Die dingen met een negatieve bijsmaak mochten niet meer ofzo maar heb ze nog wel genoemt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:46 schreef Hik het volgende:
"Nooit tevreden"?
"Streven naar verbetering"?
Nou, aan dit topic valt in elk geval nog wel wat te schaven, wat mij betreft...
Waar wil je heen man?![]()
Ik heb nooit beweerd dat je ze zo niet mocht noemen. Maar ik heb wel gesteld dat het jouw interpretatie was. En daar heb ik een andere interpretatie naast gezet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:52 schreef kless het volgende:
[..]
Die dingen met een negatieve bijsmaak mochten niet meer ofzo maar heb ze nog wel genoemt.
schaaf es mee? misschien komt het dan wel ergens waar het wezen moet?
Waar ik heen wil. ik wil toch nog een poging doen (misschien dom) om er wat wijzer van te worden en de wereld om me heen te snappen/begrijpen. als ik weer iets meer "begrijp" dan voel ik me daar prettiger bij.
Daar ben ik ronduit slecht in. En dat is knap lastig. En ik heb geen gevoel voor geschreven taal duidelijk weer te geven wat ik dacht. Maar ik geef niet op ik blijf het proberen!!!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:51 schreef Ripley het volgende:
Leer eens formuleren. Ik snap er zo geen hol van. Duidelijkheid is ook een deugd
No, please man..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:54 schreef kless het volgende:
[..]
Maar ik geef niet op ik blijf het proberen!!!
ja nee is ook zo, ik schreef ook al dat ik het niet fout vond, het viel me enkel op.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb nooit beweerd dat je ze zo niet mocht noemen. Maar ik heb wel gesteld dat het jouw interpretatie was. En daar heb ik een andere interpretatie naast gezet.
Tipje - bedenk even bij jezelf "wat wil ik nu eigenlijk precies zeggen?". Destilleer daar 1 basis zin uit. Eventueel meer daaromheen kan werken als verduidelijking, nuancering en uitleg. Maar please, probeer even tot een basis tekomenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:54 schreef kless het volgende:
[..]
Daar ben ik ronduit slecht in. En dat is knap lastig. En ik heb geen gevoel voor geschreven taal duidelijk weer te geven wat ik dacht. Maar ik geef niet op ik blijf het proberen!!!
We maken toch voortdurend keuzes in het leven. Dat is voor de dames niet anders dan voor de heren. We wikken en wegen, slaan wegen in, keren op onze schreden terug. Waarom? Nieuwsgierig naar het leven, we ondervinden door te ervaren. Gaande de weg groeien onze inzichten en passen we onze wensen en verlangens aan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:43 schreef kless het volgende:
[...]
Waneer is het af of klaar? of blijft het altijd beter kunnen en waardoor vind je dan dat het altijd beter kan.
Hoe wat waar zitten die ideen over goed/beter kunnen. en wat zijn die ideeen en waarom of waardoor veranderen die nou zoveel.
Of zie ik dat enkel als een idee over dat dames neigen naar het conitinu bijstellen over hoe ze denken te moeten leven.
[...]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |