Gezond eten op een all inclusive?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef Miss_S het volgende:
all inclusive vakanties zijn juist de kans om gezond te eten
ik kijk al uit naar de zomervakantie
Leg uit?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:13 schreef Miss_S het volgende:
all inclusive vakanties zijn juist de kans om gezond te eten
omdat er minstens zoveel rauwkost en gezonde dingen liggen dan ongezonde dingenquote:
Ik denk wel dat je gelijk hebt. Ik heb zelf nog nooit een allinclusive vakantie gehad, ik dacht dat daar alleen ongezonde dingen te krijgen zouden zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat er minstens zoveel rauwkost en gezonde dingen liggen dan ongezonde dingen
je kan het zo pakken, een stuk makkelijker dan op vakantie de keuze te maken om gezond te gaan koken
maar goed je moet wel de discipline hebben om van de taartjes af te blijven
Als ik er ooit door heen kom, dan wil ik naar Erik Koller, Rythm, Drum & Dance, Hendrik Jan de Stuntman, the Reduced Shakespeare Company en Forbidden Musicals.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:44 schreef MinderMutsig het volgende:
@Liejannuh, waar ga je naartoe?
dat is inderdaad wel jammerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:28 schreef Liejannuh het volgende:
Overigens vind ik het grote nadeel van All Inclusive vakanties, dat heel veel mensen juist dan niet van het hotelcomplex afkomen en dus helemaal niets mee krijgen van het land. En ook heel veel mensen zien All Inclusive als de manier om gigantisch veel te zuipen. En daar hou ik niet zo heel erg van.
Maar afijn, heel veel mensen vinden mijn vakanties veel te vermoeiend, dus iedereen moet lekker helemaal zelf weten wat hij of zij doet.
Ehm, in het hotel in Tunesië waar wij eind maart waren helaas niet (en ik had me er al helemaal op verheugd want een paar jaar geleden hadden ze in Marokko echt heel veel super lekkere salades). Gelukkig ben ik toen maar een kilo aangekomen, maar het is best lastig als er zo goed als alleen maar ongezonde dingen liggen bij een buffet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat er minstens zoveel rauwkost en gezonde dingen liggen dan ongezonde dingen
je kan het zo pakken, een stuk makkelijker dan op vakantie de keuze te maken om gezond te gaan koken
maar goed je moet wel de discipline hebben om van de taartjes af te blijven
Zullen we gaan?quote:
Mwoah, 5 voorstellingen in een jaar. De eerste is op 29 november, de laatste op 28 mei.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:32 schreef teigan het volgende:
dat is nog best een lijstje Liejannuh..
Ik zag ook de nieuwe gids hier liggen, ik ga ook nog even snuffelen denk ik of er iets leuks bijzit..
Jamaar, jamaar, jamaar, ik wil juist van de locatie af!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel jammer
maar je kan ook genoeg sporten op de locatie
Klinkt als de ideale vakantie! In welk gebied kan ik dat allemaal vinden??quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Liejannuh het volgende:
Jamaar, jamaar, jamaar, ik wil juist van de locatie af!
Ik wil een land zien, voelen, ruiken, ervaren! Ik wil veel meer zien dan alleen het hotel. Ik wil rondreizen. Ik wil stad, ik wil rimboe, ik wil strand.
Sporten kan ik thuis ook, daarvoor ga ik niet op vakantie.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:36 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel jammer
maar je kan ook genoeg sporten op de locatie
Overal! Maar je moet niet op 1 plaats blijven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:01 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Klinkt als de ideale vakantie! In welk gebied kan ik dat allemaal vinden??
Ben het met je eens! Overigens ga ik altijd kamperen, dan ben je wat mobieler. Je breekt de tent af en rijdt zo weer verder naar de volgende mooie plek. We gaan meestal een keer of 5 uit eten, en de andere dagen koken we zelf op het 2 pits campingasstel. Dat maakt het ook makkelijker om verantwoord avondeten naar binnen te krijgen dan in een hotel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:04 schreef Liejannuh het volgende:
Overal! Maar je moet niet op 1 plaats blijven.
Wel met het risico op af en toe een ranzig hotelletje met brakke bedden, maar dat maakt de charme alleen maar groter.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:04 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Overal! Maar je moet niet op 1 plaats blijven.
Wel met het risico op af en toe een ranzig hotelletje met brakke bedden, maar dat maakt de charme alleen maar groter.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:56 schreef Liejannuh het volgende:
Jamaar, jamaar, jamaar, ik wil juist van de locatie af!
Ik wil een land zien, voelen, ruiken, ervaren! Ik wil veel meer zien dan alleen het hotel. Ik wil rondreizen. Ik wil stad, ik wil rimboe, ik wil strand. Ik wil naar een restaurantje gaan, iets bestellen dat ik niet ken en vervolgens iets ontzettend ranzigs op mijn bord krijgen wat ik dan toch opeet omdat ik het nu eenmaal heb besteld.
Ik ben niet geschikt voor All Inclusive. Sorry.
goh, dat is best veel ik in een paar regels!![]()
Conclusie: Wij moeten nooit samen op vakantie gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Ik ben sowieso niet zo van de hotels, doe mij maar kamperen.
Helaas tegenwoordig niet meer met de tent maar met een hele oude caravan krijg je het echte krampeergevoel ook wel. Knoeien met een benzinebrander in de buitenlucht, fikke stoken en BBQ, lekker buiten leven, rondtrekken zonder je druk te maken over reserveringen, geen vakantie plannen maar pas op de dag van vertrek op basis van de weersvoorspellingen bepalen waar je heen gaat, dát is vakantie voor mij.![]()
Hoi!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:19 schreef Riann het volgende:
nou italie was geen all in vakantie en heb ik niks te veel en zeker niet ongezond gegeten ja elke avond een pizza in een restaurant verder niet en toch 3,5 kilo aangekomen. dus ja.... ik en niet aankomen in een vakantie dat gaat niet door 1 deur dat is me nog nooit gelukt. Terwijl ik toch voldoende beweeg op vakanties
In pizza zitten keiveel calorieën hoor.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:19 schreef Riann het volgende:
nou italie was geen all in vakantie en heb ik niks te veel en zeker niet ongezond gegeten ja elke avond een pizza in een restaurant verder niet en toch 3,5 kilo aangekomen. dus ja.... ik en niet aankomen in een vakantie dat gaat niet door 1 deur dat is me nog nooit gelukt. Terwijl ik toch voldoende beweeg op vakanties
Muts!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:18 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben nogal moeite aan het doen om mijn zonnebril terug te krijgen. Ben 'm donderdag verloren in de trein en heb zojuist meer dan een kwartier met de klantenservice van de NS aan de telefoon gehangen om de treinnummers van de 3 treinen waar ik in heb gezeten te achterhalen!Natuurlijk raak je altijd een net nieuwe en dure zonnebril kwijt. Nouja, het ding was op sterkte, dus ik heb lichte hoop dat ik 'm terug krijg!
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:18 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Conclusie: Wij moeten nooit samen op vakantie gaan
Ik ben in Tsjechië 2,5 kilo aangekomen geloof ik, maar daar gingen we veel uit eten, het kost daar toch niets..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In pizza zitten keiveel calorieën hoor.![]()
Een keertje kan geen kwaad maar iedere avond?! Had je toch beter af en toe af kunnen wisselen met andere gerechten, Itatië heeft culinair zoveel meer te bieden dan alleen pizza.![]()
Ik ben erg benieuwd naar wat het precies is waardoor de een aankomt in de vakantie en de ander juist afvalt. Praktisch iedereen die ik ken is in de vakanties veel actiever dan normaal gesproken thuis, er wordt minder op het eten gelet en toch komt de ene groep van die levensstijl aan terwijl de andere afvalt. Vakantie staat voor mij garant voor 3-4 kilo afvallen terwijl mijn moeder bijvoorbeeld altijd aankomt op vakantie. Afgelopen jaar zijn we samen op vakantie naar Oostenrijk geweest en hebben we eens vergeleken. We hebben ongeveer hetzelfde gegeten en dezelfde hoeveelheid aan beweging gehad en toch was zij 3 kilo aangekomen en ik 4 kilo afgevallen.![]()
En dat terwijl ik actiever leef dan zij, ik sport drie uur in de week, zij een uurtje, ik werkte toen ongeveer het dubbele aantal uren van wat zij werkte en we deden hetzelfde werk, we hebben allebei het huishouden, het zit hem dus niet in de verschillen van beweeg- en eetpatroon want dan had ik aan moeten komen en / of zij af moeten vallen omdat ze actiever is geweest. Ik snap er werkelijk niets van.
De ochtend voordat ik ging was ik 86 ik ben 15 dagen weg geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:44 schreef teigan het volgende:
Misschien was dat het afvallen wel dat in de vakantie begonnen was.. en zit dat eten van zaterdag en zondag er pas volgende week aan... Je weet nooit hoe je lijft werkt hè?
ik heb ze volgens mij gezien op lowlands 2005 dit jaar weer naar lowlandsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Pandorah het volgende:
Apocalyptica is cool, ik heb ze een paar jaar geleden gezien op Waterpop. We stonden vooraan.
Dus hoe wat waar wanneer? Dan lees ik wel na als ik terugben van poweryoga.
Daar heb ik ze ook gezien!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Pandorah het volgende:
Apocalyptica is cool, ik heb ze een paar jaar geleden gezien op Waterpop. We stonden vooraan.
Dus hoe wat waar wanneer? Dan lees ik wel na als ik terugben van poweryoga.
Er is ook zoiets als too much informationquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef Riann het volgende:
Verklaar dat eens en o ja die 2 dagen geen enige beweging alleen maar een paar keer wilde sex met mijn vriendje![]()
Ik denk dat het voor het milieu nog wel meevalt hoor...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
Vaatwasser..... soms verlang ik hierna. Na een verjaardag of visite. Maar als we gewoon zo met z'n 2-en zijn, tja dan is het maar ff.
Plus daarbij dat een vaatwasser 4x meer water gebruikt, dan dat je het geen met de hand zou afwassen. En aangezien ik nogal milieu bewust met dingen om gaat, vind ik 4x wel erg veel.
Wij verwarmen ons water (nog) niet met gas, dus een handwas kost ons sowieso meer geld. Daarnaast verbruikt ie maar 12 liter water en ik gebruik met de hand toch echt een stuk meer.quote:Toch is de handafwas gemiddeld nog steeds energiezuiniger. Tenminste, als u uw water met gas verwarmd. Heeft u een elektrische warmwatervoorziening zoals een elektrische boiler, dan kost een handafwas gemiddeld méér elektriciteit. Een machineafwas kost over het algemeen méér water dan een handafwas.
okay haha sorryquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:45 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als too much information![]()
Jeee, wat een toeval!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:12 schreef Liejannuh het volgende:
Daar heb ik ze ook gezien!
Is dit nu Karma?
Ah, ze vertelde bij ons ook al dat het niet goed ging met zequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef Pandorah het volgende:
En voor de dames die 2 weken geleden meeliepen met de rondleiding: helaas is een van de twee cheetahbroertjes overleden. Droevig maar hij was al een bejaarde cheetah...
Dat zijn wel 2 totaal verschillende bestemmingen. Maar allebei echt super!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Hmm, in december dus. Dan wilde ik op vakantie gaan naar Namibie / Nieuw Zeeland oid. Een zondag zou prima zijn. Naja, dat wordt dan even zelf regelen als het niet uitverkocht is.
Waterpop is bij mij echt heel dicht bij! En het is leuk, dus ik probeer vaak wel even te gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Jeee, wat een toeval!
We kwamen er toevallig die dag achter dat ze daar stonden. Hebben we de auto gepakt en voila daar waren we met zijn 3-en in poncho. Lekker vooraan gestaan: prima plekkie. Maar ik heb jou daar niet gezien
.
Hmm, in december dus. Dan wilde ik op vakantie gaan naar Namibie / Nieuw Zeeland oid. Een zondag zou prima zijn. Naja, dat wordt dan even zelf regelen als het niet uitverkocht is.
We zijn trouwens ook niet zo van dat all-inclusief. Ik wil mijn spullen kunnen pakken en weer verdergaan. Kijken wat er verderop te doen is.
Daar ben ik me zeker van bewust dames, dat het totaal verschillende bestemmingen zijn. NZ is een beetje duur zag ik en Namibie/ZA is nog wel te doen. Zijn beide landen waar we nog heen willenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:08 schreef Liejannuh het volgende:
Qua vakantie ben ik het met Levitation eens hoor, hele toffe bestemmingen allebei, maar wel heeeeeeeeeel verschillend!
Zie mijn onderschrift voor foto's van beide bestemmingen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:13 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Daar ben ik me zeker van bewust dames, dat het totaal verschillende bestemmingen zijn. NZ is een beetje duur zag ik en Namibie/ZA is nog wel te doen. Zijn beide landen waar we nog heen willen.
Heb je al enig idee wat je opties zijn? (operatie, therapie, pijnstilling o.i.d.)quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee vocht is het niet helaas dat zou ik ook aan andere dingen moeten merken mijn voeten zwollen dan ook erg op
geen idee zal denk ik wel naar de orthopeed moeten ofzo (is vroeger ook gezegd als je last hebt moet je terug komen) vorig jaar dacht ik het zal wel beter gaan met lopen enzo als ik afval dat doe ik nu dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wat je opties zijn? (operatie, therapie, pijnstilling o.i.d.)
Afvallen is altijd goed met gewrichtsklachten natuurlijk, je belast je gewrichten gewoon minder, maar het heeft bij mijn zus geen wereldschokkend effect gehad ofzo. Jammer dat het bij jou ook niet zoveel helpt als je zou willen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
geen idee zal denk ik wel naar de orthopeed moeten ofzo (is vroeger ook gezegd als je last hebt moet je terug komen) vorig jaar dacht ik het zal wel beter gaan met lopen enzo als ik afval dat doe ik nu dus![]()
Mag ik vragen waarom je daar toch weer mee begint? Vind je het niet vervelend om zo afhankelijk te zijn van zo'n product, dat je er eigenlijk niet meer mee kan stoppen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:55 schreef Riann het volgende:
herbalife is besteldwaarscheindelijk kan ik er vrijDag mee beginnen
Zeeman, hema dat soort winkelsquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef Fuente het volgende:
Ik ben mijn meetlint kwijt en wou meten hoeveel cm's ik kwijtraak enzo. Dus ik ben op jacht geweest naar een nieuw meetlint, maar die schijnen hiero nergens te koop te zijn! Waar kan ik zo'n ding halen?
Bij de Zeeman hier keken ze me aan alsof ik 1 of andere debiel was toen ik vroeg of ze ook meetlinten haddenquote:
graaggedaan hoorquote:
ja, i kwas ook meteen enthousiast!quote:Wat een leuk idee trouwens!
hema, maar ook op de marktquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef Fuente het volgende:
Ik ben mijn meetlint kwijt en wou meten hoeveel cm's ik kwijtraak enzo. Dus ik ben op jacht geweest naar een nieuw meetlint, maar die schijnen hiero nergens te koop te zijn! Waar kan ik zo'n ding halen?
Gratis bij Ikeaquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef Fuente het volgende:
yup dat is zo maar met lijnen kan je ook nooit stoppen. teminste ik niet. Ik vind het voor nu even de beste oplossing ik ben bang maar dan ook echt bang als ik dat niet doe dat ik zo weer op die 102 kilo zit. En de meningen zijn over herbalife verdeelt. Ik heb altijd herbalife willen verdedigen tegen over de mensen die erop tegen zijn. Dat is nu afgelopen. Ik weet hoe ik moet lijnen dat hoeft niemand mij te vertellen. Op dit moment gaat er nu niks af en kom ik alleen maar bij. Met herbalife weet ik dat de streep weer omblaag gaat vandaar dat ik er nu ook weer aan begin. 1 keer 102 wegen geen 2e keer meer echt niet dat maar dan ook dat wil ik nooit maar dan ook nooit meer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je daar toch weer mee begint? Vind je het niet vervelend om zo afhankelijk te zijn van zo'n product, dat je er eigenlijk niet meer mee kan stoppen?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef botterfly het volgende:
Ik heb hier vrijdag zo zitten klagen dat ik zo weinig ben afgevallen, bleek gisteren dat er weer 0,9 kilo af was in 4 dagen. Reden: menstruatie in het weekend gehad. Nu is de stand 3,8 kilo in 4 weken.
Ik woon 3 minuten van de Ikea *naar Ikea rent*quote:
en je kan zelfs de bonuskaart nemen zonder je gegevens af te gevenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef Jojogirl het volgende:
Ah, thanx voor de tip, ik heb alleen geen Bonuskaart meer, kwijtgeraakt enzo. Maargoed, een nieuwe is sowieso wel handig, er zijn wel eens meer lekkere dingen in de bonus daar.
Heb ik sinds kort ook, was de mijne ook kwijt. Bij ons in 't dorp (quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
en je kan zelfs de bonuskaart nemen zonder je gegevens af te geven
Ja dat is bij ons ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik sinds kort ook, was de mijne ook kwijt. Bij ons in 't dorp () hebben ze bij de kassa een bonuskaart liggen voor de mensen die er geen hebben. Is een lieve AH, iedereen korting!
![]()
![]()
De wii is leuk daar schein je ook van af te vallen als ik bij mijn vriend thuis ben speel ik dat ook best vaakquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:51 schreef Rewimo het volgende:
Christan op de Wii:
Ik speel negen holle gaame mama, dat is heel moeilijk!
(9 hole game bij golf)
ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik ookWe hebben binnenkort een Wii-meet, iets voor jou? Zie meetingtopic
Balen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
29 juni naar de orthopeed jammer dat gewichtsverlies idd eigenlijk weinig doet voor je heupen![]()
Mario, o die wil ik ook! Mijn oude spelcomputer (de eerste Nintendo) doet het niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gebruik de Wii nu vooral voor de oude spelletjes. Ik bedoel: Mario, Donkey Kong
, Zelda
, wat wil een mens nog meer?
Kun je toch gewoon downloaden? Kost wel een paar euro, maar ach, dan heb je ook watquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mario, o die wil ik ook! Mijn oude spelcomputer (de eerste Nintendo) doet het niet meer
ik ben dan wel niet Isa, maar wel een liefhebber!! wanneer? waar!quote:
Geen verstand vanquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je toch gewoon downloaden? Kost wel een paar euro, maar ach, dan heb je ook wat
Moet je je Wii aansluiten op internet, dan krijg je er een winkelkanaal bij waar je zulke spellen kan kopen. Voor sommige heb je dan wel een classic controller nodig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen verstand vanDat mag je me nog weleens uitleggen
Oeh spannendquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Val je van kriebels in je buik ook af? Ik moet over een half uurtje naar mijn sollicitatiegesprek en ik ben zo vreselijk zenuwachtigCV net opgestuurd en motivatiebrief. Ik neem aan dat ze dat zo rond lunchtijd doorlezen en dan zie ik het vanmiddag wel.
En Apocalyptica komt 9 december pas? Jammer, want ik wilde het combineren met een tentoonstelling in het Groninger Museum, maar dat moet dan maar niet gecombineerd worden(die tentoonstelling loopt tot september)
Oosterpoort, Groningen!! Ik heb net kaartjes gehaald!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben dan wel niet Isa, maar wel een liefhebber!! wanneer? waar!![]()
![]()
-edit- iets te vroeg.. 9 december dus.. maar waar?
* online op zoek naar kaartjes gaatquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef teigan het volgende:
[..]
Oosterpoort, Groningen!! Ik heb net kaartjes gehaald!!
Isa, ik ben veels te laat, maar ik wil natuuriljk ook weten hoe het gegaan is..
Ik had mijn eerste twee brieven terug.. De een(open sollicitatie) had geen vacature, de ander hoor ik binnen twee weken of ik op gesprek mag komen...
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:17 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, Isa.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ze bellen nog voor 17:00 terug en ik moet nodig een tas gaan pakken voor Diekirch. Maar als ik het een beetje goed weet in te schatten heb ik een baan. Ik moet alleen nog 'even' afstuderen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik ga snel weg naar Liejannuh
Oh ja:betekent dus ik heb een baan
Erheen gaan kan nooit kwaad natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef teigan het volgende:
Gefeliciteerd Isa![]()
Rewimo, ik moet ook nog, maar ik hoorde net via de onofficiele kanalen dat ik uitgenodigd ben voor een gesprek(met 5 anderen)... Weet alleen niet of ik daar wel wil werken na de verhalen van datzelfde onofficiele kanaal..
Dat was ik ook zeer zeker van plan, het is in ieder geval een goede ervaring om eens te doen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Erheen gaan kan nooit kwaad natuurlijk
In een verpleegtehuis, ik weet alleen niet welke en waar maar het was wel de baan die ze heel graag wilde als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:26 schreef teigan het volgende:
misschien heb ik het gemist btw, maar waar gaat ze nu aan de slag?
Ok, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:33 schreef teigan het volgende:
het verpleegtehuis wist ik ook nog, maar ik vroeg me af waar die stond...
dat vind ik nou een heerlijke plek om soms eens dom te lachenquote:
Ja, inderdaad.. Maar gisteren had ik ook al even gespiekt, en toen was ik nog 80,0, dus ik baalde gisteren enorm dat het niet gelukt was..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:38 schreef omearos het volgende:
Lekker TeiganJe tactiek heeft dus goed geholpen
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:22 schreef teigan het volgende:
Poeh Rewimo, dan sta je ook raar te kijken..
Vanmorgen mijn officiele weegmoment.. gisteren zag ik het nog somber in, maar het is mij toch gelukt, ik woog vanmorgen 79,1 kg, dus ik ben onder de 80..
Nu gaan we vanavond of morgen weer een paar kralen halen voor mijn ketting, dat mocht alsik onder de 80 was.. En ik ga mijn streefgewicht weer aanpassen..
O ja, ik heb nu trouwens helemaal geen spierpijn van het hardlopen
Zijn daar stoelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga vanmiddag krukken lenen misschien dat het wel makkelijk is voor langere stukken lopen. Vrijdag namelijk naar de Toppers in de Arena. Zie daar nu al als een berg tegenop maar we zitten op eht veld dus dat zijn gelukkig niet zo veel trappen.
Nou ik had wel wat overtuiging nodig vandaag dat de 4 minuten nog echt niet voorbij waren, vooral de eerste keer 4 minutenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:56 schreef Jojogirl het volgende:
Ik denk dat ik tegen die tijd wel m'n eigen tempo kan maken en niet meer zo op de muziek zal lopen. Ik merk nu al dat ik dat steeds meer doe. Er zijn trouwens ook lessen voor opbouwen van 5 naar 10 km dus we kunnen nog even vooruit
"Kort" voelt een beetje raar, dan zit het zo dubbel allemaal...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, freecell!
Ik vind "kort" het leukst, overigens
ik vind hem juist in de lange versie niet afslanken, terwijl dat in de korte versie wel zo is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef freecell het volgende:
[..]
"Kort" voelt een beetje raar, dan zit het zo dubbel allemaal...
Ik vind lang volgens mij het leukste (en het slankste) maar ik weet het niet zeker....
Hmmm
Ik zou bijna een Poll gaan maken
Lang: 1quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik vind hem juist in de lange versie niet afslanken, terwijl dat in de korte versie wel zo is.
Ik bel maandag zelf wel even.. Ik wil voor het nieuwe schooljaar toch wel een baan hebben, en het liefst niet iets op invalbasis zeg maar.. Dus ik hoop dat er nog wat vacatures komen voor de vakantie, maar begin september staan er ook nog wel eens een paar..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef freecell het volgende:
@Teigan: kan je ook zélf het uitzendbureau bellen misschien? Hoe hard heb je een baan nodig momenteel? Kan je rustig zoeken of heeft het haast?
Enne:
Ik heb nieuwe kleertjes!
Show je nieuwe kleding #36
Sorry voor de crosspost, maar de vorige keer dat ik écht nieuwe kleertjes had is bijna twee jaar geleden
Ik ben voorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:41 schreef Jojogirl het volgende:
Overal op Fok vindt iedereen 65 kilo al veel te veel voor een vrouw van welke leeftijd of lengte dan ook en dan gaan ze in dat topic zeuren als mensen geen 150 kilo wegen? Tijd voor een Dieetclub foto spam?
ach, als je ziet wat daar nog meer mag posten, mag jij ook hoor.. Maar ik moet toegeven, jij lijkt echt slank zo van voren hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef freecell het volgende:
Het GROTE Volslanke Fok!kers Foto topic! Deel 5
Heb ik nou zojuist een topic half om zeep geholpen door te dun te zijn?
Ergens rond de 80 vermoed ik. Geen idee eigenijk precies momenteel, heb geen werkende weegschaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:51 schreef teigan het volgende:
[..]
ach, als je ziet wat daar nog meer mag posten, mag jij ook hoor.. Maar ik moet toegeven, jij lijkt echt slank zo van voren hoor!
(hoeveel weeg je nu eigenlijk, je was toen toch voor de bruiloft nog wat afgevallen door de stress?)
Oh, dan scheelt het niet zoveel met mij dus...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ergens rond de 80 vermoed ik. Geen idee eigenijk precies momenteel, heb geen werkende weegschaal.
Misschien was het zo dat er in 'gewone' topics te vaak woorden als 'varkentje' ofzo vallen, dan wil niemand die niet ultra dun is meer een foto posten. Dat mensen te dun bevonden worden ervoor vond ik weer de andere wereld jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:41 schreef Troel het volgende:
Ik snap ookniet waarom er specifiek een volslank topic moet zijn? Tja, en dat bepaalde mensen zowat elke dag daar een foto posten, dat hoeft van mij al helemaal niet. Misschien dat ik daarom eigenlijk nooit in US zit
waarom moet er een topic zijn om je zonnebril te showen? is volgens mij ongeveer dezelfde vraagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:41 schreef Troel het volgende:
Ik snap ookniet waarom er specifiek een volslank topic moet zijn? Tja, en dat bepaalde mensen zowat elke dag daar een foto posten, dat hoeft van mij al helemaal niet. Misschien dat ik daarom eigenlijk nooit in US zit
Jij denkt de weten waarom ik ergens wel of niet kom? Kun je me dan ook even vertellen waarom ik eigenlijk nooit in POL kom, is dat ook omdat ik daar op mijn gewicht afgerekend wordt? Kom op zeg, sommige mensen hebben gewoon geen behoefte aan al dat aandachtsgeile gepost. Dat heeft dus helemaal niets met gewicht te maken! Dus omdat jij op je gewicht afgerekend wordt, dan is dat bij mensen die zwaarder zijn dan jijzelf zeker ook zo? Jij moet nog heeeeeel veel leren!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom moet er een topic zijn om je zonnebril te showen? is volgens mij ongeveer dezelfde vraag
ik vind het wel jammer dat het dicht is, alleen begrijp ik wel dat ze het doen omdat er alleen gezeur kwam
en de reden waarom jij niet in US komt is waarschijnlijk omdat je op je gewicht word afgerekend en dat was nou juist de bedoeling van het volslanke topic dat dat daar niet werd gedaan
Je stond pas niet eens meer in het lijstjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Ach... nou is er alweer een topic naar de haaienWaar moeten sommige mensen nu hun dagelijkse plaatje posten?
Ik hang de laatste dagen steeds net boven mijn gewicht uit het lijstje. Hoop er toch ooit nog eens onder te komen
ja joh de reden is dat je geen aandacht hoeftquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij denkt de weten waarom ik ergens wel of niet kom? Kun je me dan ook even vertellen waarom ik eigenlijk nooit in POL kom, is dat ook omdat ik daar op mijn gewicht afgerekend wordt? Kom op zeg, sommige mensen hebben gewoon geen behoefte aan al dat aandachtsgeile gepost. Dat heeft dus helemaal niets met gewicht te maken! Dus omdat jij op je gewicht afgerekend wordt, dan is dat bij mensen die zwaarder zijn dan jijzelf zeker ook zo? Jij moet nog heeeeeel veel leren!
Ik zie mezelf niet graag terug op foto's? Waar haal je dat nou weer vandaan? Sorry, ik zie mezelf inderdaad niet graag terug op foto's van tig jaar geleden, maar ik ben overexcited als ik foto's van nu zie. En daar zullen de pubers echt niet op reageren hoor!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja joh de reden is dat je geen aandacht hoeft
niet dat je jezelf niet graag terug ziet op foto's en omdat je al helemaal weet hoe de pubers hier reageren
en ik word niet op mijn gewicht afgerekend daar maar ik had het over de echt 'volslanke' dames uit het topic
ik zou zeggen proberen en dan zul je zien dat die pubers dat wel doenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet graag terug op foto's? Waar haal je dat nou weer vandaan? Sorry, ik zie mezelf inderdaad niet graag terug op foto's van tig jaar geleden, maar ik ben overexcited als ik foto's van nu zie. En daar zullen de pubers echt niet op reageren hoor!
Nee, er valt maar niks te updatenquote:
Als je jezelf niet echt volslank vindt, waarom postte je dan in dat topicquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja joh de reden is dat je geen aandacht hoeft
niet dat je jezelf niet graag terug ziet op foto's en omdat je al helemaal weet hoe de pubers hier reageren
en ik word niet op mijn gewicht afgerekend daar maar ik had het over de echt 'volslanke' dames uit het topic
Och, ik kom er nooit, omdat ik het niet nodig vond, maar had nu toch toevallig een foto in leuke kleding, dus ik dacht: "hey, waarom niet?"quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en de reden waarom jij niet in US komt is waarschijnlijk omdat je op je gewicht word afgerekend en dat was nou juist de bedoeling van het volslanke topic dat dat daar niet werd gedaan
dat is juist het probleem dat niemand weet wat volslank isquote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:39 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Als je jezelf niet echt volslank vindt, waarom postte je dan in dat topic
Dat was het idee ook van dat topic. Alles wat een maatje meer dan gemiddeld had, mocht in dat topic posten. Het hele topic begón ook met mensen die 40 kilo zwaarder waren dan jij.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is juist het probleem dat niemand weet wat volslank is
ik vind mezelf volslank, omdat ik zeker niet slank ben
maar er waren er ook bij die 40 kilo meer wogen dan mij en zichzelf ook volslank noemde
jij bent slanker dan ik ben.......quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat was het idee ook van dat topic. Alles wat een maatje meer dan gemiddeld had, mocht in dat topic posten. Het hele topic begón ook met mensen die 40 kilo zwaarder waren dan jij.
"Volslank" was een eufemisme, maar het is ook wel lullig als een stel mensen met absoluut een maatje meer dat openen en jij daar gaat roepen dat zij niet volslank zijn maar dik.
Het hele topic was eigenlijk bedoeld voor (een beetje, dan wel een boel) te dikke mensen. Zo. Dat staat er.
En die dikke mensen, bij wie het topic begon, die durfden daar niet meer posten, omdat jij zei dat je ook volslank was en daar rondpostte.
Jij krijgt heus geen kritiek als je in een ander topic post hoor. Je bent in US populair genoeg.
En ik ben zeker wel volslank, dus dat het topic na mijn foto gesloten werd is op zn minst typisch.
Volslank is naar mijn idee: Niet heel vet, maar wel wat wobbelybits hier en daar. Een laagje vet zeg maar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
jij bent slanker dan ik ben.......
maar goed diegene die deze reeks gemaakt heeft was volgens mij net zo volslank als ik was toen ik daar begon te posten
wat vind jij dan precies volslank?
nee daar was ik ook niet bang voorquote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Volslank is naar mijn idee: Niet heel vet, maar wel wat wobbelybits hier en daar. Een laagje vet zeg maar.
Dus een beetje mollig eigenlijk.
Het topic was volgens mij bedoeld voor volslank en hoger
En ik slanker dan jij bent? Volgens mij hebben we hetzelfde BMI, dus dat zal niet veel schelen denk ik, had het idee dat je dunner was dan ik (als ik naar foto's ed keek) maar ok, dan zijn wij (en hoger) dus eigenlijk de doelgroep voor dat topic.
Maar echt: je wordt niet uitgelachen als je in de rest van US gaat rondlopen hoor
vast maar ik ben ongelovelijk slecht met nederlandsquote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:12 schreef Rewimo het volgende:Bij Troel in de tuin
O enne, er staat een nogal gigantische taalfout in je sig
Daar zit ook wel wat in ja..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:17 schreef gothic-blackie het volgende:
huidskleurig, wit maakt het nog duidelijker dat je het draagt.
dit zijn een van de tips die ze bijvoorbeeld in een lingerie zaak altijd geven: koop nooit wit. wel huidskleurig, ivoorkleurig, maar geen wit. dat valt teveel op.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:20 schreef teigan het volgende:
[..]
Daar zit ook wel wat in ja..
Ik moet maar eens even gaan kijken.. Als ik hem naar school aan wil doen, dan moet ik er echt wel goed op letten, sommige van mijn leerlingen zijn wel zo dat ze er een opmerking over maken..
ik had het ook vooral over ondergoed hequote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:33 schreef teigan het volgende:
Ik draag eigenlijk nooit zo vaak wit, meestal heb ik het binnen 3 minuten vies namelijk..
Maar deze rok was wel heel mooi, dus ik waag het er maar weer eens een keertje op.
Dat weet ik hoor..quote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:54 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik had het ook vooral over ondergoed heben zelf ook niet echt een wit liefhebber. voor shirtjes nog wel, maar met rokken en broeken, je gaat 1 keer zitten, en dat ding is al weer vuil.
ik ben juist iemand die op muurtjes en dergelijke gaat zitten, dan zijn ze ook snel smerigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:56 schreef teigan het volgende:
[..]
Dat weet ik hoor..
Ik heb de shirtjes juist heel snel vies, ik eet gewoon slordig.. Broeken wil dan nog wel, als er een vlek opkomt is dat ook het eten terwijl we voor de tv hangen...
huidkleurigquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:56 schreef teigan het volgende:
Weet een van de aanwezige dames misschien wat voor kleur onderbroek je het beste onder een witte rok kan dragen? Gewoon wit of huidkleurig?
Paars werkt in ieder geval niet..
Vandaag dus een witte rok en een shirtje gekocht.. Maat 42, en maat M, en dat is eigenlijk best wel leuk om te kunnen doen..
huidskleur of je moet zelf echt heel wit zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:56 schreef teigan het volgende:
Weet een van de aanwezige dames misschien wat voor kleur onderbroek je het beste onder een witte rok kan dragen? Gewoon wit of huidkleurig?
Paars werkt in ieder geval niet..
Vandaag dus een witte rok en een shirtje gekocht.. Maat 42, en maat M, en dat is eigenlijk best wel leuk om te kunnen doen..
Wat ongelooflijk vervelend zeg, ik zou het inderdaad ook niet snappen... Maak er nog wel een leuke dag van vandaag joh.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:32 schreef Jojogirl het volgende:
Grrr m'n ouders komen niet op Finn's eerste verjaardag morgen, hun auto is kapot en meerijden met m'n broer en z'n vriendin willen ze niet. En hun tweede auto lenen ook niet![]()
Jaja giga off topic, maar ik moest het even kwijt
Psst...quote:Op zondag 3 juni 2007 10:36 schreef Cutie het volgende:
Jojogirl, gefeliciteerd met Finn's eerste verjaardag!
Ik hoop dat je toch nog van de dag kunt genieten!
Is er misschien iemend die de eetmeter nog heeft? Ik heb hem niet meer op mijn pc staan helaas.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
quote:Op zondag 3 juni 2007 10:39 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Psst...Held! Dank je wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |