ligt natuurlijk ook waar je vet zitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:57 schreef YPPY het volgende:
Nu schuur ik ook niet, terwijl ik toch nog flink overgewicht heb.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:02 schreef Levitation het volgende:
Kwam vorige week op een site van een Belgische privékliniek (zocht iets voor mijn werk) en toen zag ik dat het wegzuigen van dat vet "maar" E 750 kost. Dat heb ik er met 15 broeken uit.![]()
![]()
Niet dat ik 't van plan ben, maar het zou wel een makkelijke manier zijn om van dát vet af te komen.
![]()
Mijn buikvet is bijzonder mobiel, het hopst als ik renquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Dat heeft alleen zin voor "immobiel vet", d.w.z. vet dat niet verdwijnt ook al ben je keurig op gewicht. Zoiets als mijn buikbubbel dusAls methode om af te vallen heeft het weinig zin helaas
Mooi, dat scheelt je weer 750 euroquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef freecell het volgende:
Mijn buikvet is bijzonder mobiel, het hopst als ik ren
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef freecell het volgende:
Het mijne kan dansen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank jequote:
186 euro is ook wel een erg hoog voorschot.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Dank je
ik ben ff thuis tussendoor, mijn eerste les was vroeg afgelopen. Precies vroeg genoeg voor een snel wasje.
Ik ga dus nu de was ophangen en dan gauw door naar mijn les.
Ik belde net trouwens essent, wegens probleempje met inloggen op mijnessent.
Toen zei ik tussen neus en lippen door dat ik ons voorschot wel heel hoog vond. ( 186 euro)
Ze heeft het even nagekeken en uitgerekend.
Vanaf volgende maand betalen we 75 euro, en dan zitten we nog aan de hoge kant. Volgens die mevrouw zitten we in praktijk op ongeveer 42 euro per maandDus: 100 euro in de maand minder betalen en in februari véél geld terug!
WOOOOHOOOO!
Zo!
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:44 schreef Ikiskoel het volgende:
186 is idd erg veel! Wij gaan iets van 90 euro betalen en dat is al ruim genomen.
Vanochtend kwam de 'keukenboer' van de woningbouw langs. We hebben een hele mooie keuken uitgezocht. We moeten wel behoorlijk wat bijbetalen, want het keukenblad wordt verhoogd, de vaatwasser wordt ingebouwd en we krijgen extra grote kasten. Maar ik ben blij!Nu nog helaas 6 weken wachten voordat ze hem komen installeren
![]()
De hele wijk mocht een nieuwe keuken uitzoeken en dat hebben ze natuurlijk tegelijk besteld, alleen ze begonnen niet echt bij mijn in de buurt met plaatsen. Vandaar dat het zo lang duurde.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Isabeau, das inderdaad wel héél erg zuur! Ik zal mezelf dan maar gelukkig prijzen met maar 6 weken wachttijd, haha.
Ben je op zoek naar een koophuis dan? Aannemende dat je nu een huurhuis hebt....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef teigan het volgende:
Ze zijn bij ons in maart geweest voor het uitzoeken van de keuken, en hopelijk hebben wij hem na de zomer...
En wie weet wonen we dan al ergens anders, alles ligt open..
dat is nu bij ons dus ook het geval, iig de hele straat krijgt een nieuwe keuken, de rest van de wijk weet ik niet eigenlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De hele wijk mocht een nieuwe keuken uitzoeken en dat hebben ze natuurlijk tegelijk besteld, alleen ze begonnen niet echt bij mijn in de buurt met plaatsen. Vandaar dat het zo lang duurde.
Maar een nieuwe keuken is natuurlijk super![]()
ik ookquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Oeh ja, een vaatwasser, daar verheug ik me ook zo op![]()
je weet hoe milieuvervuilend mobieltjes zijn?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
milieu bewust
Ja en....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:42 schreef Troel het volgende:
[..]
je weet hoe milieuvervuilend mobieltjes zijn?
Ik ben bang dat we het dan nog heel lang laten liggen, het enige wat scheelt is dat we het dan gewoon inruimen en er weer uithalen..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Oeh ja, een vaatwasser, daar verheug ik me ook zo op![]()
Ik denk stof maar ik weet het niet zeker meer...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:05 schreef Troel het volgende:
Weten jullie toevallig of het receptieboek glad was aan de buitenkant of dat het een stoffen buitenkant had?
Aquarobic lijkt me niet echt iets. Af en toe een baantje trekken lijkt me wel weer tof!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef teigan het volgende:
freecell, als je zin hebt om te gaan zwemmen/aquarobic, ik houd mij aanbevolen
ik ben al heel lang voor deze kilo's die ik aangekomen ben op hetzelfde gebleven dat was 79,5 maar wat ik ook deed er ging niet meer af maar bleef wel netjes ongeveer op hetzelfde gewicht ik heb nu gewoon de fut even niet ook gewoon door alles wat er de laatste tijd gebeurd is. En ik weet wat andere mensen denken over pilletjes en herbalife en ik zal het ook verder ook niet echt verder bekent maken dat ik dat zou doen. mijn vriend dan uiteraard en mijn familie en verder niet. En dan zien we wel weer als ik nu zoiets niet doe ben ik bang dat ik zo weer aan die 102 kilo zit en dat wil ik dus echt niet meer. Dus er moet NU weer iets gebeuren. over 1,5 maand alweer naar turkije dan zal ik ook wel weer een paar kilo aankomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:32 schreef teigan het volgende:![]()
Welkom terug Riann..
Jammer dat je weer flink bent aangekomen, maar zou je niet eerst weer eens kritisch naar je eet- en beweegpatroon kijken voordat je aan pilletjes begint.. Ook dat is niet de perfecte oplossing volgens mij..
ik mag nu niet ineens veel gaan sporten gewoon wat ik al doequote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef teigan het volgende:
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand, als je oplet op wat je eet dan hoef je heus niet aan te komen op vakantie..
Maar ik zou me juist kunnen voorstellen dat je vanwege je spierziekte niet zulk soort medicatie mag slikken.. En dat sporten misschien wel een goed effect kan hebben..(dat laatste weet jij natuurlijk beter dan ik..)
Ik snap de angst wel hoor, maar misschien valt het nu uiteindelijk nog wel mee, en stabiliseer je de komende tijd..
Genieten hoeft niet persé ongezond te zijn toch? Als je daarop let zal de schade op vakantie reuze meevallen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:45 schreef Riann het volgende:
ja daar ga ik dan ook flink van genieten.
Mijn vaatwasser gaat maar eens per week aan, dus het valt best wel mee met milieuvervuilend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
Vaatwasser..... soms verlang ik hierna. Na een verjaardag of visite. Maar als we gewoon zo met z'n 2-en zijn, tja dan is het maar ff.
Plus daarbij dat een vaatwasser 4x meer water gebruikt, dan dat je het geen met de hand zou afwassen. En aangezien ik nogal milieu bewust met dingen om gaat, vind ik 4x wel erg veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |