Ik kan helaas niet.quote:Op zondag 27 mei 2007 13:41 schreef Troel het volgende:
Ik had gisteren al zitten kijken waar het kaarsje vandaan kwam, maar kon het niet vinden
Wilde eigenlijk roepen dat ik aanstaande zaterdag mijn verjaardag vier (voor mensen die willen komen, jullie weten het adres). Doe dat dus toch maar, maar wel iets minder uitbundig.
Als jij frietjes wilt eten, dan krijg jij frietjes van me.quote:
Ben momenteel niet thuis maar hoop ze van de week naar jullie toe te kunnen sturen. Is nogal hectisch hier, sorryquote:Op zondag 27 mei 2007 14:08 schreef Troel het volgende:
Owja, en ik kan niet garanderen dat er dan meer trouwfoto's te zien zijn, maar ik hoop het wel
Ah, mooi! Ik vond het zelf zo'n schattig boekjequote:Op zondag 27 mei 2007 20:19 schreef Troel het volgende:
Owja, niet vergeten:
Fannetje, heel erg bedankt voor het leuke boekje! Het is aangekomen en ik zal het verslinden gok ik
Je zou een wielrennersbroekje of een onderbroek met langere pijpen kunnen dragen.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Blin het volgende:
hoe zit het overigens met jullie en rokjes dragen... als ik een rok aanwil dan gaan altijd me benen tegen elkaar schuren wat resulteerd in kapotte geirriteerde benen zeker als het warm is.
Onder rokjes trek ik vaak een wielrennersbroekje aan, wat miss_d ook al zegt. Wat betrefd broeken heb ik eigenlijk geen tips, ik heb er ook vaak last van, ik heb laatst een nieuwe spijkerbroek gekocht(van dunne stof) die daar ook al helemaal wegslijt... Dus iig goede kwaliteit broeken kopen, dan valt het soms nog wel mee...quote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Blin het volgende:
wooit ik ben weer een mini beetje afgevallen
vanochtend op 108,7 komen der weluiteindelijk
hoe zit het overigens met jullie en rokjes dragen... als ik een rok aanwil dan gaan altijd me benen tegen elkaar schuren wat resulteerd in kapotte geirriteerde benen zeker als het warm is.
en met een broek heb ik altijd het probleem dat binnen een paar maanden de plek waar mijn benen tegen elkaar aankomen helemaal doorgesleten is
iemand nog wat gouden tips
Ik zou niets zeggen, tenzij ze het vragen. En dan zou ik ervan maken dat je jezelf op andere gebieden dan je studie ontplooid hebt. Als ze dan verder vragen maak je een heel sjieke omschrijving van je werkzaamheden bij fok o.i.d.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik last heb van depressieve periodes (klinkt namelijk als een slechte factor voor aanname), maar wat moet ik dan zeggen.... Iemand een idee?
Dat laatste denk ik dus ookquote:Op maandag 28 mei 2007 17:10 schreef Liejannuh het volgende:
Ze willen je toch graag hebben Isa? Dan maakt die vertraging helemaal niet uit. In een gesprek kun je dat veel beter toelichten dan in een brief. Gewoon je extra curriculaire dingen een beetje aandikken.
Ik denk trouwens dat je leeftijd voor deze functie best wel een voordeel is.![]()
Die denken: oh, een typische student. Maar ik herken het gevoel wel hoorquote:Op maandag 28 mei 2007 17:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het alleen zelf al zo erg dat ik zoveel studievertraging heb, hoe moet een ander daar dan wel niet over denken![]()
Ik vind het ook vervelend dat ik er zo lang over gedaan heb, maarja, het is niet anders.. En het is toch echt geen verloren tijd geweest..quote:Op maandag 28 mei 2007 17:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het alleen zelf al zo erg dat ik zoveel studievertraging heb, hoe moet een ander daar dan wel niet over denken![]()
slimfitbroekjesquote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Blin het volgende:
en met een broek heb ik altijd het probleem dat binnen een paar maanden de plek waar mijn benen tegen elkaar aankomen helemaal doorgesleten is
voor de rokjes, (vooral omdat ik nooit wielrennerbroekjes tegenkom) koop ik de allergoedkoopste pantys die er zijn, en knip die kapot. zodat ze tot net boven mijn knie zitten. na 1 of 2 keer dragen gooi ik hem dan weer weg (dan is hij zo uitgelubbert dat hij weer omhoog kruipt.quote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Blin het volgende:
dat is toch wel een van de grootste voordelen van afvallenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Blin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |