Vraag ik me af. Er zijn ook vreselijk veel lelijke vrouwen.quote:
Zie hierboven. Lelijke mensen hebben ook een partner, zij het een lelijke...quote:[..]
It's the inside that counts. That's just something they tell ugly people. Natuurlijk, houding is belangrijk, maar als je een stoere, zelfverzekerde vent bent van 120 kilo, kom je er nog steeds niet.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Heb je vanavond even tijd? Ik heb ruimte in de agenda tussen 20.30 en 21.00 uur.
Tuurlijk ben je jezelf dan niet meer. Lang haar past bij hem en hij zou zich er waarschijnlijk no way niet prettig bij voelen als ie t kortgewiekt zou hebben. Heb ik ook. Ik heb dan bijv kort haar en mij zul je (zoals ik nu denk) nooit zien met lang haar want dat ben ik niet. Punt uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zou je niet jezelf blijven als je naar kapper gaat?
Je ziet er nu uit als een dunne viking
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Shivo het volgende:
Uiterlijk maakt niet uit, uitstraling wel. Vrouwen zoeken onafhankelijke mannen met zelfvertrouwen. Succes![]()
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben onweerstaanbaar. Daarom zit de agenda ook zo vol.
Net zo goed als ik mij zelf niet wil transformeren in een modieus type, zit ik ook niet op dergelijke meid te wachten hoor.quote:Op woensdag 30 mei 2007 05:31 schreef speknek het volgende:
Kluupkluup heeft gelijk. Ik heb Informatica gestudeerd en ben ze vaak genoeg tegengekomen, de mannen die niets aan hun uiterlijk deden en zeiden 'ik ben zoals ik ben, en een vrouw zou mij moeten accepteren zoals ik ben'. Ik kan het moeilijk anders zien dan een defensiemechanisme, als het niet lukt dan ligt de fout tenminste bij de andere partij. Je moet je eigenlijk afvragen, val jij op de standaard schoonheid, met haar slanke zandloperfiguur, glanzende lange haren en leuke rokje, of val je op een kortharige plompe vrouw met tuinbroek die zo lekker haar zelf is?
"Jezelf zijn" dat slaat op je innerlijk, en die verandert niet naarmate je er beter uit gaat zien. Natuurlijk, het cliche dringt zich op dat de eerste vrouw een leeghoofd is die alleen met haar uiterlijk bezig is, maar zo ben jij niet, jij bent een toffe dude, dus er beter uit gaan zien is alleen maar positief. Maar die eerste vrouw is wel bezig met d'r uiterlijk. Voor dat slanke figuur moet ze sporten, dat haar moet ze lang laten groeien, etc. En sporten enzo is best vervelend. Maar zo zit de wereld in elkaar, en zo zit jij zelf ook in elkaar, dat weet je ongetwijfeld.
Ja of je kiest echt voor vrouw nummer 2, in dat geval heb ik niets gezegd.
oh en het laatste cliche: 19 valt reuze mee, ken zat mensen die voor die tijd nog geen relatie hebben gehad.
als je verzorgt als modieus definieerd heb je een probleem ja.quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:58 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Net zo goed als ik mij zelf niet wil transformeren in een modieus type, zit ik ook niet op dergelijke meid te wachten hoor.
Schone lange haren en frisse baggy kleren kunnen er ook verzorgd uitzien hoor, als TS zich niet op zijn gemak voelt in andere kleren schiet het zijn doel ook een beetje voorbij denk ik.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef Brupje het volgende:
[..]
als je verzorgt als modieus definieerd heb je een probleem ja.
Ja want iedereen met lange haren (op meisjes na uiteraard) is natuurlijk een smerige zwerver.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef Brupje het volgende:
[..]
als je verzorgt als modieus definieerd heb je een probleem ja.
Natuurlijk niet, maar de kans dat je bv in een commerciele functie komt te werken is wel heel klein. Zo werkt het nu eenmaal.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ja want iedereen met lange haren (op meisjes na uiteraard) is natuurlijk een smerige zwerver.
Daar gaat het hier toch niet om?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar de kans dat je bv in een commerciele functie komt te werken is wel heel klein. Zo werkt het nu eenmaal.
Uh neequote:
Kan, maar het gaat mij er vooral om dat hij achterliggende principes ziet. Mensen beoordelen elkaar voortdurend op van alles en nog wat, derhalve heeft je presentatie een hele grote invloed op wat je kunt en niet kunt. Als je je daarvan bewust bent kun je betere keuzes maken.quote:Hij maakt zich druk om het feit dat hij nog geen vriendin heeft en vraagt om tips.
En wie weet wil TS helemaal geen commerciele functie.
Geloof me, het ene lange haar is het andere niet bij mannen.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:49 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ja want iedereen met lange haren (op meisjes na uiteraard) is natuurlijk een smerige zwerver.
Dat klopt, ben ik ook helemaal met je eens, maar een jongen van 19 mag wat mij betreft nog rustig even doorzoeken naar zijn "stijl", het feit dat hij lang haar heeft en niet modieus gekleed gaat zegt niks over of hij een vriendin kan vinden, dat kan imho best wel.quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Uh nee![]()
[..]
Kan, maar het gaat mij er vooral om dat hij achterliggende principes ziet. Mensen beoordelen elkaar voortdurend op van alles en nog wat, derhalve heeft je presentatie een hele grote invloed op wat je kunt en niet kunt. Als je je daarvan bewust bent kun je betere keuzes maken.
Ik ambieer een baan als studiotechnicus.quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar de kans dat je bv in een commerciele functie komt te werken is wel heel klein. Zo werkt het nu eenmaal.
Precies, laat de korte koppies maar voor al die dertien-in-een-dozijn-mannetjes, die werken voor verzekeringsmaatschappijen, banken of, nog erger, con-sul-tan-cy bedrijven. Mannetjes die rondlopen in pak, 's avond squashen, ieder weekend een verjaardag hebben en buiten het dagelijkse gecompjoeter op kantoor NOOIT iets creatiefs zullen bijdragen aan deze wereld. De mannetjes die in het weekend rondlopen in G-star broeken, een VW Golf rijden en op hun 27e aan de kids gaan omdat ze op hun 19e WEL een vriendin hadden. En terwijl ze hun vriendin dikker zien worden, ook nog eens een bult verzekeringen + hypotheek afsluiten voor een vinex-woning omdat ze gaan voor die al-machtige (maar illusionaire) "ZEKERHEID".quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:25 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik ambieer een baan als studiotechnicus.Daar mag je wel lange haren bij hebben.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:16 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Precies, laat de korte koppies maar voor al die dertien-in-een-dozijn-mannetjes, die werken voor verzekeringsmaatschappijen, banken of, nog erger, con-sul-tan-cy bedrijven. Mannetjes die rondlopen in pak, 's avond squashen, ieder weekend een verjaardag hebben en buiten het dagelijkse gecompjoeter op kantoor NOOIT iets creatiefs zullen bijdragen aan deze wereld. De mannetjes die in het weekend rondlopen in G-star broeken, een VW Golf rijden en op hun 27e aan de kids gaan omdat ze op hun 19e WEL een vriendin hadden. En terwijl ze hun vriendin dikker zien worden, ook nog eens een bult verzekeringen + hypotheek afsluiten voor een vinex-woning omdat ze gaan voor die al-machtige (maar illusionaire) "ZEKERHEID".
Nee, beste Big Boss Man, je naamt zegt het al, jij hoeft niet jaloers te zijn op al die kortharige burgerlijke en binnen 3 jaar getrouwde mannetjes die zich als idioten voortplanten en verder alleen maar geld maken door middel van oppervlakkigheid.
De vrouwen die jou nu niet zien staan, en ja, OOK in de leeftijd 19-24, zijn maar naar een ding op zoek: DE VADER VAN HUN ONGEBOREN KINDEREN. Hetzij bewust, hetzij onbewust. Maar jij voldoet niet aan het imago van een 'huispapa', dus laten ze je links liggen.
BE A GLAD MAN! Blijf bij ze weg, laat anderen huispapa spelen!
Mijn tip: wordt lekker studiotechnicus, laat je haar zoals het is, draag wat je wilt, steek een joint op, en maak zodra je inspiratie hebt een paar stevige minimal beukers a la James Holden.
Moet je zien hoeveel chicks die achter zich aan heeft lopen! En geloof me, dat is het type vrouw dat de vloer aanveegt met al die wanhopige, baby-geile toekomstige aanrechtmoeders.
Mensen als JIJ, Big Boss, geven Nederland, en de wereld, kleur.
Fuck all.![]()
[afbeelding]
[..]
Precies, laat de korte koppies maar voor al die dertien-in-een-dozijn-mannetjes, die werken voor verzekeringsmaatschappijen, banken of, nog erger, con-sul-tan-cy bedrijven. Mannetjes die rondlopen in pak, 's avond squashen, ieder weekend een verjaardag hebben en buiten het dagelijkse gecompjoeter op kantoor NOOIT iets creatiefs zullen bijdragen aan deze wereld. De mannetjes die in het weekend rondlopen in G-star broeken, een VW Golf rijden en op hun 27e aan de kids gaan omdat ze op hun 19e WEL een vriendin hadden. En terwijl ze hun vriendin dikker zien worden, ook nog eens een bult verzekeringen + hypotheek afsluiten voor een vinex-woning omdat ze gaan voor die al-machtige (maar illusionaire) "ZEKERHEID".
Nee, beste Big Boss Man, je naamt zegt het al, jij hoeft niet jaloers te zijn op al die kortharige burgerlijke en binnen 3 jaar getrouwde mannetjes die zich als idioten voortplanten en verder alleen maar geld maken door middel van oppervlakkigheid.
De vrouwen die jou nu niet zien staan, en ja, OOK in de leeftijd 19-24, zijn maar naar een ding op zoek: DE VADER VAN HUN ONGEBOREN KINDEREN. Hetzij bewust, hetzij onbewust. Maar jij voldoet niet aan het imago van een 'huispapa', dus laten ze je links liggen.
Mijn tip: wordt lekker studiotechnicus, laat je haar zoals het is, draag wat je wilt, steek een joint op, en maak zodra je inspiratie hebt een paar stevige minimal beukers a la James Holden.
Moet je zien hoeveel chicks die achter zich aan heeft lopen! En geloof me, dat is het type vrouw dat de vloer aanveegt met al die wanhopige, baby-geile toekomstige aanrechtmoeders.
Fuck all.![]()
[afbeelding]
sure, maar dan niet klagen dat je moeilijk aan de vrouw komt.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:16 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:59 schreef Fliepke het volgende:
Waarom zou je niet jezelf blijven als je naar kapper gaat?
Je ziet er nu uit als een dunne viking
Dit is dus precies de reden waarom ik niet geloof in "nice guy finish last'. Er is weinig 'nice' aan jouw.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:16 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Fuck all.![]()
[afbeelding]
En wat doen "die andere mannen" op hun veertigste dan?quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Deze 'kleurrijke' mannen lopen uiteindelijk op hun veertigste nog steeds rond met lang haar, en beseffen op hun zestigste dat ze héél grote losers zijn, en dat hun spiegelbeeld minder op Mick Jagger lijkt dan ze dachten.
fuck off Fastmatti.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:04 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dit is dus precies de reden waarom ik niet geloof in "nice guy finish last'. Er is weinig 'nice' aan jouw.
Hmm, je kunt wel flink afgeven op anderen, maar uiteindelijk laat je jezelf gewoon falen. Niet de 30-jarige consultant die het wel voor elkaar heeft.quote:
Het is tragisch om je op je veertigste nog te gedragen alsof je nog 25 bent. Niet iedere veertiger is een ingedutte slaaf van zijn gezin. Je als een puber gedragen, wat jij propageert, is een andere uiterste.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
En wat doen "die andere mannen" op hun veertigste dan?
Trots zijn met wat geld op de bank en hun kroost?
Dat zal dan wel alles zijn waar ze voor leven?
Je schetst het beeld van de langharige veertiger zonder kinderen te negatief.
Die persoon kan doen en laten wat ie wil op die leeftijd, reizen, venezolaanse vrouwen neuken, nieuwe mensen ontmoeten etc. etc. Doe ajb niet alsof een huisje-boompje-beestje-leven op je 40e garantie is voor iets. IT DOESN'T GUARANTEE YOU SHIT.
Dat laatste kan dan nog wel eens positief zijn. Verder helemaal mee eens natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Deze 'kleurrijke' mannen lopen uiteindelijk op hun veertigste nog steeds rond met lang haar, en beseffen op hun zestigste dat ze héél grote losers zijn, en dat hun spiegelbeeld minder op Mick Jagger lijkt dan ze dachten.
Hij wilde graag een vriendin toch? 95% van de vrouwen valt op mannen met kort haar (net zoiets als mannen en lang haar, volgens mij nog erger), dus dat is een goed begin.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:01 schreef NiTiN het volgende:
Ik snap niet dat iedereen maar aanraadt om dat haar in te korten?
Gast jij bent zeker blijven hangen op je 16. ofzo.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:07 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
En wat doen "die andere mannen" op hun veertigste dan?
Trots zijn met wat geld op de bank en hun kroost?
Dat zal dan wel alles zijn waar ze voor leven?
Je schetst het beeld van de langharige veertiger zonder kinderen te negatief.
Die persoon kan doen en laten wat ie wil op die leeftijd, reizen, venezolaanse vrouwen neuken, nieuwe mensen ontmoeten etc. etc. Doe ajb niet alsof een huisje-boompje-beestje-leven op je 40e garantie is voor iets. IT DOESN'T GUARANTEE YOU SHIT.
Welkom in mijn wereld.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef Matty___ het volgende:
[..]
toffe vooruitzicht om nog 30 jaar alleen te zijn![]()
hier ben ik het mee eens, maar het staat wel lijnrecht tegenover andere posts in dit topic, "dat vrouwen een "man-man" willen: kort haar, iemand die zich conformeert aan de massa etc.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:49 schreef Jeem het volgende:
Ja precies dat aanpassen moet je niet al te veel doen. Laat zien dat je anders bent (ben je nog niet anders, word het) en represent je eigen stijl. Creeer je eigen stijl en perfectioneer je eigen stijl. Over een tijdje zal je merken dat mensen jou stijl gaan kopieren. Chicks willen een jongen met een eigen ding. Kijk maar naar al de grote artiesten, ze hebben allemaal iets wat ze doet uitblinken. En je zal nooit uitblinken als het enige wat je doet aanpassen aan anderen is.
Maar wel een grote lijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:29 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
hier ben ik het mee eens, maar het staat wel lijnrecht tegenover andere posts in dit topic, "dat vrouwen een "man-man" willen: kort haar etc.
Er is geen logica te bespeuren in de vrouwelijke partner-keuze, concludeer ik dan maar.
grote lijn? wat is die lijn dan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:36 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Maar wel een grote lijn.
Had ik toch bijna rode draad geschreven, net op tijd bedacht![]()
Wat de anderen in di topic ook al hebben aangegeven. De meeste vrouwen willen een man in bezit van een behoorlijke baan die er niet al te afwijkend uitziet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:39 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
grote lijn? wat is die lijn dan?
Niet eens, als ik tenminste naar mij persoonlijk kijk. Het maakt mij niet uit of de man meegaat met de massa voor mij, maar wel of hij zich goed verzorgt en er verzorgd uitziet..quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:29 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
hier ben ik het mee eens, maar het staat wel lijnrecht tegenover andere posts in dit topic, "dat vrouwen een "man-man" willen: kort haar, iemand die zich conformeert aan de massa etc.
Er is geen logica te bespeuren in de vrouwelijke partner-keuze, concludeer ik dan maar.
[..]
Fuck all.![]()
[afbeelding]
http://www.laddertheory.com/quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat de anderen in di topic ook al hebben aangegeven. De meeste vrouwen willen een man in bezit van een behoorlijke baan die er niet al te afwijkend uitziet.
Eeehh die artiesten blinken allemaal uit in 1 ding, hun portemonnee! en dat is ook waar de meeste van de vrouwen die zij hebben op vallen. Slechte vergelijking dusquote:Op donderdag 31 mei 2007 00:49 schreef Jeem het volgende:
Ja precies dat aanpassen moet je niet al te veel doen. Laat zien dat je anders bent (ben je nog niet anders, word het) en represent je eigen stijl. Creeer je eigen stijl en perfectioneer je eigen stijl. Over een tijdje zal je merken dat mensen jou stijl gaan kopieren. Chicks willen een jongen met een eigen ding. Kijk maar naar al de grote artiesten, ze hebben allemaal iets wat ze doet uitblinken. En je zal nooit uitblinken als het enige wat je doet aanpassen aan anderen is.
je moet niet alles geloven wat je op internet leestquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
http://www.laddertheory.com/
deze theorie zegt iets anders:
- of rijk
- of zwaar afwijkend
Leuk dat je die site aanhaalt, maar als je wilt doen alsof dat de waarheid is, pik dan ook hun plaatje eruit over hoe zij denken dat vrouwen in elkaar zitten :quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
http://www.laddertheory.com/
deze theorie zegt iets anders:
- of rijk
- of zwaar afwijkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |