sommige mensen veranderen in een hand omdraai, anderen vinden het moeilijk omdat te doen.....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 12:25 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Precies, en dat zullen we er inwrijven ook
Ben het hier wel mee eens. De mens is naar mijn mening ook een projectie van zijn eigen denkbeelden. Die starre blik a la 'ik-ben-wie-ik-ben' slaat alleen maar terug op zichzelf, zij willen namelijk geaccepteerd worden ook al vinden ze hoog opgetrokken spijkerbroeken of gothic make-up tof. Tsja, zo laat je jezelf wel erg kennen. The bottom line is dat als je jezelf totaal niet aanpast aan je omgeving dat consequenties met zich mee brengt. Die moet je dragen en daarmee uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef Fionn het volgende:
[..]
Hier hebben we vast deel 1 van jue probleem, niet hoe je eruit ziet of wat anderen ervan zeggen maakt uit, maar dat je het zelf gelooft
Je straalt ongetwijfeld iets negatiefs uit hierdoor.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef rashudo het volgende:
Hoe vaak spreek je meisjes aan? Stel dat een meisje precies zoals jij zou zijn, zou je dan jezelf aanspreken?
Ik bedoelde het puur psychologisch, niet op uiterlijk gebaseerd. Ik wilde hem confronteren met het feit dat als de wereld helemaal bestond uit TS-en, niemand elkaar zou aanspreken en er geen 1 relatie tot stand zou komen.quote:
Dat is het niet... Als je zelf aangeeft niet zoveel aan uiterlijke verzorging te doen en je het advies van de vrouwen, die je expliciet stimuleren om je haar er af te knippen, zo afwimpeld, dan is het niet verbazingwekkend dat die knappe vrouwen voor een ander in de rij staan. Dat moet je dan maar gewoon accepteren.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:49 schreef Friek_ het volgende:
Even de boodschap van vele Fok!kers naar normaal Nederlands vertalen:
"Vind je het gek dat je geen vriendin hebt met zo'n kutkop!"
Vrouwen willen vandaag de dag nu eenmaal geen onzekere puisterige kuthippie, maar een goedgeklede gozer waarmee ze bij hun vriendinnen kunnen patsen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach fuck dat, jij zeurt nooit en relativeert alles wil je zeggen? Laat me niet lachen.![]()
Stel de TS eens voor aan die gasten dan!quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:13 schreef rashudo het volgende:
Ik ken genoeg langharige puisterige hippies die makkelijk aan chicks komen, maar die bewegen zich niet in de jazzscene en die zijn wel zelfverzekerd.
Ontken ik ook niet, maar het ging me meer om je 'nietzeurenligtaanjuhzelluf'-gehalte van je post. Je zegt me niet dat jij nooit zeurt.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:16 schreef PDOA het volgende:
[..]
Vrouwen willen vandaag de dag nu eenmaal geen onzekere puisterige kuthippie, maar een goedgeklede gozer waarmee ze bij hun vriendinnen kunnen patsen.
Ervaring?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:17 schreef L.Denninger het volgende:
Homo worden is ook een optie natuurlijk.
Schijnt ook best hip te zijn
en vrouwen vinden je dan opeens wel leuk !
Dan heb je mijn kop nog niet gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2007 15:49 schreef Friek_ het volgende:
Even de boodschap van vele Fok!kers naar normaal Nederlands vertalen:
"Vind je het gek dat je geen vriendin hebt met zo'n kutkop!"
Nee, zoveel transsexuelen zijn er niet nee..quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:29 schreef punkiie het volgende:
Vrouwen willen zelfverzekerde stoere mannen. omdat ze dat zelf vaak niet zijn![]()
Snap ik. vrouwen vallen op stoer en zelfverzekerdheid. ik zie het om mij heen die gladjanussen hebben altijd een lekkere vriendin. vrouwen zijn vaak toch wat onzeker en verlegen daarom willen ze een man die zelfverzekerd, relaxt etc isquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:31 schreef Kogando het volgende:
[..]
Nee, zoveel transsexuelen zijn er niet nee..
Ze willen vooral het vetgedrukte niet. Ik ken een gast, een metalhead, een dikke met een lelijke kutkop, geen rooie cent en loopt altijd in metalkleding. Nou zal ik niet beweren dat hij de allerlekkerste wijven neukt maar ik weet zeker dat er heel wat mensen met enige regelmaat (en jaloezie) denken:"wtf?!? Hoe komt zo'n lelijke kuttekop aan zulke mooie chicks?!?!". Ik heb het iig wel regelmatig gedacht als ik hem zagquote:Op vrijdag 1 juni 2007 16:16 schreef PDOA het volgende:
[..]
Vrouwen willen vandaag de dag nu eenmaal geen onzekere puisterige kuthippie, maar een goedgeklede gozer waarmee ze bij hun vriendinnen kunnen patsen.
en het rijk-gedeelte was onhaalbaar?quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
http://www.laddertheory.com/
deze theorie zegt iets anders:
- of rijk
- of zwaar afwijkend
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 21:25 schreef brooklynzoo het volgende:
[afbeelding]
Dave Navarro...Carmen Electra...
Nuff said![]()
Dit is een van de weinige zinnige dingen die gezegd is de afgelopen 3 pagina'squote:Op vrijdag 1 juni 2007 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat liggen er toch veel mensen te zeiken over zijn haar...Hoeveel gasten ik wel niet ken/kende die lang haar hadden/hebben en die al stapels vriendinnen hebben versleten. Het hangt er wel vanaf in welke vijver je vist natuurlijk. Maar iets doet mij vermoeden dat de TS het sowieso niet ziet zitten in breezahs en hockeysletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |