abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49970015
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Net zoals ik mijzelf niet wil aanpassen voor een grotere 'afzetmarkt', zit ik ook niet te wachten op meiden die het zelf wel nodig vinden om zichzelf zo veel mogelijk aan de passen aan hoe de meerderheid van de mensen vindt dat je eruit moet zien qua kapsel en kleding.
Ik loop er ook een beetje "normaal" bij, maar dat wil niet zeggen dat ik me aanpas aan hoe de meerderheid van de mensen vindt dat ik er uit moet zien. Ik doe gewoon wat ik zelf fijn en mooi vind.

En mijn punt was ook niet dat je je aan moet passen zodat iedereen je leuk vindt, maar dat je gewoon moet zorgen dat je er verzorgd uitziet en dat je open staat voor nieuwe contacten.

Maar als je helemaal niets wilt veranderen zal er in je situatie ook niets veranderen. Wees juist blij dat je de mogelijkheid hebt om er iets aan te doen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_49970143
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 16:53 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Mijn punt ook.

Roepen "vrouwen vallen niet op me !", prima.
Maar als vrouwen niet op je vallen zoals je bent, en je wil ook niet veranderen - tja, dan gebeurt er dus niks.
Het is het een of het ander.
Ja, we kunnen hier wel allemaal goede tips gaan posten maar als je ze niet eens probeert....
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:56:56 #253
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_49971939
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Sommige mensen vinden het gewoon belangrijk om er goed uit te zien. . Goed kapsel, mooie kleren, sport beoefenen doe je niet perse voor anderen, maar des te meer voor jezelf
Wat de meerderheid onder 'er goed uitzien' verstaat hoeft toch niet het enige juiste te zijn? Lang haar hebben staat niet gelijk aan je niet wassen en smerige vodden dragen.
feest
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:58:02 #254
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_49971973
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Wat de meerderheid onder 'er goed uitzien' verstaat hoeft toch niet het enige juiste te zijn? Lang haar hebben staat niet gelijk aan je niet wassen en smerige vodden dragen.
je ziet de wereld anders dan de conformisten in dit topic. face it.
It's not easy, but you are needed.
  donderdag 31 mei 2007 @ 17:58:31 #255
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_49971995
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 13:07 schreef Kogando het volgende:

[..]

Waarom is dat haar zo belangrijk voor je man, je bent Simson niet. Scheer het gewoon af en ga een paar keer naar de kroeg, dan zie je vanzelf of het werkt. Hetzelfde geldt voor een andere kledingstijl. Lachen ze nog steeds niet lief naar je dan laat je het weer aangroeien. En van heel kort tot heel lang kun je dan beoordelen wat het best werkt.

Ik heb mijn kop al vaker kaalgeschoren en heb nu weer krullen.

Imho is een staart overigens voor 95% van de meisjes geen pluspunt. Je moet er wel wat voor doen. En al dat gelul van schoonheid zit aan de binnenkant en hoe je eruit ziet maakt niet zoveel uit, geloof dat nou maar niet. Als je een domme aso bent die er toevallig leuk uitziet zal je nog steeds aandacht krijgen, alleen lange relaties gaan niet werken.

Maar als jij heel aardig bent maar lelijk, dan is er meer kans op een langdurige relatie, maar is het eerste contact weer veel lastiger. Probeer gewoon wat stijlen, laat je adviseren.

Al die huillies die nooit een meisje kunnen krijgen en ondertussen geen zin hebben er iets voor te doen, onder het mom van 'ik ben wie ik ben'. Veel succes dan zou ik zeggen.
Kom jij me maar een metamorfose geven gozer, je hebt er verstand van!
feest
pi_49972280
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 17:58 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

I'm an emo kid, as non-conforming as can be...
pi_49972348
quote:

[..]

Ik probeer het je al een paar keer te vertellen, maar al zijn je kleren en haren nog zo schoon, het hoeft er nog niet verzorgd uit te zien.
En zolang het er niet verzorgd uitziet zullen maar weinig mensen interesse hebben.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_49976789
quote:

[..]

Alto's conformeren zich zeker niet aan andere alto's
  donderdag 31 mei 2007 @ 20:26:52 #259
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_49976965
Ik ken zoveel gasten met lang haar waarbij het echt staat die hordes meisjes om hun heen hebben. Als jij er voor zorgt dat je lang haar chill staat, dan is er geen probleem beteffende je hairdue.
Era Vulgaris
pi_49977200
ik leip ook eerst rond in jovink shirts en van normaal toen dahct ik ook ik ben wie ik ben , maar toen dacht dit moet anders en ging welgekleed rond en de tjikkies kwamen in miljoenen getalen

mja dat was ook nog in de derde
pi_49979467
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:51 schreef Batsnek het volgende:
Ik weet niet of TS veel blowt, maar blowen op dagelijks basis ( of de halve week ofzo ) is ook erg slecht voor je zelfvertrouwen. Je wordt er oppervlakkiger van en onverschilliger, en ( ikzelf iig wel ) ook onzekerder. Hierdoor ga je constant lopen denken wat anderen wel niet van jouw denken; dit uit zich in allerlei stomme dingen. Bang zijn te opvallend plaats te maken als er een leuke meisje langsloopt in de trein, niks durven zeggen tegen kassameisjes, laat staan iemand in het openbaar aanspreken.
Nou, ik heb van al die dingen last terwijl ik mijn hele leven slechts 1X heb geblowd
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 21:41 schreef GSbrder het volgende:

Ik zie heel veel mensen - waaronder ook enkele vrienden van mij -
die het andersom doen... Die zoeken een vriend(in) om zichzelf
goed te voelen, om zeker te worden van zich zelf, om maar genoeg
aandacht te krijgen.
Exact, sterker nog, ik weet van mezelf dat ik tot voor kort ook exact ditzelfde proberen te doen, maar dit ligt ook vrij gecompliceerd, het is een soort cirkelwerking volgens mij

Te weinig zelfvertrouwen -> te weinig mensen/meiden -> nog minder zelfvertrouwen etc. etc. En het is gewoon heel lastig om dan nog achteraf de andere kant weer op te gaan en weer van jezelf te gaan houden. (Hoe moet je van jezelf houden als niemand van jou lijkt te houden?)

Je hebt wel gelijk, maar het is niet zo simpel als mensen laten blijken.
pi_49981581
Van wat ik kan zien op je foto's is er met je uiterlijk niks mis...je ziet er toch heel normaal uit? Verder kijk ik wel naar uiterlijk, maar dat betekent niet dat diegene eruit moet zien als Brad Pitt ( ) , hij moet gewoon een leuke uitstraling hebben. Ik kan het ook niet helemaal goed uitleggen... maar ik denk dat je in ieder geval open moet zijn en proberen contact te leggen met meisjes want uiteindelijk (dit zie ik niet alleen bij mezelf maar ook bij vriendinnen) gaat het een meisje toch om de persoon. Dus heel cliche, maar gewoon jezelf zijn. Niet dat ik hiermee iets heb toegevoegd...maargoed.
pi_49992945
Hey man, maak je geen zorgen. Ik heb een vriend die ook 19 is, en (ook) nog nooit echt een vriendin heeft gehad. Tot kort geleden! Hij heeft precies dezefde hairstyle als jij (zelfs nog meer eigenlijk) dus zoiets maakt helemaal niet uit. Gewoon geen zorgen over maken, en je komt vanzelf wel iemand tegen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:00:47 #264
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_49993988
quote:

[..]

"Conformisten"

Da's ook een manier om mensen te beschrijven met een andere smaak dan jij, die wel succesvol en creatief zijn, ook een vriendin hebben en die geen klaagtopics hoeven te openen

Blijkbaar ben jij niet zo tolerant voor mensen met een andere smaak, en wordt je nog jaloers ook als ze het op elk vlak goed doen

Wat de wereld nodig heeft zijn mensen die de handen uit de mouwen willen steken,
niet te beroerd zijn om af en toe hun wereldbeeld aan te passen en die er het beste van maken.
Niet een stelletje bankhangende zeurkousen die alles en iedereen de schuld willen geven van hun eigen falen, zwelgen in zelfmedelijden en van mening zijn dat ze o-zo-anders zijn en dat de wereld ze niet begrijpt.

zzz
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:10:34 #265
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_49994302
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:00 schreef L.Denninger het volgende:

Wat de wereld nodig heeft zijn mensen die de handen uit de mouwen willen steken,
niet te beroerd zijn om af en toe hun wereldbeeld aan te passen en die er het beste van maken.
de wereld heeft helemaal niks nodig...die doet het uitstekend zonder ons...waarom zou je je aanpassen?!

van de andere kant heb je absoluut gelijk: als je zo nodig jezelf moet zijn, moet je ook niet zeuren als je niet begrepen wordt...dat hoort er dan bij...verwacht niet van anderen dat ze moeite voor jou doen, als jij ook geen moeite voor hen doet...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_49995303
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 12:56 schreef Big_Boss_Man het volgende:
In groep 7 of 8 had ik een vriendinnetje. Voor het laatst. En nu ben ik 19. Dat vind ik balen.

Aan zelfvertrouwen schort het. Zo vonden een paar figuren in havo1 en 2 het nodig mij van tijd tot tijd attent te maken op het feit dat ik niet zo mooi ben. Clearasil opmerkingen, ik zat namelijk onder de jeugdpuistjes, nu nog steeds een beetje. Nou waren dit bijzonder domme personen (anders maak je dergelijke opmerkingen niet hè) en trok ik me er niet zo veel van aan. Maar aan de andere kant heb ik thuis een spiegel hangen en zag ik ook wel wat ze bedoelden.

Vanaf havo2 heb ik mijn haar laten groeien en geregeld gaven meisjes mij de waardevolle tip naar de kapper te gaan en middels een bak gel zogenaamde stekeltjes te nemen. Vaak zeggen mensen ook dat 'je vaker uit moet gaan' om meiden te leren kennen. Tot slot zeggen mensen dat je jezelf moet zijn. De eerste twee tips staan recht tegenover de laatste. Ik ben namelijk niet het soort figuur van "hippuh disceau, zuipuh, meisjuns versieruh".

Oorspronkelijk had ik het vertrouwen, dat als ik mezelf bleef (dus mooi geen stekeltjes ) ik ooit wel een meisje zou ontmoeten die mij leuk vindt, simpelweg om wie ik ben. Maar naar jaren, is langzaamaan het vertrouwen dat in heel Nederland geen meisje rondloopt die mij leuk zal vinden hier een beetje voor in de plaats gekomen. Ik hoop dat als ik volgende schooljaar of het jaar daarna een opleiding ga doen, ik meisjes leer kennen met wie ik op kan schieten. Maar dat kan dus nog een hele tijd duren.

Ik ken uiteraard wel meisjes, maar dat blijft bij 'kennen', met niet één ben ik goed bevriend. Ik heb een vrij selecte vriendengroep, bestaande uit enkel gozers en wij ontmoeten bijna nooit andere mensen, we gaan eigenlijk alleen met elkaar om.

Ik zit er best wel mee. Het afgelopen jaar ben ik best depressief geweest. Tijden lang (vannacht ook) droomde ik over meisjes, prachtige dromen. Maar zodra ik dan wakker werd, was ik in een klap terug in mijn eenzame wereldje en dat droeg niet echt bij aan een goed humeur. Totaal eenzaam kan ik mezelf overigens niet noemen, want ik heb wel een aantal hele goede vrienden met wie ik goed kan opschieten.

Ik ben vast niet de enige die hier mee zit. Ik zou graag horen hoe anderen hiermee omgaan.
Knip je haar, koop nieuwe kleren, ga langs de huisarts voor een wondermiddeltje, ga eens wat meer uit.

Succes gegarandeerd.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 11:42:19 #267
31101 _Led_
pi_49995359
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:40 schreef PDOA het volgende:

[..]

Knip je haar, koop nieuwe kleren, ga langs de huisarts voor een wondermiddeltje, ga eens wat meer uit.

Succes gegarandeerd.
En dat wil ie dus niet.
zzz
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:01:13 #268
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_49995962
quote:

[..]

Ik heb het ook niet over er schoon uitzien, maar over goed uitzien. Er zijn maar weinig mannen waarbij lang haar echt leuk staat. Misschien moet je eens bedenken of het jou wel zo leuk staat. En als je niets wil veranderen, loop dan ook niet te janken dat je geen vriendin kan krijgen...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_49996681
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 11:42 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

En dat wil ie dus niet.
Dan moet ie ook niet zeuren.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 12:25:15 #270
31101 _Led_
pi_49996710
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:24 schreef PDOA het volgende:

[..]

Precies, en dat zullen we er inwrijven ook
zzz
pi_50000863
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:25 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Precies, en dat zullen we er inwrijven ook
sommige mensen veranderen in een hand omdraai, anderen vinden het moeilijk omdat te doen.....
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_50002584
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 14:55 schreef Fionn het volgende:

[..]

Hier hebben we vast deel 1 van jue probleem, niet hoe je eruit ziet of wat anderen ervan zeggen maakt uit, maar dat je het zelf gelooft

Je straalt ongetwijfeld iets negatiefs uit hierdoor.
Ben het hier wel mee eens. De mens is naar mijn mening ook een projectie van zijn eigen denkbeelden. Die starre blik a la 'ik-ben-wie-ik-ben' slaat alleen maar terug op zichzelf, zij willen namelijk geaccepteerd worden ook al vinden ze hoog opgetrokken spijkerbroeken of gothic make-up tof. Tsja, zo laat je jezelf wel erg kennen. The bottom line is dat als je jezelf totaal niet aanpast aan je omgeving dat consequenties met zich mee brengt. Die moet je dragen en daarmee uit.

TS, ik snap heel goed dat je een beetje semi-wanhopig wordt door de situatie. Jij wilt immers ook een keer gewaardeerd worden om wie je bent en gevoelens kunnen delen met een ander. Maar dit probleem heeft niet alleen de wortels in jouzelf, maar ook in je omgeving. Jij ziet namelijk elke dag stelletjes lopen en voelt je gemis (en tegelijkertijd dus ook je verlangen).

Wat je jezelf - naar mijn mening dan - goed moet afvragen is juist wáárom je juist een vriendin wilt. Nooit eens verkeerd om eens je waarden (die je belangrijk vindt ga ik vanuit) te overdenken. Als je denkt dat vrouwen een bron van geluk zijn dan kan ik je alvast uit je droom helpen, dat is namelijk niet zo. En hoe meer je ze ook zo zal beschouwen, des te harder stoot je zo ook af.

Er is een bekend gezegde over banken:
"Wanneer je geld nodig hebt, lenen ze je niks. Maar zodra je barst van het geld, werpen ze de lening bijna in je schoot."

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2007 15:29:50 ]
pi_50002835
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 12:24 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ach fuck dat, jij zeurt nooit en relativeert alles wil je zeggen? Laat me niet lachen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:39:21 #274
83951 rashudo
project 2501
pi_50003128
Hoe vaak spreek je meisjes aan? Stel dat een meisje precies zoals jij zou zijn, zou je dan jezelf aanspreken?
Their eyes opaque.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:40:28 #275
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50003174
TS, je hoopt natuurlijk dat je ooit een vriendin krijgt die knap is. Maar knap ben je niet zomaar. Zo'n vrouw moet aandacht aan haar uiterlijk schenken. Als je aan de ene kant wel van een vrouw verwacht dat ze aandacht aan haar uiterlijk schenkt, is het een beetje krom om je zelf van die plicht te ontslaan.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:40:51 #276
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50003189
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:39 schreef rashudo het volgende:
Hoe vaak spreek je meisjes aan? Stel dat een meisje precies zoals jij zou zijn, zou je dan jezelf aanspreken?
Dat dus.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:49:28 #277
83951 rashudo
project 2501
pi_50003571
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:40 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Dat dus.
Ik bedoelde het puur psychologisch, niet op uiterlijk gebaseerd. Ik wilde hem confronteren met het feit dat als de wereld helemaal bestond uit TS-en, niemand elkaar zou aanspreken en er geen 1 relatie tot stand zou komen.
Their eyes opaque.
pi_50003586
Even de boodschap van vele Fok!kers naar normaal Nederlands vertalen:

