abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49902701
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:28 schreef WeirdMicky het volgende:
Allereerst, je bent 'pas' 19. Klinkt altijd lelijk als mensen dat zeggen, maar serieus...veel mensen hebben nog geen serieuze relatie gehad als ze 19 zijn.

Als je verder te weinig mensen ontmoet, zorg dan dat dat gebeurt. Zoek een hobby waar je ze leert kennen. Toen ik 14/15 was begon ik met dansles. Geweldig, alle vrouwen die je ook nog even lekker kon vastpakken. Slechts een voorbeeld, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Hier hetzelfe.. Ik was 15.. Ik wilde niet op dansles maar ik moest
Uiteindelijk 3 jaar op gezeten
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_49903101
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:21 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

En dat win je dus door reacties van anderen op jou verschijning/gedrag/uitstraling..
Fout, zelfvertrouwen komt van binnen, niet van buiten. gewoon dingen doen die je leuk vindt en goed kan.

Ik had een variatie op jouw probleem. Ik heb een hoge standaard voor vriendinnen, en zoveel liepen er niet op mijn school rond die eraan voldeden. Toen heb ik in mijn hoofd het ideaalbeeld van mijn vriendin tot in detail opgebouwd en ik ben gaan bedenken waar dat soort meiden uitgaan. Toen heb ik de dingen eruitgepikt die mij leuk leken en ben daar naartoe gedaan. Ik had gelijk, er liepen er zat rond.

Wat voor meiden wil je eigenlijk? Als je niet weet waar je op zoek naar bent kun je het ook niet vinden

P.S zolang je goedverzorgd bent, is uiterlijk niet belangrijk, geloof me, mijn kop is lelijker dan de jouwe, maar ik heb uitstraling en ego . Ik heb lang haar, maar het krult, dus ik krijg een enorme afro. echt gaaf.
pi_49903421
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:33 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Hier hetzelfe.. Ik was 15.. Ik wilde niet op dansles maar ik moest
Uiteindelijk 3 jaar op gezeten
Inderdaad, ik moest niet, maar mn vrienden deden het ook allemaal. Toen zij veelal stopten, bleef ik achter met nieuwe, leukere, vrienden en vriendinnen. Zeer belangrijk geweest in mijn sociale ontwikkeling.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_49903429
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:42 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Fout, zelfvertrouwen komt van binnen, niet van buiten. gewoon dingen doen die je leuk vindt en goed kan.
Fout
Gast, wat lul je.. Zelfvertrouwen krijg je door de reacties van anderen.. Het is niet een kwestie van zelfvertrouwen 'hebben' of niet.. Hij heeft het blijkbaar NIET.. En het is niet zo dat je dan even in je bovenkamer een knop omdraait zodat je ineens zelfvertrouwen hebt..

"Gewoon dingen doen die jij leuk vind het goed kan".. Als hij het nou bijvoorbeeld leuk vind om de hele dag achter een computer spelletjes te spelen en dit goed kan, wordt hij er per definitie niet beter van in de zin van dat hij meer zelfvertrouwen krijgt in de omgang met mensen (meisjes).
quote:
P.S zolang je goedverzorgd bent, is uiterlijk niet belangrijk, geloof me, mijn kop is lelijker dan de jouwe, maar ik heb uitstraling en ego . Ik heb lang haar, maar het krult, dus ik krijg een enorme afro. echt gaaf.
Hier spreek je jezelf tegen.. Je vind je krullebol gaaf, maar uiterlijk is niet belangrijk.. ook is 'goedverzorgd' uitzien belangrijk, maar uiterlijk niet
Ga je kinderhersentjes even lekker verder ontwikkelen... Met uiterlijk vertoon wordt natuurlijk met name bedoeld dat je er goed en verzorgd uitziet.. En op welke manier dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. Voor mij is dat netjes gekleed gaan.
pi_49903834
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:51 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Fout
Gast, wat lul je.. Zelfvertrouwen krijg je door de reacties van anderen.. Het is niet een kwestie van zelfvertrouwen 'hebben' of niet.. Hij heeft het blijkbaar NIET.. En het is niet zo dat je dan even in je bovenkamer een knop omdraait zodat je ineens zelfvertrouwen hebt..

"Gewoon dingen doen die jij leuk vind het goed kan".. Als hij het nou bijvoorbeeld leuk vind om de hele dag achter een computer spelletjes te spelen en dit goed kan, wordt hij er per definitie niet beter van in de zin van dat hij meer zelfvertrouwen krijgt in de omgang met mensen (meisjes).
[..]

Hier spreek je jezelf tegen.. Je vind je krullebol gaaf, maar uiterlijk is niet belangrijk.. ook is 'goedverzorgd' uitzien belangrijk, maar uiterlijk niet
Ga je kinderhersentjes even lekker verder ontwikkelen... Met uiterlijk vertoon wordt natuurlijk met name bedoeld dat je er goed en verzorgd uitziet.. En op welke manier dat moet iedereen zelf weten natuurlijk. Voor mij is dat netjes gekleed gaan.
Mijn ego is zeker wel door het dak gegaan toen ik goed werd in Counter-Strike.
met uiterlijk is onbelangrijk bedoelde ik dat je niet mooi geboren hoeft te zijn.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:02:32 #96
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_49903914
meld
Zolang ik niet verliefd ben kan ik niks met vrouwen beginnen. & en vrouwen niks met mij.
en dus gebeurt er ook niks.

26 en maagd en thuiswonend en...ff denken of er nog wat meer generaliserdende dingen zijn...
ohjah wel 2 x hopenloos verliefd geweest. en de dames in kwestie zouden me een geweldige papa vinden voor hun kinden.
nice guys finish last/ en dergelijke bullshit.

Zolang ik verder niks meer tegen kom(geen wezen bij zit waar ik verliefd op wordt) dan gaan we toch gewoon verder? Vind het wel jammer daar niet van. Want het is het beste gevoel te wereld en ook altijd een bijzondere ervaring als het wederzijds is.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_49904010
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:02 schreef kless het volgende:
meld
Zolang ik niet verliefd ben kan ik niks met vrouwen beginnen. & en vrouwen niks met mij.

26 en maagd en thuiswonend en...ff denken of er nog wat meer generaliserdende dingen zijn...
ohjah wel 2 x hopenloos verliefd geweest. en de dames in kwestie zouden me een geweldige papa vinden voor hun kinden.

Zolang ik verder niks meer tegen kom(geen wezen bij zit waar ik verliefd op wordt) dan gaan we toch gewoon verder? Vind het wel jammer daar niet van. Want het is het beste gevoel te wereld en ook altijd een bijzondere ervaring als het wederzijds is.
zie mijn post over inleven in je perfecte partner
pi_49904083
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:00 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Mijn ego is zeker wel door het dak gegaan toen ik goed werd in Counter-Strike.
Achja, ieder z'n ding he.. Mijn ego ging sky-high toen 3 meisjes op de zelfde avond mij vroegen om nog een keer 'die geweldige nacht' over te doen in hun studentenhuis..
quote:
met uiterlijk is onbelangrijk bedoelde ik dat je niet mooi geboren hoeft te zijn.
Maar dan maak je jepunt niet hoor.. Je reageerde met 'Fout' ( ) op mijn stelling dat je zelfvertrouwen krijgt van reacties van anderen.. Daar is niks fouts aan.. Als jij merkt dat mensen jou op de een of andere manier meer gaan waarderen, dan krijg je daar zelfvertrouwen van.. Dit gebeurd meestal door uiterlijk vertoon, maar kan idd ook als je enorm goed wordt in Counter Strike (al betwijfel ik of je daarmee de bedoelde doelgroep aanspreekt ) of gewoon goed zijn in bed
pi_49904177
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:02 schreef kless het volgende:
meld

Tuurlijk, maar een beetje aankloten met vrouwen is ook best prettig
Ik hoef ook zeker nog geen relatie voor ik de ware gevonden heb.. Dat ik op dit moment wel iemand leuk vind hief niet te zeggen dat ik geen lol mag maken met anderen natuurlijk
pi_49904422
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:06 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Achja, ieder z'n ding he.. Mijn ego ging sky-high toen 3 meisjes op de zelfde avond mij vroegen om nog een keer 'die geweldige nacht' over te doen in hun studentenhuis..
[..]

Maar dan maak je jepunt niet hoor.. Je reageerde met 'Fout' ( ) op mijn stelling dat je zelfvertrouwen krijgt van reacties van anderen.. Daar is niks fouts aan.. Als jij merkt dat mensen jou op de een of andere manier meer gaan waarderen, dan krijg je daar zelfvertrouwen van.. Dit gebeurd meestal door uiterlijk vertoon, maar kan idd ook als je enorm goed wordt in Counter Strike (al betwijfel ik of je daarmee de bedoelde doelgroep aanspreekt ) of gewoon goed zijn in bed
Ok, ik dacht dat je bedoelde dat reacties van anderen de enige manier was om zelfvertrouwen te krijgen.
Zand erover
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:19:45 #101
41885 kless
pi_49904656
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:08 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar een beetje aankloten met vrouwen is ook best prettig
Ik hoef ook zeker nog geen relatie voor ik de ware gevonden heb.. Dat ik op dit moment wel iemand leuk vind hief niet te zeggen dat ik geen lol mag maken met anderen natuurlijk
Dat aankloten ligt me niet zo lekker zegmoar, dan ben ik veel te lang vanstreek en komt negens meer iets van, niet dat dat er nu wel veel gebeurt. En ik ben er niet geoefend in, als ik dat eerder veel had gedaan zou ik dat nog wel zijn blijven doen.
Ik ben helaas niet zo dus krijg ik al dat gezeik van mn familie en vrienden en buren er ook over. maar dat doen ze altijd al dus
Niet dat ik me er niet mee bezig hou en ook niet enkel op fok.
De kunst van het verleiden
vrouwen afwijzen doe ik ook wel eens dan is er iets perongeluk niet goed gegaan in de communicatie...Maar ik zou graag wel willen weten hoe dat komt of kwam want daar kan ik dan weer "mn voordeel" mee doen. En niet enkel met vrouw(en) maar ook met werk / studie / onderhandelen enzovoords

Al zou een scharrel voor het leer process best verstandig zijn. ook hierbij ben ik lekker aan het soggen en voor bezig met dingen doen die ik leuk vind geloof ik...
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_49904767
JA, het probleem is contact maken... hoe maak je contact buiten 't uitgaan.. das gewoon lastig soms
Love is in the air!
pi_49904831
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:19 schreef kless het volgende:

[..]

Dat aankloten ligt me niet zo lekker zegmoar, dan ben ik veel te lang vanstreek en komt negens meer iets van, niet dat dat er nu wel veel gebeurt. En ik ben er niet geoefend in, als ik dat eerder veel had gedaan zou ik dat nog wel zijn blijven doen.
Ik ben helaas niet zo dus krijg ik al dat gezeik van mn familie en vrienden en buren er ook over. maar dat doen ze altijd al dus
Niet dat ik me er niet mee bezig hou en ook niet enkel op fok.
De kunst van het verleiden
vrouwen afwijzen doe ik ook wel eens dan is er iets perongeluk niet goed gegaan in de communicatie...Maar ik zou graag wel willen weten hoe dat komt of kwam want daar kan ik dan weer "mn voordeel" mee doen. En niet enkel met vrouw(en) maar ook met werk / studie / onderhandelen enzovoords

Al zou een scharrel voor het leer process best verstandig zijn. ook hierbij ben ik lekker aan het soggen en voor bezig met dingen doen die ik leuk vind geloof ik...
Heb je al gedaan wat er in dat topic staat? Ik heb daar een best wel lange literatuurlijst gepost
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:30:32 #104
41885 kless
pi_49905178
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:23 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Heb je al gedaan wat er in dat topic staat? Ik heb daar een best wel lange literatuurlijst gepost
Neuh nog niet maar heb wel mn oog laten vallen in een boek over verleiden.
De 24 wetten van het verleiden door robert greene
Lag bij 1 van mn vrienden in huis.
(aanbevolen door die meneer die jij noemde)
iGEM
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:41:30 #105
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_49905670
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef kless het volgende:

[..]

Je kan niet van iemand houden zonder van je zelf te houden..
eerst helemaal tevreden zijn met jezelf,
je gedrag, je uiterlijk, je sociale leven,

DAN pas kan je gaan zoeken naar een vriendin...

Ik zie heel veel mensen - waaronder ook enkele vrienden van mij -
die het andersom doen... Die zoeken een vriend(in) om zichzelf
goed te voelen, om zeker te worden van zich zelf, om maar genoeg
aandacht te krijgen.

Ik zeg niet dat mensen met een relatie een perfect leven zonder
hun vriend(in) hadden, maar vaak zijn de mensen die tevreden
zijn met zichzelf, die zich vrolijk voelen, die zeker zijn in omgang
met anderen wel diegene die een vriend(in) hebben

- of natuurlijk breezers, maar ik heb het over echte relaties -
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_49905801
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:30 schreef kless het volgende:

[..]

Een klassieker, netjes hoor
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:47:24 #107
41885 kless
pi_49905997
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:41 schreef GSbrder het volgende:

[..]

DAN pas kan je gaan zoeken naar een vriendin...

Ik zie heel veel mensen - waaronder ook enkele vrienden van mij -
die het andersom doen... Die zoeken een vriend(in) om zichzelf
goed te voelen, om zeker te worden van zich zelf, om maar genoeg
aandacht te krijgen.

Ik zeg niet dat mensen met een relatie een perfect leven zonder
hun vriend(in) hadden, maar vaak zijn de mensen die tevreden
zijn met zichzelf, die zich vrolijk voelen, die zeker zijn in omgang
met anderen wel diegene die een vriend(in) hebben

- of natuurlijk breezers, maar ik heb het over echte relaties -
Ik denk dat je mn eerste post niet hebt gelezen?

Echter die kennis over verleiden helpt je wel verder (nee niet alleen mbt vrouwen, maar mbt alles waarbij je iemand "moet" overtuigen. voor iedereeen is dr een manier om meet te communiceren en over welke vlaken het moet gaan om iemand jou idee aan te bieden dat het over komt als lekker koek, ipv droge beschuitjes(dat laaste is het als ik wat probeer te "verkopen" )
iGEM
pi_49906165
Ik weet niet of TS veel blowt, maar blowen op dagelijks basis ( of de halve week ofzo ) is ook erg slecht voor je zelfvertrouwen. Je wordt er oppervlakkiger van en onverschilliger, en ( ikzelf iig wel ) ook onzekerder. Hierdoor ga je constant lopen denken wat anderen wel niet van jouw denken; dit uit zich in allerlei stomme dingen. Bang zijn te opvallend plaats te maken als er een leuke meisje langsloopt in de trein, niks durven zeggen tegen kassameisjes, laat staan iemand in het openbaar aanspreken. Las daarom geregeld een periode van enkele maanden niet blowen in om je hersenen weer op orde te krijgen.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:52:18 #109
41885 kless
pi_49906227
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:43 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Een klassieker, netjes hoor
het is ook niet dat ik het niet zie of niet zie gebeuren, ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten ofzo, voel me er onmakkelijk bij en vaak als ik wel een tof wezen tegen kom is ze een kop groter, of zou ze eigenlijk bij iemand anders. of ze heeft al een relatie. anyway niet iets waar ik zin in heb. en geilheid kan ik prima negeren.zolang ik niet verliefd ben...

Het was gewoon melden.

En aangeven waar ik mee bezig ben (proberen de wereld om me heen te begrijpen)

En dat verliefd zijn echt wel tof is (voor wat ik me er van herinner )
iGEM
pi_49906347
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:52 schreef kless het volgende:

[..]

het is ook niet dat ik het niet zie of niet zie gebeuren, ik kan mezelf er gewoon niet toe zetten ofzo, voel me er onmakkelijk bij en vaak als ik wel een tof wezen tegen kom is ze een kop groter, of zou ze eigenlijk bij iemand anders. of ze heeft al een relatie. anyway niet iets waar ik zin in heb. en geilheid kan ik prima negeren.zolang ik niet verliefd ben...

Het was gewoon melden.

En aangeven waar ik mee bezig ben (proberen de wereld om me heen te begrijpen)

En dat verliefd zijn echt wel tof is (voor wat ik me er van herinner )
Joh, laat me je wat vertellen. toen ik ermee begon was ik ook zenuwachtig en bang. En weet je, het gaat niet weg. Het wordt minder maar zelfs de beste zijn zenuwachtig. en zelfs de beste worden afgewezen.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:58:34 #111
41885 kless
pi_49906568
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:54 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Joh, laat me je wat vertellen. toen ik ermee begon was ik ook zenuwachtig en bang. En weet je, het gaat niet weg. Het wordt minder maar zelfs de beste zijn zenuwachtig. en zelfs de beste worden afgewezen.
Ook ik wijs wel eens vrouwen af, niet zovaak want meestal is de communicatie wel zo goed dat men zich niet "aanbied" maar dat is niet tof want ik heb daar niet op aangestuurd en dat gebeurt dan voor mij een raadsel van hoe en waarom waardoor. (wat wel prettig is voor de keren dat ik het wel nodig heb.)

Maar dat met vrouwen aankloten is gewoon niet mijn ding. Leek me wel leuk maar de keren dat ik dat deed kon ik daarna gewoon minder goed met mezelf overweg.
iGEM
pi_49906874
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:41 schreef GSbrder het volgende:

[..]

maar veel mensne hebben problemen om van hunzelf te houden. Want hoe kan je van jezelf houden als je vind dat je een grote neus hebt, een lelijke kleur haar hebt, te klein bent... en telkens als je een knap iemand ziet denken : 'soww, ik zou er wel zo uit willen zien, en DIE wel willen zijn '...

dan kan je zeggen: 'je moet 't accepteren', maar ook dat is niet 'tastbaar'.. Het is iig makkelijk om te zeggen maar moeilijk om te doen.... zéker zonder tips/methodes/manieren
Love is in the air!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:42:28 #113
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_49908599
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:21 schreef Landgeld het volgende:
JA, het probleem is contact maken... hoe maak je contact buiten 't uitgaan.. das gewoon lastig soms
klopt
feest
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:44:28 #114
100137 Spec87
Love lights up the world
pi_49908676
Opbeur post

Ik ben ook 19, en zat tot een half jaar geleden in hetzelfde schuitje. Tot ik in een gekke bui me haar verfde (ik had het trouwens redelijk kort maar suf zitten), daarna m'n wijde broeken de deur uitgooide (want die had ik alleen omdat m'n vrienden ze hadden) en kleren ben gaan kopen die ik wel leuk vond. Tijdens uitgaan eens gewoon wat mensen aanspreken die je niet kent, maakt niet uit of ze jong/oud jongen/meisje zijn, zo overwin je wel die drempel. En toen opeens was er een meisje met wie ik een leuk gesprek voerde. Later op de avond zoende ze me, en toen had ik opeens zelfvertrouwen.

