Nou ik had wel wat overtuiging nodig vandaag dat de 4 minuten nog echt niet voorbij waren, vooral de eerste keer 4 minutenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 19:56 schreef Jojogirl het volgende:
Ik denk dat ik tegen die tijd wel m'n eigen tempo kan maken en niet meer zo op de muziek zal lopen. Ik merk nu al dat ik dat steeds meer doe. Er zijn trouwens ook lessen voor opbouwen van 5 naar 10 km dus we kunnen nog even vooruit
"Kort" voelt een beetje raar, dan zit het zo dubbel allemaal...quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, freecell!
Ik vind "kort" het leukst, overigens
ik vind hem juist in de lange versie niet afslanken, terwijl dat in de korte versie wel zo is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef freecell het volgende:
[..]
"Kort" voelt een beetje raar, dan zit het zo dubbel allemaal...
Ik vind lang volgens mij het leukste (en het slankste) maar ik weet het niet zeker....
Hmmm
Ik zou bijna een Poll gaan maken
Lang: 1quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik vind hem juist in de lange versie niet afslanken, terwijl dat in de korte versie wel zo is.
Ik bel maandag zelf wel even.. Ik wil voor het nieuwe schooljaar toch wel een baan hebben, en het liefst niet iets op invalbasis zeg maar.. Dus ik hoop dat er nog wat vacatures komen voor de vakantie, maar begin september staan er ook nog wel eens een paar..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef freecell het volgende:
@Teigan: kan je ook zélf het uitzendbureau bellen misschien? Hoe hard heb je een baan nodig momenteel? Kan je rustig zoeken of heeft het haast?
Enne:
Ik heb nieuwe kleertjes!
Show je nieuwe kleding #36
Sorry voor de crosspost, maar de vorige keer dat ik écht nieuwe kleertjes had is bijna twee jaar geleden
Ik ben voorquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:41 schreef Jojogirl het volgende:
Overal op Fok vindt iedereen 65 kilo al veel te veel voor een vrouw van welke leeftijd of lengte dan ook en dan gaan ze in dat topic zeuren als mensen geen 150 kilo wegen? Tijd voor een Dieetclub foto spam?
ach, als je ziet wat daar nog meer mag posten, mag jij ook hoor.. Maar ik moet toegeven, jij lijkt echt slank zo van voren hoor!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef freecell het volgende:
Het GROTE Volslanke Fok!kers Foto topic! Deel 5
Heb ik nou zojuist een topic half om zeep geholpen door te dun te zijn?
Ergens rond de 80 vermoed ik. Geen idee eigenijk precies momenteel, heb geen werkende weegschaal.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:51 schreef teigan het volgende:
[..]
ach, als je ziet wat daar nog meer mag posten, mag jij ook hoor.. Maar ik moet toegeven, jij lijkt echt slank zo van voren hoor!
(hoeveel weeg je nu eigenlijk, je was toen toch voor de bruiloft nog wat afgevallen door de stress?)
Oh, dan scheelt het niet zoveel met mij dus...quote:Op zaterdag 2 juni 2007 00:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ergens rond de 80 vermoed ik. Geen idee eigenijk precies momenteel, heb geen werkende weegschaal.
Misschien was het zo dat er in 'gewone' topics te vaak woorden als 'varkentje' ofzo vallen, dan wil niemand die niet ultra dun is meer een foto posten. Dat mensen te dun bevonden worden ervoor vond ik weer de andere wereld jaquote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:41 schreef Troel het volgende:
Ik snap ookniet waarom er specifiek een volslank topic moet zijn? Tja, en dat bepaalde mensen zowat elke dag daar een foto posten, dat hoeft van mij al helemaal niet. Misschien dat ik daarom eigenlijk nooit in US zit
waarom moet er een topic zijn om je zonnebril te showen? is volgens mij ongeveer dezelfde vraagquote:Op zaterdag 2 juni 2007 08:41 schreef Troel het volgende:
Ik snap ookniet waarom er specifiek een volslank topic moet zijn? Tja, en dat bepaalde mensen zowat elke dag daar een foto posten, dat hoeft van mij al helemaal niet. Misschien dat ik daarom eigenlijk nooit in US zit
Jij denkt de weten waarom ik ergens wel of niet kom? Kun je me dan ook even vertellen waarom ik eigenlijk nooit in POL kom, is dat ook omdat ik daar op mijn gewicht afgerekend wordt? Kom op zeg, sommige mensen hebben gewoon geen behoefte aan al dat aandachtsgeile gepost. Dat heeft dus helemaal niets met gewicht te maken! Dus omdat jij op je gewicht afgerekend wordt, dan is dat bij mensen die zwaarder zijn dan jijzelf zeker ook zo? Jij moet nog heeeeeel veel leren!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom moet er een topic zijn om je zonnebril te showen? is volgens mij ongeveer dezelfde vraag
ik vind het wel jammer dat het dicht is, alleen begrijp ik wel dat ze het doen omdat er alleen gezeur kwam
en de reden waarom jij niet in US komt is waarschijnlijk omdat je op je gewicht word afgerekend en dat was nou juist de bedoeling van het volslanke topic dat dat daar niet werd gedaan
Je stond pas niet eens meer in het lijstjequote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Ach... nou is er alweer een topic naar de haaienWaar moeten sommige mensen nu hun dagelijkse plaatje posten?
Ik hang de laatste dagen steeds net boven mijn gewicht uit het lijstje. Hoop er toch ooit nog eens onder te komen
ja joh de reden is dat je geen aandacht hoeftquote:Op zaterdag 2 juni 2007 09:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Jij denkt de weten waarom ik ergens wel of niet kom? Kun je me dan ook even vertellen waarom ik eigenlijk nooit in POL kom, is dat ook omdat ik daar op mijn gewicht afgerekend wordt? Kom op zeg, sommige mensen hebben gewoon geen behoefte aan al dat aandachtsgeile gepost. Dat heeft dus helemaal niets met gewicht te maken! Dus omdat jij op je gewicht afgerekend wordt, dan is dat bij mensen die zwaarder zijn dan jijzelf zeker ook zo? Jij moet nog heeeeeel veel leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |