Hier geef je zelf de oplossing al. Als je alleen met je vrienden omgaat dan vind je geen meisje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
.......Ik heb een vrij selecte vriendengroep, bestaande uit enkel gozers en wij ontmoeten bijna nooit andere mensen, we gaan eigenlijk alleen met elkaar om.
Laat me eerst even zo beginnen :quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Een hoop.
Weten we jouw sexuele voorkeur ook weerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als je eens stopt met vrouwen op een voetstuk te plaatsen. Vrouwen, kun je beter kippen houden. Gezonde instelling.
Paardenpijper?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef LessKite het volgende:
[..]
Weten we jouw sexuele voorkeur ook weer
Ook hoi, je wisselt trouwens steeds sneller van username zeg, het is niet bij te benen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef LessKite het volgende:
[..]
Weten we jouw sexuele voorkeur ook weer
toffe vooruitzicht om nog 30 jaar alleen te zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Snien het volgende:
Hey joh!
Kop op! Het is heus niet zo dat er niemand op de wereld voor je rondloopt. Sommige mensen vinden pas op hun 50ste de ware liefde en kom op, je bent nog maar 19! Ik snap heel goed wat je bedoeld hoor, ik heb er zelf ook wel mee gezeten. maar je moet je gewoon bedenken dat er op elke potje een dekseltje past en of die nou vroeg of laat komt, het wordt de moeite waard!
Misschien ben jij zijn type nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef LessKite het volgende:
TS reageert niet meer... zou ie er een einde aan gemaakt hebben ?
Hier hebben we vast deel 1 van jue probleem, niet hoe je eruit ziet of wat anderen ervan zeggen maakt uit, maar dat je het zelf gelooftquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
In groep 7 of 8 had ik een vriendinnetje. Voor het laatst. En nu ben ik 19. Dat vind ik balen.
Aan zelfvertrouwen schort het. [...]Maar aan de andere kant heb ik thuis een spiegel hangen en zag ik ook wel wat ze bedoelden.
Vanaf havo2 heb ik mijn haar laten groeien en geregeld gaven meisjes mij de waardevolle tip naar de kapper te gaan en middels een bak gel zogenaamde stekeltjes te nemen.
Illusie, men vindt je leuk als je uitstraalt dat jij jezelf leuk vindt.quote:Oorspronkelijk had ik het vertrouwen, dat als ik mezelf bleef (dus mooi geen stekeltjes) ik ooit wel een meisje zou ontmoeten die mij leuk vindt, simpelweg om wie ik ben.
Tja maar dat is maar 1 plek... en je moet nooit nooit en echt nooit ergens heen gaan alleen om een meisje te zoeken.gegarandeerd teleurstellend.quote:Vaak zeggen mensen ook dat 'je vaker uit moet gaan' om meiden te leren kennen. Tot slot zeggen mensen dat je jezelf moet zijn. De eerste twee tips staan recht tegenover de laatste. Ik ben namelijk niet het soort figuur van "hippuh disceau, zuipuh, meisjuns versieruh".
Tja, zoals ik al zei, ga gewoon wat activiteiten zoeken die in jouw interessegebied liggen. Dan kom je vanzelf meisjes (en ook jongens, gewone vrienden zijn ook altijd mooi meegenomen) tegen die meer in jouw wereldje passen. Op school is het toch altijd een random collectie, en daar zitten niet vaak goeie matches tussen.quote:Ik ken uiteraard wel meisjes, maar dat blijft bij 'kennen', met niet één ben ik goed bevriend. Ik heb een vrij selecte vriendengroep, bestaande uit enkel gozers en wij ontmoeten bijna nooit andere mensen, we gaan eigenlijk alleen met elkaar om.
Herkenbaar. maar focus je niet zo op die meisjes. Natuurlijk je hormonen gieren en pushen, maar geniet gewoon van andere dingen ga vol in dingen die jou leuk lijken, het kàn gewoon niet dat meisjes en sex het enige is wat je interesseert.quote:Ik zit er best wel mee. Het afgelopen jaar ben ik best depressief geweest. Tijden lang (vannacht ook) droomde ik over meisjes, prachtige dromen. Maar zodra ik dan wakker werd, was ik in een klap terug in mijn eenzame wereldje en dat droeg niet echt bij aan een goed humeur. Totaal eenzaam kan ik mezelf overigens niet noemen, want ik heb wel een aantal hele goede vrienden met wie ik goed kan opschieten.
Daar heb je hierboven een aantal voorbeelden van.quote:Ik ben vast niet de enige die hier mee zit. Ik zou graag horen hoe anderen hiermee omgaan.
TS maakt zijn engels examenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef LessKite het volgende:
maar dan ben ik ineens benieuwd naar een fotootje want na 20 jaar niks zie ik niet plotseling de hoofdprijs voor de deur staan!"quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:54 schreef EdPowers het volgende:
Ach, ik had voor mijn 20e geen vrouw aangeraakt. Zelfs gesprekken waren toen nog zeldzaam
Ben nu al 9 jaar met iemand. Dus allesch khomt ghoed!
misschien komt dat JUIST de hoofdprijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
maar dan ben ik ineens benieuwd naar een fotootje want na 20 jaar niks zie ik niet plotseling de hoofdprijs voor de deur staan!"
Nee joh, ik heb een examen gemaakt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef LessKite het volgende:
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:39 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Een zeurende vrouw weegt niet op tegen een lekkere hasjjoint!
inderdaad je niet aleen richten op de mensen uit je vrienden groep maar ook mensen hierbuiten erbij uitnodigen of eens mee gaan met een andere groep. En als je niet zo van de discotheek houdt ga eens naar een festival of wat meer de alternatieve scene in. Zoek wat je wel leuk vind om met uitgaan te doen dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:55 schreef GSbrder het volgende:
ach... doe es gek,
ga uit op een plek waar jij je wel op je gemak voelt...
leer vrienden van vrienden van de weinige vrienden die je nu hebt kennen..
ga met familie babbelen, neefjes / nichtjes,
schoolprojecten met mensen uit de klas...
werk zoeken / bijbaantje nemen...
in ieder geval, ga van FOK af
Dat kan, maar het hoeft natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:54 schreef EdPowers het volgende:
Ach, ik had voor mijn 20e geen vrouw aangeraakt. Zelfs gesprekken waren toen nog zeldzaam
Ben nu al 9 jaar met iemand. Dus allesch khomt ghoed!
Maar al die weltschmerzende junge Werthers hebben praktisch allemaal binnen een paar jaar een vriendin. Weinig reden om meteen alle moed te verliezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het hoeft natuurlijk niet.
Voor de meerderheid geldt dat inderdaad wel, dat is waar.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar al die weltschmerzende junge Werthers hebben praktisch allemaal binnen een paar jaar een vriendin. Weinig reden om meteen alle moed te verliezen.
Waarom zou ik mijzelf aanpassen aan de norm 'jongen horen korte haren te hebben'?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zou je niet jezelf blijven als je naar kapper gaat?
Je ziet er nu uit als een dunne viking
Dat hoeft ook niet en het is ook niet de reden dat je vriendinloos bent.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijzelf aanpassen aan de norm 'jongen horen korte haren te hebben'?
Dat hoeft niet als je het zelf niet wilt, maar je moet er wel rekening mee houden dat niet iedereen dat aantrekkelijk vindt, vooral niet op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijzelf aanpassen aan de norm 'jongen horen korte haren te hebben'?
Nou ja, het werkt natuurlijk wel 2 kanten op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een vereniging. Behalve mijn vrienden ken ik slechts weinig mensen. Al moet ik wel zeggen, dat ik nu ongeveer een half jaar nieuwe mensen leer kennen via een vriend, maar dat betreft ook een meisjesloze groep. Desondanks toch een prettige ontwikkeling.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:01 schreef Jodocus1 het volgende:
[..]
Hier geef je zelf de oplossing al. Als je alleen met je vrienden omgaat dan vind je geen meisje.
Punt uit.
Zit je niet op een (sport) vereniging? Doe eens mee aan buurtfeesten oid.
Ga er uit of ga eens met kennissen ipv je vrienden. Breek eens uit de sleur.....
Dan leer je ook anderen kennen en anderen leren jou ook kennen.
Ik heb één vriend die een vriendin heeft. Maar niet iedereen die vriendinloos is, maakt er een probleem van.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:09 schreef Elefes het volgende:
[knip]
Hoe zit het trouwens met je vrienden, hebben die dit probleem ook?
Naja, dat zullen we maar zien als de eerste stap.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:19 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een vereniging. Behalve mijn vrienden ken ik slechts weinig mensen. Al moet ik wel zeggen, dat ik nu ongeveer een half jaar nieuwe mensen leer kennen via een vriend, maar dat betreft ook een meisjesloze groep. Desondanks toch een prettige ontwikkeling.
Het probleem is niet mijn uiterlijk, als ik geen lange haren wilde hebben, had ik er al lang geleden een tondeuse overheen gejaagd. Mijn probleem is dat ik niet zou weten hoe en waar ik met meisjes in contact zou moeten komen en dat, stel ik zit ergens waar dat wel mogelijk is, ik eigenlijk te verlegen ben om op iemand af te stappen. Beetje vreemd, want voor mijn werk sta ik soms tot 80 mensen te woord, maar één meisje spontaan aanspreken zou ik niet zomaar durven, ben ik bang.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:13 schreef Demellie het volgende:
[knip]
Vergeet niet (en je zal het, net zoals ik deed, ontkennen) wat iemand anders vind, betekend niet dat het ook zo is! Zelfvertrouwen zit in 'jezelf' en niemand kan je dat geven. Natuurlijk helpen hersendode reacties niet, maar daar moet je kracht uithalen. En als jij jezelf niet leuk vind, moet je ff gaan onderzoeken wat je wel leuk vind! (zoals idd bv: wel/geen stekeltjes, wel/geen wijde kleding ect, moeilijk, niet onmogelijk)
Tuurlijk maken ze er een probleem vast, hij heeft dat niet zoveel tijd meer voor hun!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:21 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik heb één vriend die een vriendin heeft. Maar niet iedereen die vriendinloos is, maakt er een probleem van.
Bedankt voor de vis!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:15 schreef LessKite het volgende:
[knip]
Verder heb je een goed gevoel voor humor, en ja, er bestaan meisjes die de hitchhikers guide gelezen hebben en te gek vinden
Je hebt keihard gelijk.quote:Ik denk dat het probleem is dat je misschien te graag een vriendin zou willen hebben.... en je hebt ongetwijfeld al vaak van mensen gehoord dat het zo niet werkt.
Mijn tip is inderdaad uitgaan, maar niet om te zuipen of om achter de meiden aan te gaan,
maar om een gezellige tijd met je vrienden te hebben.
Als je daadwerkelijk lol hebt, en je hebt een gezellige tijd met vrienden, ben je 4x aantrekkelijker dan wanneer je uitgaat om te 'scoren', of om te balen dat je nog geen vriendin hebt.
Je bent in een vicieuze cirkel geraakt - het idee dat het niet zal lukken beinvloedt je leven - en je gedrag - zo erg dat het bijna een self-fulfilling prophecy wordt.
