abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 juni 2007 @ 14:24:52 #201
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_50000748
het zijn gelukkig zitplaatsen maar het is op zo'n dag wel veel lopen en staan en daar was ik voordat het zoveel pijn ging doen al geen ster in
pi_50001137
Blegh, weer 3 van die standaardbrieven binnen...

"Bedankt voor uw sollicitatie, wij hebben geen vacature, en we houden u een half jaar in het bestand.. "
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50005183
Ik heb een ananasschiller gekocht
(en natuurlijk een ananas, je moet het toch ergens op testen )
Dus getest, resultaat: 8 ananasplakken, nog geen minuut werk en geen sap overal
Is echt heel simpel. Het heeft ananasschillen simpeler gemaakt dan een sinaasappel pellen!
Vanaf nu is ananas eel volop erug op het menu
  vrijdag 1 juni 2007 @ 16:32:26 #204
105850 Fuente
mamamuts
pi_50005186
Wat jammer Teigan

Vraagje: Hebben jullie ervaring met hardlopen als je flink overgewicht hebt? Is dat nou echt te belastend of wel het proberen waard?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_50006395
Fijn van je gewicht, teigan!

Jammer van die brieven, die heb ik destijds ook veel gehad.
Is er in jouw regio niet zoveel werk dan?
pi_50006654
Ik heb net ook maar een ananas-snijder meegenomen bij de Appie, nadat ik me vanmiddag met een mes heb uitgeleefd op een ananas en alles onder zat Volgende keer dus beter Bedankt voor de tip, Freecell
pi_50008120
De ananasschiller is inderdaad een geweldige uitvinding

Het is weekend
pi_50009110
nog vijf dagen en dan zit ik in ahoy, samen met paps bij the who
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50009433
Fuente, ik loop nu hard, ik deed het ook nog toen ik 90 kilo woog geloof ik, en dat ging altijd wel.. ik heb nu veel aan die podcasts met lessen, dat is voor mij een goede stimulans.

Fannetje, het valt hier in het noorden tegen, er zijn niet veel vacatures voor eerstegraads scheikunde.. Als ik naar de randstad zou willen was er wel genoeg, maar dat zie ik niet zitten..

En die ananasschiller is echt fantastisch!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_50009573
Dat is ook wel een verhuizing vanuit het noorden naar de randstad inderdaad, dat zou ik ook niet willen.
Balen dat er zo weinig vacatures zijn
pi_50009724
Ja, en ergens hoop ik dat die er nog wel komen, maar ik weet het niet.. En om nu op onderbouw te gaan solliciteren vind ik ook niet zo'n goed idee..

Het wordt dus gewoon maar even afwachten hoe alles loopt denk ik.. Ik verwacht ook nog een telefoontje van het uitzendbureau, misschien weten die meer.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:20:08 #212
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_50010152
Feli teigan mooi hoor, zo'n 7 aan het begin.

Fuente ik loop ook hard en bij mij gaat het goed tot nu toe. Ik denk dat het belangrijkste is om het goed op te bouwen en daarvoor vind ik die MP3 lessen wel erg fijn.
pi_50010391
Hebben jullie ook de podcast van vlaanderen sportland? Ik vind hem helemaal goed
Vandaag les 9 en het is best zwaar op zeg, want ik krijg een hele rode kop ervan enzo, maar het is wel erg fijn
Het mooi kotsende meisje.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:30:11 #214
4177 Jojogirl
pi_50010454
Die doe ik ook ja, en ik ben ook vandaag bij les 9 aanbeland. Toevallig
pi_50010469
veiligheidsspeldje, die heb ik ook gedownload ja, met Evie/Evy is dat..

Ik heb gisteren les 2 gedaan, morgen ga ik les 3 doen.... Tot nu toe gaat het wel lekker, dus ik hoop dat het zo blijft..
pi_50010860
Ik denk dat het best een goed schema is; alleen de eerste keer heb ik spierpijn gehad. De opbouw is wel zo dat het zwaar blijft, maar dat is wel goed denk ik.
Als de lessen op zijn moet je zelf muziek vinden met een goed aantal bpm, want om nou steeds te gaan herhalen is ook zo saai
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:44:36 #217
105850 Fuente
mamamuts
pi_50010908
Ik begin zondag met les 1 ben heeeel benieuwd
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:56:11 #218
4177 Jojogirl
pi_50011323
Ik denk dat ik tegen die tijd wel m'n eigen tempo kan maken en niet meer zo op de muziek zal lopen. Ik merk nu al dat ik dat steeds meer doe. Er zijn trouwens ook lessen voor opbouwen van 5 naar 10 km dus we kunnen nog even vooruit
pi_50011453
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 19:56 schreef Jojogirl het volgende:
Ik denk dat ik tegen die tijd wel m'n eigen tempo kan maken en niet meer zo op de muziek zal lopen. Ik merk nu al dat ik dat steeds meer doe. Er zijn trouwens ook lessen voor opbouwen van 5 naar 10 km dus we kunnen nog even vooruit
Nou ik had wel wat overtuiging nodig vandaag dat de 4 minuten nog echt niet voorbij waren, vooral de eerste keer 4 minuten . Ik zie me zelf noch 5 noch 10 km lopen, maar het is natuurlijk al enorm verbeterd, dus als ik de tijd ervoor vind, kan ik uiteindelijk mss. ook wel voor de 10 km gaan denk ik

Fuente: veel succes (en veel plezier, want het is nog fijn ook )
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:06:15 #220
4177 Jojogirl
pi_50011673
O zo bedoelde je het. Ja dat heb ik nu ook nog wel, maar op het eind (bij de laatste lessen dus) is het toch alleen maar lopen en dan maakt het tempo van de muziek die je hoort toch niet meer uit.
pi_50011785
@Teigan: kan je ook zélf het uitzendbureau bellen misschien? Hoe hard heb je een baan nodig momenteel? Kan je rustig zoeken of heeft het haast?
Enne:
Ik heb nieuwe kleertjes!
Show je nieuwe kleding #36

Sorry voor de crosspost, maar de vorige keer dat ik écht nieuwe kleertjes had is bijna twee jaar geleden
pi_50012194
Leuk, freecell!

Ik vind "kort" het leukst, overigens
pi_50012242
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:19 schreef Fannetje het volgende:
Leuk, freecell!

Ik vind "kort" het leukst, overigens
"Kort" voelt een beetje raar, dan zit het zo dubbel allemaal...
Ik vind lang volgens mij het leukste (en het slankste ) maar ik weet het niet zeker....
Hmmm
Ik zou bijna een Poll gaan maken
pi_50012275
Ja, als het raar zit dan is 't ook niks.

Maak maar een poll ja, ik stem wel
pi_50013591
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:21 schreef freecell het volgende:

[..]

"Kort" voelt een beetje raar, dan zit het zo dubbel allemaal...
Ik vind lang volgens mij het leukste (en het slankste ) maar ik weet het niet zeker....
Hmmm
Ik zou bijna een Poll gaan maken
ik vind hem juist in de lange versie niet afslanken, terwijl dat in de korte versie wel zo is.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_50017138
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:57 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik vind hem juist in de lange versie niet afslanken, terwijl dat in de korte versie wel zo is.
Lang: 1
Kort: 2
Kreukel: 0

Bij lang kan ik wel beter mn kont verstoppen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 1 juni 2007 @ 22:41:07 #227
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50018003
Ik kan niet wachten tot ik morgen Troels reactie zie op wat Christan voor haar gemaakt heeft
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 22:52:35 #228
1762 YPPY
Yppiaans
pi_50018467
Staat je goed freecell! En ik vind kort het leukste, je hoeft niks te verstoppen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_50018550
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 20:09 schreef freecell het volgende:
@Teigan: kan je ook zélf het uitzendbureau bellen misschien? Hoe hard heb je een baan nodig momenteel? Kan je rustig zoeken of heeft het haast?
Enne:
Ik heb nieuwe kleertjes!
Show je nieuwe kleding #36

Sorry voor de crosspost, maar de vorige keer dat ik écht nieuwe kleertjes had is bijna twee jaar geleden
Ik bel maandag zelf wel even.. Ik wil voor het nieuwe schooljaar toch wel een baan hebben, en het liefst niet iets op invalbasis zeg maar.. Dus ik hoop dat er nog wat vacatures komen voor de vakantie, maar begin september staan er ook nog wel eens een paar..
pi_50018667
Oh, en freecell, leuke kleding, en ik denk dat ik kort het leukste vind... En vindt dat in ieder geval...
pi_50020231
Het GROTE Volslanke Fok!kers Foto topic! Deel 5
Heb ik nou zojuist een topic half om zeep geholpen door te dun te zijn?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 23:41:43 #232
4177 Jojogirl
pi_50020319
Overal op Fok vindt iedereen 65 kilo al veel te veel voor een vrouw van welke leeftijd of lengte dan ook en dan gaan ze in dat topic zeuren als mensen geen 150 kilo wegen? Tijd voor een Dieetclub foto spam?
pi_50020404
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 23:41 schreef Jojogirl het volgende:
Overal op Fok vindt iedereen 65 kilo al veel te veel voor een vrouw van welke leeftijd of lengte dan ook en dan gaan ze in dat topic zeuren als mensen geen 150 kilo wegen? Tijd voor een Dieetclub foto spam?
Ik ben voor
Maarten moest héél hard lachen toen hij dat zag... Is vast geen compliment
Maar laten we samen dit topic binnenrollen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 23:46:26 #234
4177 Jojogirl
pi_50020451
Ik geloof alleen niet dat ik geschikte foto's heb. *zoekzoek*
pi_50020628
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 23:38 schreef freecell het volgende:
Het GROTE Volslanke Fok!kers Foto topic! Deel 5
Heb ik nou zojuist een topic half om zeep geholpen door te dun te zijn?
ach, als je ziet wat daar nog meer mag posten, mag jij ook hoor.. Maar ik moet toegeven, jij lijkt echt slank zo van voren hoor!
(hoeveel weeg je nu eigenlijk, je was toen toch voor de bruiloft nog wat afgevallen door de stress?)
  vrijdag 1 juni 2007 @ 23:52:34 #236
4177 Jojogirl
pi_50020672
*zoektocht mislukt* Volgensmij heb ik amper foto's van mezelf van het laatste jaar. Wel honderden van Finn, maar van en van mezelf
pi_50021057
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 23:51 schreef teigan het volgende:

[..]

ach, als je ziet wat daar nog meer mag posten, mag jij ook hoor.. Maar ik moet toegeven, jij lijkt echt slank zo van voren hoor!
(hoeveel weeg je nu eigenlijk, je was toen toch voor de bruiloft nog wat afgevallen door de stress?)
Ergens rond de 80 vermoed ik. Geen idee eigenijk precies momenteel, heb geen werkende weegschaal.
pi_50021093
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 00:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Ergens rond de 80 vermoed ik. Geen idee eigenijk precies momenteel, heb geen werkende weegschaal.
Oh, dan scheelt het niet zoveel met mij dus...
pi_50026878
@ Veiligheidsspeldje, Jojogirl en Teigan: Waar halen jullie die podcast vandaan? Het lijkt mij ook wel leuk om die te gebruiken tijdens het hardlopen!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 08:39:19 #240
4177 Jojogirl
pi_50026892
Er is een topic in sport met alle info en linkjes: Hardloopschema op je MP3-speler - deel 2 - Doe lekker mee! en dit is de directe link naar de podcasts: http://www.een.be/televis(...)_podcast/index.shtml

Het volslanke fototopic is trouwens gesloten nu
  zaterdag 2 juni 2007 @ 08:41:17 #241
35189 Troel
scherp en bot
pi_50026901
Ik snap ookniet waarom er specifiek een volslank topic moet zijn? Tja, en dat bepaalde mensen zowat elke dag daar een foto posten, dat hoeft van mij al helemaal niet. Misschien dat ik daarom eigenlijk nooit in US zit
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50026916
Hehe, Troel: bepaalde mensen.....
It is your friends who make your world!
pi_50026960
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 08:41 schreef Troel het volgende:
Ik snap ookniet waarom er specifiek een volslank topic moet zijn? Tja, en dat bepaalde mensen zowat elke dag daar een foto posten, dat hoeft van mij al helemaal niet. Misschien dat ik daarom eigenlijk nooit in US zit
Misschien was het zo dat er in 'gewone' topics te vaak woorden als 'varkentje' ofzo vallen, dan wil niemand die niet ultra dun is meer een foto posten. Dat mensen te dun bevonden worden ervoor vond ik weer de andere wereld ja
Zelf ben ik niet zo'n fan van foto's van mij, dus post daar sowieso niet, maar kan het me voorstellen als je erg tevreden bent of juist enorm bevestiging zoekt (want dat krijg je wel in zo'n topic zo te lezen).
pi_50026979
Bedankt Jojogirl!
Ik had ze inmiddels zelf ook gevonden, en wel hier: http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html
pi_50027036
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 08:41 schreef Troel het volgende:
waarom moet er een topic zijn om je zonnebril te showen? is volgens mij ongeveer dezelfde vraag
ik vind het wel jammer dat het dicht is, alleen begrijp ik wel dat ze het doen omdat er alleen gezeur kwam

en de reden waarom jij niet in US komt is waarschijnlijk omdat je op je gewicht word afgerekend en dat was nou juist de bedoeling van het volslanke topic dat dat daar niet werd gedaan
pi_50027042
Daar had ik het ook vandaan cutie!!
Ik vind het trouwens echt knap hoe ongelofelijk veel sommige mensen hier zijn afgevallen .
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:12:15 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_50027084
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

waarom moet er een topic zijn om je zonnebril te showen? is volgens mij ongeveer dezelfde vraag
ik vind het wel jammer dat het dicht is, alleen begrijp ik wel dat ze het doen omdat er alleen gezeur kwam

en de reden waarom jij niet in US komt is waarschijnlijk omdat je op je gewicht word afgerekend en dat was nou juist de bedoeling van het volslanke topic dat dat daar niet werd gedaan
Jij denkt de weten waarom ik ergens wel of niet kom? Kun je me dan ook even vertellen waarom ik eigenlijk nooit in POL kom, is dat ook omdat ik daar op mijn gewicht afgerekend wordt? Kom op zeg, sommige mensen hebben gewoon geen behoefte aan al dat aandachtsgeile gepost. Dat heeft dus helemaal niets met gewicht te maken! Dus omdat jij op je gewicht afgerekend wordt, dan is dat bij mensen die zwaarder zijn dan jijzelf zeker ook zo? Jij moet nog heeeeeel veel leren!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 2 juni 2007 @ 09:12:38 #248
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_50027089
Ach... nou is er alweer een topic naar de haaien Waar moeten sommige mensen nu hun dagelijkse plaatje posten?

Ik hang de laatste dagen steeds net boven mijn gewicht uit het lijstje. Hoop er toch ooit nog eens onder te komen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 2 juni 2007 @ 09:13:29 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_50027098
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:12 schreef Rewimo het volgende:
Ach... nou is er alweer een topic naar de haaien Waar moeten sommige mensen nu hun dagelijkse plaatje posten?

Ik hang de laatste dagen steeds net boven mijn gewicht uit het lijstje. Hoop er toch ooit nog eens onder te komen
Je stond pas niet eens meer in het lijstje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_50027118
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 09:12 schreef Troel het volgende:

[..]

Jij denkt de weten waarom ik ergens wel of niet kom? Kun je me dan ook even vertellen waarom ik eigenlijk nooit in POL kom, is dat ook omdat ik daar op mijn gewicht afgerekend wordt? Kom op zeg, sommige mensen hebben gewoon geen behoefte aan al dat aandachtsgeile gepost. Dat heeft dus helemaal niets met gewicht te maken! Dus omdat jij op je gewicht afgerekend wordt, dan is dat bij mensen die zwaarder zijn dan jijzelf zeker ook zo? Jij moet nog heeeeeel veel leren!
ja joh de reden is dat je geen aandacht hoeft
niet dat je jezelf niet graag terug ziet op foto's en omdat je al helemaal weet hoe de pubers hier reageren

en ik word niet op mijn gewicht afgerekend daar maar ik had het over de echt 'volslanke' dames uit het topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')