Dat dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:28 schreef Nikske het volgende:
Te veel generalisatie... Ik ben een vrouw en herken me hier niet in... Misschien kom jij gewoon steeds de "verkeerde" dames tegen...
Hij komt ze niet tegen, hij zoekt ze op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:28 schreef Nikske het volgende:
Te veel generalisatie... Ik ben een vrouw en herken me hier niet in... Misschien kom jij gewoon steeds de "verkeerde" dames tegen...
Dat jij je er niet in herkent wil niet zeggen dat ik dat er niet in ziequote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:28 schreef Nikske het volgende:
Neuh hadden hier familie dag. en keek zo om me heen. en dat meende ik te zien/herkennen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:35 schreef RecomServ het volgende:
wat een onsamenhangende OP is dit....
is dit een vervolg op een ander verhaal of zo?
Welke onrust bedoel je precies? onrust als in, niet stil kunnen zitten of wat?
ik ook niet. is ook vaak wel leuk maar soms niet maar daar ging het niet om.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb geen problemen met "onrustige" vrouwen.
neuh. maar mannen lijken daar makkelijker in te berusten als ze niet hebben wat ze willen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:38 schreef Copycat het volgende:
Mannen zijn altijd tevreden met hetgeen ze hebben, wil je zeggen?
Sommige wel ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:40 schreef Copycat het volgende:
Mannen zijn ook altijd de rust zelve?
TS moet wel een vrouw zijn. Of teveel vrouwelijke hormonen hebben.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef Lucille het volgende:
Wat een onrustige OP, ik snap er niets van.
Nee lUss, we praten hier zwart-wit: allemaal of geen!quote:
Is generaliseren nu een mannen- of vrouweneigenschap?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee lUss, we praten hier zwart-wit: allemaal of geen!
Ja met schrijven ben ik matig tot slecht begaaft om mn ideeen over dingen te meten met andere mensen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:41 schreef Lucille het volgende:
Wat een onrustige OP, ik snap er niets van.
lul niet zo slap man. Zowel mannen als vrouwen kunnen zich berusten in hun situatie en kunnen ook net zo goed erg onrustig zijn. Volgens mij kom je de verkeerde vrouwen tegen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:40 schreef kless het volgende:
[..]
neuh. maar mannen lijken daar makkelijker in te berusten als ze niet hebben wat ze willen.
Waar heb ik nou weer geschreven dat er iets fout was?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:43 schreef clumsy_clown het volgende:
TS, doe 's uitleggen wat vrouwen nu weer fout doen? Ik snáp het niét.
Ik denk dat z'n verkering uit is, of hij heeft een blauwtje gelopen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
TS moet wel een vrouw zijn. Of teveel vrouwelijke hormonen hebben.
Onzijdig, denk ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:43 schreef Lucille het volgende:
Is generaliseren nu een mannen- of vrouweneigenschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |