abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49920328
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:51 schreef Demellie het volgende:

[..]

i rest my case
Heb je vanavond even tijd? Ik heb ruimte in de agenda tussen 20.30 en 21.00 uur.
pi_49920367
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:11 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja, edoch veel minder dan normaal.
Vraag ik me af. Er zijn ook vreselijk veel lelijke vrouwen.
quote:
[..]

It's the inside that counts. That's just something they tell ugly people. Natuurlijk, houding is belangrijk, maar als je een stoere, zelfverzekerde vent bent van 120 kilo, kom je er nog steeds niet.
Zie hierboven. Lelijke mensen hebben ook een partner, zij het een lelijke...
pi_49920470
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:19 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Heb je vanavond even tijd? Ik heb ruimte in de agenda tussen 20.30 en 21.00 uur.
Deze is dan weer wel grappig
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_49920756
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:23 schreef Demellie het volgende:

[..]

Deze is dan weer wel grappig
Ik weet het, ik ben onweerstaanbaar. Daarom zit de agenda ook zo vol.
pi_49921768
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zou je niet jezelf blijven als je naar kapper gaat?
Je ziet er nu uit als een dunne viking
Tuurlijk ben je jezelf dan niet meer. Lang haar past bij hem en hij zou zich er waarschijnlijk no way niet prettig bij voelen als ie t kortgewiekt zou hebben. Heb ik ook. Ik heb dan bijv kort haar en mij zul je (zoals ik nu denk) nooit zien met lang haar want dat ben ik niet. Punt uit.

En idd:
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Shivo het volgende:
Uiterlijk maakt niet uit, uitstraling wel. Vrouwen zoeken onafhankelijke mannen met zelfvertrouwen. Succes
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_49921839
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik weet het, ik ben onweerstaanbaar. Daarom zit de agenda ook zo vol.
Don't blame me, it's a hardware problem
  woensdag 30 mei 2007 @ 13:58:11 #157
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_49926110
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 05:31 schreef speknek het volgende:
Kluupkluup heeft gelijk. Ik heb Informatica gestudeerd en ben ze vaak genoeg tegengekomen, de mannen die niets aan hun uiterlijk deden en zeiden 'ik ben zoals ik ben, en een vrouw zou mij moeten accepteren zoals ik ben'. Ik kan het moeilijk anders zien dan een defensiemechanisme, als het niet lukt dan ligt de fout tenminste bij de andere partij. Je moet je eigenlijk afvragen, val jij op de standaard schoonheid, met haar slanke zandloperfiguur, glanzende lange haren en leuke rokje, of val je op een kortharige plompe vrouw met tuinbroek die zo lekker haar zelf is?
"Jezelf zijn" dat slaat op je innerlijk, en die verandert niet naarmate je er beter uit gaat zien. Natuurlijk, het cliche dringt zich op dat de eerste vrouw een leeghoofd is die alleen met haar uiterlijk bezig is, maar zo ben jij niet, jij bent een toffe dude, dus er beter uit gaan zien is alleen maar positief. Maar die eerste vrouw is wel bezig met d'r uiterlijk. Voor dat slanke figuur moet ze sporten, dat haar moet ze lang laten groeien, etc. En sporten enzo is best vervelend. Maar zo zit de wereld in elkaar, en zo zit jij zelf ook in elkaar, dat weet je ongetwijfeld.

Ja of je kiest echt voor vrouw nummer 2, in dat geval heb ik niets gezegd.

oh en het laatste cliche: 19 valt reuze mee, ken zat mensen die voor die tijd nog geen relatie hebben gehad.
Net zo goed als ik mij zelf niet wil transformeren in een modieus type, zit ik ook niet op dergelijke meid te wachten hoor.
feest
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:03:41 #158
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_49926301
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Net zo goed als ik mij zelf niet wil transformeren in een modieus type, zit ik ook niet op dergelijke meid te wachten hoor.
als je verzorgt als modieus definieerd heb je een probleem ja.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:16:00 #159
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_49926783
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef Brupje het volgende:

[..]

Schone lange haren en frisse baggy kleren kunnen er ook verzorgd uitzien hoor, als TS zich niet op zijn gemak voelt in andere kleren schiet het zijn doel ook een beetje voorbij denk ik.
19 is nog erg jong en als hij niet echt op zoek is en gewoon plezier maakt dan gaat het vanzelf een keer lukken, de meeste langdurige relaties die ik in mijn vriendenkring zie zijn niet geboren uit een avondje in de kroeg stappen, als je iemand tegenkomt in een andere situatie en eerst met elkaar in gesprek komt, elkaar leert kennen en er springt dan een vonk over is dat een betere basis dan wanneer je iemand leuk/lekker vind in een kroeg.
(Mijn eigen ervaring. )
be nice or go away
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:49:11 #160
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_49927889
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef Brupje het volgende:

[..]

Ja want iedereen met lange haren (op meisjes na uiteraard) is natuurlijk een smerige zwerver.
feest
pi_49928135
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Ja want iedereen met lange haren (op meisjes na uiteraard) is natuurlijk een smerige zwerver.
Natuurlijk niet, maar de kans dat je bv in een commerciele functie komt te werken is wel heel klein. Zo werkt het nu eenmaal.
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:20:26 #162
145755 kahaarin
pi_49928984
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:55 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, maar de kans dat je bv in een commerciele functie komt te werken is wel heel klein. Zo werkt het nu eenmaal.
Daar gaat het hier toch niet om?
Hij maakt zich druk om het feit dat hij nog geen vriendin heeft en vraagt om tips.
En wie weet wil TS helemaal geen commerciele functie.
be nice or go away
pi_49929340
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:20 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Daar gaat het hier toch niet om?
Uh nee
quote:
Hij maakt zich druk om het feit dat hij nog geen vriendin heeft en vraagt om tips.
En wie weet wil TS helemaal geen commerciele functie.
Kan, maar het gaat mij er vooral om dat hij achterliggende principes ziet. Mensen beoordelen elkaar voortdurend op van alles en nog wat, derhalve heeft je presentatie een hele grote invloed op wat je kunt en niet kunt. Als je je daarvan bewust bent kun je betere keuzes maken.
pi_49929443
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Geloof me, het ene lange haar is het andere niet bij mannen.
Er zijn mannen die het werkelijk ontzettend geweldig staat (denk aan Jan Vayne), die hebben een mooie bos goed verzorgd haar.
Er zijn ook mannen waarbij het er altijd een beetje onverzorgd uitziet, ook al is het nog zo schoon gewassen en goed verzorgd etc., die hebben er gewoon het haar/het uiterlijk niet voor.

Ik vind lang haar bij mannen echt helemaal te gek, mits het mooi staat (dus bij ze past voor zowel haartype als uiterlijk). Ik heb nog nooit een vriendje met lang haar gehad, en het had ze ook zeker niet gestaan.

Ik bedoel dus te zeggen: je moet natuurlijk niet meteen naar de kapper rennen om het af te knippen, maar het kan dus wel zo zijn dat het je gewoon niet zo goed/mooi staat. En dan komt het niet aantrekkelijk over (en een beetje onverzorgd).
Het allerbelangrijkste is imho om er verzorgd uit te zien als je in contact wilt komen met mensen (en dan gaan je sociale vaardigheden een rol spelen).
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  woensdag 30 mei 2007 @ 15:38:47 #165
145755 kahaarin
pi_49929653
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 15:29 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Uh nee
[..]

