en je kan zelfs de bonuskaart nemen zonder je gegevens af te gevenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:18 schreef Jojogirl het volgende:
Ah, thanx voor de tip, ik heb alleen geen Bonuskaart meer, kwijtgeraakt enzo. Maargoed, een nieuwe is sowieso wel handig, er zijn wel eens meer lekkere dingen in de bonus daar.
Heb ik sinds kort ook, was de mijne ook kwijt. Bij ons in 't dorp (quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
en je kan zelfs de bonuskaart nemen zonder je gegevens af te geven
Ja dat is bij ons ookquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Heb ik sinds kort ook, was de mijne ook kwijt. Bij ons in 't dorp () hebben ze bij de kassa een bonuskaart liggen voor de mensen die er geen hebben. Is een lieve AH, iedereen korting!
![]()
![]()
De wii is leuk daar schein je ook van af te vallen als ik bij mijn vriend thuis ben speel ik dat ook best vaakquote:Op donderdag 31 mei 2007 07:51 schreef Rewimo het volgende:
Christan op de Wii:
Ik speel negen holle gaame mama, dat is heel moeilijk!
(9 hole game bij golf)
ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:45 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik ookWe hebben binnenkort een Wii-meet, iets voor jou? Zie meetingtopic
Balen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
29 juni naar de orthopeed jammer dat gewichtsverlies idd eigenlijk weinig doet voor je heupen![]()
Mario, o die wil ik ook! Mijn oude spelcomputer (de eerste Nintendo) doet het niet meerquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik gebruik de Wii nu vooral voor de oude spelletjes. Ik bedoel: Mario, Donkey Kong
, Zelda
, wat wil een mens nog meer?
Kun je toch gewoon downloaden? Kost wel een paar euro, maar ach, dan heb je ook watquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mario, o die wil ik ook! Mijn oude spelcomputer (de eerste Nintendo) doet het niet meer
ik ben dan wel niet Isa, maar wel een liefhebber!! wanneer? waar!quote:
Geen verstand vanquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Kun je toch gewoon downloaden? Kost wel een paar euro, maar ach, dan heb je ook wat
Moet je je Wii aansluiten op internet, dan krijg je er een winkelkanaal bij waar je zulke spellen kan kopen. Voor sommige heb je dan wel een classic controller nodig.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen verstand vanDat mag je me nog weleens uitleggen
Oeh spannendquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Val je van kriebels in je buik ook af? Ik moet over een half uurtje naar mijn sollicitatiegesprek en ik ben zo vreselijk zenuwachtigCV net opgestuurd en motivatiebrief. Ik neem aan dat ze dat zo rond lunchtijd doorlezen en dan zie ik het vanmiddag wel.
En Apocalyptica komt 9 december pas? Jammer, want ik wilde het combineren met een tentoonstelling in het Groninger Museum, maar dat moet dan maar niet gecombineerd worden(die tentoonstelling loopt tot september)
Oosterpoort, Groningen!! Ik heb net kaartjes gehaald!!quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben dan wel niet Isa, maar wel een liefhebber!! wanneer? waar!![]()
![]()
-edit- iets te vroeg.. 9 december dus.. maar waar?
* online op zoek naar kaartjes gaatquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:46 schreef teigan het volgende:
[..]
Oosterpoort, Groningen!! Ik heb net kaartjes gehaald!!
Isa, ik ben veels te laat, maar ik wil natuuriljk ook weten hoe het gegaan is..
Ik had mijn eerste twee brieven terug.. De een(open sollicitatie) had geen vacature, de ander hoor ik binnen twee weken of ik op gesprek mag komen...
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:17 schreef Lienekien het volgende:
Gefeliciteerd, Isa.
quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ze bellen nog voor 17:00 terug en ik moet nodig een tas gaan pakken voor Diekirch. Maar als ik het een beetje goed weet in te schatten heb ik een baan. Ik moet alleen nog 'even' afstuderen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik ga snel weg naar Liejannuh
Oh ja:betekent dus ik heb een baan
Erheen gaan kan nooit kwaad natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef teigan het volgende:
Gefeliciteerd Isa![]()
Rewimo, ik moet ook nog, maar ik hoorde net via de onofficiele kanalen dat ik uitgenodigd ben voor een gesprek(met 5 anderen)... Weet alleen niet of ik daar wel wil werken na de verhalen van datzelfde onofficiele kanaal..
Dat was ik ook zeer zeker van plan, het is in ieder geval een goede ervaring om eens te doen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Erheen gaan kan nooit kwaad natuurlijk
In een verpleegtehuis, ik weet alleen niet welke en waar maar het was wel de baan die ze heel graag wilde als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:26 schreef teigan het volgende:
misschien heb ik het gemist btw, maar waar gaat ze nu aan de slag?
Ok, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:33 schreef teigan het volgende:
het verpleegtehuis wist ik ook nog, maar ik vroeg me af waar die stond...
dat vind ik nou een heerlijke plek om soms eens dom te lachenquote:
Ja, inderdaad.. Maar gisteren had ik ook al even gespiekt, en toen was ik nog 80,0, dus ik baalde gisteren enorm dat het niet gelukt was..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:38 schreef omearos het volgende:
Lekker TeiganJe tactiek heeft dus goed geholpen
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:22 schreef teigan het volgende:
Poeh Rewimo, dan sta je ook raar te kijken..
Vanmorgen mijn officiele weegmoment.. gisteren zag ik het nog somber in, maar het is mij toch gelukt, ik woog vanmorgen 79,1 kg, dus ik ben onder de 80..
Nu gaan we vanavond of morgen weer een paar kralen halen voor mijn ketting, dat mocht alsik onder de 80 was.. En ik ga mijn streefgewicht weer aanpassen..
O ja, ik heb nu trouwens helemaal geen spierpijn van het hardlopen
Zijn daar stoelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga vanmiddag krukken lenen misschien dat het wel makkelijk is voor langere stukken lopen. Vrijdag namelijk naar de Toppers in de Arena. Zie daar nu al als een berg tegenop maar we zitten op eht veld dus dat zijn gelukkig niet zo veel trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |