Daar hebben we de laddertheorie weerquote:Op donderdag 31 mei 2007 09:50 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
http://www.laddertheory.com/
deze theorie zegt iets anders:
- of rijk
- of zwaar afwijkend
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hij heeft lang haar maar zijn zwaard + stoere blik compenseert het weer
ja en? maar je post nog steeds bullshit hoorquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:30 schreef brooklynzoo het volgende:
dit is vrijwel een kopie van hoe ik eruit zie, zowel haar als gezicht.
alleen heb ik blauwe ogen.
[afbeelding]
you wishquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:30 schreef brooklynzoo het volgende:
dit is vrijwel een kopie van hoe ik eruit zie, zowel haar als gezicht.
alleen heb ik blauwe ogen.
[afbeelding]
ehm niet?quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:34 schreef brooklynzoo het volgende:
hoe kan ik dit bewijzen zonder mijn foto te posten?
filmpje!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:34 schreef brooklynzoo het volgende:
hoe kan ik dit bewijzen zonder mijn foto te posten?
ik begrijp uit deze thread dat 95% van de vrouwen een natte doos krijgt van korte koppies..quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:36 schreef Matty___ het volgende:
echt wat maakt het uit wat voor haar je hebt. als het je staat prima staat het je niet eraf er mee
alsof je haar de alles bepalende factor is of je pussy krijgt of niet..
De eerste drie zijn echt prachtig met lang(er) haar, de laatste twee helemaal niet zo. Vooral nummertje vier compenseert helemaal niets met zijn zwaard en stoere blik imho.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
beetje gay maar wel mooi haar
[afbeelding]
ook wel redelijk gay
[afbeelding]
hier compenseert zijn lichaam het lange haar
[afbeelding]
[afbeelding]
= elf en elven zijn gay! vlechtjes!
lang haar is gewoon moeilijk
p.s. ik hoop niet dat je deze stijl hebt
domme vraag -> dom antwoordquote:
en 95% = 3-4 vrouwen nou nouquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:37 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
ik begrijp uit deze thread dat 95% van de vrouwen een natte doos krijgt van korte koppies..
Nerds gaan er uiteindelijk met de meeste cash vandoor.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je bent gewoon een lelijke nerd die doet alsof ie een celeb is
o ps. ik zie er zo uit:
[afbeelding]
alleen is mijn haar lichter
eh... nou brad pitt en johnny zijn anders ook niet armquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:39 schreef brooklynzoo het volgende:
[..]
Nerds gaan er uiteindelijk met de meeste cash vandoor.
Steve Jobs
Bill Gates
Die gast van Oracle.
SKype/Joost mensen
dus doe niet alsof je iets tegen nerds hebt, jij rijke-mannen fetishist
waar denk je waar die midlife crisis vandaan komt als de kerel op de top van zn inkomen zit en bij het(huis) vrouwtje de boel begint te hangen...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef brooklynzoo het volgende:
jullie toekomstige aanrechtmoedertjes gaan pas naar uiterlijk kijken als het inkomen daalt.
Profiteurs
quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:47 schreef kless het volgende:
[..]
waar denk je waar die midlife crisis vandaan komt als de kerel op de top van zn inkomen zit en bij het(huis) vrouwtje de boel begint te hangen...
En dat heeft geen fuck te maken met het feit dat ze miljoenen op de bank hebben staan en beroemd zijn hoor,quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:26 schreef brooklynzoo het volgende:
kan je wel Gay vinden, maar deze gasten hebben meer vrouwen achter zich aanlopen dan wie dan ook
Ah, dus jij bent van mening dat vrouwen gewoon alleen op uiterlijk moeten vallen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef brooklynzoo het volgende:
jullie toekomstige aanrechtmoedertjes gaan pas naar uiterlijk kijken als het inkomen daalt.
Profiteurs
euh ik denk dat je het euros deel hebt gemist...quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent van mening dat vrouwen gewoon alleen op uiterlijk moeten vallen.
Jjij hebt diepgang man, ik wou dat ik ook zo'n stoere creatieveling was als jij
Oh wacht, ik heb en een goede baan, en ik ben creatief, en ik heb een vriendin.
Nee laat maar, ik ben liever mij
Oh, ik ga er automatisch vanuit dat een goede baan ook gelijk staat aan euro's.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:58 schreef kless het volgende:
[..]
euh ik denk dat je het euros deel hebt gemist...
*BUZZ* fout antwoord! Ze zijn allemaal beroemd en craploaded met geld, en dàn mag je eruit zien zoals je wilt!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:22 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[afbeelding]
beetje gay maar wel mooi haar
[afbeelding]
ook wel redelijk gay
[afbeelding]
hier compenseert zijn lichaam het lange haar
[afbeelding]
[afbeelding]
= elf en elven zijn gay! vlechtjes!
lang haar is gewoon moeilijk
p.s. ik hoop niet dat je deze stijl hebt
haha yeah right!! Eerst zien dan geloven!quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je bent gewoon een lelijke nerd die doet alsof ie een celeb is
o ps. ik zie er zo uit:
[afbeelding]
alleen is mijn haar lichter
toch mooi hoe sarcasme zoveel mensen gewoon passeert zonder een indruk achter te latenquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:01 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
haha yeah right!! Eerst zien dan geloven!. Je kunt nog zoveel lijken op Angeline Jolie, maar als je de uitstraling niet mee hebt ben je nog een lelijke hork
in zijn opmerking... niet in dat deel van jou. (what if you drop from your ladder by loss of income/money/power)quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:00 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Oh, ik ga er automatisch vanuit dat een goede baan ook gelijk staat aan euro's.
Euro's heb ik ook genoeg hoor
Ik doelde min of meer ook op het bijbehorende succes van Jagger, zowel op financieel gebied als op het gebied van vrouwen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:16 schreef Diederik_Duck het volgende:
Dat laatste kan dan nog wel eens positief zijn. Verder helemaal mee eens natuurlijk.
Voor wie je valt en wie je neukt en met wie trouwt en bij blijft kan hèèèl verschillend zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:13 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En ik val niet op mannen die zo oud zijn als mijn vader.
Ik val op ongeveer 5 procent van de vrouwen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:23 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij wilde graag een vriendin toch? 95% van de vrouwen valt op mannen met kort haar (net zoiets als mannen en lang haar, volgens mij nog erger), dus dat is een goed begin.
Een droomvrouw, een aardige en leuke meid. Daar ben ik naar opzoek, ja.quote:Op donderdag 31 mei 2007 06:24 schreef Jett het volgende:
Je wilt je niet aanpassen en je verwacht een droomvrouw als vriendin volgens mij.
Met kort haar?quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:20 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik val op ongeveer 5 procent van de vrouwen.
Net zoals ik mijzelf niet wil aanpassen voor een grotere 'afzetmarkt', zit ik ook niet te wachten op meiden die het zelf wel nodig vinden om zichzelf zo veel mogelijk aan de passen aan hoe de meerderheid van de mensen vindt dat je eruit moet zien qua kapsel en kleding.quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Met kort haar?
Tja, je moet het natuurlijk helemaal zelf weten. Als jij je haar echt niet af wilt knippen als eerste stap naar (waarschijnlijk!) gemakkelijker contact met meiden/vrouwen moet je het zeker niet doen. Maar persoonlijk denk ik wel dat het kan schelen. En daar is niets kortzichtigs of wat dan ook aan, het neemt gewoon een kleine barriere weg in het maken van contact.
Maar als je het nu niet doet omdat iedereen zegt dat je het zou moeten doen, voel je je er ook niet lekker meer bij, en dat scheelt zeker een hele hoop in dat contact maken met vrouwen.
Kortom: ga eens nadenken over alles wat hier is gepost, en kijk dan wat je kunt en wilt veranderen om de situatie te veranderen. Het is toch aan jezelf, je hebt het voor het grootste deel zelf in de hand!
Sommige mensen vinden het gewoon belangrijk om er goed uit te zien. . Goed kapsel, mooie kleren, sport beoefenen doe je niet perse voor anderen, maar des te meer voor jezelfquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Net zoals ik mijzelf niet wil aanpassen voor een grotere 'afzetmarkt', zit ik ook niet te wachten op meiden die het zelf wel nodig vinden om zichzelf zo veel mogelijk aan de passen aan hoe de meerderheid van de mensen vindt dat je eruit moet zien qua kapsel en kleding.
Waarom is dat haar zo belangrijk voor je man, je bent Simson niet. Scheer het gewoon af en ga een paar keer naar de kroeg, dan zie je vanzelf of het werkt. Hetzelfde geldt voor een andere kledingstijl. Lachen ze nog steeds niet lief naar je dan laat je het weer aangroeien. En van heel kort tot heel lang kun je dan beoordelen wat het best werkt.quote:Op donderdag 31 mei 2007 12:42 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Net zoals ik mijzelf niet wil aanpassen voor een grotere 'afzetmarkt', zit ik ook niet te wachten op meiden die het zelf wel nodig vinden om zichzelf zo veel mogelijk aan de passen aan hoe de meerderheid van de mensen vindt dat je eruit moet zien qua kapsel en kleding.
en dat issie niet echt want zo zie ik er wel meer rondlopenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:20 schreef L.Denninger het volgende:
Je wil gewoon te graag apart zijn.
Mijn punt ook.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:44 schreef jorgentol het volgende:
Ja, je moet natuurlijk wel willen veranderen hè?
Als je jezelf wilt zijn moet je ook niet klagen dat je geen succes bij de vrouwen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |