallig een foto in leuke kleding, dus ik dacht: "hey, waarom niet?"

Maar blijkbaar was ik te dun voor het topic
Klinkt als een topic dat zichzelf voorbijgeschoten is...
pi_50028345
En ontopic: ik zit semi-gezond te ontbijten met eenhalve bak druiven en een kop koffie.
De rest van de dag zittend doorbrengen (monsterverslag), dus niet te veel eten
pi_50028598
Succes met je verslag freecell!

Ik ga zo even naar de stad toe, boodschappen doen op de markt, en daarna moet ik ook maar aan de slag...
pi_50029552
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 10:39 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Als je jezelf niet echt volslank vindt, waarom postte je dan in dat topic
dat is juist het probleem dat niemand weet wat volslank is
ik vind mezelf volslank, omdat ik zeker niet slank ben
maar er waren er ook bij die 40 kilo meer wogen dan mij en zichzelf ook volslank noemde
pi_50030261
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is juist het probleem dat niemand weet wat volslank is
ik vind mezelf volslank, omdat ik zeker niet slank ben
maar er waren er ook bij die 40 kilo meer wogen dan mij en zichzelf ook volslank noemde
Dat was het idee ook van dat topic. Alles wat een maatje meer dan gemiddeld had, mocht in dat topic posten. Het hele topic begón ook met mensen die 40 kilo zwaarder waren dan jij.
"Volslank" was een eufemisme, maar het is ook wel lullig als een stel mensen met absoluut een maatje meer dat openen en jij daar gaat roepen dat zij niet volslank zijn maar dik.
Het hele topic was eigenlijk bedoeld voor (een beetje, dan wel een boel) te dikke mensen. Zo. Dat staat er.
En die dikke mensen, bij wie het topic begon, die durfden daar niet meer posten, omdat jij zei dat je ook volslank was en daar rondpostte.
Jij krijgt heus geen kritiek als je in een ander topic post hoor. Je bent in US populair genoeg.
En ik ben zeker wel volslank, dus dat het topic na mijn foto gesloten werd is op zn minst typisch.
pi_50030329
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat was het idee ook van dat topic. Alles wat een maatje meer dan gemiddeld had, mocht in dat topic posten. Het hele topic begón ook met mensen die 40 kilo zwaarder waren dan jij.
"Volslank" was een eufemisme, maar het is ook wel lullig als een stel mensen met absoluut een maatje meer dat openen en jij daar gaat roepen dat zij niet volslank zijn maar dik.
Het hele topic was eigenlijk bedoeld voor (een beetje, dan wel een boel) te dikke mensen. Zo. Dat staat er.
En die dikke mensen, bij wie het topic begon, die durfden daar niet meer posten, omdat jij zei dat je ook volslank was en daar rondpostte.
Jij krijgt heus geen kritiek als je in een ander topic post hoor. Je bent in US populair genoeg.
En ik ben zeker wel volslank, dus dat het topic na mijn foto gesloten werd is op zn minst typisch.
jij bent slanker dan ik ben.......

maar goed diegene die deze reeks gemaakt heeft was volgens mij net zo volslank als ik was toen ik daar begon te posten

wat vind jij dan precies volslank?
pi_50030415
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:52 schreef Miss_S het volgende:

[..]

jij bent slanker dan ik ben.......

maar goed diegene die deze reeks gemaakt heeft was volgens mij net zo volslank als ik was toen ik daar begon te posten

wat vind jij dan precies volslank?
Volslank is naar mijn idee: Niet heel vet, maar wel wat wobbelybits hier en daar. Een laagje vet zeg maar.
Dus een beetje mollig eigenlijk.
Het topic was volgens mij bedoeld voor volslank en hoger

En ik slanker dan jij bent? Volgens mij hebben we hetzelfde BMI, dus dat zal niet veel schelen denk ik, had het idee dat je dunner was dan ik (als ik naar foto's ed keek) maar ok, dan zijn wij (en hoger ) dus eigenlijk de doelgroep voor dat topic.

Maar echt: je wordt niet uitgelachen als je in de rest van US gaat rondlopen hoor
pi_50030486
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:56 schreef freecell het volgende:

[..]

Volslank is naar mijn idee: Niet heel vet, maar wel wat wobbelybits hier en daar. Een laagje vet zeg maar.
Dus een beetje mollig eigenlijk.
Het topic was volgens mij bedoeld voor volslank en hoger

En ik slanker dan jij bent? Volgens mij hebben we hetzelfde BMI, dus dat zal niet veel schelen denk ik, had het idee dat je dunner was dan ik (als ik naar foto's ed keek) maar ok, dan zijn wij (en hoger ) dus eigenlijk de doelgroep voor dat topic.

Maar echt: je wordt niet uitgelachen als je in de rest van US gaat rondlopen hoor
nee daar was ik ook niet bang voor
en ookal vinden ze me wel te dik daar maakt het me nog niets uit

maar wel grappig dat ik jou slanker vind lijken en dat jij mij slanker vind lijken
volgens mij is het moeilijk om jezelf echt te zien zoals je bent
pi_50039128
wat een stilte zeg, iedereen zeker aan het genieten van het mooie weer
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 juni 2007 @ 20:12:08 #269
13151 crew  Rewimo
pi_50040646
Bij Troel in de tuin

O enne, er staat een nogal gigantische taalfout in je sig
pi_50041340
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Bij Troel in de tuin

O enne, er staat een nogal gigantische taalfout in je sig
vast maar ik ben ongelovelijk slecht met nederlands dus ik zou hem er zo niet uit kunnen vissen zonder dat ik weet welke het is
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 juni 2007 @ 20:54:55 #271
13151 crew  Rewimo
pi_50041856
gevoeld
pi_50041875
ahh even verbeteren, thanks
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 juni 2007 @ 21:04:13 #273
13151 crew  Rewimo
pi_50042101
Zo is ie goed
pi_50042648
wij hebben ook gebbq'ed, bij zijn ouders, met de hele familie..

[ Bericht 27% gewijzigd door teigan op 02-06-2007 21:40:42 ]
pi_50043415
Weet een van de aanwezige dames misschien wat voor kleur onderbroek je het beste onder een witte rok kan dragen? Gewoon wit of huidkleurig?
Paars werkt in ieder geval niet..

Vandaag dus een witte rok en een shirtje gekocht.. Maat 42, en maat M, en dat is eigenlijk best wel leuk om te kunnen doen..
  † In Memoriam † zaterdag 2 juni 2007 @ 21:58:30 #276
43556 miss_dynastie
pi_50043462
Ik zou wit doen teigan
pi_50043512
Hm, dan moet ik nog even witte onderbroeken gaan kopen, ik heb nu geloof ik 1 witte met borduursels...
  zaterdag 2 juni 2007 @ 22:16:29 #278
4177 Jojogirl
pi_50044028
Ik vind huidkleurig mooier meestal. Vaak is zomers wit best dun en een beetje doorschijnend en dan zie je wit ondergoed er nog steeds doorheen.
pi_50044063
huidskleurig, wit maakt het nog duidelijker dat je het draagt.
pi_50044125
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:17 schreef gothic-blackie het volgende:
huidskleurig, wit maakt het nog duidelijker dat je het draagt.
Daar zit ook wel wat in ja..
Ik moet maar eens even gaan kijken.. Als ik hem naar school aan wil doen, dan moet ik er echt wel goed op letten, sommige van mijn leerlingen zijn wel zo dat ze er een opmerking over maken..
pi_50044299
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:20 schreef teigan het volgende:

[..]

Daar zit ook wel wat in ja..
Ik moet maar eens even gaan kijken.. Als ik hem naar school aan wil doen, dan moet ik er echt wel goed op letten, sommige van mijn leerlingen zijn wel zo dat ze er een opmerking over maken..
dit zijn een van de tips die ze bijvoorbeeld in een lingerie zaak altijd geven: koop nooit wit. wel huidskleurig, ivoorkleurig, maar geen wit. dat valt teveel op.

net een heel slecht maar heel lekker ijsje op van de plaatselijke buurtkar (van die ijscoboeren in omgebouwde vw busjes )
pi_50044516
Ik draag eigenlijk nooit zo vaak wit, meestal heb ik het binnen 3 minuten vies namelijk..
Maar deze rok was wel heel mooi, dus ik waag het er maar weer eens een keertje op.
pi_50045172
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:33 schreef teigan het volgende:
Ik draag eigenlijk nooit zo vaak wit, meestal heb ik het binnen 3 minuten vies namelijk..
Maar deze rok was wel heel mooi, dus ik waag het er maar weer eens een keertje op.
ik had het ook vooral over ondergoed he ben zelf ook niet echt een wit liefhebber. voor shirtjes nog wel, maar met rokken en broeken, je gaat 1 keer zitten, en dat ding is al weer vuil.
pi_50045221
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik had het ook vooral over ondergoed he ben zelf ook niet echt een wit liefhebber. voor shirtjes nog wel, maar met rokken en broeken, je gaat 1 keer zitten, en dat ding is al weer vuil.
Dat weet ik hoor..

Ik heb de shirtjes juist heel snel vies, ik eet gewoon slordig.. Broeken wil dan nog wel, als er een vlek opkomt is dat ook het eten terwijl we voor de tv hangen...
pi_50045523
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 22:56 schreef teigan het volgende:

[..]

Dat weet ik hoor..

Ik heb de shirtjes juist heel snel vies, ik eet gewoon slordig.. Broeken wil dan nog wel, als er een vlek opkomt is dat ook het eten terwijl we voor de tv hangen...
ik ben juist iemand die op muurtjes en dergelijke gaat zitten, dan zijn ze ook snel smerig
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:32:38 #286
4177 Jojogirl
pi_50046325
Grrr m'n ouders komen niet op Finn's eerste verjaardag morgen, hun auto is kapot en meerijden met m'n broer en z'n vriendin willen ze niet. En hun tweede auto lenen ook niet

Jaja giga off topic, maar ik moest het even kwijt
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 juni 2007 @ 23:35:07 #287
13151 crew  Rewimo
pi_50046404
Nou, da's een afknapper zeg, Jojo
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:38:23 #288
4177 Jojogirl
pi_50046513
Ja, ik ben ook erg boos en verdrietig want ik snap het gewoon niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 juni 2007 @ 23:40:47 #289
13151 crew  Rewimo
pi_50046601
Nee, als ze nu echt niet konden is het wat anders, maar het kan wel en dan is het niet leuk dat ze niet komen.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 23:45:21 #290
4177 Jojogirl
pi_50046747
Ja, precies dat dus.

* Jojogirl gaat maar maffen, nu het versieren helemaal klaar is
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 juni 2007 @ 23:51:36 #291
13151 crew  Rewimo
pi_50046939
Alvast een fijne dag morgen
pi_50053036
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:56 schreef teigan het volgende:
Weet een van de aanwezige dames misschien wat voor kleur onderbroek je het beste onder een witte rok kan dragen? Gewoon wit of huidkleurig?

Vandaag dus een witte rok en een shirtje gekocht.. Maat 42, en maat M, en dat is eigenlijk best wel leuk om te kunnen doen..
huidkleurig

is misschien wel niet zo sexy voor je partner savonds maar voor onder een witte rok is dat het mooist
pi_50053066
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 21:56 schreef teigan het volgende:

huidskleur of je moet zelf echt heel wit zijn
pi_50053102
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Jojogirl het volgende:
Grrr m'n ouders komen niet op Finn's eerste verjaardag morgen, hun auto is kapot en meerijden met m'n broer en z'n vriendin willen ze niet. En hun tweede auto lenen ook niet

Jaja giga off topic, maar ik moest het even kwijt
Wat ongelooflijk vervelend zeg, ik zou het inderdaad ook niet snappen... Maak er nog wel een leuke dag van vandaag joh.

Gefeliciteerd met Finn!!
pi_50053646
Gefeliciteerd met Finn, JoJo
pi_50053802
Jojogirl, gefeliciteerd met Finn's eerste verjaardag!
Ik hoop dat je toch nog van de dag kunt genieten!

Is er misschien iemend die de eetmeter nog heeft? Ik heb hem niet meer op mijn pc staan helaas.
pi_50053843
quote:
Op zondag 3 juni 2007 10:36 schreef Cutie het volgende:
Jojogirl, gefeliciteerd met Finn's eerste verjaardag!
Ik hoop dat je toch nog van de dag kunt genieten!

Is er misschien iemend die de eetmeter nog heeft? Ik heb hem niet meer op mijn pc staan helaas.
Psst...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_50053871
quote:
Op zondag 3 juni 2007 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Psst...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Held! Dank je wel!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 3 juni 2007 @ 10:41:54 #299
13151 crew  Rewimo
pi_50053889
Hoera voor Finn!

pi_50053986
Jojo, gefeliciteerd met Finn!

Jammer dat je ouders niet komen, maar maak er toch een geweldige dag van!
  zondag 3 juni 2007 @ 11:01:33 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_50054239
Finn

Er zit maar een ding op Jojo, ook voor je ouders genieten van de verjaardag, dus dat is dubbel genieten voor jou.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')