Kan, maar het gaat mij er vooral om dat hij achterliggende principes ziet. Mensen beoordelen elkaar voortdurend op van alles en nog wat, derhalve heeft je presentatie een hele grote invloed op wat je kunt en niet kunt. Als je je daarvan bewust bent kun je betere keuzes maken.
Dat klopt, ben ik ook helemaal met je eens, maar een jongen van 19 mag wat mij betreft nog rustig even doorzoeken naar zijn "stijl", het feit dat hij lang haar heeft en niet modieus gekleed gaat zegt niks over of hij een vriendin kan vinden, dat kan imho best wel.
Het gaat daarbij vaak om hoe hij is in gesprek met meisjes en hoe hij zichzelf ziet en niet om zijn uiterlijk.
Ik zie wel vaker stelletjes waarvan ik me afvraag hoe ze elkaar hebben gevonden.
be nice or go away
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:25:39 #166
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_49931297
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:55 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik ambieer een baan als studiotechnicus. Daar mag je wel lange haren bij hebben.
feest
pi_49932859
Ok, toegegeven, ik heb ook wat aan mijn uiterlijk gedaan (sportschool, betere kleding etc.), maar dat was omdat ik er zelf voor koos. ik voel me btw ook energieker door de sportschool. wel een verbetering hoor. ik streef ernaar zo goed mogelijk uit zien en er het beste van te maken. tegelijkertijd probeer ik mijn karakter ook te laten groeien. dit zijn de dingen die me echt hebben veranderd.
  woensdag 30 mei 2007 @ 17:16:31 #168
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_49933136
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:25 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Ik ambieer een baan als studiotechnicus. Daar mag je wel lange haren bij hebben.
Precies, laat de korte koppies maar voor al die dertien-in-een-dozijn-mannetjes, die werken voor verzekeringsmaatschappijen, banken of, nog erger, con-sul-tan-cy bedrijven. Mannetjes die rondlopen in pak, 's avond squashen, ieder weekend een verjaardag hebben en buiten het dagelijkse gecompjoeter op kantoor NOOIT iets creatiefs zullen bijdragen aan deze wereld. De mannetjes die in het weekend rondlopen in G-star broeken, een VW Golf rijden en op hun 27e aan de kids gaan omdat ze op hun 19e WEL een vriendin hadden. En terwijl ze hun vriendin dikker zien worden, ook nog eens een bult verzekeringen + hypotheek afsluiten voor een vinex-woning omdat ze gaan voor die al-machtige (maar illusionaire) "ZEKERHEID".

Nee, beste Big Boss Man, je naamt zegt het al, jij hoeft niet jaloers te zijn op al die kortharige burgerlijke en binnen 3 jaar getrouwde mannetjes die zich als idioten voortplanten en verder alleen maar geld maken door middel van oppervlakkigheid.

De vrouwen die jou nu niet zien staan, en ja, OOK in de leeftijd 19-24, zijn maar naar een ding op zoek: DE VADER VAN HUN ONGEBOREN KINDEREN. Hetzij bewust, hetzij onbewust. Maar jij voldoet niet aan het imago van een 'huispapa', dus laten ze je links liggen.
BE A GLAD MAN! Blijf bij ze weg, laat anderen huispapa spelen!

Mijn tip: wordt lekker studiotechnicus, laat je haar zoals het is, draag wat je wilt, steek een joint op, en maak zodra je inspiratie hebt een paar stevige minimal beukers a la James Holden.

Moet je zien hoeveel chicks die achter zich aan heeft lopen! En geloof me, dat is het type vrouw dat de vloer aanveegt met al die wanhopige, baby-geile toekomstige aanrechtmoeders.

Mensen als JIJ, Big Boss, geven Nederland, en de wereld, kleur.

Fuck all.

[ Bericht 0% gewijzigd door brooklynzoo op 30-05-2007 17:33:53 ]
pi_49937002
Vriendinnen als last gaan zien en lekker overal scharrelen.

Althans, dat doe ik. Maar goed
pi_49937412
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:16 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Precies, laat de korte koppies maar voor al die dertien-in-een-dozijn-mannetjes, die werken voor verzekeringsmaatschappijen, banken of, nog erger, con-sul-tan-cy bedrijven. Mannetjes die rondlopen in pak, 's avond squashen, ieder weekend een verjaardag hebben en buiten het dagelijkse gecompjoeter op kantoor NOOIT iets creatiefs zullen bijdragen aan deze wereld. De mannetjes die in het weekend rondlopen in G-star broeken, een VW Golf rijden en op hun 27e aan de kids gaan omdat ze op hun 19e WEL een vriendin hadden. En terwijl ze hun vriendin dikker zien worden, ook nog eens een bult verzekeringen + hypotheek afsluiten voor een vinex-woning omdat ze gaan voor die al-machtige (maar illusionaire) "ZEKERHEID".

Nee, beste Big Boss Man, je naamt zegt het al, jij hoeft niet jaloers te zijn op al die kortharige burgerlijke en binnen 3 jaar getrouwde mannetjes die zich als idioten voortplanten en verder alleen maar geld maken door middel van oppervlakkigheid.

De vrouwen die jou nu niet zien staan, en ja, OOK in de leeftijd 19-24, zijn maar naar een ding op zoek: DE VADER VAN HUN ONGEBOREN KINDEREN. Hetzij bewust, hetzij onbewust. Maar jij voldoet niet aan het imago van een 'huispapa', dus laten ze je links liggen.

Mijn tip: wordt lekker studiotechnicus, laat je haar zoals het is, draag wat je wilt, steek een joint op, en maak zodra je inspiratie hebt een paar stevige minimal beukers a la James Holden.

Moet je zien hoeveel chicks die achter zich aan heeft lopen! En geloof me, dat is het type vrouw dat de vloer aanveegt met al die wanhopige, baby-geile toekomstige aanrechtmoeders.

Fuck all.

[afbeelding]
Deze 'kleurrijke' mannen lopen uiteindelijk op hun veertigste nog steeds rond met lang haar, en beseffen op hun zestigste dat ze héél grote losers zijn, en dat hun spiegelbeeld minder op Mick Jagger lijkt dan ze dachten.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 30 mei 2007 @ 19:29:50 #171
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_49937880
quote:

[..]

Fuck all.

[afbeelding]
nix mis met huis en consultancy
blijf gewoon je zelf en als je je goed voelt dan straal je dat ook uit.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:22:39 #172
11974 Brupje
Nu 10% gratis!
pi_49940175
quote:

[..]

sure, maar dan niet klagen dat je moeilijk aan de vrouw komt.
We, the unwilling, let by the unqualified are accomplishing the impossible for the ungrateful
Mijn software: http://www.snidesoft.eu
  woensdag 30 mei 2007 @ 20:28:07 #173
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_49940419
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zou je niet jezelf blijven als je naar kapper gaat?
Je ziet er nu uit als een dunne viking
pi_49942104
quote:

[..]

Fuck all.

[afbeelding]
Dit is dus precies de reden waarom ik niet geloof in "nice guy finish last'. Er is weinig 'nice' aan jouw.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:07:48 #175
148736 brooklynzoo
pi_49942243
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Deze 'kleurrijke' mannen lopen uiteindelijk op hun veertigste nog steeds rond met lang haar, en beseffen op hun zestigste dat ze héél grote losers zijn, en dat hun spiegelbeeld minder op Mick Jagger lijkt dan ze dachten.
En wat doen "die andere mannen" op hun veertigste dan?

Trots zijn met wat geld op de bank en hun kroost?

Dat zal dan wel alles zijn waar ze voor leven?

Je schetst het beeld van de langharige veertiger zonder kinderen te negatief.
Die persoon kan doen en laten wat ie wil op die leeftijd, reizen, venezolaanse vrouwen neuken, nieuwe mensen ontmoeten etc. etc. Doe ajb niet alsof een huisje-boompje-beestje-leven op je 40e garantie is voor iets. IT DOESN'T GUARANTEE YOU SHIT.

