abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 mei 2007 @ 09:58:41 #251
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49878637
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:02:07 #252
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49878727
Ik heb die broekjes helaas wel nodig, heb gespierde benen, maar precies dáár zit flink wat vet en vocht.
Gevolg: rokjes dragen is een ramp, moet er een broekie onder, maar als het warm is vind ik dat ook niets. En ik verslijt mijn broeken in hoog tempo.

Kwam vorige week op een site van een Belgische privékliniek (zocht iets voor mijn werk) en toen zag ik dat het wegzuigen van dat vet "maar" E 750 kost. Dat heb ik er met 15 broeken uit. Niet dat ik 't van plan ben, maar het zou wel een makkelijke manier zijn om van dát vet af te komen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:04:44 #253
1762 YPPY
Yppiaans
pi_49878784
'Vroeger' had ik wel last van doorlopen, maar nu zit er meer vet op mijn buik.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_49878821
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 09:57 schreef YPPY het volgende:
Nu schuur ik ook niet, terwijl ik toch nog flink overgewicht heb.
ligt natuurlijk ook waar je vet zit
bij mij zit alles op mijn bovenbenen
maar mijn buikomtrek is altijd gezond geweest
pi_49882150
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 10:02 schreef Levitation het volgende:

Kwam vorige week op een site van een Belgische privékliniek (zocht iets voor mijn werk) en toen zag ik dat het wegzuigen van dat vet "maar" E 750 kost. Dat heb ik er met 15 broeken uit. Niet dat ik 't van plan ben, maar het zou wel een makkelijke manier zijn om van dát vet af te komen.
Ik betrap mezelf op de gedachte dat dat wel aangenaam weinig geld is.
Hup, buik weg De verleiding is best wel aanwezig merk ik
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 mei 2007 @ 11:50:32 #256
13151 crew  Rewimo
pi_49882513
Dat heeft alleen zin voor "immobiel vet", d.w.z. vet dat niet verdwijnt ook al ben je keurig op gewicht. Zoiets als mijn buikbubbel dus Als methode om af te vallen heeft het weinig zin helaas
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49882562
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:50 schreef Rewimo het volgende:
Dat heeft alleen zin voor "immobiel vet", d.w.z. vet dat niet verdwijnt ook al ben je keurig op gewicht. Zoiets als mijn buikbubbel dus Als methode om af te vallen heeft het weinig zin helaas
Mijn buikvet is bijzonder mobiel, het hopst als ik ren
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 mei 2007 @ 11:52:41 #258
13151 crew  Rewimo
pi_49882603
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:51 schreef freecell het volgende:
Mooi, dat scheelt je weer 750 euro
pi_49882613
quote:

Beterschap voor jou en Tara
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 29 mei 2007 @ 11:55:14 #260
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49882716
quote:

[..]

Het mijne kan dansen!
***Levi was here***
pi_49882981
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beterschap voor jou en Tara
Dank je
ik ben ff thuis tussendoor, mijn eerste les was vroeg afgelopen. Precies vroeg genoeg voor een snel wasje.
Ik ga dus nu de was ophangen en dan gauw door naar mijn les.

Ik belde net trouwens essent, wegens probleempje met inloggen op mijnessent.
Toen zei ik tussen neus en lippen door dat ik ons voorschot wel heel hoog vond. ( 186 euro)
Ze heeft het even nagekeken en uitgerekend.
Vanaf volgende maand betalen we 75 euro, en dan zitten we nog aan de hoge kant. Volgens die mevrouw zitten we in praktijk op ongeveer 42 euro per maand Dus: 100 euro in de maand minder betalen en in februari véél geld terug!

WOOOOHOOOO!
Zo!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:11:07 #262
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49883281
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Dank je
ik ben ff thuis tussendoor, mijn eerste les was vroeg afgelopen. Precies vroeg genoeg voor een snel wasje.
Ik ga dus nu de was ophangen en dan gauw door naar mijn les.

Ik belde net trouwens essent, wegens probleempje met inloggen op mijnessent.
Toen zei ik tussen neus en lippen door dat ik ons voorschot wel heel hoog vond. ( 186 euro)
Ze heeft het even nagekeken en uitgerekend.
Vanaf volgende maand betalen we 75 euro, en dan zitten we nog aan de hoge kant. Volgens die mevrouw zitten we in praktijk op ongeveer 42 euro per maand Dus: 100 euro in de maand minder betalen en in februari véél geld terug!

WOOOOHOOOO!
Zo!
186 euro is ook wel een erg hoog voorschot. Fijn dat je dat hebt kunnen veranderen.
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 mei 2007 @ 12:28:29 #263
13151 crew  Rewimo
pi_49883953
186 Da's wel heel veel ja, voor een flat. Ik betaal iets van 88. En daar hou ik ook aan over.
pi_49884489
186 is idd erg veel! Wij gaan iets van 90 euro betalen en dat is al ruim genomen.

Vanochtend kwam de 'keukenboer' van de woningbouw langs. We hebben een hele mooie keuken uitgezocht. We moeten wel behoorlijk wat bijbetalen, want het keukenblad wordt verhoogd, de vaatwasser wordt ingebouwd en we krijgen extra grote kasten. Maar ik ben blij! Nu nog helaas 6 weken wachten voordat ze hem komen installeren
It is your friends who make your world!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 12:47:30 #265
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49884601
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:44 schreef Ikiskoel het volgende:
186 is idd erg veel! Wij gaan iets van 90 euro betalen en dat is al ruim genomen.

Vanochtend kwam de 'keukenboer' van de woningbouw langs. We hebben een hele mooie keuken uitgezocht. We moeten wel behoorlijk wat bijbetalen, want het keukenblad wordt verhoogd, de vaatwasser wordt ingebouwd en we krijgen extra grote kasten. Maar ik ben blij! Nu nog helaas 6 weken wachten voordat ze hem komen installeren
Gefeliciteerd! Wachten is saai, hč!
***Levi was here***
pi_49884659
Lekker Ikiskoel!

freecell, als je zin hebt om te gaan zwemmen/aquarobic, ik houd mij aanbevolen
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49884803
Ikiskoel, 6 weken is niets Ik heb ooit langer dan 6 maanden moeten wachten tussen uitzoeken en installeren en toen had ik mijn ex al verlaten Dus ik had een mooie keuken voor hem uitgezocht
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_49885480
Ze zijn bij ons in maart geweest voor het uitzoeken van de keuken, en hopelijk hebben wij hem na de zomer...
En wie weet wonen we dan al ergens anders, alles ligt open..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49885486
Isabeau, das inderdaad wel héél erg zuur! Ik zal mezelf dan maar gelukkig prijzen met maar 6 weken wachttijd, haha.
pi_49885561
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Isabeau, das inderdaad wel héél erg zuur! Ik zal mezelf dan maar gelukkig prijzen met maar 6 weken wachttijd, haha.
De hele wijk mocht een nieuwe keuken uitzoeken en dat hebben ze natuurlijk tegelijk besteld, alleen ze begonnen niet echt bij mijn in de buurt met plaatsen. Vandaar dat het zo lang duurde.

Maar een nieuwe keuken is natuurlijk super
pi_49885625
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:12 schreef teigan het volgende:
Ze zijn bij ons in maart geweest voor het uitzoeken van de keuken, en hopelijk hebben wij hem na de zomer...
En wie weet wonen we dan al ergens anders, alles ligt open..
Ben je op zoek naar een koophuis dan? Aannemende dat je nu een huurhuis hebt....
pi_49885630
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De hele wijk mocht een nieuwe keuken uitzoeken en dat hebben ze natuurlijk tegelijk besteld, alleen ze begonnen niet echt bij mijn in de buurt met plaatsen. Vandaar dat het zo lang duurde.

Maar een nieuwe keuken is natuurlijk super
dat is nu bij ons dus ook het geval, iig de hele straat krijgt een nieuwe keuken, de rest van de wijk weet ik niet eigenlijk
pi_49885709
Wij zijn de enige hier die een nieuwe keuken krijgen. Moest ook wel, want nu is het een kwestie van alles in de verhuisdozen laten en alleen het hoognodige uitpakken en in de kasten zetten. Het ziet er namelijk nu NIET uit. Straks krijgen we donkere eiken kastjes en dus een vaatwasser. Die vaatwasser is vooral het allerleukste! Geen ruzie meer over wie droogt en wie wast, maar ruzie over wie inpakt en wie uitpakt, haha.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 mei 2007 @ 13:27:02 #274
13151 crew  Rewimo
pi_49886005
Oeh ja, een vaatwasser, daar verheug ik me ook zo op
pi_49886172
* Isabeau kijkt richting keuken en afwas.

Ja ik ook
pi_49886356
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef Rewimo het volgende:
ik ook helaas kan het bij ons echt niet ivm leidingwerk in de muren en gebrek aan ruimte.

en mijn aanrecht is van dat RVS hobbeltjesspul, wat ik echt vreselijk vind we kregen bij de woning wel de keuze in kastdeurtjes en beslag, maar het belangrijkste mochten we niet kiezen.

Maar ach, over een paar jaar gaan we toch op zoek naar een koophuis, en dan met CV, een keuken waar je je kont kan draaien, en liefst ook een bad

Mijn energierekening (gas, water, licht) is trouwens 140 euro pm.
pi_49886488
Vaatwasser..... soms verlang ik hierna. Na een verjaardag of visite. Maar als we gewoon zo met z'n 2-en zijn, tja dan is het maar ff.
Plus daarbij dat een vaatwasser 4x meer water gebruikt, dan dat je het geen met de hand zou afwassen. En aangezien ik nogal milieu bewust met dingen om gaat, vind ik 4x wel erg veel.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:42:43 #278
35189 Troel
scherp en bot
pi_49886534
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
milieu bewust
je weet hoe milieuvervuilend mobieltjes zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49886564
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:42 schreef Troel het volgende:

[..]

je weet hoe milieuvervuilend mobieltjes zijn?
Ja en.... Ik gooi ze echt niet weg hoor. Ik bel hier alleen maar mee, net zoals ieder ander die een mobiel heeft.
pi_49886666
Oh, ik heb zojuist boodschappen gedaan, en lekkere aardbeien meegenomen.
Ik ga nu maar even een lekker bakje met aardbeien eten.
pi_49886683
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben bang dat we het dan nog heel lang laten liggen, het enige wat scheelt is dat we het dan gewoon inruimen en er weer uithalen..
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 mei 2007 @ 13:58:05 #282
13151 crew  Rewimo
pi_49887120
Ik moet de afwas nu altijd alleen doen, en ik heb er een bloedhekel aan

Als qltel er is helpt ie wel mee hoor maar ik vind het altijd heerlijk dat ik bij hem niet hoef af te wassen (hij heeft dus wel een vaatwasser).
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:05:09 #283
35189 Troel
scherp en bot
pi_49887356
Weten jullie toevallig of het receptieboek glad was aan de buitenkant of dat het een stoffen buitenkant had?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49887367
Vaatwasser is heerlijk . Bovendien gaat het eerst goed afgespoeld de vaatwasser in en daarna gaat ie pas aan als ie vol zit. Ik ben niet zo van het afwassen . Bovendien is die van ons best milieuvriendelijk, wij hebben ooit nog eens een premie daarvoor gehad
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 mei 2007 @ 14:09:42 #285
13151 crew  Rewimo
pi_49887505
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:05 schreef Troel het volgende:
Weten jullie toevallig of het receptieboek glad was aan de buitenkant of dat het een stoffen buitenkant had?
Ik denk stof maar ik weet het niet zeker meer...
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:13:08 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_49887614
Ik dacht zelf ook stof

Maar ik heb alleen maar even stiekem gekeken en niet bedacht dat ik het moest onthouden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49887686
Oh, ik heb de buitenkant niet gezien, dus ik weet het echtniet, Troel. Maar waarom moest je het onthouden, komt er nog een cadeau?
  dinsdag 29 mei 2007 @ 14:16:39 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_49887729
Nee, ik heb het receptieboek nog niet, maar wil de trouwalbums in dezelfde stijl doen

Boek komt van de Hema, en aangezien ik daar eigenlijk nu al had willen zijn
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49890669
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:49 schreef teigan het volgende:

freecell, als je zin hebt om te gaan zwemmen/aquarobic, ik houd mij aanbevolen
Aquarobic lijkt me niet echt iets. Af en toe een baantje trekken lijkt me wel weer tof!
Gewoon in de Parrel neem ik aan?
Op een ochtend voor college oid
Lekker vroeg zwemmen Ik doe mee!

ik heb een vaatwasser (in de douche, dat dan wel weer. )
pi_49890821
's ochtends, of een keer 's middags of 's avonds..
De Parrel lijkt mij ok, we moeten maar ff een moment prikken..
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:00:53 #291
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_49891882
ik wil ook een vaatwasser
alleen woon ik op het moment in een studentenhuis, en is het niet handig om hier een vaatwasser neer te zetten, omdat ie dan binnen de kortste keren stampvol staat en nooit meer leeg gehaald wordt, en te smerig is om aan te pakken waarschijnlijjk
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_49893108
Ik meld me weer eens lang geleden
sorry dames

ik ben de laatste 1,5 maand 10 kilo aangekomen
veel he sins ik gestopt ben met roken.

ik ben ook net terug van italie bruin en een stukje dikker
ik woog zondag 89,5 en vanmorgen alweer 87,5 ik blij ben en er niks voor hoeven te doen.
Ik ga morgenvroeg wel even naar de Huisarts ik heb ergens opgevangen dat die pilletjes hebben. En aangezien ik dus die spierziekte heb en zo en dat het beter is dat je dunner bent. Dat ik ze misschien krijg morgen dus even overleggen met de Huisarts. Je weet ooit nooit. En anders weer even een tijdje met Herbalife ik kan het gewoon lijnen op dit moment gewoon niet.
pi_49893158

Welkom terug Riann..
Jammer dat je weer flink bent aangekomen, maar zou je niet eerst weer eens kritisch naar je eet- en beweegpatroon kijken voordat je aan pilletjes begint.. Ook dat is niet de perfecte oplossing volgens mij..
pi_49893360
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:32 schreef teigan het volgende:

Welkom terug Riann..
Jammer dat je weer flink bent aangekomen, maar zou je niet eerst weer eens kritisch naar je eet- en beweegpatroon kijken voordat je aan pilletjes begint.. Ook dat is niet de perfecte oplossing volgens mij..
ik ben al heel lang voor deze kilo's die ik aangekomen ben op hetzelfde gebleven dat was 79,5 maar wat ik ook deed er ging niet meer af maar bleef wel netjes ongeveer op hetzelfde gewicht ik heb nu gewoon de fut even niet ook gewoon door alles wat er de laatste tijd gebeurd is. En ik weet wat andere mensen denken over pilletjes en herbalife en ik zal het ook verder ook niet echt verder bekent maken dat ik dat zou doen. mijn vriend dan uiteraard en mijn familie en verder niet. En dan zien we wel weer als ik nu zoiets niet doe ben ik bang dat ik zo weer aan die 102 kilo zit en dat wil ik dus echt niet meer. Dus er moet NU weer iets gebeuren. over 1,5 maand alweer naar turkije dan zal ik ook wel weer een paar kilo aankomen.
pi_49893542
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand, als je oplet op wat je eet dan hoef je heus niet aan te komen op vakantie..
Maar ik zou me juist kunnen voorstellen dat je vanwege je spierziekte niet zulk soort medicatie mag slikken.. En dat sporten misschien wel een goed effect kan hebben..(dat laatste weet jij natuurlijk beter dan ik..)
Ik snap de angst wel hoor, maar misschien valt het nu uiteindelijk nog wel mee, en stabiliseer je de komende tijd..
pi_49893716
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:41 schreef teigan het volgende:
Dat heb je natuurlijk zelf in de hand, als je oplet op wat je eet dan hoef je heus niet aan te komen op vakantie..
Maar ik zou me juist kunnen voorstellen dat je vanwege je spierziekte niet zulk soort medicatie mag slikken.. En dat sporten misschien wel een goed effect kan hebben..(dat laatste weet jij natuurlijk beter dan ik..)
Ik snap de angst wel hoor, maar misschien valt het nu uiteindelijk nog wel mee, en stabiliseer je de komende tijd..
ik mag nu niet ineens veel gaan sporten gewoon wat ik al doe
spierpijn is niet goed en zal veel langer aanblijven bij mij dan bij iemand anders.

Maar zoals ik in de vorige post aan gaf heb ik nu de fut niet. ik ben niet voor niks zoveel aangekomen de afgelopen tijd. En ik zal ook eerlijk bekennen dat ik op vakantie wel een ijsje pak en zo en ik heb de hele vakantie allerlei pizza's gegeten maar niet abnormaal veel of zo. en in turkije zit alles erbij 5 sterren hotel de titanic heet het hotel ja daar ga ik dan ook flink van genieten.
pi_49894396
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:45 schreef Riann het volgende:
ja daar ga ik dan ook flink van genieten.
Genieten hoeft niet persé ongezond te zijn toch? Als je daarop let zal de schade op vakantie reuze meevallen.
pi_49894552
Welkom terug, Riann.

Mijn gewicht was morgen weer boven de 90 Dát was niet de bedoeling!

En ik ben bij de tandarts geweest. 't Was nogal een ingewikkeld gaatje, lag nogal diep. Ik heb een half uur op die stoel gelegen... en de verdoving werkt nog lekker door...
  dinsdag 29 mei 2007 @ 18:18:29 #299
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49897178
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
Vaatwasser..... soms verlang ik hierna. Na een verjaardag of visite. Maar als we gewoon zo met z'n 2-en zijn, tja dan is het maar ff.
Plus daarbij dat een vaatwasser 4x meer water gebruikt, dan dat je het geen met de hand zou afwassen. En aangezien ik nogal milieu bewust met dingen om gaat, vind ik 4x wel erg veel.
Mijn vaatwasser gaat maar eens per week aan, dus het valt best wel mee met milieuvervuilend. En ik douche op mijn werk en ik heb heel weinig de verwarming aan. Ben ik nu milieubewust genoeg?

Ik ben nogal moeite aan het doen om mijn zonnebril terug te krijgen. Ben 'm donderdag verloren in de trein en heb zojuist meer dan een kwartier met de klantenservice van de NS aan de telefoon gehangen om de treinnummers van de 3 treinen waar ik in heb gezeten te achterhalen! Natuurlijk raak je altijd een net nieuwe en dure zonnebril kwijt. Nouja, het ding was op sterkte, dus ik heb lichte hoop dat ik 'm terug krijg!

En ik wil kaartjes reserveren voor het theater, maar dat lukt niet want er zijn teveel gebruikers ingelogd! Geweldig systeem!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 29 mei 2007 @ 18:31:09 #300
13151 crew  Rewimo
pi_49897631
Ik heb m'n spullen bij elkaar gezocht voor morgen. Ik moet representatief dus maar geen spijkerbroek deze keer Over een half uurtje ga ik maar eens rijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')