quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ze bellen nog voor 17:00 terug en ik moet nodig een tas gaan pakken voor Diekirch. Maar als ik het een beetje goed weet in te schatten heb ik een baan. Ik moet alleen nog 'even' afstuderen
quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Hoi, ik ga snel weg naar Liejannuh
Oh ja:betekent dus ik heb een baan
Erheen gaan kan nooit kwaad natuurlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 17:51 schreef teigan het volgende:
Gefeliciteerd Isa![]()
Rewimo, ik moet ook nog, maar ik hoorde net via de onofficiele kanalen dat ik uitgenodigd ben voor een gesprek(met 5 anderen)... Weet alleen niet of ik daar wel wil werken na de verhalen van datzelfde onofficiele kanaal..
Dat was ik ook zeer zeker van plan, het is in ieder geval een goede ervaring om eens te doen..quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Erheen gaan kan nooit kwaad natuurlijk
In een verpleegtehuis, ik weet alleen niet welke en waar maar het was wel de baan die ze heel graag wilde als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 31 mei 2007 18:26 schreef teigan het volgende:
misschien heb ik het gemist btw, maar waar gaat ze nu aan de slag?
Ok, dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 31 mei 2007 18:33 schreef teigan het volgende:
het verpleegtehuis wist ik ook nog, maar ik vroeg me af waar die stond...
dat vind ik nou een heerlijke plek om soms eens dom te lachenquote:
Ja, inderdaad.. Maar gisteren had ik ook al even gespiekt, en toen was ik nog 80,0, dus ik baalde gisteren enorm dat het niet gelukt was..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:38 schreef omearos het volgende:
Lekker TeiganJe tactiek heeft dus goed geholpen
![]()
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 07:22 schreef teigan het volgende:
Poeh Rewimo, dan sta je ook raar te kijken..
Vanmorgen mijn officiele weegmoment.. gisteren zag ik het nog somber in, maar het is mij toch gelukt, ik woog vanmorgen 79,1 kg, dus ik ben onder de 80..
Nu gaan we vanavond of morgen weer een paar kralen halen voor mijn ketting, dat mocht alsik onder de 80 was.. En ik ga mijn streefgewicht weer aanpassen..
O ja, ik heb nu trouwens helemaal geen spierpijn van het hardlopen
Zijn daar stoelen?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik ga vanmiddag krukken lenen misschien dat het wel makkelijk is voor langere stukken lopen. Vrijdag namelijk naar de Toppers in de Arena. Zie daar nu al als een berg tegenop maar we zitten op eht veld dus dat zijn gelukkig niet zo veel trappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |