abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49903149
Apocalyptica is cool, ik heb ze een paar jaar geleden gezien op Waterpop. We stonden vooraan .
Dus hoe wat waar wanneer? Dan lees ik wel na als ik terugben van poweryoga.
pi_49903186
Misschien was dat het afvallen wel dat in de vakantie begonnen was.. en zit dat eten van zaterdag en zondag er pas volgende week aan... Je weet nooit hoe je lijft werkt hè?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49903201
Groningen, 9 december.. Is een zondag geloof ik..
De dag erna staan ze in Tilburg
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49903384
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:44 schreef teigan het volgende:
Misschien was dat het afvallen wel dat in de vakantie begonnen was.. en zit dat eten van zaterdag en zondag er pas volgende week aan... Je weet nooit hoe je lijft werkt hè?
De ochtend voordat ik ging was ik 86 ik ben 15 dagen weg geweest
pi_49903402
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Pandorah het volgende:
Apocalyptica is cool, ik heb ze een paar jaar geleden gezien op Waterpop. We stonden vooraan .
ik heb ze volgens mij gezien op lowlands 2005 dit jaar weer naar lowlands
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:12:33 #56
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49904365
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:43 schreef Pandorah het volgende:
Daar heb ik ze ook gezien!
Is dit nu Karma?
pi_49904534
Apocalyptica, héél gaaf!

Tevens tvp
It is your friends who make your world!
pi_49905895
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:41 schreef Riann het volgende:

Verklaar dat eens en o ja die 2 dagen geen enige beweging alleen maar een paar keer wilde sex met mijn vriendje
Er is ook zoiets als too much information
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 21:46:58 #59
43556 miss_dynastie
pi_49905972
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:41 schreef ymme het volgende:
Vaatwasser..... soms verlang ik hierna. Na een verjaardag of visite. Maar als we gewoon zo met z'n 2-en zijn, tja dan is het maar ff.
Plus daarbij dat een vaatwasser 4x meer water gebruikt, dan dat je het geen met de hand zou afwassen. En aangezien ik nogal milieu bewust met dingen om gaat, vind ik 4x wel erg veel.
Ik denk dat het voor het milieu nog wel meevalt hoor...
quote:
Toch is de handafwas gemiddeld nog steeds energiezuiniger. Tenminste, als u uw water met gas verwarmd. Heeft u een elektrische warmwatervoorziening zoals een elektrische boiler, dan kost een handafwas gemiddeld méér elektriciteit. Een machineafwas kost over het algemeen méér water dan een handafwas.
Wij verwarmen ons water (nog) niet met gas, dus een handwas kost ons sowieso meer geld. Daarnaast verbruikt ie maar 12 liter water en ik gebruik met de hand toch echt een stuk meer.
Maar eerlijk is eerlijk, al was het twee keer zo duur, ik moet er niet meer aan denken, altijd afwassen met de hand, er ging veel tijd en frustratie in zitten
pi_49906039
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:45 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Er is ook zoiets als too much information
okay haha sorry
pi_49910391
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:12 schreef Liejannuh het volgende:

Daar heb ik ze ook gezien!
Is dit nu Karma?
Jeee, wat een toeval!
We kwamen er toevallig die dag achter dat ze daar stonden. Hebben we de auto gepakt en voila daar waren we met zijn 3-en in poncho. Lekker vooraan gestaan: prima plekkie . Maar ik heb jou daar niet gezien .

Hmm, in december dus. Dan wilde ik op vakantie gaan naar Namibie / Nieuw Zeeland oid. Een zondag zou prima zijn. Naja, dat wordt dan even zelf regelen als het niet uitverkocht is .

We zijn trouwens ook niet zo van dat all-inclusief. Ik wil mijn spullen kunnen pakken en weer verdergaan. Kijken wat er verderop te doen is .
pi_49911207
Oh, en Troel: ik kom op je verjaardag. Ik wil wel foto's kijken .

En voor de dames die 2 weken geleden meeliepen met de rondleiding: helaas is een van de twee cheetahbroertjes overleden . Droevig maar hij was al een bejaarde cheetah...
  † In Memoriam † dinsdag 29 mei 2007 @ 23:46:54 #63
43556 miss_dynastie
pi_49911331
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:44 schreef Pandorah het volgende:
En voor de dames die 2 weken geleden meeliepen met de rondleiding: helaas is een van de twee cheetahbroertjes overleden . Droevig maar hij was al een bejaarde cheetah...
Ah, ze vertelde bij ons ook al dat het niet goed ging met ze
Ik ben benieuwd hoe het nu met die andere zal gaan, ik vrees het ergste.
pi_49915268
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Hmm, in december dus. Dan wilde ik op vakantie gaan naar Namibie / Nieuw Zeeland oid. Een zondag zou prima zijn. Naja, dat wordt dan even zelf regelen als het niet uitverkocht is .
Dat zijn wel 2 totaal verschillende bestemmingen. Maar allebei echt super!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 30 mei 2007 @ 08:06:26 #65
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49915333
TVP... <anders hou ik het niet meer bij zo snel gaat het...>
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_49915345
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:26 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Jeee, wat een toeval!
We kwamen er toevallig die dag achter dat ze daar stonden. Hebben we de auto gepakt en voila daar waren we met zijn 3-en in poncho. Lekker vooraan gestaan: prima plekkie . Maar ik heb jou daar niet gezien .

We zijn trouwens ook niet zo van dat all-inclusief. Ik wil mijn spullen kunnen pakken en weer verdergaan. Kijken wat er verderop te doen is .
Waterpop is bij mij echt heel dicht bij! En het is leuk, dus ik probeer vaak wel even te gaan.
Ik weet nog van die editie dat het vooral heel erg hard regende. En dat ik heb staan dansen in de regen.

Qua vakantie ben ik het met Levitation eens hoor, hele toffe bestemmingen allebei, maar wel heeeeeeeeeel verschillend!
pi_49916326
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 08:08 schreef Liejannuh het volgende:

Qua vakantie ben ik het met Levitation eens hoor, hele toffe bestemmingen allebei, maar wel heeeeeeeeeel verschillend!
Daar ben ik me zeker van bewust dames, dat het totaal verschillende bestemmingen zijn. NZ is een beetje duur zag ik en Namibie/ZA is nog wel te doen. Zijn beide landen waar we nog heen willen .
pi_49916601
Als het goed is gaan mn vriend en ik begin volgend jaar naar Zuid-Afrika op vakantie. Nieuw-Zeeland staat ook op ons verlanglijstje. Lekker rondrijden met een gehuurde camper!
pi_49919041
nou mijn vriend en ik gaan gewoon over minder dan een maand naar tossa de mar, geen ver weg vakanties of doe vakanties maar gewoon een lui bij het zwembad hangen vakantie. komt vooral ook omdat we vorig jaar helemaal niet op vakantie waren geweest, dat we nu een rustvakantie houden.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:45:49 #70
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49919132
Een nadeel van vakantie is dat ik altijd kg erbij krijg tijdens de vakantie... hoe erg ik er ook op let...
pi_49919182
Tot nu toe ben ik juist afgevallen tijdens vakanties. De meeste vakanties waren naar een ver en warm land. Dus lekker fruit eten de hele dag, veel wandelen en zwemmen én veel zweten, haha.
  woensdag 30 mei 2007 @ 10:48:34 #72
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49919244
Ik eet minder tijdens vakantie, maar misschien dat het snoepen wat meer is, en natuurlijk de drank wat dan iets meer is... maar daartegenover staat wel dat ik meer beweeg tijdens de vakantie
pi_49919461
Hmm ja, scheelt dat ik bijna nooit drink. En als ik drink vind ik het niet leuk om aangeschoten te worden, dus dan stop ik snel weer met de alcohol
pi_49919616
ik drink alleen op de vakantie maar dan maar een half cocktailtje en dan heb ik er al genoeg van
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:00:02 #75
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49919673
Nah, soms wil ik in de vakantie nog wel eens te veel drinken, wat weer grappige situaties opleverd voor de anderen op de camping...
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:16:44 #76
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49920218
Vakantie zit er voorlopig niet in maar vind het dit jaar nog niet zo heel erg. Maar zou nu eerst naar een all in vakantie willen om te relaxen en het is iets makkelijker qua eten.

Morgen naar de dokter ik heb onwijs last van mijn heupen en knieën je zou denken met zoveel gewicht minder krijg je daar minder last van maar nee hoor ik loop nog moeilijker dan dat ik normaal al doe (geboren met heupluxatie en heupdysplasie) en nu voel ik ook mezelf moeilijk lopen
pi_49921803
Hé bah, vervelend Bubsel.
Heeft het misschien ook iets met het weer te maken? Als je vocht vasthoud kan er in je gewrichten ook het een en ander in de knel komen waardoor je weer je houding veranderd en dus meer pijnklachten krijgt. (ik gok maar even mee, bij mij werkt dat wel zo)
Mijn zus heeft ook HD, vroeger als baby in spagaat in het gips gezeten en verschillende malen geopereerd. Ik heb er een heel klein tikje van meegekregen, vroeger een tijdje een spreidbroekje gehad maar verder eigenlijk weinig problemen.
There is no love sincerer than the love of food.
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:03:52 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49922114
Nee vocht is het niet helaas dat zou ik ook aan andere dingen moeten merken mijn voeten zwollen dan ook erg op
pi_49923600
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 09:13 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Daar ben ik me zeker van bewust dames, dat het totaal verschillende bestemmingen zijn. NZ is een beetje duur zag ik en Namibie/ZA is nog wel te doen. Zijn beide landen waar we nog heen willen .
Zie mijn onderschrift voor foto's van beide bestemmingen.

Namibië is wel een land waar ik een beetje verliefd op ben geworden. Maar ik ben dan ook gek op woestijnen.
En zo ontzettend veel dieren, ongelofelijk!

Nieuw Zeeland moet je je iets warmer voor aankleden, maar is ook echt fantastisch. Alleen vond ik 't wel echt een lange reis om er te komen (van hotel in Auckland terug naar huis in Brabant 40 uur!!). De natuur is daar zo afwisselend en ruig. Dieren zijn er niet zo veel, op de doodgereden possums en vogels na.

Een overeenkomst tussen Namibië en NZ is overigens de onvoorstelbare leegte. Zoveel land met zo weinig mensen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_49923602
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee vocht is het niet helaas dat zou ik ook aan andere dingen moeten merken mijn voeten zwollen dan ook erg op
Heb je al enig idee wat je opties zijn? (operatie, therapie, pijnstilling o.i.d.)
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:58:15 #81
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49923908
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Heb je al enig idee wat je opties zijn? (operatie, therapie, pijnstilling o.i.d.)
geen idee zal denk ik wel naar de orthopeed moeten ofzo (is vroeger ook gezegd als je last hebt moet je terug komen) vorig jaar dacht ik het zal wel beter gaan met lopen enzo als ik afval dat doe ik nu dus
pi_49924182
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:58 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

geen idee zal denk ik wel naar de orthopeed moeten ofzo (is vroeger ook gezegd als je last hebt moet je terug komen) vorig jaar dacht ik het zal wel beter gaan met lopen enzo als ik afval dat doe ik nu dus
Afvallen is altijd goed met gewrichtsklachten natuurlijk, je belast je gewrichten gewoon minder, maar het heeft bij mijn zus geen wereldschokkend effect gehad ofzo. Jammer dat het bij jou ook niet zoveel helpt als je zou willen.
Hopelijk kan de orthopeed je van die klachten af helpen.
(En het liefst zonder allerlei ingrijpende maatregelen.)
pi_49924285
Oeh, misschien heb je hier nog iets aan.
Het schijnt bij HD patiënten vrij vaak voor te komen dat er sprake is van een fors beenlengteverschil. Zowel ik als mijn zus hebben een beenlengteverschil van 2,5 cm.
Misschien de moeite waard om daar eens naar de (laten) kijken. Het heeft ons allebei behoorlijk geholpen om steunzolen aan te laten meten met aan een kant een flinke verhoging.
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:19:45 #84
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_49924628
dat is een goede opmerking! nu morgen maar afwachten
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 mei 2007 @ 13:54:06 #85
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49925932
Bubsel, ik kreeg ook allerlei klachten tijdens het afvallen, mijn rug, mijn been. Fysio legde uit dat je anders gaat lopen en dus ook anders belasten. Daar moet je lichaam weer helemaal aan wennen. Ik loop al die tijd al bij de fysio Met steeds weer iets nieuws
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_49925990
herbalife is besteld waarscheindelijk kan ik er vrijDag mee beginnen
pi_49926972
Ik heb hier vrijdag zo zitten klagen dat ik zo weinig ben afgevallen, bleek gisteren dat er weer 0,9 kilo af was in 4 dagen. Reden: menstruatie in het weekend gehad. Nu is de stand 3,8 kilo in 4 weken.
Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 14:30:57 #88
43556 miss_dynastie
pi_49927286
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:55 schreef Riann het volgende:
herbalife is besteld waarscheindelijk kan ik er vrijDag mee beginnen
Mag ik vragen waarom je daar toch weer mee begint? Vind je het niet vervelend om zo afhankelijk te zijn van zo'n product, dat je er eigenlijk niet meer mee kan stoppen?
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:07:49 #89
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_49928564
ha, deze week toch weer een pind kwijt
ik weet het, het is niet veel, maar het is toch weer een pond

bij de muziekvereniging waar ik lid van ben, hebben we een muzikaal dieetclubje opgericht... we bellen en mailen tips rond (en natuurlijk de laatste roddels ) en wegen elke dinsdagavond (want dan hebben we repetitie)
alles wordt bijgehouden in een boekje, en elke week leggen we een euro in, zodat we over een tijdje wat leuks kunnen gaan doen.
dolle pret elke week, en een stok achter de deur
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:15:34 #90
35189 Troel
scherp en bot
pi_49928838
Muck
Dank je wel voor je PM

Wat een leuk idee trouwens!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49929682
Ik ben mijn meetlint kwijt en wou meten hoeveel cm's ik kwijtraak enzo. Dus ik ben op jacht geweest naar een nieuw meetlint, maar die schijnen hiero nergens te koop te zijn! Waar kan ik zo'n ding halen?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_49929800
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:39 schreef Fuente het volgende:
Ik ben mijn meetlint kwijt en wou meten hoeveel cm's ik kwijtraak enzo. Dus ik ben op jacht geweest naar een nieuw meetlint, maar die schijnen hiero nergens te koop te zijn! Waar kan ik zo'n ding halen?
Zeeman, hema dat soort winkels
pi_49929923
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:42 schreef jolene het volgende:

[..]

Zeeman, hema dat soort winkels
Bij de Zeeman hier keken ze me aan alsof ik 1 of andere debiel was toen ik vroeg of ze ook meetlinten hadden Hema kan nog wel eens inderdaad! Moet ik maar ff naar de stad
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:52:06 #94
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_49930116
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:15 schreef Troel het volgende:
Muck
Dank je wel voor je PM
graaggedaan hoor
quote:
Wat een leuk idee trouwens!
ja, i kwas ook meteen enthousiast!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:53:57 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_49930173
quote:
hema, maar ook op de markt

Probeer anders voor de gein eens naar Tasche in Hengelo te gaan en laat je opmeten voor een BH
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 30 mei 2007 @ 15:57:09 #96
43556 miss_dynastie
pi_49930295
quote:
Gratis bij Ikea
pi_49930457
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mag ik vragen waarom je daar toch weer mee begint? Vind je het niet vervelend om zo afhankelijk te zijn van zo'n product, dat je er eigenlijk niet meer mee kan stoppen?
yup dat is zo maar met lijnen kan je ook nooit stoppen. teminste ik niet. Ik vind het voor nu even de beste oplossing ik ben bang maar dan ook echt bang als ik dat niet doe dat ik zo weer op die 102 kilo zit. En de meningen zijn over herbalife verdeelt. Ik heb altijd herbalife willen verdedigen tegen over de mensen die erop tegen zijn. Dat is nu afgelopen. Ik weet hoe ik moet lijnen dat hoeft niemand mij te vertellen. Op dit moment gaat er nu niks af en kom ik alleen maar bij. Met herbalife weet ik dat de streep weer omblaag gaat vandaar dat ik er nu ook weer aan begin. 1 keer 102 wegen geen 2e keer meer echt niet dat maar dan ook dat wil ik nooit maar dan ook nooit meer.
pi_49930470
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:21 schreef botterfly het volgende:
Ik heb hier vrijdag zo zitten klagen dat ik zo weinig ben afgevallen, bleek gisteren dat er weer 0,9 kilo af was in 4 dagen. Reden: menstruatie in het weekend gehad. Nu is de stand 3,8 kilo in 4 weken.
Gefeliciteerd

Ik ben gisteren begonnen met het bijhouden van het eetdagboek op valtaf.nl en ik ben wel geschrokken van het resultaat. Ik wist wel dat ik te weinig at, helemaal nu mijn maag niet meewerkt, maar ik kom op een dag maar net aan 1000 calorieën en dat is toch wel heel erg weinig.
Omdat ik nu geen grote hoeveelheden weg krijg probeer ik om de twee uur iets te eten maar het is iedere keer maar een klein beetje en dat zet dus blijkbaar ook niet veel zoden aan de dijk.

Mijn schoonmoeder heeft heel lief groentesoep voor me gemaakt. 'Krijg je toch nog iets voedzaams binnen'
Het is nauwelijks meer soep te noemen, het is meer een groentedrap met ballen maar wel erg lekker.
pi_49930576
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:57 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Gratis bij Ikea
Ik woon 3 minuten van de Ikea *naar Ikea rent*

Zonder gekheid, kga er maar eens 1 scoren bij de Hema, en eerst nog een goed zoeken, want ik weet gewoon dat er ergens 1 ligt hiero
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:07:08 #100
105850 Fuente
mamamuts
pi_49930614
Hoeveel calorieeen eten jullie eigenlijk op een dag? Ik wil het ook gaan bijhouden op valtaf.nl (alleen vind ik het invul-ding niet zo handig). Maar goed, ben benieuwd hoeveel jullie eten?
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')