[ Bericht 19% gewijzigd door brooklynzoo op 30-05-2007 21:15:24 ]
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:16:29 #176
148736 brooklynzoo
pi_49942648
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Dit is dus precies de reden waarom ik niet geloof in "nice guy finish last'. Er is weinig 'nice' aan jouw.
fuck off Fastmatti.
  woensdag 30 mei 2007 @ 21:21:15 #177
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_49942873
Je moet niet zoveel American Beauty kijken
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_49943230
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

fuck off Fastmatti.
Hmm, je kunt wel flink afgeven op anderen, maar uiteindelijk laat je jezelf gewoon falen. Niet de 30-jarige consultant die het wel voor elkaar heeft.

Sowieso kan die consultant ook Zuid-Amerikaanse vrouwen neuken, als hij dat zou willen tenminste.
  woensdag 30 mei 2007 @ 22:35:33 #179
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_49946601
Help, ik zweef daar nou ook nog es helemaal tussen in: biologie /ß gedoe, vind minimal techo vindik atm top, en consultancy heb ik wel overwogen. als (tijdelijke) baan maar onderzoek trekt ook wel daarna ergens Maar vind alto's leukere mensen.
En anders huisman/papa leek me ook prima werk met een beetje knutselen/hobbien er bij.

huisje boompje wel, geen beestje.(of een kat dan wel ander beest wat geen werk geeft en ook doet waar ie zin in heeft en mij manipuleerd om het eten te geven als het muis/vogeltje vangen is mislukt)

vrouwtje wel maar kindje(s) nog niet helemaal over uit...

Alleen welke volgorde wat en hoe en nouja zelfs nu ben ik eigenlijk alleen nog maar bezig met het creeeren van mogenlijkheden.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_49946841
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Die persoon kan doen en laten wat ie wil op die leeftijd, reizen, venezolaanse vrouwen neuken, nieuwe mensen ontmoeten etc. etc. Doe ajb niet alsof een huisje-boompje-beestje-leven op je 40e garantie is voor iets. IT DOESN'T GUARANTEE YOU SHIT.
Het is tragisch om je op je veertigste nog te gedragen alsof je nog 25 bent. Niet iedere veertiger is een ingedutte slaaf van zijn gezin. Je als een puber gedragen, wat jij propageert, is een andere uiterste.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  woensdag 30 mei 2007 @ 23:04:17 #181
67670 Skv
Cynist.
pi_49947873
Tips;

-Ga uit
-Sta open
-Spreek vrouwen aan
-Wees geïnteresseerd
-Niet te dronken
-Verzorg jezelf normaal (scheren, haar normaal zitten, geurtje op..)
-Koop relaxte kleding (niet als een goht of debiel dr bij gaan lopen)
-Blijf jezelf (tenzij je supersaai bent, dan mag je wel hip gaan doen).

Tot zover mijn tips
Niet dat ik er veel aan heb, maar die dingen vallen volgens mij wel in goede aarde
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_49948396
Ik vind dat je er leuk uit ziet, maar ik zou je niet zo snel aanspreken omdat je er wat verlegen uit ziet (afgezien van leeftijdsverschil). Als je me aan zou spreken en gezellig zou praten zou je best een kans maken. Wat mij betreft zou je eerder meer jezelf moeten zijn dan je aanpassen. Nu lijk je er tussen in te hangen, en onduidelijkheid is niet prettig bij eerste indrukken.
pi_49950510
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Dat laatste kan dan nog wel eens positief zijn. Verder helemaal mee eens natuurlijk.

pi_49951367
Ja precies dat aanpassen moet je niet al te veel doen. Laat zien dat je anders bent (ben je nog niet anders, word het) en represent je eigen stijl. Creeer je eigen stijl en perfectioneer je eigen stijl. Over een tijdje zal je merken dat mensen jou stijl gaan kopieren. Chicks willen een jongen met een eigen ding. Kijk maar naar al de grote artiesten, ze hebben allemaal iets wat ze doet uitblinken. En je zal nooit uitblinken als het enige wat je doet aanpassen aan anderen is.

pi_49952051
ik dacht ook dat ik kansloos was, tot ik op een gegeven moment een meid tegenkwam wat wel klikte, paar maanden relatie gehad, vervolgens had ik blijkbaar de smaak te pakken want binnen 3 maanden had ik nog 3 andere meiden "versleten" en met de laatste heb ik nu al ruim 2 jaar een relatie...

Wat ik wil zeggen is dat er nog hoop is.. . Gewoon kwestie van je goed voelen, dan straal je dat uit en binnen no-time heb je aandacht waar zelfs Kastanova nog wat van kan leren!!
  donderdag 31 mei 2007 @ 06:01:43 #186
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49953367
Ik snap niet dat iedereen maar aanraadt om dat haar in te korten?

Zolang je zorgt dat het er verzorgt bij hangt, en jezelf ook even AANDACHT besteed aan je kleding/verschijning is dat in ieder geval al gecoverd. En ja je kan best mooie kleding vinden waar je je goed/jezelf in voelt.

En dan het belangrijkste: van binnen moet je tot bepaalde inzichten komen, waarvan veel al hier genoemd. Laat het lekker los, heb fun en zie jezelf bij wijze van spreken als 'God's gift to women'. En geloof daar dan ook in!

Zoiets dus
I went clubbing. Softest coat ever.
  donderdag 31 mei 2007 @ 06:23:23 #187
8369 speknek
Another day another slay
pi_49953383
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 06:01 schreef NiTiN het volgende:
Ik snap niet dat iedereen maar aanraadt om dat haar in te korten?
Hij wilde graag een vriendin toch? 95% van de vrouwen valt op mannen met kort haar (net zoiets als mannen en lang haar, volgens mij nog erger), dus dat is een goed begin.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_49953387
Je wilt je niet aanpassen en je verwacht een droomvrouw als vriendin volgens mij.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  donderdag 31 mei 2007 @ 08:28:13 #189
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_49954035
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

Gast jij bent zeker blijven hangen op je 16. ofzo. Leeftijd zegt toch niets over je mogelijkheden of je baan of je sexleven.
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_49954620
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef Matty___ het volgende:

[..]

toffe vooruitzicht om nog 30 jaar alleen te zijn
Welkom in mijn wereld.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:29:27 #191
148736 brooklynzoo
pi_49955313
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:49 schreef Jeem het volgende:
Ja precies dat aanpassen moet je niet al te veel doen. Laat zien dat je anders bent (ben je nog niet anders, word het) en represent je eigen stijl. Creeer je eigen stijl en perfectioneer je eigen stijl. Over een tijdje zal je merken dat mensen jou stijl gaan kopieren. Chicks willen een jongen met een eigen ding. Kijk maar naar al de grote artiesten, ze hebben allemaal iets wat ze doet uitblinken. En je zal nooit uitblinken als het enige wat je doet aanpassen aan anderen is.

hier ben ik het mee eens, maar het staat wel lijnrecht tegenover andere posts in dit topic, "dat vrouwen een "man-man" willen: kort haar, iemand die zich conformeert aan de massa etc.

Er is geen logica te bespeuren in de vrouwelijke partner-keuze, concludeer ik dan maar.

[ Bericht 2% gewijzigd door brooklynzoo op 31-05-2007 09:38:25 ]
pi_49955500
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:29 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

hier ben ik het mee eens, maar het staat wel lijnrecht tegenover andere posts in dit topic, "dat vrouwen een "man-man" willen: kort haar etc.

Er is geen logica te bespeuren in de vrouwelijke partner-keuze, concludeer ik dan maar.
Maar wel een grote lijn.

Had ik toch bijna rode draad geschreven, net op tijd bedacht
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:39:02 #193
148736 brooklynzoo
pi_49955578
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Maar wel een grote lijn.

Had ik toch bijna rode draad geschreven, net op tijd bedacht
grote lijn? wat is die lijn dan?
pi_49955776
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:39 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

grote lijn? wat is die lijn dan?
Wat de anderen in di topic ook al hebben aangegeven. De meeste vrouwen willen een man in bezit van een behoorlijke baan die er niet al te afwijkend uitziet.
pi_49955882
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:29 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

hier ben ik het mee eens, maar het staat wel lijnrecht tegenover andere posts in dit topic, "dat vrouwen een "man-man" willen: kort haar, iemand die zich conformeert aan de massa etc.

Niet eens, als ik tenminste naar mij persoonlijk kijk. Het maakt mij niet uit of de man meegaat met de massa voor mij, maar wel of hij zich goed verzorgt en er verzorgd uitziet..
Mijn man-keuze vind ik wat dat betreft vrij logisch:
Ik vind lang haar ontzettend ongelofelijk sexy, maar dan moet het wel bij degene passen en staan (dus geen dun lang haar en het moet bij de persoon passen), wat dus in mijn ogen meestal niet het geval is.
Bij iemand waar lang haar niet staat, staat kort haar veel beter en verzorgder. Ik heb ook nooit mannen gehad met lang haar.

Een man moet wel een man blijven.
Mannen willen toch ook geen vrouw die op een man lijkt?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:50:01 #196
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_49955883
quote:

[..]

Fuck all.

[afbeelding]

You gots to be kidding me

Veel plezier met je roeping om een eenzame 45-jarige shag-rokende bierbuik-met-james-holden shirt te worden in je pauperige eengezinswoning
En als je dan alleen je aardappeltjes staat te schillen kun je wel zeggen : maar ik ben creatief !
zzz
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:50:40 #197
148736 brooklynzoo
pi_49955902
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:46 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Wat de anderen in di topic ook al hebben aangegeven. De meeste vrouwen willen een man in bezit van een behoorlijke baan die er niet al te afwijkend uitziet.
http://www.laddertheory.com/

deze theorie zegt iets anders:

- of rijk
- of zwaar afwijkend
pi_49955953
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 00:49 schreef Jeem het volgende:

Eeehh die artiesten blinken allemaal uit in 1 ding, hun portemonnee! en dat is ook waar de meeste van de vrouwen die zij hebben op vallen. Slechte vergelijking dus

Verder wel mee eens. Gewoon jezelf zijn met je eigen stijl en daar blij mee zijn is belangrijker dan dat je de juiste stijl en look gaat kiezen.
Diegenen die zeggen dat ze hun eigen stijl hebben en dat vrouwen ze maar moeten nemen zoals ze zijn in hun innerlijk, en toch geen vrouw hebben, zijn meestal gewoon helemaal niet happy met zichzelf en doen er vaak te weinig aan. Die woorden zijn alleen maar een smoes dan.
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
  donderdag 31 mei 2007 @ 09:54:43 #199
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_49956012
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

- of rijk
- of zwaar afwijkend
je moet niet alles geloven wat je op internet leest
  donderdag 31 mei 2007 @ 10:03:43 #200
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_49956274
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

- of rijk
- of zwaar afwijkend
Leuk dat je die site aanhaalt, maar als je wilt doen alsof dat de waarheid is, pik dan ook hun plaatje eruit over hoe zij denken dat vrouwen in elkaar zitten :

Vertel me, hoe zie jij je gepositioneerd als 40-jarige eenzame james-holden wannabe in een vinex-woning met een 'creatieve' bos vet lang haar ?

En dan even afzetten tegen iemand met een goeie baan, 2x zoveel vakantiedagen als jij, de looks EN een optimistische levenshouding
(Dus niet iemand die zijn eigen tekortkomingen wijt aan iedereen behalve zichzelf )
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')