abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:43:28 #1
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_49895927
Nu even op de ander manier gesteld omdat het anders te negatief zou klinken zoals: Bemoeizucht, onrust, nooit tevreden. Dat ik dat in een positieve vorm zoals interesse, gedrevenheid, streven naar verbetering. Had moeten schrijven. Waneer is het af of klaar? of blijft het altijd beter kunnen en waardoor vind je dan dat het altijd beter kan.
Hoe wat waar zitten die ideen over goed/beter kunnen. en wat zijn die ideeen en waarom of waardoor veranderen die nou zoveel.

Of zie ik dat enkel als een idee over dat dames neigen naar het conitinu bijstellen over hoe ze denken te moeten leven.

D’r is/was? zo een zanger “Cornelis Vreeswijk” “misschien wordt het morgen beter, maar het wordt toch nooit goed.”
Dat gevoel krijg ik er een beetje bij...

Vorig modjes slotjes commentaar: Ja, nou, dicht dan maar. Gaat nergens heen.
Dat iets ergens heen moet gaan vind ik onzin, al moet ik zeggen dat die laaste reacties niet veel hebben bijgedragen.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:46:39 #2
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_49896067
"Nooit tevreden"?
"Streven naar verbetering"?

Nou, aan dit topic valt in elk geval nog wel wat te schaven, wat mij betreft...

Waar wil je heen man?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:49:50 #3
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49896189
Van je vorige topic over dit onderwerp heb je nog niet zoveel opgestoken.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:51:22 #4
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_49896243
Leer eens formuleren. Ik snap er zo geen hol van. Duidelijkheid is ook een deugd
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_49896261
Mail je OP naar een mod/admin voor eventuele op of aanmerkingen, alvorens je een topic opent in de toekomst.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:52:00 #6
41885 kless
pi_49896267
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:46 schreef Hik het volgende:
"Nooit tevreden"?
"Streven naar verbetering"?

Nou, aan dit topic valt in elk geval nog wel wat te schaven, wat mij betreft...

Waar wil je heen man?
Die dingen met een negatieve bijsmaak mochten niet meer ofzo maar heb ze nog wel genoemt.
schaaf es mee? misschien komt het dan wel ergens waar het wezen moet?

Waar ik heen wil. ik wil toch nog een poging doen (misschien dom) om er wat wijzer van te worden en de wereld om me heen te snappen/begrijpen. als ik weer iets meer "begrijp" dan voel ik me daar prettiger bij.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:53:40 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49896327
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:52 schreef kless het volgende:

[..]

Die dingen met een negatieve bijsmaak mochten niet meer ofzo maar heb ze nog wel genoemt.
schaaf es mee? misschien komt het dan wel ergens waar het wezen moet?

Waar ik heen wil. ik wil toch nog een poging doen (misschien dom) om er wat wijzer van te worden en de wereld om me heen te snappen/begrijpen. als ik weer iets meer "begrijp" dan voel ik me daar prettiger bij.
Ik heb nooit beweerd dat je ze zo niet mocht noemen. Maar ik heb wel gesteld dat het jouw interpretatie was. En daar heb ik een andere interpretatie naast gezet.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:54:30 #8
41885 kless
pi_49896357
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:51 schreef Ripley het volgende:
Leer eens formuleren. Ik snap er zo geen hol van. Duidelijkheid is ook een deugd
Daar ben ik ronduit slecht in. En dat is knap lastig. En ik heb geen gevoel voor geschreven taal duidelijk weer te geven wat ik dacht. Maar ik geef niet op ik blijf het proberen!!!
iGEM
pi_49896389
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:54 schreef kless het volgende:

[..]
Maar ik geef niet op ik blijf het proberen!!!
No, please man..
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:55:50 #10
41885 kless
pi_49896402
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb nooit beweerd dat je ze zo niet mocht noemen. Maar ik heb wel gesteld dat het jouw interpretatie was. En daar heb ik een andere interpretatie naast gezet.
ja nee is ook zo, ik schreef ook al dat ik het niet fout vond, het viel me enkel op.
Misschien zijn mensen wat happiger als de positive benadering er ook bij staat.
iGEM
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:58:20 #11
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_49896485
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:54 schreef kless het volgende:

[..]

Daar ben ik ronduit slecht in. En dat is knap lastig. En ik heb geen gevoel voor geschreven taal duidelijk weer te geven wat ik dacht. Maar ik geef niet op ik blijf het proberen!!!
Tipje - bedenk even bij jezelf "wat wil ik nu eigenlijk precies zeggen?". Destilleer daar 1 basis zin uit. Eventueel meer daaromheen kan werken als verduidelijking, nuancering en uitleg. Maar please, probeer even tot een basis tekomen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 17:59:45 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_49896536
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:43 schreef kless het volgende:
[...]
Waneer is het af of klaar? of blijft het altijd beter kunnen en waardoor vind je dan dat het altijd beter kan.
Hoe wat waar zitten die ideen over goed/beter kunnen. en wat zijn die ideeen en waarom of waardoor veranderen die nou zoveel.

Of zie ik dat enkel als een idee over dat dames neigen naar het conitinu bijstellen over hoe ze denken te moeten leven.

[...]
We maken toch voortdurend keuzes in het leven. Dat is voor de dames niet anders dan voor de heren. We wikken en wegen, slaan wegen in, keren op onze schreden terug. Waarom? Nieuwsgierig naar het leven, we ondervinden door te ervaren. Gaande de weg groeien onze inzichten en passen we onze wensen en verlangens aan.

Zo is het leven.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 18:21:15 #13
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_49897268
* klikt dit topic op de FP aan en denkt ergens in ONZ uit te komen

“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_49897793
Het probleem met de topics is dat het in de OP nogal onsamenhangend is kless . Daarnaast zijn je 'klachten' (om ze zo maar even te noemen) te generaliserend. Ze gaan niet voor alle vrouwen op, iedere vrouw is nou eenmaal anders. Er bestaat geen gebruiksvoorschrift voor vrouwen, was het maar zo makkelijk . Vandaar dat niemand ook echt een nuttige bijdrage kan leveren aan je topics.

Het is mens-eigen om eigenlijk altijd te hopen op meer en beter. Voor vrouwen is dat niet anders. Het is zeker niet zo dat vrouwen altijd uit zijn op het leven van anderen ofzo. Er zijn genoeg mensen die gewoon tevreden zijn met hun leven, zowel man als vrouw.

Ik denk niet dat iemand anders iets nuttigers kan zeggen hierover (ik heb immers de waarheid in pacht ) dus ik ga hem dicht doen. Zodra iemand een gebruiksaanwijzing voor vrouwen heeft geschreven geef ik je een gilletje .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')