Niks geworden tussen ons, maar ben wel een beetje door haar een andere vriendenkring in gerold (ookal zie ik m'n oude vrienden ook nog steeds) en heb daardoor nieuwe mensen leren kennen. En via een van die mensen heb ik nu m'n huidige vriendin leren kennen

M'n punt? It's start with a simple thing, a change of attitude. Straal geluk uit en ben gelukkig
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:48:43 #115
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_49908838
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 22:04 schreef Landgeld het volgende:

[..]

maar veel mensne hebben problemen om van hunzelf te houden. Want hoe kan je van jezelf houden als je vind dat je een grote neus hebt, een lelijke kleur haar hebt, te klein bent... en telkens als je een knap iemand ziet denken : 'soww, ik zou er wel zo uit willen zien, en DIE wel willen zijn '...

dan kan je zeggen: 'je moet 't accepteren', maar ook dat is niet 'tastbaar'.. Het is iig makkelijk om te zeggen maar moeilijk om te doen.... zéker zonder tips/methodes/manieren
Ehhh.. ja, tips / methodes / manieren... dat is moeilijk...

• Bedenk dat elk probleempje, defectje of foutje aan jezelf door jezelf ENORM uitvergroot wordt. Iemand kan er in jouw ogen uit zien als perfect, doordat je niet al een jaar of 20 naar dezelfde kop moet aankijken. DIe persoon in kwestie kan ook denken van; tsjeeej, wat heb ik een gaar hoofd, terwijl jij denkt: 'wtf? als ik er zo uit zag, zou ik dolblij zijn!'
    Dat geldt dus ook voor jezelf. Je bent niet zo lelijk als je jezelf in de spiegel ziet, alleen je LET op je negatieve kanten, en daarom moet je ook eens beter kijken naar de positieve punten, of denken als je weer let op die puistjes, grote neus of moedervlekjes; ach, het valt wel mee, zo erg vallen ze niet op..

• Heterosexuele mensen vinden over het algemeen hetzelfde geslacht niet aantrekkelijk, maar vallen voor de vormen van 'the opposite sex' een man zal dus ook niet denken als hij in de spiegel kijkt; wooowww.. wat een lekker kontjee ... nee, hij valt niet op zijn eigen geslacht, en dus ook niet bij alle kenmerken die bij je geslacht horen.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  • Sta wat langer stil bij complimentjes die je krijgt, bij goede aspecten van je zelf. Dat je denkt: 'okeey, ik heb dan wel een rotkop, maar in ieder geval vond de jongen die ik bij de kassa voor liet gaan met maar 1 blikje cola mij aardig!' Probeer dus een goed evenwicht te zoeken tussen positieve kanten van jezelf - moeilijk - en negatief - makkelijk -
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef kless het volgende:

[..]

Ik denk dat je mn eerste post niet hebt gelezen?

Echter die kennis over verleiden helpt je wel verder (nee niet alleen mbt vrouwen, maar mbt alles waarbij je iemand "moet" overtuigen. voor iedereeen is dr een manier om meet te communiceren en over welke vlaken het moet gaan om iemand jou idee aan te bieden dat het over komt als lekker koek, ipv droge beschuitjes(dat laaste is het als ik wat probeer te "verkopen" )
    Verleiden is imho anders dan overtuigen. Met overtuigen moet je iemand compleet inpakken... Alles positief brengen, negatieve kanten verzwijgen / verdraaien, tegenkritiek verwerpen... Bij het verleiden draait het voor 70 % over hoe goed je naar de ander kan luisteren, hoe goed je kunt anticiperen op de ander. Niet elke casanova is ook meteen de beste verkoper, die zaken zijn verschillend denk ik. Fijn als kennis van het verleiden van pas komt bij het verkopen, maar ik weet niet of het automatisch geldt.
  • Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
      dinsdag 29 mei 2007 @ 22:52:52 #116
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_49909004
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Waarom zou ik mijzelf aanpassen aan de norm 'jongen horen korte haren te hebben'?
    Ik ken een jongen / man die toch wel redelijk het "wow-effect" bij mij opriep toen hij zich aan de norm 'jongen horen korte haren te hebben' had aangepast.

(Vrouwen zijn soms zo oppervlakkig, I know ).

Ff serieus: je bent 19 en spreekt van "chronisch" vriendinloos?

Doe es ff niet zo dramaqueen en meet jezelf een mentaliteitschange aan man!!
    Ik heb geen semi-intelligente signature.
    JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
      dinsdag 29 mei 2007 @ 22:53:58 #117
    60922 Big_Boss_Man
    Subtiel labiel
    pi_49909072
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef Batsnek het volgende:
    Ik weet niet of TS veel blowt, maar blowen op dagelijks basis ( of de halve week ofzo ) is ook erg slecht voor je zelfvertrouwen. Je wordt er oppervlakkiger van en onverschilliger, en ( ikzelf iig wel ) ook onzekerder. Hierdoor ga je constant lopen denken wat anderen wel niet van jouw denken; dit uit zich in allerlei stomme dingen. Bang zijn te opvallend plaats te maken als er een leuke meisje langsloopt in de trein, niks durven zeggen tegen kassameisjes, laat staan iemand in het openbaar aanspreken. Las daarom geregeld een periode van enkele maanden niet blowen in om je hersenen weer op orde te krijgen.
    Ja, ik blow geregeld. Ik herken een paar punten wel die je noemt. Al heb ik met dingen als iets tegen een kassameisje zeggen (of een dergelijke situatie waar je er niet omheen kan) geen probleem.
    feest
    pi_49909204
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 22:44 schreef Spec87 het volgende:
    Tijdens uitgaan eens gewoon wat mensen aanspreken die je niet kent, maakt niet uit of ze jong/oud jongen/meisje zijn, zo overwin je wel die drempel.
    ja dat is makkelijk gezegt dan gedaan dan nog een probleem: HOE spreek je mensen aan ghehe. Ik weet 't wel (heb paar 'normale' openingszinnen zoals: 'hoelaat sluit deze tent') .. maar ook dat is een lastige
    Love is in the air!
      dinsdag 29 mei 2007 @ 23:03:20 #119
    41885 kless
    pi_49909426
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 22:48 schreef GSbrder het volgende:
    Verleiden is imho anders dan overtuigen. Met overtuigen moet je iemand compleet inpakken... Alles positief brengen, negatieve kanten verzwijgen / verdraaien, tegenkritiek verwerpen... Bij het verleiden draait het voor 70 % over hoe goed je naar de ander kan luisteren, hoe goed je kunt anticiperen op de ander. Niet elke casanova is ook meteen de beste verkoper, die zaken zijn verschillend denk ik. Fijn als kennis van het verleiden van pas komt bij het verkopen, maar ik weet niet of het automatisch geldt.
    Klopt en dat is geloven dat je tevreden bent met jezelf net zo goed dat je jezelf daarvan overtuigt
    (wtf zou je dan nog met een relatie moeten dan als je al gelukkig bent???)
    Ach misschien wacht ik daarom wel tot ik weer verliefd ben.

Wat mensen zeggen en wat ze bedoel en wat ze willen zijn meestal 3 verschillende dingen...

Dat over die complimentjes is wel een hele goede om extra voldoening uit te halen.
    iGEM
      dinsdag 29 mei 2007 @ 23:07:38 #120
    149454 GSbrder
    Les extrêmes se touchent
    pi_49909615
    quote:
    Op dinsdag 29 mei 2007 23:03 schreef kless het volgende:

[..]

(wtf zou je dan nog met een relatie moeten dan als je al gelukkig bent???)
    De ander gelukkig maken

waarom 1 iemand gelukkig maken als je ook je vriendin gelukkig maken kan
    Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')