"Vind je het gek dat je geen vriendin hebt met zo'n kutkop! "
  vrijdag 1 juni 2007 @ 15:55:58 #279
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50003878
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:49 schreef Friek_ het volgende:

Dat is het niet... Als je zelf aangeeft niet zoveel aan uiterlijke verzorging te doen en je het advies van de vrouwen, die je expliciet stimuleren om je haar er af te knippen, zo afwimpeld, dan is het niet verbazingwekkend dat die knappe vrouwen voor een ander in de rij staan. Dat moet je dan maar gewoon accepteren.
pi_50004191
Zelfvertrouwen kweken doe je zelf, maar dan moet je er wel wat aan gaan doen.Sporten is wel een goed plan:
1. je kunt er meisjes leren kennen (natuurlijk afhankelijk van de sport)
2. je bouwt er zelfvertrouwen mee
3. het komt je uiterlijk ten goede
4. meer uithoudingsvermogen (:P mocht je nog eens nodig hebben)
5. je wordt er gelukkiger van.

Ik heb wel een vraagje; waarom heb je lang haar? Omdat je "anders" wilt zijn, omdat je persé niet wilt veranderen of omdat je het mooi vindt? In het laatste geval; vooral houden zo en trots op zijn. Anders; get a life.
pi_50004613
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:31 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ach fuck dat, jij zeurt nooit en relativeert alles wil je zeggen? Laat me niet lachen.
Vrouwen willen vandaag de dag nu eenmaal geen onzekere puisterige kuthippie, maar een goedgeklede gozer waarmee ze bij hun vriendinnen kunnen patsen.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:13:40 #282
83951 rashudo
project 2501
pi_50006450
Ik ken genoeg langharige puisterige hippies die makkelijk aan chicks komen, maar die bewegen zich niet in de jazzscene en die zijn wel zelfverzekerd.
Their eyes opaque.
pi_50006494
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:13 schreef rashudo het volgende:
Ik ken genoeg langharige puisterige hippies die makkelijk aan chicks komen, maar die bewegen zich niet in de jazzscene en die zijn wel zelfverzekerd.
Stel de TS eens voor aan die gasten dan!

Opgelost, slotje.
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:17:05 #284
31101 _Led_
pi_50006550
Homo worden is ook een optie natuurlijk.

Schijnt ook best hip te zijn
en vrouwen vinden je dan opeens wel leuk !
zzz
pi_50006623
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:16 schreef PDOA het volgende:

[..]

Vrouwen willen vandaag de dag nu eenmaal geen onzekere puisterige kuthippie, maar een goedgeklede gozer waarmee ze bij hun vriendinnen kunnen patsen.
Ontken ik ook niet, maar het ging me meer om je 'nietzeurenligtaanjuhzelluf'-gehalte van je post. Je zegt me niet dat jij nooit zeurt.
pi_50006661
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:17 schreef L.Denninger het volgende:
Homo worden is ook een optie natuurlijk.

Schijnt ook best hip te zijn
en vrouwen vinden je dan opeens wel leuk !
Ervaring?
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:23:05 #287
31101 _Led_
pi_50006707
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:21 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ervaring?
Ja, zo kom ik aan m'n vriendin
zzz
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:34:48 #288
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50007045
Wat liggen er toch veel mensen te zeiken over zijn haar... Hoeveel gasten ik wel niet ken/kende die lang haar hadden/hebben en die al stapels vriendinnen hebben versleten. Het hangt er wel vanaf in welke vijver je vist natuurlijk. Maar iets doet mij vermoeden dat de TS het sowieso niet ziet zitten in breezahs en hockeysletjes.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50007918
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 15:49 schreef Friek_ het volgende:

Dan heb je mijn kop nog niet gezien
pi_50008632
Vrouwen willen zelfverzekerde stoere mannen. omdat ze dat zelf vaak niet zijn
  vrijdag 1 juni 2007 @ 18:31:37 #291
14827 Kogando
Modelprutser
pi_50008696
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 18:29 schreef punkiie het volgende:
Vrouwen willen zelfverzekerde stoere mannen. omdat ze dat zelf vaak niet zijn
Nee, zoveel transsexuelen zijn er niet nee..
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_50008912
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 18:31 schreef Kogando het volgende:

[..]

Nee, zoveel transsexuelen zijn er niet nee..
Snap ik. vrouwen vallen op stoer en zelfverzekerdheid. ik zie het om mij heen die gladjanussen hebben altijd een lekkere vriendin. vrouwen zijn vaak toch wat onzeker en verlegen daarom willen ze een man die zelfverzekerd, relaxt etc is
  vrijdag 1 juni 2007 @ 18:42:28 #293
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_50008982
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 16:16 schreef PDOA het volgende:

[..]

Ze willen vooral het vetgedrukte niet. Ik ken een gast, een metalhead, een dikke met een lelijke kutkop, geen rooie cent en loopt altijd in metalkleding. Nou zal ik niet beweren dat hij de allerlekkerste wijven neukt maar ik weet zeker dat er heel wat mensen met enige regelmaat (en jaloezie) denken:"wtf?!? Hoe komt zo'n lelijke kuttekop aan zulke mooie chicks?!?!". Ik heb het iig wel regelmatig gedacht als ik hem zag .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 1 juni 2007 @ 21:25:26 #294
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_50014712

Dave Navarro...Carmen Electra...

Nuff said
pi_50028121
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef brooklynzoo het volgende:

[..]

http://www.laddertheory.com/

deze theorie zegt iets anders:

- of rijk
- of zwaar afwijkend
en het rijk-gedeelte was onhaalbaar?
pi_50028215
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 21:25 schreef brooklynzoo het volgende:
[afbeelding]

Dave Navarro...Carmen Electra...

Nuff said
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:27:10 #297
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_50028670
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat liggen er toch veel mensen te zeiken over zijn haar... Hoeveel gasten ik wel niet ken/kende die lang haar hadden/hebben en die al stapels vriendinnen hebben versleten. Het hangt er wel vanaf in welke vijver je vist natuurlijk. Maar iets doet mij vermoeden dat de TS het sowieso niet ziet zitten in breezahs en hockeysletjes.
Dit is een van de weinige zinnige dingen die gezegd is de afgelopen 3 pagina's .
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
  zaterdag 2 juni 2007 @ 11:27:49 #298
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50028689

Hmmm.. we zitten er toch allemaal naast inderdaad.
pi_50029467
hehe, leuk dat er nog steeds mensen komen met rijke en beroemde 'weirdos' die wèl leuk gevonden worden ondanks hun afwijkende uiterlijk..... rijk en beroemd compenseert voor het uiterlijk he (in ieder geval bij sommige vrouwen)

Heel veel celebs zouden, als ze onbekend en arm waren niet zo heel veel meer aandacht krijgen dan de gemiddelde man.

En overigens, zelfs met de rijkdom en roem, valt het niet op hoeveel scheidingen en relatiecrap die figuren hebben?

Maar ja... nog even over het "houden van mensen zoals ze innerlijk zijn" dat is dus eigenlijk totale onzin. Mensen vallen op het idee dat ze hebben van hoe iemand innerlijk is.
Hoe iemand echt is kan je nooit goed achterhalen, daarom maken we allemaal een inschatting op basis van houding, gedrag, uitspraken en uiterlijk.
Daarom is uitstraling zo belangrijk. Niemand gaat namelijk denken " oh deze persoon maakt een superafstotelijke indruk op me, laat ik eens gezellig met hem/haar gaan praten om te kijken of hij/zij toch neit eigenlijk innerlijk veel leuker is dan het lijkt"
Wees de verandering die je in de wereld wilt zien!
voor diegenen die willen weten waarom ik bijna "Ohforf'sake" had geheten
pi_50033337
Wat je ook doet, ga niet internetdaten. Jah, het kan werken, maar je komt vaak types tegen die het net als jou op internet zoeken, en daar is vrijwel altijd wel wat mee aan de hand...

Gewoon naar de kroeg gaan, grote bek hebben, niet bang zijn blauwtjes te lopen want dat zal toch wel gebeuren. En dan maar vissen he.

TS is beetje n rocker? Nou, dan weet je wat je moet doen, in een band gaan, dan gaan er serieus werelden voor je open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')