Ik heb één stamcafé waar ik geregeld zit met vrienden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:19 schreef MaddoxX het volgende:
Probeer eens uit te gaan met vrienden, en daarweer de vriendinnen van.. zo kom je uit eindelijk wel bij meer meiden terecht.
Ikzelf ben ook geen held in het zoeken van een leuke meid, ook niet echt zin in op het moment.. maar heb zelf ook nooit een lange relatie gehad ofzo.
Het zal heus wel niet zo zijn dat je nooit uitgaat?
[knip]
Ja waarom= Maar je wordt natuurlijk wel beoordeeld door de andere sekse, als daar de overheersende opinie is dat je niet aan de norm voldoet kun je je schouders ophalen maar je zult er wel last van hebben...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Heu Mulan,quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:29 schreef Meneer_de_Hond het volgende:
he ton, je haar is heilig, dat weet je toch?
Ik had echt nooit gedacht dat je daarmee zou zitten. Ikzelf ben ook al eeuwen vriendinloos, maar dat weet jij evengoed als ik, maar ik heb wel gemerkt dat school een hele goede plek is om (quasi) leuke meiden te ontmoeten. Je gaat tenslotte een opleiding doen die jou interesseert, en daar ben je niet de enige mee. Persoonlijk zou ik je niet aanraden om meer uit te gaan, daar ken ik je te goed vooren er zijn niet zo veel uitgaansgelegenheden (meer) die jou interesseren maar ook daarmee ben je niet de enige, geef het gewoon tijd.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
Als je eens stopt met vrouwen op een voetstuk te plaatsen. Vrouwen, kun je beter kippen houden. Gezonde instelling.
je kunt je dan ook de vraag stellen of je een dergelijke trien wil kennen ...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:38 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ja waarom= Maar je wordt natuurlijk wel beoordeeld door de andere sekse, als daar de overheersende opinie is dat je niet aan de norm voldoet kun je je schouders ophalen maar je zult er wel last van hebben...
Dat hoeft niet om de norm te gaan, maar misschien vinden de meeste vrouwen bijvoorbeeld zijn lange haar niet mooi. De eerste indruk is nog steeds erg belangrijk, daar hoef je geen "trien" voor te zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef flyck het volgende:
[..]
je kunt je dan ook de vraag stellen of je een dergelijke trien wil kennen ...
Ik ben niet echt een diehard uitgaander.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:11 schreef B-FliP het volgende:
Hey dude, trek t je niet zo aan... Het is meer wat je uitstraalt... Waarschijnlijk straal
je die twijfel over jezelf ook wel een btje uit...
Ik krijg op t werk regelmatig opmerkingen te horen over hoe collega's vinden hoe
ik eruit zou moeten zien... De praktijk vertelt echter anders... Ik zie eruit zoals ik
dat wil en/of acceptabel vind en k krijg zat aandacht... Zeker deze lente is t vat
meiden weer volop opengetrokken en k kom niks tekort...
En over t "erop uit gaan" is toch iets wat iedereen standaard welles (of vaker) zou
moeten doen... Niet alleen om leuk te flirten enzo met meiden, maar gewoon om lekker
los te gaan op een wildvreemde plek... Of ben je iemand die het liefste in een vast patroon
leeft en uitgaat?
Ik vind t juist heel fijn om uit te gaan buiten mijn woonplaats... Zo ben k laatst weer s
in Antwerpen uitgeweest... Was enorm leuk, en om t op z'n Bels te zeggen: Amai Amai
wat een schone meiskes...![]()
Misschien, maar je moet niet doen alsof je uiterlijk en wat je er aan doet er niet toe doet... De keuzes die je maakt hebben wel degelijk gevolgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef flyck het volgende:
[..]
Ga je anders ook nooit naar concerten of optredens toe? Festivals misschien?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ben niet echt een diehard uitgaander.
Dat is wel wat denigrerend naar meisjes die van jongens met kort haar houden, maar in essentie is het waar; als TS zich aanpast en een 'standaard' uiterlijk aanmeet krijgt hij -misschien, want uitstraling en blij met jezelf zijn is nummer 1- wel meer meiden, maar dat zijn dan ook meer standaard meiden, die wellicht totaal niet kwa levensvisie en interesse bij TS passen. De eerste indruk is dan misschien vanuit die meid beter, maar na een kwartier houdt het weer op dan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:42 schreef flyck het volgende:
Ik vind het heel erg dat ik je teleur stel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:50 schreef Echo99 het volgende:
Het mail adres @tomaatnet helpt ook niet echt denk ik
Met tomaatnet schrik je wel de JOVD meisjes af hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:03 schreef Fionn het volgende:
LoL ik deeenk zo dat de gemiddelde dame nou niet echt afknapt op een e-mail adres...(overigens zijn er vast ook hele leuke dames bij de SP..... HUP de politiek in dus)
Als ze al weten waar t van is ja... Ik zou bij tomaat.net niet echt aan politiek denken... Maar jtjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:03 schreef Fionn het volgende:
LoL ik deeenk zo dat de gemiddelde dame nou niet echt afknapt op een e-mail adres...(overigens zijn er vast ook hele leuke dames bij de SP..... HUP de politiek in dus)
Ik heb zeker wel interesses, maar die sluiten bij weinig mensen aan, laat staan meiden. Ik hou bijvoorbeeld heel erg van muziek van de jaren 60/70 en jazz.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef Fionn het volgende:
[knipperdeknip]
[..]
Herkenbaar. maar focus je niet zo op die meisjes. Natuurlijk je hormonen gieren en pushen, maar geniet gewoon van andere dingen ga vol in dingen die jou leuk lijken, het kàn gewoon niet dat meisjes en sex het enige is wat je interesseert.![]()
Als je gewoon lekker bezig bent met je lekker voelen en leuke dingen doen kan het heel goed dat je ineens bedenkt "hee ik heb al een maand een leuke vriendin en ik heb het geeneens gemerkt "
[nog meer geknip, ik zou kapper moeten worden]
Ton is niet dufquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:44 schreef Kluupkluup het volgende:
een iets vlotter uiterlijk zal zeker helpen hoor..
En ik weet niet of je veel zwart draagt (metallica-shirts e.d.), maar dat is ook redelijk een 'don't'..
En je kan dan wel zeggen 'zo voel ik mij lekker', maar blijkbaar is dat niet zo, anders open je dit topic niet
Verandering van spijs doet eten en ik denk dat het voor jou vooral even moeilijk is om je anders te kleden en je haar anders te doen. Vooral nu je een nieuwe opleiding gaat doen. Doe wat aan je enigszins 'duffe' imago..
Begrijp me goed, ik zou heel graag een leuke meid ontmoeten, maar het lijkt me echt totaal niks om mijzelf te veranderen zodat ik meisjes kan ontmoeten die mij leuk vinden om hoe ik doe alsof ik een hippe knaap ben. Er zijn vast meer meisjes die iets zien in een jongen met een modern kapsel en mooie merkkleiding dan in een jongen met lange haren, maar wat zou wie dan ook hebben aan een relatie gebaseerd op het pretenderen een aantrekkelijker iemand te zijn dan dat je bent? Zou misschien wel een leuke relatie uit komen, voor een week of 2...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:18 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nou ja, het werkt natuurlijk wel 2 kanten op.
Prima dat je jezelf wilt blijven
Maar als 'jezelf' niet populair is bji de meiden, tja, dan is het ook wel je eigen keuze he
Ik zou er inderdaad goed aan doen om verder te kijken dan het kleine groepje mensen dat ik nu constant om mij heen heb. En inderdaad, zoals iemand al zei, met de hele zomer te zitten fokken schiet ik totaal niks op, maar dat was ik gelukkig niet van plan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:22 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Naja, dat zullen we maar zien als de eerste stap.
Meer van zulks dus !
Ga op een stunt-punnik-vereniging !
Organiseer film-avonden met vrienden van vrienden !
Doe eens gek, spreek eens af met iemand die je alleen via internet kent !
Kortom, verbreedt uw vriendschappen- en kennisenkring !
Ik bedoel dat niet iedereen een probleem maakt het van vriendinloos te zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:30 schreef Demellie het volgende:
[..]
Tuurlijk maken ze er een probleem vast, hij heeft dat niet zoveel tijd meer voor hun!!!
Ik draag alle kleuren van de regenboog. (niet tegelijkertijd overigensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:44 schreef Kluupkluup het volgende:
een iets vlotter uiterlijk zal zeker helpen hoor..
En ik weet niet of je veel zwart draagt (metallica-shirts e.d.), maar dat is ook redelijk een 'don't'..
En je kan dan wel zeggen 'zo voel ik mij lekker', maar blijkbaar is dat niet zo, anders open je dit topic niet
Verandering van spijs doet eten en ik denk dat het voor jou vooral even moeilijk is om je anders te kleden en je haar anders te doen. Vooral nu je een nieuwe opleiding gaat doen. Doe wat aan je enigszins 'duffe' imago..
Hihi.... relateer het nou niet meteen aan "kan ik er meiden mee scoren" het gaat erom dat jij leuke dingen doet en je lekker gaat voelenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:13 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik heb zeker wel interesses, maar die sluiten bij weinig mensen aan, laat staan meiden. Ik hou bijvoorbeeld heel erg van muziek van de jaren 60/70 en jazz.
heheh leuke metafoor, maar dit topic suggereert toch iets andersquote:Dat ik overigens al 19 jaar zo maagd ben als een basisschool, daar zit ik absoluut niet mee.
Bereik dat punt ook maar nooit. Je 'afzetmarkt' kwa uiterlijk moet wel een beetje overeenkomen met je 'afzetmarkt' kwa innerlijk. Heel leuk als je je als een standaard popiejopie kleedt en voordoet, maar een meid wil daarna je toch leren kennen, en als je innerlijk dan heel anders is dan je uiterlijk doet vermoeden haakt ze toch ook af.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik ben de leeftijd ontgroeit dat ik mezelf keihard wil onderscheiden, maar ik heb nog lang niet het punt bereikt dat ik mijzelf qua uiterlijk vertoon zo wil veranderen dat ik aan alle hedendaagse standaarden voldoe opdat ik bij zoveel mogelijk afzetmarkt heb. Denk ook niet dat dat snel zou gebeuren.
Tis maar wat je mode noemt. Elke subcultuur heeft zn eigen kledingcodes. Ik lach me ook altijd suf als ik goths skaters of anderen hoor zeggen dat zij kwa uiterlijk 'niet met de kudde meelopen' Nee, maar wel met een andere (kleinere) kuddequote:Je doet een beetje alsof ALLE meiden alleen zitten te wachten op jongens gehuld in modieuze kledij.
In dergelijke dromen ben ik simpelweg samen met een meid en dát voelt dan hartstikke fijn. Serieus, het is extreem zeldzaam dat het dan 'verder' gaat dan een potje ganzenborden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:04 schreef Fionn het volgende:
[..]
heheh leuke metafoor, maar dit topic suggereert toch iets anders
Of wou je zeggen dat je in die dromen een beetje met ze zit te ganzeborden
Daarom noem ik mezelf ook niet alternatief (of wat dan ook), al doen anderen dat wel als je lange haren hebt. Ik vind het nogal tegenstrijdig dat sommige mensen samen met hun maten, die er exact hetzelfde bijlopen, zichzelf 'alternatief' noemen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:09 schreef Fionn het volgende:
[..]
Bereik dat punt ook maar nooit. Je 'afzetmarkt' kwa uiterlijk moet wel een beetje overeenkomen met je 'afzetmarkt' kwa innerlijk. Heel leuk als je je als een standaard popiejopie kleedt en voordoet, maar een meid wil daarna je toch leren kennen, en als je innerlijk dan heel anders is dan je uiterlijk doet vermoeden haakt ze toch ook af.
[..]
Tis maar wat je mode noemt. Elke subcultuur heeft zn eigen kledingcodes. Ik lach me ook altijd suf als ik goths skaters of anderen hoor zeggen dat zij kwa uiterlijk 'niet met de kudde meelopen' Nee, maar wel met een andere (kleinere) kudde![]()
Precies zoals ik het wil!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:53 schreef rival het volgende:
hoe je er nu uit ziet, is dat hoe je eruit wilt zien?
dan is daar geen enkel probleem. dan snap ik niet dat je niet op elke vrouw af durft te stappen, je bent perfect zeg je me net!quote:
Je wilt je afzetten door je 'eigen' kleding te dragen.. okquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik draag alle kleuren van de regenboog. (niet tegelijkertijd overigens)
Ik ben de leeftijd ontgroeit dat ik mezelf keihard wil onderscheiden, maar ik heb nog lang niet het punt bereikt dat ik mijzelf qua uiterlijk vertoon zo wil veranderen dat ik aan alle hedendaagse standaarden voldoe opdat ik bij zoveel mogelijk afzetmarkt heb. Denk ook niet dat dat snel zou gebeuren.
Je doet een beetje alsof ALLE meiden alleen zitten te wachten op jongens gehuld in modieuze kledij.
zelfvertrouwenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:24 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Je wilt je afzetten door je 'eigen' kleding te dragen.. ok
Je wilt niet chronisch vriendinloos zijn.. ok
Je zegt dat je vast wel iemand vind die je accepteert zoals je nu bent.. ok
Wat is je probleem?
En dat win je dus door reacties van anderen op jou verschijning/gedrag/uitstraling..quote:
Hier hetzelfe.. Ik was 15.. Ik wilde niet op dansles maar ik moestquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Allereerst, je bent 'pas' 19. Klinkt altijd lelijk als mensen dat zeggen, maar serieus...veel mensen hebben nog geen serieuze relatie gehad als ze 19 zijn.
Als je verder te weinig mensen ontmoet, zorg dan dat dat gebeurt. Zoek een hobby waar je ze leert kennen. Toen ik 14/15 was begon ik met dansles. Geweldig, alle vrouwen die je ook nog even lekker kon vastpakken.Slechts een voorbeeld, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Fout, zelfvertrouwen komt van binnen, niet van buiten. gewoon dingen doen die je leuk vindt en goed kan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:21 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En dat win je dus door reacties van anderen op jou verschijning/gedrag/uitstraling..
Inderdaad, ik moest niet, maar mn vrienden deden het ook allemaal. Toen zij veelal stopten, bleef ik achter met nieuwe, leukere, vrienden en vriendinnen. Zeer belangrijk geweest in mijn sociale ontwikkeling.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Hier hetzelfe.. Ik was 15.. Ik wilde niet op dansles maar ik moest
Uiteindelijk 3 jaar op gezeten![]()
Foutquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Fout, zelfvertrouwen komt van binnen, niet van buiten. gewoon dingen doen die je leuk vindt en goed kan.
Hier spreek je jezelf tegen.. Je vind je krullebol gaaf, maar uiterlijk is niet belangrijk.. ook is 'goedverzorgd' uitzien belangrijk, maar uiterlijk nietquote:P.S zolang je goedverzorgd bent, is uiterlijk niet belangrijk, geloof me, mijn kop is lelijker dan de jouwe, maar ik heb uitstraling en ego. Ik heb lang haar, maar het krult, dus ik krijg een enorme afro. echt gaaf.
Mijn ego is zeker wel door het dak gegaan toen ik goed werd in Counter-Strike.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Fout
Gast, wat lul je..Zelfvertrouwen krijg je door de reacties van anderen.. Het is niet een kwestie van zelfvertrouwen 'hebben' of niet.. Hij heeft het blijkbaar NIET.. En het is niet zo dat je dan even in je bovenkamer een knop omdraait zodat je ineens zelfvertrouwen hebt..
"Gewoon dingen doen die jij leuk vind het goed kan".. Als hij het nou bijvoorbeeld leuk vind om de hele dag achter een computer spelletjes te spelen en dit goed kan, wordt hij er per definitie niet beter van in de zin van dat hij meer zelfvertrouwen krijgt in de omgang met mensen (meisjes).
[..]
Hier spreek je jezelf tegen.. Je vind je krullebol gaaf, maar uiterlijk is niet belangrijk.. ook is 'goedverzorgd' uitzien belangrijk, maar uiterlijk niet
Ga je kinderhersentjes even lekker verder ontwikkelen... Met uiterlijk vertoon wordt natuurlijk met name bedoeld dat je er goed en verzorgd uitziet.. En op welke manier dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. Voor mij is dat netjes gekleed gaan.
zie mijn post over inleven in je perfecte partnerquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:02 schreef kless het volgende:
meld
Zolang ik niet verliefd ben kan ik niks met vrouwen beginnen. & en vrouwen niks met mij.
en dus gebeurt er ook niks.
26 en maagd en thuiswonend en...ff denken of er nog wat meer generaliserdende dingen zijn...
ohjah wel 2 x hopenloos verliefd geweest. en de dames in kwestie zouden me een geweldige papa vinden voor hun kinden.
nice guys finish last/ en dergelijke bullshit.
Zolang ik verder niks meer tegen kom(geen wezen bij zit waar ik verliefd op wordt) dan gaan we toch gewoon verder? Vind het wel jammer daar niet van. Want het is het beste gevoel te wereld en ook altijd een bijzondere ervaring als het wederzijds is.
Achja, ieder z'n ding he.. Mijn ego ging sky-high toen 3 meisjes op de zelfde avond mij vroegen om nog een keer 'die geweldige nacht' over te doen in hun studentenhuis..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Mijn ego is zeker wel door het dak gegaan toen ik goed werd in Counter-Strike.
Maar dan maak je jepunt niet hoor.. Je reageerde met 'Fout' (quote:met uiterlijk is onbelangrijk bedoelde ik dat je niet mooi geboren hoeft te zijn.
Tuurlijk, maar een beetje aankloten met vrouwen is ook best prettigquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:02 schreef kless het volgende:
meld
Zolang ik niet verliefd ben kan ik niks met vrouwen beginnen. & en vrouwen niks met mij.
en dus gebeurt er ook niks.
26 en maagd en thuiswonend en...ff denken of er nog wat meer generaliserdende dingen zijn...
ohjah wel 2 x hopenloos verliefd geweest. en de dames in kwestie zouden me een geweldige papa vinden voor hun kinden.
nice guys finish last/ en dergelijke bullshit.
Zolang ik verder niks meer tegen kom(geen wezen bij zit waar ik verliefd op wordt) dan gaan we toch gewoon verder? Vind het wel jammer daar niet van. Want het is het beste gevoel te wereld en ook altijd een bijzondere ervaring als het wederzijds is.
Ok, ik dacht dat je bedoelde dat reacties van anderen de enige manier was om zelfvertrouwen te krijgen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:06 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Achja, ieder z'n ding he.. Mijn ego ging sky-high toen 3 meisjes op de zelfde avond mij vroegen om nog een keer 'die geweldige nacht' over te doen in hun studentenhuis..![]()
[..]
Maar dan maak je jepunt niet hoor.. Je reageerde met 'Fout' () op mijn stelling dat je zelfvertrouwen krijgt van reacties van anderen.. Daar is niks fouts aan.. Als jij merkt dat mensen jou op de een of andere manier meer gaan waarderen, dan krijg je daar zelfvertrouwen van.. Dit gebeurd meestal door uiterlijk vertoon, maar kan idd ook als je enorm goed wordt in Counter Strike (al betwijfel ik of je daarmee de bedoelde doelgroep aanspreekt
) of gewoon goed zijn in bed
![]()
![]()
Dat aankloten ligt me niet zo lekker zegmoar, dan ben ik veel te lang vanstreek en komt negens meer iets van, niet dat dat er nu wel veel gebeurt. En ik ben er niet geoefend in, als ik dat eerder veel had gedaan zou ik dat nog wel zijn blijven doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar een beetje aankloten met vrouwen is ook best prettig![]()
Ik hoef ook zeker nog geen relatie voor ik de ware gevonden heb.. Dat ik op dit moment wel iemand leuk vind hief niet te zeggen dat ik geen lol mag maken met anderen natuurlijk
Heb je al gedaan wat er in dat topic staat? Ik heb daar een best wel lange literatuurlijst gepostquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef kless het volgende:
[..]
Dat aankloten ligt me niet zo lekker zegmoar, dan ben ik veel te lang vanstreek en komt negens meer iets van, niet dat dat er nu wel veel gebeurt. En ik ben er niet geoefend in, als ik dat eerder veel had gedaan zou ik dat nog wel zijn blijven doen.
Ik ben helaas niet zo dus krijg ik al dat gezeik van mn familie en vrienden en buren er ook over. maar dat doen ze altijd al dus
Niet dat ik me er niet mee bezig hou en ook niet enkel op fok.
De kunst van het verleiden
vrouwen afwijzen doe ik ook wel eens dan is er iets perongeluk niet goed gegaan in de communicatie...Maar ik zou graag wel willen weten hoe dat komt of kwam want daar kan ik dan weer "mn voordeel" mee doen. En niet enkel met vrouw(en) maar ook met werk / studie / onderhandelen enzovoords
Al zou een scharrel voor het leer process best verstandig zijn. ook hierbij ben ik lekker aan het soggen en voor bezig met dingen doen die ik leuk vind geloof ik...
Neuh nog niet maar heb wel mn oog laten vallen in een boek over verleiden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Heb je al gedaan wat er in dat topic staat? Ik heb daar een best wel lange literatuurlijst gepost![]()
Je kan niet van iemand houden zonder van je zelf te houden..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef kless het volgende:
[..]
Neuh nog niet maar heb wel mn oog laten vallen in een boek over verleiden.
De 24 wetten van het verleiden door robert greene
Lag bij 1 van mn vrienden in huis.
(aanbevolen door die meneer die jij noemde)
Een klassieker, netjes hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef kless het volgende:
[..]
Neuh nog niet maar heb wel mn oog laten vallen in een boek over verleiden.
De 24 wetten van het verleiden door robert greene
Lag bij 1 van mn vrienden in huis.
(aanbevolen door die meneer die jij noemde)
Ik denk dat je mn eerste post niet hebt gelezen?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan niet van iemand houden zonder van je zelf te houden..
eerst helemaal tevreden zijn met jezelf,
je gedrag, je uiterlijk, je sociale leven,
DAN pas kan je gaan zoeken naar een vriendin...
Ik zie heel veel mensen - waaronder ook enkele vrienden van mij -
die het andersom doen... Die zoeken een vriend(in) om zichzelf
goed te voelen, om zeker te worden van zich zelf, om maar genoeg
aandacht te krijgen.
Ik zeg niet dat mensen met een relatie een perfect leven zonder
hun vriend(in) hadden, maar vaak zijn de mensen die tevreden
zijn met zichzelf, die zich vrolijk voelen, die zeker zijn in omgang
met anderen wel diegene die een vriend(in) hebben
- of natuurlijk breezers, maar ik heb het over echte relaties -
het is ook niet dat ik het niet zie of niet zie gebeuren, ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten ofzo, voel me er onmakkelijk bij en vaak als ik wel een tof wezen tegen kom is ze een kop groter, of zou ze eigenlijk bij iemand anders. of ze heeft al een relatie. anyway niet iets waar ik zin in heb. en geilheid kan ik prima negeren.zolang ik niet verliefd ben...quote:
Joh, laat me je wat vertellen. toen ik ermee begon was ik ook zenuwachtig en bang. En weet je, het gaat niet weg. Het wordt minder maar zelfs de beste zijn zenuwachtig. en zelfs de beste worden afgewezen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef kless het volgende:
[..]
het is ook niet dat ik het niet zie of niet zie gebeuren, ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten ofzo, voel me er onmakkelijk bij en vaak als ik wel een tof wezen tegen kom is ze een kop groter, of zou ze eigenlijk bij iemand anders. of ze heeft al een relatie. anyway niet iets waar ik zin in heb. en geilheid kan ik prima negeren.zolang ik niet verliefd ben...
Het was gewoon melden.
En aangeven waar ik mee bezig ben (proberen de wereld om me heen te begrijpen)
En dat verliefd zijn echt wel tof is (voor wat ik me er van herinner)
Ook ik wijs wel eens vrouwen af, niet zovaak want meestal is de communicatie wel zo goed dat men zich niet "aanbied" maar dat is niet tof want ik heb daar niet op aangestuurd en dat gebeurt dan voor mij een raadsel van hoe en waarom waardoor. (wat wel prettig is voor de keren dat ik het wel nodig heb.)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef jorgentol het volgende:
[..]
Joh, laat me je wat vertellen. toen ik ermee begon was ik ook zenuwachtig en bang. En weet je, het gaat niet weg. Het wordt minder maar zelfs de beste zijn zenuwachtig. en zelfs de beste worden afgewezen.
maar veel mensne hebben problemen om van hunzelf te houden. Want hoe kan je van jezelf houden als je vind dat je een grote neus hebt, een lelijke kleur haar hebt, te klein bent... en telkens als je een knap iemand ziet denken : 'soww, ik zou er wel zo uit willen zien, en DIE wel willen zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je kan niet van iemand houden zonder van je zelf te houden..
eerst helemaal tevreden zijn met jezelf,
je gedrag, je uiterlijk, je sociale leven,
kloptquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:21 schreef Landgeld het volgende:
JA, het probleem is contact maken... hoe maak je contact buiten 't uitgaan.. das gewoon lastig soms
Ehhh.. ja, tips / methodes / manieren... dat is moeilijk...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Landgeld het volgende:
[..]
maar veel mensne hebben problemen om van hunzelf te houden. Want hoe kan je van jezelf houden als je vind dat je een grote neus hebt, een lelijke kleur haar hebt, te klein bent... en telkens als je een knap iemand ziet denken : 'soww, ik zou er wel zo uit willen zien, en DIE wel willen zijn![]()
'...
dan kan je zeggen: 'je moet 't accepteren', maar ook dat is niet 'tastbaar'.. Het is iig makkelijk om te zeggen maar moeilijk om te doen.... zéker zonder tips/methodes/manieren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta wat langer stil bij complimentjes die je krijgt, bij goede aspecten van je zelf. Dat je denkt: 'okeey, ik heb dan wel een rotkop, maar in ieder geval vond de jongen die ik bij de kassa voor liet gaan met maar 1 blikje cola mij aardig!' Probeer dus een goed evenwicht te zoeken tussen positieve kanten van jezelf - moeilijk - en negatief - makkelijk - Verleiden is imho anders dan overtuigen. Met overtuigen moet je iemand compleet inpakken... Alles positief brengen, negatieve kanten verzwijgen / verdraaien, tegenkritiek verwerpen... Bij het verleiden draait het voor 70 % over hoe goed je naar de ander kan luisteren, hoe goed je kunt anticiperen op de ander. Niet elke casanova is ook meteen de beste verkoper, die zaken zijn verschillend denk ik. Fijn als kennis van het verleiden van pas komt bij het verkopen, maar ik weet niet of het automatisch geldt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef kless het volgende:
[..]
Ik denk dat je mn eerste post niet hebt gelezen?
Echter die kennis over verleiden helpt je wel verder (nee niet alleen mbt vrouwen, maar mbt alles waarbij je iemand "moet" overtuigen. voor iedereeen is dr een manier om meet te communiceren en over welke vlaken het moet gaan om iemand jou idee aan te bieden dat het over komt als lekker koek, ipv droge beschuitjes(dat laaste is het als ik wat probeer te "verkopen" )Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Ik ken een jongen / manquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ja, ik blow geregeld. Ik herken een paar punten wel die je noemt. Al heb ik met dingen als iets tegen een kassameisje zeggen (of een dergelijke situatie waar je er niet omheen kan) geen probleem.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef Batsnek het volgende:
Ik weet niet of TS veel blowt, maar blowen op dagelijks basis ( of de halve week ofzo ) is ook erg slecht voor je zelfvertrouwen. Je wordt er oppervlakkiger van en onverschilliger, en ( ikzelf iig wel ) ook onzekerder. Hierdoor ga je constant lopen denken wat anderen wel niet van jouw denken; dit uit zich in allerlei stomme dingen. Bang zijn te opvallend plaats te maken als er een leuke meisje langsloopt in de trein, niks durven zeggen tegen kassameisjes, laat staan iemand in het openbaar aanspreken. Las daarom geregeld een periode van enkele maanden niet blowen in om je hersenen weer op orde te krijgen.
ja dat is makkelijk gezegt dan gedaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:44 schreef Spec87 het volgende:
Tijdens uitgaan eens gewoon wat mensen aanspreken die je niet kent, maakt niet uit of ze jong/oud jongen/meisje zijn, zo overwin je wel die drempel.
Klopt en dat is geloven dat je tevreden bent met jezelf net zo goed dat je jezelf daarvan overtuigtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:48 schreef GSbrder het volgende:
Verleiden is imho anders dan overtuigen. Met overtuigen moet je iemand compleet inpakken... Alles positief brengen, negatieve kanten verzwijgen / verdraaien, tegenkritiek verwerpen... Bij het verleiden draait het voor 70 % over hoe goed je naar de ander kan luisteren, hoe goed je kunt anticiperen op de ander. Niet elke casanova is ook meteen de beste verkoper, die zaken zijn verschillend denk ik. Fijn als kennis van het verleiden van pas komt bij het verkopen, maar ik weet niet of het automatisch geldt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef kless het volgende:
[..]
(wtf zou je dan nog met een relatie moeten dan als je al gelukkig bent???)
In een supermarkt vragen of / wat lekker(ste) is of lekkerste vind (duidend op 2/3 producten in het rek voor je) (eventueel na uitgebreid check werk)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:57 schreef Landgeld het volgende:
[..]
ja dat is makkelijk gezegt dan gedaandan nog een probleem: HOE spreek je mensen aan ghehe. Ik weet 't wel (heb paar 'normale' openingszinnen zoals: 'hoelaat sluit deze tent') .. maar ook dat is een lastige
Dat goede voornemen had ik ook... maar dat durf ik even niet aan want de vrouwen willen er niet van weten.....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De ander gelukkig maken
![]()
waarom 1 iemand gelukkig maken als je ook je vriendin gelukkig maken kan
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:52 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Ik ken een jongen / mandie toch wel redelijk het "wow-effect" bij mij opriep toen hij zich aan de norm 'jongen horen korte haren te hebben' had aangepast.
![]()
(Vrouwen zijn soms zo oppervlakkig, I know).
Uhu!quote:
Probleem 1: spontaan verliefd worden is zeldzaamquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:10 schreef kless het volgende:
[..]
Dat goede voornemen had ik ook... maar dat durf ik even niet aan want de vrouwen willen er niet van weten.....
De onrust in vrouwen
Het niet laks en niet lui zijn van vrouwen.
Dus wacht ik tot iemand mij verleid of dat ik "spontaan" van mezelf verliefd wordt op een of ander vrouwwezen in mn omgeving.
Flirten gebeurt genoeg en das ook wel leuk, gaat soms ook mis -> afwijzen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Probleem 1: spontaan verliefd worden is zeldzaam![]()
Probleem 2: vrouwen houden niet van verleiden, alleen flirten / subtiele hints waar mannen niet zo heel erg gevoelig voor zijn...
Dat is echt niet iets waar je op zit te wachten als je 19 jaar bent en nog nooit een vriendin hebt gehad, geloof mequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:20 schreef jogy het volgende:
Qua gedrag en muzieksmaak kan het ook zijn dat je je tijd gewoon een beetje vooruit bent, veel dames van jouw leeftijd zijn enkel bezig met populairiteit, net als de jongens trouwens. Dus 'gun het tijd' is misschien wel het beste advies.
Ho, stop. Als je geen uitkering wil moet je dát niet doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- ga naar een hardrock cafe
- ga filosofie of iets kunstzinnigs studeren
ja hij ziet er een beetje uit als een semi alto dudequote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:47 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ho, stop. Als je geen uitkering wil moet je dát niet doen.
Maar willen die ook een uitkeringstrekker (ik zit niet zo in dat altowereldje)?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja hij ziet er een beetje uit als een semi alto dude
nou er zijn ook semi alto meisje die helemaal geen mooi boi willen maar gewoon een leuk vriendje
hippie meisjes, waar?!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:43 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
- ga naar een hardrock cafe
- ga filosofie of iets kunstzinnigs studeren
- ga heel veel blowen
- en met hippie meisjes om
- dan vind je vanzelf wel een meisje die bij je past
ja nou ik vind jou wel iets voor een beetje zweverig hippie meisjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:52 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
hippie meisjes, waar?!
Overigens, er zijn een heleboel posts gemaakt in dit topic waar ik wat aan heb. Dus ik wil effe iedereen voor zijn/haar bijdrage bedanken.Als ik alle posts moet gaan beantwoorden ben ik op m'n 29e nog single
Ik herken mezelf hier in, vooral in de 3de. Veel te lange haren, vaak opmerkingen om naar de kapper te gaan, en had zelf ook puisten (nu minder als toen).quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
In groep 7 of 8 had ik een vriendinnetje. Voor het laatst. En nu ben ik 19. Dat vind ik balen.
Aan zelfvertrouwen schort het. Zo vonden een paar figuren in havo1 en 2 het nodig mij van tijd tot tijd attent te maken op het feit dat ik niet zo mooi ben. Clearasil opmerkingen, ik zat namelijk onder de jeugdpuistjes, nu nog steeds een beetje. Nou waren dit bijzonder domme personen (anders maak je dergelijke opmerkingen niet hè) en trok ik me er niet zo veel van aan. Maar aan de andere kant heb ik thuis een spiegel hangen en zag ik ook wel wat ze bedoelden.
Vanaf havo2 heb ik mijn haar laten groeien en geregeld gaven meisjes mij de waardevolle tip naar de kapper te gaan en middels een bak gel zogenaamde stekeltjes te nemen. Vaak zeggen mensen ook dat 'je vaker uit moet gaan' om meiden te leren kennen. Tot slot zeggen mensen dat je jezelf moet zijn. De eerste twee tips staan recht tegenover de laatste. Ik ben namelijk niet het soort figuur van "hippuh disceau, zuipuh, meisjuns versieruh".
Oorspronkelijk had ik het vertrouwen, dat als ik mezelf bleef (dus mooi geen stekeltjes) ik ooit wel een meisje zou ontmoeten die mij leuk vindt, simpelweg om wie ik ben. Maar naar jaren, is langzaamaan het vertrouwen dat in heel Nederland geen meisje rondloopt die mij leuk zal vinden hier een beetje voor in de plaats gekomen. Ik hoop dat als ik volgende schooljaar of het jaar daarna een opleiding ga doen, ik meisjes leer kennen met wie ik op kan schieten. Maar dat kan dus nog een hele tijd duren.
Ik ken uiteraard wel meisjes, maar dat blijft bij 'kennen', met niet één ben ik goed bevriend. Ik heb een vrij selecte vriendengroep, bestaande uit enkel gozers en wij ontmoeten bijna nooit andere mensen, we gaan eigenlijk alleen met elkaar om.
Ik zit er best wel mee. Het afgelopen jaar ben ik best depressief geweest. Tijden lang (vannacht ook) droomde ik over meisjes, prachtige dromen. Maar zodra ik dan wakker werd, was ik in een klap terug in mijn eenzame wereldje en dat droeg niet echt bij aan een goed humeur. Totaal eenzaam kan ik mezelf overigens niet noemen, want ik heb wel een aantal hele goede vrienden met wie ik goed kan opschieten.
Ik ben vast niet de enige die hier mee zit. Ik zou graag horen hoe anderen hiermee omgaan.
Helemaal mee eens. Probeer dit eens voor de gein eens uit. Ga naar je plaatselijke bar en probeer met zoveel mogelijk mensen een babbeltje te maken over koetjes en kalfjes. Zorg dat jouw verschijning word opgemerkt door (iets) harder te praten (zonder irritant te worden), veel te lachten en het moet vooral positief, leuk en gezellig overkomen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Shivo het volgende:
Uiterlijk maakt niet uit, uitstraling wel. Vrouwen zoeken onafhankelijke mannen met zelfvertrouwen. Succes![]()
en ook dát kan lastig zijn voor sommige mensen; vooral de openingszin om op iemand af te stappenquote:Op woensdag 30 mei 2007 05:02 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Probeer dit eens voor de gein eens uit. Ga naar je plaatselijke bar en probeer met zoveel mogelijk mensen een babbeltje te maken over koetjes en kalfjes. Zorg dat jouw verschijning word opgemerkt door (iets) harder te praten (zonder irritant te worden), veel te lachten en het moet vooral positief, leuk en gezellig overkomen.
je begint met hoi en vraag hoe het gaat, daarvandaan zie je weer verderquote:Op woensdag 30 mei 2007 08:13 schreef Landgeld het volgende:
[..]
en ook dát kan lastig zijn voor sommige mensen; vooral de openingszin om op iemand af te stappen![]()
UHH... met openingzin bedoelde ik ook een 'normale'quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:52 schreef Demellie het volgende:
[..]
je begint met hoi en vraag hoe het gaat, daarvandaan zie je weer verder(Maar alsjeblieft doe jezelf een plezier en hou die domme openingszinnen voor je: ken ik jou niet en weet ik het allemaal voor gelul)
euh... "hoi, hoe gaat het" is net zo goed gelul...quote:Op woensdag 30 mei 2007 09:52 schreef Demellie het volgende:
[..]
je begint met hoi en vraag hoe het gaat, daarvandaan zie je weer verder(Maar alsjeblieft doe jezelf een plezier en hou die domme openingszinnen voor je: ken ik jou niet en weet ik het allemaal voor gelul)
Jij hebt een opening en ik heb zin. Werkt gegarandeerd.quote:Op woensdag 30 mei 2007 08:13 schreef Landgeld het volgende:
[..]
en ook dát kan lastig zijn voor sommige mensen; vooral de openingszin om op iemand af te stappen![]()
i rest my casequote:Op woensdag 30 mei 2007 10:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jij hebt een opening en ik heb zin. Werkt gegarandeerd.
van de andere kant zijn er ook genoeg van dat soort types die wel een vriendin hebben...quote:Op woensdag 30 mei 2007 05:31 schreef speknek het volgende:
Kluupkluup heeft gelijk. Ik heb Informatica gestudeerd en ben ze vaak genoeg tegengekomen, de mannen die niets aan hun uiterlijk deden en zeiden 'ik ben zoals ik ben, en een vrouw zou mij moeten accepteren zoals ik ben'. Ik kan het moeilijk anders zien dan een defensiemechanisme, als het niet lukt dan ligt de fout tenminste bij de andere partij.
Ja, edoch veel minder dan normaal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 10:55 schreef Abbadon het volgende:
van de andere kant zijn er ook genoeg van dat soort types die wel een vriendin hebben...
It's the inside that counts. That's just something they tell ugly people. Natuurlijk, houding is belangrijk, maar als je een stoere, zelfverzekerde vent bent van 120 kilo, kom je er nog steeds niet.quote:uiteindelijk gaat het om zelfvertrouwen...uitstralen dat je weet dat je de moeite waard bent...dan komt de rest vanzelf...
Vraag ik me af. Er zijn ook vreselijk veel lelijke vrouwen.quote:
Zie hierboven. Lelijke mensen hebben ook een partner, zij het een lelijke...quote:[..]
It's the inside that counts. That's just something they tell ugly people. Natuurlijk, houding is belangrijk, maar als je een stoere, zelfverzekerde vent bent van 120 kilo, kom je er nog steeds niet.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb je vanavond even tijd? Ik heb ruimte in de agenda tussen 20.30 en 21.00 uur.
Tuurlijk ben je jezelf dan niet meer. Lang haar past bij hem en hij zou zich er waarschijnlijk no way niet prettig bij voelen als ie t kortgewiekt zou hebben. Heb ik ook. Ik heb dan bijv kort haar en mij zul je (zoals ik nu denk) nooit zien met lang haar want dat ben ik niet. Punt uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Fliepke het volgende:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Shivo het volgende:
Uiterlijk maakt niet uit, uitstraling wel. Vrouwen zoeken onafhankelijke mannen met zelfvertrouwen. Succes![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben onweerstaanbaar. Daarom zit de agenda ook zo vol.
Net zo goed als ik mij zelf niet wil transformeren in een modieus type, zit ik ook niet op dergelijke meid te wachten hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 05:31 schreef speknek het volgende:
Kluupkluup heeft gelijk. Ik heb Informatica gestudeerd en ben ze vaak genoeg tegengekomen, de mannen die niets aan hun uiterlijk deden en zeiden 'ik ben zoals ik ben, en een vrouw zou mij moeten accepteren zoals ik ben'. Ik kan het moeilijk anders zien dan een defensiemechanisme, als het niet lukt dan ligt de fout tenminste bij de andere partij. Je moet je eigenlijk afvragen, val jij op de standaard schoonheid, met haar slanke zandloperfiguur, glanzende lange haren en leuke rokje, of val je op een kortharige plompe vrouw met tuinbroek die zo lekker haar zelf is?
"Jezelf zijn" dat slaat op je innerlijk, en die verandert niet naarmate je er beter uit gaat zien. Natuurlijk, het cliche dringt zich op dat de eerste vrouw een leeghoofd is die alleen met haar uiterlijk bezig is, maar zo ben jij niet, jij bent een toffe dude, dus er beter uit gaan zien is alleen maar positief. Maar die eerste vrouw is wel bezig met d'r uiterlijk. Voor dat slanke figuur moet ze sporten, dat haar moet ze lang laten groeien, etc. En sporten enzo is best vervelend. Maar zo zit de wereld in elkaar, en zo zit jij zelf ook in elkaar, dat weet je ongetwijfeld.
Ja of je kiest echt voor vrouw nummer 2, in dat geval heb ik niets gezegd.
oh en het laatste cliche: 19 valt reuze mee, ken zat mensen die voor die tijd nog geen relatie hebben gehad.
als je verzorgt als modieus definieerd heb je een probleem ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Net zo goed als ik mij zelf niet wil transformeren in een modieus type, zit ik ook niet op dergelijke meid te wachten hoor.
Schone lange haren en frisse baggy kleren kunnen er ook verzorgd uitzien hoor, als TS zich niet op zijn gemak voelt in andere kleren schiet het zijn doel ook een beetje voorbij denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef Brupje het volgende:
[..]
als je verzorgt als modieus definieerd heb je een probleem ja.
Ja want iedereen met lange haren (op meisjes na uiteraard) is natuurlijk een smerige zwerver.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef Brupje het volgende:
[..]
als je verzorgt als modieus definieerd heb je een probleem ja.
Natuurlijk niet, maar de kans dat je bv in een commerciele functie komt te werken is wel heel klein. Zo werkt het nu eenmaal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ja want iedereen met lange haren (op meisjes na uiteraard) is natuurlijk een smerige zwerver.
Daar gaat het hier toch niet om?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar de kans dat je bv in een commerciele functie komt te werken is wel heel klein. Zo werkt het nu eenmaal.
Uh neequote:
Kan, maar het gaat mij er vooral om dat hij achterliggende principes ziet. Mensen beoordelen elkaar voortdurend op van alles en nog wat, derhalve heeft je presentatie een hele grote invloed op wat je kunt en niet kunt. Als je je daarvan bewust bent kun je betere keuzes maken.quote:Hij maakt zich druk om het feit dat hij nog geen vriendin heeft en vraagt om tips.
En wie weet wil TS helemaal geen commerciele functie.
Geloof me, het ene lange haar is het andere niet bij mannen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ja want iedereen met lange haren (op meisjes na uiteraard) is natuurlijk een smerige zwerver.
Dat klopt, ben ik ook helemaal met je eens, maar een jongen van 19 mag wat mij betreft nog rustig even doorzoeken naar zijn "stijl", het feit dat hij lang haar heeft en niet modieus gekleed gaat zegt niks over of hij een vriendin kan vinden, dat kan imho best wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Uh nee![]()
[..]
Kan, maar het gaat mij er vooral om dat hij achterliggende principes ziet. Mensen beoordelen elkaar voortdurend op van alles en nog wat, derhalve heeft je presentatie een hele grote invloed op wat je kunt en niet kunt. Als je je daarvan bewust bent kun je betere keuzes maken.
Ik ambieer een baan als studiotechnicus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar de kans dat je bv in een commerciele functie komt te werken is wel heel klein. Zo werkt het nu eenmaal.
Precies, laat de korte koppies maar voor al die dertien-in-een-dozijn-mannetjes, die werken voor verzekeringsmaatschappijen, banken of, nog erger, con-sul-tan-cy bedrijven. Mannetjes die rondlopen in pak, 's avond squashen, ieder weekend een verjaardag hebben en buiten het dagelijkse gecompjoeter op kantoor NOOIT iets creatiefs zullen bijdragen aan deze wereld. De mannetjes die in het weekend rondlopen in G-star broeken, een VW Golf rijden en op hun 27e aan de kids gaan omdat ze op hun 19e WEL een vriendin hadden. En terwijl ze hun vriendin dikker zien worden, ook nog eens een bult verzekeringen + hypotheek afsluiten voor een vinex-woning omdat ze gaan voor die al-machtige (maar illusionaire) "ZEKERHEID".quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:25 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik ambieer een baan als studiotechnicus.Daar mag je wel lange haren bij hebben.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:16 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Precies, laat de korte koppies maar voor al die dertien-in-een-dozijn-mannetjes, die werken voor verzekeringsmaatschappijen, banken of, nog erger, con-sul-tan-cy bedrijven. Mannetjes die rondlopen in pak, 's avond squashen, ieder weekend een verjaardag hebben en buiten het dagelijkse gecompjoeter op kantoor NOOIT iets creatiefs zullen bijdragen aan deze wereld. De mannetjes die in het weekend rondlopen in G-star broeken, een VW Golf rijden en op hun 27e aan de kids gaan omdat ze op hun 19e WEL een vriendin hadden. En terwijl ze hun vriendin dikker zien worden, ook nog eens een bult verzekeringen + hypotheek afsluiten voor een vinex-woning omdat ze gaan voor die al-machtige (maar illusionaire) "ZEKERHEID".
Nee, beste Big Boss Man, je naamt zegt het al, jij hoeft niet jaloers te zijn op al die kortharige burgerlijke en binnen 3 jaar getrouwde mannetjes die zich als idioten voortplanten en verder alleen maar geld maken door middel van oppervlakkigheid.
De vrouwen die jou nu niet zien staan, en ja, OOK in de leeftijd 19-24, zijn maar naar een ding op zoek: DE VADER VAN HUN ONGEBOREN KINDEREN. Hetzij bewust, hetzij onbewust. Maar jij voldoet niet aan het imago van een 'huispapa', dus laten ze je links liggen.
BE A GLAD MAN! Blijf bij ze weg, laat anderen huispapa spelen!
Mijn tip: wordt lekker studiotechnicus, laat je haar zoals het is, draag wat je wilt, steek een joint op, en maak zodra je inspiratie hebt een paar stevige minimal beukers a la James Holden.
Moet je zien hoeveel chicks die achter zich aan heeft lopen! En geloof me, dat is het type vrouw dat de vloer aanveegt met al die wanhopige, baby-geile toekomstige aanrechtmoeders.
Mensen als JIJ, Big Boss, geven Nederland, en de wereld, kleur.
Fuck all.![]()
[afbeelding]
[..]
Precies, laat de korte koppies maar voor al die dertien-in-een-dozijn-mannetjes, die werken voor verzekeringsmaatschappijen, banken of, nog erger, con-sul-tan-cy bedrijven. Mannetjes die rondlopen in pak, 's avond squashen, ieder weekend een verjaardag hebben en buiten het dagelijkse gecompjoeter op kantoor NOOIT iets creatiefs zullen bijdragen aan deze wereld. De mannetjes die in het weekend rondlopen in G-star broeken, een VW Golf rijden en op hun 27e aan de kids gaan omdat ze op hun 19e WEL een vriendin hadden. En terwijl ze hun vriendin dikker zien worden, ook nog eens een bult verzekeringen + hypotheek afsluiten voor een vinex-woning omdat ze gaan voor die al-machtige (maar illusionaire) "ZEKERHEID".
Nee, beste Big Boss Man, je naamt zegt het al, jij hoeft niet jaloers te zijn op al die kortharige burgerlijke en binnen 3 jaar getrouwde mannetjes die zich als idioten voortplanten en verder alleen maar geld maken door middel van oppervlakkigheid.
De vrouwen die jou nu niet zien staan, en ja, OOK in de leeftijd 19-24, zijn maar naar een ding op zoek: DE VADER VAN HUN ONGEBOREN KINDEREN. Hetzij bewust, hetzij onbewust. Maar jij voldoet niet aan het imago van een 'huispapa', dus laten ze je links liggen.
Mijn tip: wordt lekker studiotechnicus, laat je haar zoals het is, draag wat je wilt, steek een joint op, en maak zodra je inspiratie hebt een paar stevige minimal beukers a la James Holden.
Moet je zien hoeveel chicks die achter zich aan heeft lopen! En geloof me, dat is het type vrouw dat de vloer aanveegt met al die wanhopige, baby-geile toekomstige aanrechtmoeders.
Fuck all.![]()
[afbeelding]
sure, maar dan niet klagen dat je moeilijk aan de vrouw komt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:16 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Fliepke het volgende:
Dit is dus precies de reden waarom ik niet geloof in "nice guy finish last'. Er is weinig 'nice' aan jouw.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:16 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Fuck all.![]()
[afbeelding]
En wat doen "die andere mannen" op hun veertigste dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Deze 'kleurrijke' mannen lopen uiteindelijk op hun veertigste nog steeds rond met lang haar, en beseffen op hun zestigste dat ze héél grote losers zijn, en dat hun spiegelbeeld minder op Mick Jagger lijkt dan ze dachten.
fuck off Fastmatti.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit is dus precies de reden waarom ik niet geloof in "nice guy finish last'. Er is weinig 'nice' aan jouw.
Hmm, je kunt wel flink afgeven op anderen, maar uiteindelijk laat je jezelf gewoon falen. Niet de 30-jarige consultant die het wel voor elkaar heeft.quote:
Het is tragisch om je op je veertigste nog te gedragen alsof je nog 25 bent. Niet iedere veertiger is een ingedutte slaaf van zijn gezin. Je als een puber gedragen, wat jij propageert, is een andere uiterste.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
En wat doen "die andere mannen" op hun veertigste dan?
Trots zijn met wat geld op de bank en hun kroost?
Dat zal dan wel alles zijn waar ze voor leven?
Je schetst het beeld van de langharige veertiger zonder kinderen te negatief.
Die persoon kan doen en laten wat ie wil op die leeftijd, reizen, venezolaanse vrouwen neuken, nieuwe mensen ontmoeten etc. etc. Doe ajb niet alsof een huisje-boompje-beestje-leven op je 40e garantie is voor iets. IT DOESN'T GUARANTEE YOU SHIT.
Dat laatste kan dan nog wel eens positief zijn. Verder helemaal mee eens natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Deze 'kleurrijke' mannen lopen uiteindelijk op hun veertigste nog steeds rond met lang haar, en beseffen op hun zestigste dat ze héél grote losers zijn, en dat hun spiegelbeeld minder op Mick Jagger lijkt dan ze dachten.
Hij wilde graag een vriendin toch? 95% van de vrouwen valt op mannen met kort haar (net zoiets als mannen en lang haar, volgens mij nog erger), dus dat is een goed begin.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:01 schreef NiTiN het volgende:
Ik snap niet dat iedereen maar aanraadt om dat haar in te korten?
Gast jij bent zeker blijven hangen op je 16. ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
En wat doen "die andere mannen" op hun veertigste dan?
Trots zijn met wat geld op de bank en hun kroost?
Dat zal dan wel alles zijn waar ze voor leven?
Je schetst het beeld van de langharige veertiger zonder kinderen te negatief.
Die persoon kan doen en laten wat ie wil op die leeftijd, reizen, venezolaanse vrouwen neuken, nieuwe mensen ontmoeten etc. etc. Doe ajb niet alsof een huisje-boompje-beestje-leven op je 40e garantie is voor iets. IT DOESN'T GUARANTEE YOU SHIT.
Welkom in mijn wereld.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef Matty___ het volgende:
[..]
toffe vooruitzicht om nog 30 jaar alleen te zijn![]()
hier ben ik het mee eens, maar het staat wel lijnrecht tegenover andere posts in dit topic, "dat vrouwen een "man-man" willen: kort haar, iemand die zich conformeert aan de massa etc.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:49 schreef Jeem het volgende:
Ja precies dat aanpassen moet je niet al te veel doen. Laat zien dat je anders bent (ben je nog niet anders, word het) en represent je eigen stijl. Creeer je eigen stijl en perfectioneer je eigen stijl. Over een tijdje zal je merken dat mensen jou stijl gaan kopieren. Chicks willen een jongen met een eigen ding. Kijk maar naar al de grote artiesten, ze hebben allemaal iets wat ze doet uitblinken. En je zal nooit uitblinken als het enige wat je doet aanpassen aan anderen is.
Maar wel een grote lijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:29 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
hier ben ik het mee eens, maar het staat wel lijnrecht tegenover andere posts in dit topic, "dat vrouwen een "man-man" willen: kort haar etc.
Er is geen logica te bespeuren in de vrouwelijke partner-keuze, concludeer ik dan maar.
grote lijn? wat is die lijn dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar wel een grote lijn.
Had ik toch bijna rode draad geschreven, net op tijd bedacht![]()
Wat de anderen in di topic ook al hebben aangegeven. De meeste vrouwen willen een man in bezit van een behoorlijke baan die er niet al te afwijkend uitziet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:39 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
grote lijn? wat is die lijn dan?
Niet eens, als ik tenminste naar mij persoonlijk kijk. Het maakt mij niet uit of de man meegaat met de massa voor mij, maar wel of hij zich goed verzorgt en er verzorgd uitziet..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:29 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
hier ben ik het mee eens, maar het staat wel lijnrecht tegenover andere posts in dit topic, "dat vrouwen een "man-man" willen: kort haar, iemand die zich conformeert aan de massa etc.
Er is geen logica te bespeuren in de vrouwelijke partner-keuze, concludeer ik dan maar.
[..]
Fuck all.![]()
[afbeelding]
http://www.laddertheory.com/quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat de anderen in di topic ook al hebben aangegeven. De meeste vrouwen willen een man in bezit van een behoorlijke baan die er niet al te afwijkend uitziet.
Eeehh die artiesten blinken allemaal uit in 1 ding, hun portemonnee! en dat is ook waar de meeste van de vrouwen die zij hebben op vallen. Slechte vergelijking dusquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:49 schreef Jeem het volgende:
Ja precies dat aanpassen moet je niet al te veel doen. Laat zien dat je anders bent (ben je nog niet anders, word het) en represent je eigen stijl. Creeer je eigen stijl en perfectioneer je eigen stijl. Over een tijdje zal je merken dat mensen jou stijl gaan kopieren. Chicks willen een jongen met een eigen ding. Kijk maar naar al de grote artiesten, ze hebben allemaal iets wat ze doet uitblinken. En je zal nooit uitblinken als het enige wat je doet aanpassen aan anderen is.
je moet niet alles geloven wat je op internet leestquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
http://www.laddertheory.com/
deze theorie zegt iets anders:
- of rijk
- of zwaar afwijkend
Leuk dat je die site aanhaalt, maar als je wilt doen alsof dat de waarheid is, pik dan ook hun plaatje eruit over hoe zij denken dat vrouwen in elkaar zitten :quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
- of rijk
- of zwaar afwijkend
Daar hebben we de laddertheorie weerquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
- of rijk
- of zwaar afwijkend
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hij heeft lang haar maar zijn zwaard + stoere blik compenseert het weer
ja en? maar je post nog steeds bullshit hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:30 schreef brooklynzoo het volgende:
dit is vrijwel een kopie van hoe ik eruit zie, zowel haar als gezicht.
alleen heb ik blauwe ogen.
[afbeelding]
you wishquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:30 schreef brooklynzoo het volgende:
dit is vrijwel een kopie van hoe ik eruit zie, zowel haar als gezicht.
alleen heb ik blauwe ogen.
[afbeelding]
ehm niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:34 schreef brooklynzoo het volgende:
hoe kan ik dit bewijzen zonder mijn foto te posten?
filmpje!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:34 schreef brooklynzoo het volgende:
hoe kan ik dit bewijzen zonder mijn foto te posten?
ik begrijp uit deze thread dat 95% van de vrouwen een natte doos krijgt van korte koppies..quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:36 schreef Matty___ het volgende:
echt wat maakt het uit wat voor haar je hebt. als het je staat prima staat het je niet eraf er mee
alsof je haar de alles bepalende factor is of je pussy krijgt of niet..
De eerste drie zijn echt prachtig met lang(er) haar, de laatste twee helemaal niet zo. Vooral nummertje vier compenseert helemaal niets met zijn zwaard en stoere blik imho.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
beetje gay maar wel mooi haar
[afbeelding]
ook wel redelijk gay
[afbeelding]
hier compenseert zijn lichaam het lange haar
[afbeelding]
[afbeelding]
= elf en elven zijn gay! vlechtjes!
lang haar is gewoon moeilijk
p.s. ik hoop niet dat je deze stijl hebt
domme vraag -> dom antwoordquote:
en 95% = 3-4 vrouwen nou nouquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:37 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
ik begrijp uit deze thread dat 95% van de vrouwen een natte doos krijgt van korte koppies..
Nerds gaan er uiteindelijk met de meeste cash vandoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je bent gewoon een lelijke nerd die doet alsof ie een celeb is
o ps. ik zie er zo uit:
[afbeelding]
alleen is mijn haar lichter
eh... nou brad pitt en johnny zijn anders ook niet armquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:39 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Nerds gaan er uiteindelijk met de meeste cash vandoor.
Steve Jobs
Bill Gates
Die gast van Oracle.
SKype/Joost mensen
dus doe niet alsof je iets tegen nerds hebt, jij rijke-mannen fetishist
waar denk je waar die midlife crisis vandaan komt als de kerel op de top van zn inkomen zit en bij het(huis) vrouwtje de boel begint te hangen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef brooklynzoo het volgende:
jullie toekomstige aanrechtmoedertjes gaan pas naar uiterlijk kijken als het inkomen daalt.
Profiteurs
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:47 schreef kless het volgende:
[..]
waar denk je waar die midlife crisis vandaan komt als de kerel op de top van zn inkomen zit en bij het(huis) vrouwtje de boel begint te hangen...
En dat heeft geen fuck te maken met het feit dat ze miljoenen op de bank hebben staan en beroemd zijn hoor,quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:26 schreef brooklynzoo het volgende:
kan je wel Gay vinden, maar deze gasten hebben meer vrouwen achter zich aanlopen dan wie dan ook
Ah, dus jij bent van mening dat vrouwen gewoon alleen op uiterlijk moeten vallen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef brooklynzoo het volgende:
jullie toekomstige aanrechtmoedertjes gaan pas naar uiterlijk kijken als het inkomen daalt.
Profiteurs
euh ik denk dat je het euros deel hebt gemist...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent van mening dat vrouwen gewoon alleen op uiterlijk moeten vallen.
Jjij hebt diepgang man, ik wou dat ik ook zo'n stoere creatieveling was als jij
Oh wacht, ik heb en een goede baan, en ik ben creatief, en ik heb een vriendin.
Nee laat maar, ik ben liever mij
Oh, ik ga er automatisch vanuit dat een goede baan ook gelijk staat aan euro's.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:58 schreef kless het volgende:
[..]
euh ik denk dat je het euros deel hebt gemist...
*BUZZ* fout antwoord! Ze zijn allemaal beroemd en craploaded met geld, en dàn mag je eruit zien zoals je wilt!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
beetje gay maar wel mooi haar
[afbeelding]
ook wel redelijk gay
[afbeelding]
hier compenseert zijn lichaam het lange haar
[afbeelding]
[afbeelding]
= elf en elven zijn gay! vlechtjes!
lang haar is gewoon moeilijk
p.s. ik hoop niet dat je deze stijl hebt
haha yeah right!! Eerst zien dan geloven!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je bent gewoon een lelijke nerd die doet alsof ie een celeb is
o ps. ik zie er zo uit:
[afbeelding]
alleen is mijn haar lichter
toch mooi hoe sarcasme zoveel mensen gewoon passeert zonder een indruk achter te latenquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:01 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
haha yeah right!! Eerst zien dan geloven!. Je kunt nog zoveel lijken op Angeline Jolie, maar als je de uitstraling niet mee hebt ben je nog een lelijke hork
in zijn opmerking... niet in dat deel van jou. (what if you drop from your ladder by loss of income/money/power)quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Oh, ik ga er automatisch vanuit dat een goede baan ook gelijk staat aan euro's.
Euro's heb ik ook genoeg hoor
Ik doelde min of meer ook op het bijbehorende succes van Jagger, zowel op financieel gebied als op het gebied van vrouwen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat laatste kan dan nog wel eens positief zijn. Verder helemaal mee eens natuurlijk.
Voor wie je valt en wie je neukt en met wie trouwt en bij blijft kan hèèèl verschillend zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:13 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En ik val niet op mannen die zo oud zijn als mijn vader.
Ik val op ongeveer 5 procent van de vrouwen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij wilde graag een vriendin toch? 95% van de vrouwen valt op mannen met kort haar (net zoiets als mannen en lang haar, volgens mij nog erger), dus dat is een goed begin.
Een droomvrouw, een aardige en leuke meid. Daar ben ik naar opzoek, ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:24 schreef Jett het volgende:
Je wilt je niet aanpassen en je verwacht een droomvrouw als vriendin volgens mij.
Met kort haar?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik val op ongeveer 5 procent van de vrouwen.
Net zoals ik mijzelf niet wil aanpassen voor een grotere 'afzetmarkt', zit ik ook niet te wachten op meiden die het zelf wel nodig vinden om zichzelf zo veel mogelijk aan de passen aan hoe de meerderheid van de mensen vindt dat je eruit moet zien qua kapsel en kleding.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Met kort haar?
Tja, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Als jij je haar echt niet af wilt knippen als eerste stap naar (waarschijnlijk!) gemakkelijker contact met meiden/vrouwen moet je het zeker niet doen. Maar persoonlijk denk ik wel dat het kan schelen. En daar is niets kortzichtigs of wat dan ook aan, het neemt gewoon een kleine barriere weg in het maken van contact.
Maar als je het nu niet doet omdat iedereen zegt dat je het zou moeten doen, voel je je er ook niet lekker meer bij, en dat scheelt zeker een hele hoop in dat contact maken met vrouwen.
Kortom: ga eens nadenken over alles wat hier is gepost, en kijk dan wat je kunt en wilt veranderen om de situatie te veranderen. Het is toch aan jezelf, je hebt het voor het grootste deel zelf in de hand!
Sommige mensen vinden het gewoon belangrijk om er goed uit te zien. . Goed kapsel, mooie kleren, sport beoefenen doe je niet perse voor anderen, maar des te meer voor jezelfquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Net zoals ik mijzelf niet wil aanpassen voor een grotere 'afzetmarkt', zit ik ook niet te wachten op meiden die het zelf wel nodig vinden om zichzelf zo veel mogelijk aan de passen aan hoe de meerderheid van de mensen vindt dat je eruit moet zien qua kapsel en kleding.
Waarom is dat haar zo belangrijk voor je man, je bent Simson niet. Scheer het gewoon af en ga een paar keer naar de kroeg, dan zie je vanzelf of het werkt. Hetzelfde geldt voor een andere kledingstijl. Lachen ze nog steeds niet lief naar je dan laat je het weer aangroeien. En van heel kort tot heel lang kun je dan beoordelen wat het best werkt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Net zoals ik mijzelf niet wil aanpassen voor een grotere 'afzetmarkt', zit ik ook niet te wachten op meiden die het zelf wel nodig vinden om zichzelf zo veel mogelijk aan de passen aan hoe de meerderheid van de mensen vindt dat je eruit moet zien qua kapsel en kleding.
en dat issie niet echt want zo zie ik er wel meer rondlopenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:20 schreef L.Denninger het volgende:
Je wil gewoon te graag apart zijn.
Mijn punt ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:44 schreef jorgentol het volgende:
Ja, je moet natuurlijk wel willen veranderen hè?
Als je jezelf wilt zijn moet je ook niet klagen dat je geen succes bij de vrouwen hebt.
Ik loop er ook een beetje "normaal" bij, maar dat wil niet zeggen dat ik me aanpas aan hoe de meerderheid van de mensen vindt dat ik er uit moet zien. Ik doe gewoon wat ik zelf fijn en mooi vind.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ja, we kunnen hier wel allemaal goede tips gaan posten maar als je ze niet eens probeert....quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:53 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Mijn punt ook.
Roepen "vrouwen vallen niet op me !", prima.
Maar als vrouwen niet op je vallen zoals je bent, en je wil ook niet veranderen - tja, dan gebeurt er dus niks.
Het is het een of het ander.
Wat de meerderheid onder 'er goed uitzien' verstaat hoeft toch niet het enige juiste te zijn? Lang haar hebben staat niet gelijk aan je niet wassen en smerige vodden dragen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het gewoon belangrijk om er goed uit te zien. . Goed kapsel, mooie kleren, sport beoefenen doe je niet perse voor anderen, maar des te meer voor jezelf
je ziet de wereld anders dan de conformisten in dit topic. face it.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat de meerderheid onder 'er goed uitzien' verstaat hoeft toch niet het enige juiste te zijn? Lang haar hebben staat niet gelijk aan je niet wassen en smerige vodden dragen.
Kom jij me maar een metamorfose geven gozer, je hebt er verstand van!quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef Kogando het volgende:
[..]
Waarom is dat haar zo belangrijk voor je man, je bent Simson niet. Scheer het gewoon af en ga een paar keer naar de kroeg, dan zie je vanzelf of het werkt. Hetzelfde geldt voor een andere kledingstijl. Lachen ze nog steeds niet lief naar je dan laat je het weer aangroeien. En van heel kort tot heel lang kun je dan beoordelen wat het best werkt.
Ik heb mijn kop al vaker kaalgeschoren en heb nu weer krullen.
Imho is een staart overigens voor 95% van de meisjes geen pluspunt. Je moet er wel wat voor doen. En al dat gelul van schoonheid zit aan de binnenkant en hoe je eruit ziet maakt niet zoveel uit, geloof dat nou maar niet. Als je een domme aso bent die er toevallig leuk uitziet zal je nog steeds aandacht krijgen, alleen lange relaties gaan niet werken.
Maar als jij heel aardig bent maar lelijk, dan is er meer kans op een langdurige relatie, maar is het eerste contact weer veel lastiger. Probeer gewoon wat stijlen, laat je adviseren.
Al die huillies die nooit een meisje kunnen krijgen en ondertussen geen zin hebben er iets voor te doen, onder het mom van 'ik ben wie ik ben'.Veel succes dan zou ik zeggen.
I'm an emo kid, as non-conforming as can be...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
je ziet de wereld anders dan de conformisten in dit topic. face it.
It's not easy, but you are needed.
Ik probeer het je al een paar keer te vertellen, maar al zijn je kleren en haren nog zo schoon, het hoeft er nog niet verzorgd uit te zien.quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Wat de meerderheid onder 'er goed uitzien' verstaat hoeft toch niet het enige juiste te zijn? Lang haar hebben staat niet gelijk aan je niet wassen en smerige vodden dragen.
Alto's conformeren zich zeker niet aan andere alto'squote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Nou, ik heb van al die dingen last terwijl ik mijn hele leven slechts 1X heb geblowdquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef Batsnek het volgende:
Ik weet niet of TS veel blowt, maar blowen op dagelijks basis ( of de halve week ofzo ) is ook erg slecht voor je zelfvertrouwen. Je wordt er oppervlakkiger van en onverschilliger, en ( ikzelf iig wel ) ook onzekerder. Hierdoor ga je constant lopen denken wat anderen wel niet van jouw denken; dit uit zich in allerlei stomme dingen. Bang zijn te opvallend plaats te maken als er een leuke meisje langsloopt in de trein, niks durven zeggen tegen kassameisjes, laat staan iemand in het openbaar aanspreken.
Exact, sterker nog, ik weet van mezelf dat ik tot voor kort ook exact ditzelfde proberen te doen, maar dit ligt ook vrij gecompliceerd, het is een soort cirkelwerking volgens mijquote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:41 schreef GSbrder het volgende:
Ik zie heel veel mensen - waaronder ook enkele vrienden van mij -
die het andersom doen... Die zoeken een vriend(in) om zichzelf
goed te voelen, om zeker te worden van zich zelf, om maar genoeg
aandacht te krijgen.
"Conformisten"quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
It's not easy, but you are needed.
de wereld heeft helemaal niks nodig...die doet het uitstekend zonder ons...waarom zou je je aanpassen?!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:00 schreef L.Denninger het volgende:
Wat de wereld nodig heeft zijn mensen die de handen uit de mouwen willen steken,
niet te beroerd zijn om af en toe hun wereldbeeld aan te passen en die er het beste van maken.
Knip je haar, koop nieuwe kleren, ga langs de huisarts voor een wondermiddeltje, ga eens wat meer uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Aan zelfvertrouwen schort het. Zo vonden een paar figuren in havo1 en 2 het nodig mij van tijd tot tijd attent te maken op het feit dat ik niet zo mooi ben. Clearasil opmerkingen, ik zat namelijk onder de jeugdpuistjes, nu nog steeds een beetje. Nou waren dit bijzonder domme personen (anders maak je dergelijke opmerkingen niet hè) en trok ik me er niet zo veel van aan. Maar aan de andere kant heb ik thuis een spiegel hangen en zag ik ook wel wat ze bedoelden.
Vanaf havo2 heb ik mijn haar laten groeien en geregeld gaven meisjes mij de waardevolle tip naar de kapper te gaan en middels een bak gel zogenaamde stekeltjes te nemen. Vaak zeggen mensen ook dat 'je vaker uit moet gaan' om meiden te leren kennen. Tot slot zeggen mensen dat je jezelf moet zijn. De eerste twee tips staan recht tegenover de laatste. Ik ben namelijk niet het soort figuur van "hippuh disceau, zuipuh, meisjuns versieruh".
Oorspronkelijk had ik het vertrouwen, dat als ik mezelf bleef (dus mooi geen stekeltjes) ik ooit wel een meisje zou ontmoeten die mij leuk vindt, simpelweg om wie ik ben. Maar naar jaren, is langzaamaan het vertrouwen dat in heel Nederland geen meisje rondloopt die mij leuk zal vinden hier een beetje voor in de plaats gekomen. Ik hoop dat als ik volgende schooljaar of het jaar daarna een opleiding ga doen, ik meisjes leer kennen met wie ik op kan schieten. Maar dat kan dus nog een hele tijd duren.
Ik ken uiteraard wel meisjes, maar dat blijft bij 'kennen', met niet één ben ik goed bevriend. Ik heb een vrij selecte vriendengroep, bestaande uit enkel gozers en wij ontmoeten bijna nooit andere mensen, we gaan eigenlijk alleen met elkaar om.
Ik zit er best wel mee. Het afgelopen jaar ben ik best depressief geweest. Tijden lang (vannacht ook) droomde ik over meisjes, prachtige dromen. Maar zodra ik dan wakker werd, was ik in een klap terug in mijn eenzame wereldje en dat droeg niet echt bij aan een goed humeur. Totaal eenzaam kan ik mezelf overigens niet noemen, want ik heb wel een aantal hele goede vrienden met wie ik goed kan opschieten.
Ik ben vast niet de enige die hier mee zit. Ik zou graag horen hoe anderen hiermee omgaan.
En dat wil ie dus niet.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 11:40 schreef PDOA het volgende:
[..]
Knip je haar, koop nieuwe kleren, ga langs de huisarts voor een wondermiddeltje, ga eens wat meer uit.
Succes gegarandeerd.
Ik heb het ook niet over er schoon uitzien, maar over goed uitzien. Er zijn maar weinig mannen waarbij lang haar echt leuk staat. Misschien moet je eens bedenken of het jou wel zo leuk staat. En als je niets wil veranderen, loop dan ook niet te janken dat je geen vriendin kan krijgen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
sommige mensen veranderen in een hand omdraai, anderen vinden het moeilijk omdat te doen.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Precies, en dat zullen we er inwrijven ook
Ben het hier wel mee eens. De mens is naar mijn mening ook een projectie van zijn eigen denkbeelden. Die starre blik a la 'ik-ben-wie-ik-ben' slaat alleen maar terug op zichzelf, zij willen namelijk geaccepteerd worden ook al vinden ze hoog opgetrokken spijkerbroeken of gothic make-up tof. Tsja, zo laat je jezelf wel erg kennen. The bottom line is dat als je jezelf totaal niet aanpast aan je omgeving dat consequenties met zich mee brengt. Die moet je dragen en daarmee uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef Fionn het volgende:
[..]
Hier hebben we vast deel 1 van jue probleem, niet hoe je eruit ziet of wat anderen ervan zeggen maakt uit, maar dat je het zelf gelooft
Je straalt ongetwijfeld iets negatiefs uit hierdoor.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef rashudo het volgende:
Hoe vaak spreek je meisjes aan? Stel dat een meisje precies zoals jij zou zijn, zou je dan jezelf aanspreken?
Ik bedoelde het puur psychologisch, niet op uiterlijk gebaseerd. Ik wilde hem confronteren met het feit dat als de wereld helemaal bestond uit TS-en, niemand elkaar zou aanspreken en er geen 1 relatie tot stand zou komen.quote:
Dat is het niet... Als je zelf aangeeft niet zoveel aan uiterlijke verzorging te doen en je het advies van de vrouwen, die je expliciet stimuleren om je haar er af te knippen, zo afwimpeld, dan is het niet verbazingwekkend dat die knappe vrouwen voor een ander in de rij staan. Dat moet je dan maar gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:49 schreef Friek_ het volgende:
Even de boodschap van vele Fok!kers naar normaal Nederlands vertalen:
"Vind je het gek dat je geen vriendin hebt met zo'n kutkop!"
Vrouwen willen vandaag de dag nu eenmaal geen onzekere puisterige kuthippie, maar een goedgeklede gozer waarmee ze bij hun vriendinnen kunnen patsen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach fuck dat, jij zeurt nooit en relativeert alles wil je zeggen? Laat me niet lachen.![]()
Stel de TS eens voor aan die gasten dan!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:13 schreef rashudo het volgende:
Ik ken genoeg langharige puisterige hippies die makkelijk aan chicks komen, maar die bewegen zich niet in de jazzscene en die zijn wel zelfverzekerd.
Ontken ik ook niet, maar het ging me meer om je 'nietzeurenligtaanjuhzelluf'-gehalte van je post. Je zegt me niet dat jij nooit zeurt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:16 schreef PDOA het volgende:
[..]
Vrouwen willen vandaag de dag nu eenmaal geen onzekere puisterige kuthippie, maar een goedgeklede gozer waarmee ze bij hun vriendinnen kunnen patsen.
Ervaring?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:17 schreef L.Denninger het volgende:
Homo worden is ook een optie natuurlijk.
Schijnt ook best hip te zijn
en vrouwen vinden je dan opeens wel leuk !
Dan heb je mijn kop nog niet gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:49 schreef Friek_ het volgende:
Even de boodschap van vele Fok!kers naar normaal Nederlands vertalen:
"Vind je het gek dat je geen vriendin hebt met zo'n kutkop!"
Nee, zoveel transsexuelen zijn er niet nee..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:29 schreef punkiie het volgende:
Vrouwen willen zelfverzekerde stoere mannen. omdat ze dat zelf vaak niet zijn![]()
Snap ik. vrouwen vallen op stoer en zelfverzekerdheid. ik zie het om mij heen die gladjanussen hebben altijd een lekkere vriendin. vrouwen zijn vaak toch wat onzeker en verlegen daarom willen ze een man die zelfverzekerd, relaxt etc isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:31 schreef Kogando het volgende:
[..]
Nee, zoveel transsexuelen zijn er niet nee..
Ze willen vooral het vetgedrukte niet. Ik ken een gast, een metalhead, een dikke met een lelijke kutkop, geen rooie cent en loopt altijd in metalkleding. Nou zal ik niet beweren dat hij de allerlekkerste wijven neukt maar ik weet zeker dat er heel wat mensen met enige regelmaat (en jaloezie) denken:"wtf?!? Hoe komt zo'n lelijke kuttekop aan zulke mooie chicks?!?!". Ik heb het iig wel regelmatig gedacht als ik hem zagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:16 schreef PDOA het volgende:
[..]
Vrouwen willen vandaag de dag nu eenmaal geen onzekere puisterige kuthippie, maar een goedgeklede gozer waarmee ze bij hun vriendinnen kunnen patsen.
en het rijk-gedeelte was onhaalbaar?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
- of rijk
- of zwaar afwijkend
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:25 schreef brooklynzoo het volgende:
[afbeelding]
Dave Navarro...Carmen Electra...
Nuff said![]()
Dit is een van de weinige zinnige dingen die gezegd is de afgelopen 3 pagina'squote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat liggen er toch veel mensen te zeiken over zijn haar...Hoeveel gasten ik wel niet ken/kende die lang haar hadden/hebben en die al stapels vriendinnen hebben versleten. Het hangt er wel vanaf in welke vijver je vist natuurlijk. Maar iets doet mij vermoeden dat de TS het sowieso niet ziet zitten in breezahs en hockeysletjes.
Welke vrouwelijke exemplaren nemen geen problemen met zich mee?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 15:07 schreef Synthesist het volgende:
Wat je ook doet, ga niet internetdaten. Jah, het kan werken, maar je komt vaak types tegen die het net als jou op internet zoeken, en daar is vrijwel altijd wel wat mee aan de hand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |