De ochtend voordat ik ging was ik 86 ik ben 15 dagen weg geweestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:44 schreef teigan het volgende:
Misschien was dat het afvallen wel dat in de vakantie begonnen was.. en zit dat eten van zaterdag en zondag er pas volgende week aan... Je weet nooit hoe je lijft werkt hè?
ik heb ze volgens mij gezien op lowlands 2005 dit jaar weer naar lowlandsquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Pandorah het volgende:
Apocalyptica is cool, ik heb ze een paar jaar geleden gezien op Waterpop. We stonden vooraan.
Dus hoe wat waar wanneer? Dan lees ik wel na als ik terugben van poweryoga.
Daar heb ik ze ook gezien!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Pandorah het volgende:
Apocalyptica is cool, ik heb ze een paar jaar geleden gezien op Waterpop. We stonden vooraan.
Dus hoe wat waar wanneer? Dan lees ik wel na als ik terugben van poweryoga.
Er is ook zoiets als too much informationquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef Riann het volgende:
Verklaar dat eens en o ja die 2 dagen geen enige beweging alleen maar een paar keer wilde sex met mijn vriendje![]()
Ik denk dat het voor het milieu nog wel meevalt hoor...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
Vaatwasser..... soms verlang ik hierna. Na een verjaardag of visite. Maar als we gewoon zo met z'n 2-en zijn, tja dan is het maar ff.
Plus daarbij dat een vaatwasser 4x meer water gebruikt, dan dat je het geen met de hand zou afwassen. En aangezien ik nogal milieu bewust met dingen om gaat, vind ik 4x wel erg veel.
Wij verwarmen ons water (nog) niet met gas, dus een handwas kost ons sowieso meer geld. Daarnaast verbruikt ie maar 12 liter water en ik gebruik met de hand toch echt een stuk meer.quote:Toch is de handafwas gemiddeld nog steeds energiezuiniger. Tenminste, als u uw water met gas verwarmd. Heeft u een elektrische warmwatervoorziening zoals een elektrische boiler, dan kost een handafwas gemiddeld méér elektriciteit. Een machineafwas kost over het algemeen méér water dan een handafwas.
okay haha sorryquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:45 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Er is ook zoiets als too much information![]()
Jeee, wat een toeval!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:12 schreef Liejannuh het volgende:
Daar heb ik ze ook gezien!
Is dit nu Karma?
Ah, ze vertelde bij ons ook al dat het niet goed ging met zequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef Pandorah het volgende:
En voor de dames die 2 weken geleden meeliepen met de rondleiding: helaas is een van de twee cheetahbroertjes overleden. Droevig maar hij was al een bejaarde cheetah...
Dat zijn wel 2 totaal verschillende bestemmingen. Maar allebei echt super!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Hmm, in december dus. Dan wilde ik op vakantie gaan naar Namibie / Nieuw Zeeland oid. Een zondag zou prima zijn. Naja, dat wordt dan even zelf regelen als het niet uitverkocht is.
Waterpop is bij mij echt heel dicht bij! En het is leuk, dus ik probeer vaak wel even te gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Jeee, wat een toeval!
We kwamen er toevallig die dag achter dat ze daar stonden. Hebben we de auto gepakt en voila daar waren we met zijn 3-en in poncho. Lekker vooraan gestaan: prima plekkie. Maar ik heb jou daar niet gezien
.
Hmm, in december dus. Dan wilde ik op vakantie gaan naar Namibie / Nieuw Zeeland oid. Een zondag zou prima zijn. Naja, dat wordt dan even zelf regelen als het niet uitverkocht is.
We zijn trouwens ook niet zo van dat all-inclusief. Ik wil mijn spullen kunnen pakken en weer verdergaan. Kijken wat er verderop te doen is.
Daar ben ik me zeker van bewust dames, dat het totaal verschillende bestemmingen zijn. NZ is een beetje duur zag ik en Namibie/ZA is nog wel te doen. Zijn beide landen waar we nog heen willenquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:08 schreef Liejannuh het volgende:
Qua vakantie ben ik het met Levitation eens hoor, hele toffe bestemmingen allebei, maar wel heeeeeeeeeel verschillend!
Zie mijn onderschrift voor foto's van beide bestemmingen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:13 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Daar ben ik me zeker van bewust dames, dat het totaal verschillende bestemmingen zijn. NZ is een beetje duur zag ik en Namibie/ZA is nog wel te doen. Zijn beide landen waar we nog heen willen.
Heb je al enig idee wat je opties zijn? (operatie, therapie, pijnstilling o.i.d.)quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee vocht is het niet helaas dat zou ik ook aan andere dingen moeten merken mijn voeten zwollen dan ook erg op
geen idee zal denk ik wel naar de orthopeed moeten ofzo (is vroeger ook gezegd als je last hebt moet je terug komen) vorig jaar dacht ik het zal wel beter gaan met lopen enzo als ik afval dat doe ik nu dusquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb je al enig idee wat je opties zijn? (operatie, therapie, pijnstilling o.i.d.)
Afvallen is altijd goed met gewrichtsklachten natuurlijk, je belast je gewrichten gewoon minder, maar het heeft bij mijn zus geen wereldschokkend effect gehad ofzo. Jammer dat het bij jou ook niet zoveel helpt als je zou willen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
geen idee zal denk ik wel naar de orthopeed moeten ofzo (is vroeger ook gezegd als je last hebt moet je terug komen) vorig jaar dacht ik het zal wel beter gaan met lopen enzo als ik afval dat doe ik nu dus![]()
Mag ik vragen waarom je daar toch weer mee begint? Vind je het niet vervelend om zo afhankelijk te zijn van zo'n product, dat je er eigenlijk niet meer mee kan stoppen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:55 schreef Riann het volgende:
herbalife is besteldwaarscheindelijk kan ik er vrijDag mee beginnen
Zeeman, hema dat soort winkelsquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef Fuente het volgende:
Ik ben mijn meetlint kwijt en wou meten hoeveel cm's ik kwijtraak enzo. Dus ik ben op jacht geweest naar een nieuw meetlint, maar die schijnen hiero nergens te koop te zijn! Waar kan ik zo'n ding halen?
Bij de Zeeman hier keken ze me aan alsof ik 1 of andere debiel was toen ik vroeg of ze ook meetlinten haddenquote:
graaggedaan hoorquote:
ja, i kwas ook meteen enthousiast!quote:Wat een leuk idee trouwens!
hema, maar ook op de marktquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef Fuente het volgende:
Ik ben mijn meetlint kwijt en wou meten hoeveel cm's ik kwijtraak enzo. Dus ik ben op jacht geweest naar een nieuw meetlint, maar die schijnen hiero nergens te koop te zijn! Waar kan ik zo'n ding halen?
Gratis bij Ikeaquote:Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef Fuente het volgende:
yup dat is zo maar met lijnen kan je ook nooit stoppen. teminste ik niet. Ik vind het voor nu even de beste oplossing ik ben bang maar dan ook echt bang als ik dat niet doe dat ik zo weer op die 102 kilo zit. En de meningen zijn over herbalife verdeelt. Ik heb altijd herbalife willen verdedigen tegen over de mensen die erop tegen zijn. Dat is nu afgelopen. Ik weet hoe ik moet lijnen dat hoeft niemand mij te vertellen. Op dit moment gaat er nu niks af en kom ik alleen maar bij. Met herbalife weet ik dat de streep weer omblaag gaat vandaar dat ik er nu ook weer aan begin. 1 keer 102 wegen geen 2e keer meer echt niet dat maar dan ook dat wil ik nooit maar dan ook nooit meer.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je daar toch weer mee begint? Vind je het niet vervelend om zo afhankelijk te zijn van zo'n product, dat je er eigenlijk niet meer mee kan stoppen?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef botterfly het volgende:
Ik heb hier vrijdag zo zitten klagen dat ik zo weinig ben afgevallen, bleek gisteren dat er weer 0,9 kilo af was in 4 dagen. Reden: menstruatie in het weekend gehad. Nu is de stand 3,8 kilo in 4 weken.
Ik woon 3 minuten van de Ikea *naar Ikea rent*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |