Meestal komen ze om een uur of 8.30quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:42 schreef SIRA het volgende:
waar zijn palma en co eigenlijk of staken ze weer 's ?
En dan meteen de middelvinger daarbij omhoog.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:56 schreef pullup het volgende:
Palma: Lieke vroeg of we zachtjes willen doen want Huub is ziek
Natasia meteen: Nou dat is dan jammer
Graaaaaaaaaag, mag ik helpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:18 schreef pullup het volgende:
Vanochtend lijkt me een goede morgen voor Lieke om dat mens eens goed in elkaar te tremmen![]()
Misschien kunnen ze elkaar in elkaar tremmen, zijn we van allebei af.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:18 schreef pullup het volgende:
Vanochtend lijkt me een goede morgen voor Lieke om dat mens eens goed in elkaar te tremmen![]()
Hemelse goedheid, ik dacht dat ik erg was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:22 schreef Reza-impreza het volgende:
Same shit , different day
ook mogguh trouwens , gisteren trouwens mijn all-time streamkijk-record verbroken:
staat nu op 16 ½ uur
mag niet van de febo je weet wel televisie scriptje lekker streamertje pesten enzo dus ja heeft geen zinquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:23 schreef CoT het volgende:
Leuk, zo'n vies manwijf die 'smorgens staat te zeiken
Waarom ontslaan ze haar niet gewoon
Eens maar Lieke kan er ook wat van hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Wat een Tering wijf die Palma, sorry hoor maar geen woorden voor. Ze moet dit gvd eens bij Brian doen als hij ziek is maar dan is die takketrol de vriendelijkheid zelve
Daar heb je gelijk in maar Lieke is gewoon aan het stalken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Wat een Tering wijf die Palma, sorry hoor maar geen woorden voor. Ze moet dit gvd eens bij Brian doen als hij ziek is maar dan is die takketrol de vriendelijkheid zelve
Ja maar Lieke heeft nu wel gelijk. Ik moet Lieke absoluut niet, maar dat tyfus wijf sorry voor me taalgebruik, maar ik word echt mega agressief van dat mens.quote:
Ja maar dat mag niet van de buren, t'is ten slotte de bedoeling Huub in een kwaad daglicht te zetten. Of zoals gisteren , Huub zijn eigen glazen in laten gooien. Wen er vast maar aan dat Brian al thuis woontquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Ja dat is Lieke ook al aan het doen, maar Palma begon met haar irritante gedrag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar Lieke is gewoon aan het stalken.
Waarom zou ik me daarover niet verbazen. Kunnen ze ook gelijk aan Erik vertellen dat Huub heeft gezegd dat hij een tering homo is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
Brian zal natuurlijk zeggen dat Huub Amanda niet meer onder ogen durft te komen en daarom ziek op bed ligt.
Ja, dat ga je de hele dag horen. Lieke zal ook nog wel een keer naar de Febo worden geroepen om opnieuw opdracht te krijgen dwars tegen Huub te doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom zou ik me daarover niet verbazen. Kunnen ze ook gelijk aan Erik vertellen dat Huub heeft gezegd dat hij een tering homo is.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom zou ik me daarover niet verbazen. Kunnen ze ook gelijk aan Erik vertellen dat Huub heeft gezegd dat hij een tering homo is.
Huub heeft gisteren tijdens een ruzie met Lieke gezegd, dat Erik een tyfus homo is en amanda een Tering hoer en Brian denkt dat Huub nu Amanda niet meer onder ogen durft te komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef grazygirl het volgende:
heb wat gemist hoezo zou huub amanda niet meer onder ogen durven te komen? kon er niets over vinden in de cossen?
Iedereen met jou denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Kinga het volgende:
pfffff... deel 295980
Ik vind dit echt niet meer amusing hoor redactie
het is te walgelijk voor woorden ondertussenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Kinga het volgende:
pfffff... deel 295980
hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren tijdens een ruzie met Lieke gezegd, dat Erik een tyfus homo is en amanda een Tering hoer en Brian denkt dat Huub nu Amanda niet meer onder ogen durft te komen.
Het is ook steeds irritanter aan het wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Kinga het volgende:
pfffff... deel 295980
Wie heeft gelijk ? Brian? Nee hoor, Huub heeft zijn excuses al aangeboden aan Amanda.quote:
Ik eet het niet maar ken genoeg mensen die het lekker vinden.quote:
nee huub had gelijk haha, Brian heeft bij mij nooit gelijk al zou hij gelijk hebben, ik vindt het zo een achterbaks ventje, Huub is gewoon een galbak maar wel op een eerlijke manier, hij komt er gewoon voor uit .quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Wie heeft gelijk ? Brian? Nee hoor, Huub heeft zijn excuses al aangeboden aan Amanda.
Dat is wel een goede samenvattingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:56 schreef grazygirl het volgende:
[..]
nee huub had gelijk haha, Brian heeft bij mij nooit gelijk al zou hij gelijk hebben, ik vindt het zo een achterbaks ventje, Huub is gewoon een galbak maar wel op een eerlijke manier, hij komt er gewoon voor uit .
Ik kots Eric al langer uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:02 schreef SiRojK het volgende:
Ben ik trouwens de enige waarbij het 'Eric-emmertje' vol is sinds dat vieze homoventje is geweest die hij heeft geprobeerd te verkrachten? Ik kan die gast wel uitkotsen nu
Zielig mannetjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Eric zegt dat Huub best wel een rood hoofd heeft en wel een thermometer in Huub's anus wil steken. Hij heeft tenslotte ervaring. Afgelopen weekend nog.
Ik hoop het ook. Ik denk alleen dat Amanda Eric niet laat gaan en ze voor het plan van Natasia gaan om Huub van wel te laten geloven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:07 schreef SiRojK het volgende:
Eric denkt dat hij wel naar Istanbul mag gaan.. Ik hoop dat Eric dan al lang vertrokken is... Adiozo!
Zou wel een dom plan zijn... Bereiken ze weinig mee zolang Lieke er nog is...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik denk alleen dat Amanda Eric niet laat gaan en ze voor het plan van Natasia gaan om Huub van wel te laten geloven.
Sorry in dit geval zeg ik Go Lieke Go Lieke, want ik heb zo'n schurft hekel aan die zogenaamde Huishoudster.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:15 schreef dl3b het volgende:
Yes ze zijn alleen, go Palma go!!
Ik snap nog steeds niet dat ze op zo'n 'gescripte' manier een huishoudster zich met het spel laten bemoeien.. Het lullige daarbij is dat de huishoudster zich richt op één bewoonster die daar niets tegen kan doen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry in dit geval zeg ik Go Lieke Go Lieke, want ik heb zo'n schurft hekel aan die zogenaamde Huishoudster.
Palma schreeuwde tegen Huub.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:18 schreef My_ het volgende:
Waar ging dat dan over net tussen Lieke en Palma?
Preciesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:19 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat sturen van de Febo niet erg, maar wel als het enkel op Lieke en Huub is gericht. Jaap hoeft maar boe tegen Brian te roepen of hij krijgt al een telefoontje van achter.
Palma hangt achter de streams te wachten op het eerste de beste misstapje van Lieke en gisteren was het zoverquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:18 schreef My_ het volgende:
Waar ging dat dan over net tussen Lieke en Palma?
Doe maar want het is heel erg op dit momentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:23 schreef getl0st het volgende:
Tis dus weer de palma show zo te lezen?
Dan laat ik de streams even uit
Mogguh!
Eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef petraa het volgende:
Streams gaan uit nu, ik kan dit niet meer aanhoren. Op het moment dat Brian eens gaat aangepakt worden neem ik weer streams. Maar nu !!!! is het voor mij voorbij zodra de maand om is.
hij wordt natuurlijk ook best vaak terugefloten door achter. Dus dat zou ik nog begrijpen ook. Als hij met brian samenwerkt mag hij mss nog eens iets.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:23 schreef Meganog het volgende:
Ik snap niet waar Huub mee bezig is. Kansloze deals met Brian sluiten, 'team'genoten afbekken. Het lijkt wel alsof hij de handdoek in de ring heeft gegooid, of ook inziet dat hij in dit gestuurde spel uiteindelijk niet zal winnen.
Ik vond hem heel constructiefquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef Talitha het volgende:
Palma![]()
Tot zover mijn constructieve bijdrage aan dit topic.![]()
Ik gun jaap de winst ook....maar PALMA moet oprottenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef dl3b het volgende:
Palma gunt Jaap de winst, ik zeg Palma mag blijven.
Preciesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:30 schreef FSR het volgende:
Ik heb zo het idee dat het tripje naar Istanbul voor Bwian en zijn neukpop is....
en de gehele stemming een cover is....
Wie is zij om dat te bepalen...het enige wat ze kan zeggen is ik vertik het schoon te maken..maar dan kan ze ontslagen worden want dat is werkwijgering..maar niemand houd zich meer aan de regels of de wet in die nepvillaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef Meganog het volgende:
Jaap is door achter teruggefoten dat hij niet meer met kots in de weer mag, volgens Palma.
Als Amanda mag gaan moet Mitch mee. Alleen zal dat wel niet gebeuren want stel je voor dat Brian boos wordt. Dat willen ze niet meer bij de Febo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:30 schreef FSR het volgende:
Ik heb zo het idee dat het tripje naar Istanbul voor Bwian en zijn neukpop is....
zal de eerste keer niet zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:30 schreef FSR het volgende:
Weet niemand nog.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef wie.. het volgende:
morge .
Hoe zit het met huub zijn rijlessen.. ?
Dus daarom parkeert hij dat golfkarretje tegen Carlos zijn auto aan....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef wie.. het volgende:
morge .
Waarschijnlijk nooit. De redactie denkt omdat wij het veel over hun hebben, dat ze ze erin moeten laten.quote:
Die gaan niet door, dat zei Huub van het weekend op de streams!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef wie.. het volgende:
morge .
Nee, volgens mij niet.. Ik heb ook al een tweede keer meoten betalen.. Je kunt Tien mailen, maar dat werkt nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef Sonique het volgende:
Moguh allemaal...
BTW: Ik heb een pc crash gehad, kan ik nog m'n DRM dingetje terug krijgen voor de streams ergens?
Gaan niet door? Jezus!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef sessie het volgende:
[..]
Die gaan niet door, dat zei Huub van het weekend op de streams!
huub krijgt eens een keertje een unanieme stemming, maar wordt heel sneaky weer afgepakt door achter
Sorry liess, ik zou hier idd 24/7 moeten lezen om dit soort dingen te voorkomen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef Liess het volgende:
Zij heeft reuma... staat ookal 30 x vermeld
Ja vind ik wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Sorry liess, ik zou hier idd 24/7 moeten lezen om dit soort dingen te voorkomen!
ze zei SLE, iets van auto immuunziekte vertelde ze.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef Liess het volgende:
Zij heeft reuma... staat ookal 30 x vermeld
Ik heb hier 30 x Reuma gelezen, heb die vrouw nog nooit zelf gezien want ik heb geen streams hiero.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:14 schreef 2live het volgende:
[..]
ze zei SLE, iets van auto immuunziekte vertelde ze.
Ja die apen holbewoners vroeger schreeuwden waarschijnlijk ook erg veel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:14 schreef SiRojK het volgende:
Natasia heeft een breder hoofd.. Ze heeft veel oer-energieën.
Houden zo Liess, het is vanochtend echt te walgelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik heb hier 30 x Reuma gelezen, heb die vrouw nog nooit zelf gezien want ik heb geen streams hiero.
Ja dat is het sowieso al sinds Palma erin kwam.. en toen Lieke kwam werd het nóg erger, vind je het gek dat ik hooguit een uur per dag nog maar streams kijk, ipv de hele avond.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Houden zo Liess, het is vanochtend echt te walgelijk voor woorden.
Inderdaad, vraag maar aan haar kindertjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:21 schreef Meganog het volgende:
Lieke krijgt opmerkingen over haar opvliegerige karakter, Natasia is praktisch, behulpzaam en heeft een goede blik op de realiteit.
Ik zie hele donkere wolken.., op 3 en 4quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef mazaru het volgende:
Ik zie vreemde mannen lopen in de tuin
Op stream 3 zag ik hoofden voorbij komen, met microfoons.quote:
Ha!, die had ik gemist, gaan vast het komende onweer tapen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op stream 3 zag ik hoofden voorbij komen, met microfoons.
Ja vooral dat ze weer 20 kilo aangekomen is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef mazaru het volgende:
Brian en Lieke hebben de meeste discipline volgens de hoofdenmevrouw.
Natasja vind dat zij dat ook heeft
Misschien willen ze een blikseminslag filmen. Die microfoons zaten aan een lange stok.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ha!, die had ik gemist, gaan vast het komende onweer tapen.
Ik denk ik lees de laatste pagina van de COS even door.. jou post zegt genoegquote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik denk ik lees de laatste pagina van de COS even door.. jou post zegt genoeg
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:55 schreef Meganog het volgende:
Natasia vindt het mooi om oud te worden. (Vandaar dat ze er alles aan doet om dat tegen te gaan...)
Ow is die terminator er weer?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Ik erger me zo aan dit mens met haar 'gezichten lezen'.. het is zo overduidelijk dat ze het programma goed volgt en de miljonairs gewoon kent met hun nukken.
En de rest vult ze aan met de standaard waarzeggertrucs.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
Ik erger me zo aan dit mens met haar 'gezichten lezen'.. het is zo overduidelijk dat ze het programma goed volgt en de miljonairs gewoon kent met hun nukken.
vind het niks gek als hij dat doet,als hij eruit gestemd word heeft hij in ieder geval z,n euro,s nog!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:23 schreef Meganog het volgende:
Ik snap niet waar Huub mee bezig is. Kansloze deals met Brian sluiten, 'team'genoten afbekken. Het lijkt wel alsof hij de handdoek in de ring heeft gegooid, of ook inziet dat hij in dit gestuurde spel uiteindelijk niet zal winnen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:14 schreef 2live het volgende:
is de kust veilig?
gelukkig!quote:
Oh jee ik was net zo blij met een voor mij nieuw gezichtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:19 schreef 2live het volgende:
heb je alles gehad komt die nachtmerrie weer
zij gaat wel, Bianca is er niet bij. [Dreams of Beauty is dit.]quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee ik was net zo blij met een voor mij nieuw gezicht
Nee, Mitch.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:22 schreef Desii het volgende:
Hoorde ik Amanda nou zeggen, dat ze Huub ook nog steeds heel erg leuk vind?
Als Mitch weer komtquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:23 schreef Marrije het volgende:
Dat had ik ff gemist, dat Amanda en Brian nu officieel een relatie hebben.
Ben benieuwd wanneer het weer uit is![]()
Natasia lult nu lekker met Huub meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:50 schreef 2live het volgende:
huub praat met natas over de stemming. ze vinden dat brian of huub er het meeste recht op heeft.
het is toch zo dat brian en huub een afspraak hebben dat ze elkaar meenemen of niet?quote:
Waar staan zulke afspraken nog voor?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
het is toch zo dat brian en huub een afspraak hebben dat ze elkaar meenemen of niet?
Nog niet gehoord hoor, voorlopig gaan ze er vanuit dat er maar een gaat dacht ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
het is toch zo dat brian en huub een afspraak hebben dat ze elkaar meenemen of niet?
Ja dat hebben ze wel afgesproken, maar Huub heeft al aangegeven zich daar niet aan te houden en Brian zal dat ook niet doen denk ik doordat dat uitje naar Zandvoort niet doorging voor hem omdat Syl toen Huub meenam.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Die afspraak heeft huub ook met Japio.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
als ze iemand mee mogen nemen
Ik verwacht helemaal geen tegenvallers meer voor Brian in de Kooi. Al dan niet gestuurd zal alles zijn kant op komen. Elke tegenvaller zou voor mij een megaverrassing zijn en de streams weer eens interessant maken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog niet gehoord hoor, voorlopig gaan ze er vanuit dat er maar een gaat dacht ik.
En Amanda Natasia en Brian hebben allang de buit richting Brian geschoven na die wanvertoning van Lieke gisteren
Ik hoorde Brian vanochtend ook speculeren dat Amanda mee zou kunnen gaan als er nog iemand meemocht eventueel
ik vind dat dus zo dom, door dat soort acties gunt niemand elkaar nog iets. Het is handiger als je je toch een keer aan een afspraak houdt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze wel afgesproken, maar Huub heeft al aangegeven zich daar niet aan te houden en Brian zal dat ook niet doen denk ik doordat dat uitje naar Zandvoort niet doorging voor hem omdat Syl toen Huub meenam.
ik was ook net te laatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:58 schreef pullup het volgende:
Aargh ... Vrouw Holle komt weer mijn audio verpesten![]()
Huub heeft die afspraak ook lopen met Lieke en Jaap en wou dit vandaag ook met Eric gaan doen. Oftewel ze zijn gewoon op zoek naar stemmen. Het zal leuk worden als Huub hem uiteindelijk krijgt want dan moet hij een aantal personen flink naaien als hij echt iemand uit mag kiezen om mee te gaan!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:52 schreef 2live het volgende:
[..]
als ze iemand mee mogen nemen
Dit zal dan ook wel het scenario worden. De tortel-bij gebrek aan beter- duifjes gaan een romantische twee dagen in Istanbul tegemoet.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:54 schreef pullup het volgende:
Ik hoorde Brian vanochtend ook speculeren dat Amanda mee zou kunnen gaan als er nog iemand meemocht eventueel
Jij hebt lopen spieken bij de REDACTIE vergaderingenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit zal dan ook wel het scenario worden. De tortel-bij gebrek aan beter- duifjes gaan een romantische twee dagen in Istanbul tegemoet.
Bootje varen over de Bosporus, shoppen in de Istikal Cadessi, theedrinken in een typisch Turks theehuis, cultuur snuiven in de Grand Bazaar en de blauwe moskee, een Hamman bezoeken voor de (half)naakte beelden en 's nachts neuken in het hotelbed...
Zijn zo weer twee televisieafleveringen mee gevuld.
Je weet het leuk te brengen. Ik ga het ze bijna gunnen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dit zal dan ook wel het scenario worden. De tortel-bij gebrek aan beter- duifjes gaan een romantische twee dagen in Istanbul tegemoet.
Bootje varen over de Bosporus, shoppen in de Istikal Cadessi, theedrinken in een typisch Turks theehuis, cultuur snuiven in de Grand Bazaar en de blauwe moskee, een Hamman bezoeken voor de (half)naakte beelden en 's nachts neuken in het hotelbed...
Neuh, ik heb zelf wel eens een midweekje Istanbul gedaan. Met een zéér zeker niet bij gebrek aan beter vriendje!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:05 schreef pullup het volgende:
Jij hebt lopen spieken bij de REDACTIE vergaderingenDit is vast griezelig dicht bij het bedachte plannetje
![]()
Het zou ook een verklaring kunnen zijn waarom Brian zo plotseling wél 'verkering' wilde met Amanda. Lieke vroeg het zich deze week al hardop af waarom er ineens die ommekeer was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die verklaring ligt volgens mij eerder in Mitch. Amanda liet Brian weten te twijfelen en misschien wel voor Mitch te willen gaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:13 schreef Clank het volgende:
Het zou ook een verklaring kunnen zijn waarom Brian zo plotseling wél 'verkering' wilde met Amanda. Lieke vroeg het zich deze week al hardop af waarom er ineens die ommekeer was.
Stel dat Brian voorkennis heeft gehad van een uitje voor 2.. dan is een vriendin wel handig.
je vergeet Brian die een ferrari stuk rijdt tegen een turkse lantaarnpaalquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt, Eric bezig met een cursus visagie, en Wifebeater in gesprek met de opperzwabber over zijn gedichtenbundel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
Volgens mij gebeurt er niet veel !!!! Ik staak met de streams, maar als ik zo hier lees dan mis ik niks ook.
Jaap is naar Briellequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
Volgens mij gebeurt er niet veel !!!! Ik staak met de streams, maar als ik zo hier lees dan mis ik niks ook.
Of stel dat Amanda hem krijgt , en op het moment van vertrek ze te horen krijgt dat Mitch mee gaat aiaiaiaiaiquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:31 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Brian de trip krijgt
10.000 euro uitgeven in 48 uur.. Das best netjes, worden ze nog druk meequote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Voor het gemak hebben ze bij Tien de foto's van de Turkijegangers er alvast bijgezet.
[afbeelding]
Denk dat ze het wel een vette neus foto vindquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
Wat zou Annet van psychonomie hier van vinden?
[afbeelding]
ik denk dat ze kan aflezen uit de getattoeerde wenkbrauw dat dit Amanda isquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Ze moeten zich gewoon opmaken de volgende keer dat zij komt, met paars en groen, snapt ze der niets meer vanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Dat het een heel smerig en erg dom meisje is, die, als ze niet uitkijkt, binnen 3 maanden zo rond is als een tonnetje.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:38 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Handig dat ze dit soort info in de Televaag gaan zetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef Ning het volgende:
Huub vraagt een ontslagronde aan voor Eric omdat hij wil anticiperen op nieuwe ontwikkelingen...... Maar hij zegt dat hij dat alleen doet als Brian Amanda laat gaan. Dat gaat dus niet gebeuren want Natasia gaat al over 4 maanden en zit dan zonder back-up (en bovendien heeft hij het goed met Amanda). Huub heeft dan Lieke en Jaap nog! Beetje oneerlijk voorstel dus het zal wel niet doorgaan.
Bron telegraaf
Volgens vol heeft Eric dit gelezen. Staat bij reactie's
http://www.telegraaf.nl/prive/article64440241.ece
Ach, ze zal wel op schema zijn.quote:
Zou me niets verbazen als 'achter' hierachter zitquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Handig dat ze dit soort info in de Televaag gaan zetten.![]()
Dat wil ik ook horen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:
Palma gaat er een paar weken van tussen? Of wil ik dat horen?
Dat is zo gebeurt hoor:quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:37 schreef SiRojK het volgende:
[..]
10.000 euro uitgeven in 48 uur.. Das best netjes, worden ze nog druk mee
Volgens mij wil je dat horen, ik hoorde het niet nmlquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef akveor het volgende:
Palma gaat er een paar weken van tussen? Of wil ik dat horen?
Ik denk dat Jaap even voor de burgelijke stand gaat trouwen.... Wel zo makkelijk en lekker relaxed op 6 juli met het Ransfeest!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef SiRojK het volgende:
Waar blijft Jaap zeg.. De hele dag al weg, even paspoort aanvragen duurt half uurtje ofzo...
Okay jammer... ik viel net in dat gesprek met Brian. Toch altijd handig dat de taktiek even doorgenomen wordt met de huishoudsterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:49 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Volgens mij wil je dat horen, ik hoorde het niet nml
"hierachter" is geen woord!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als 'achter' hierachter zit![]()
*leest die zin nog eens na.. Hij klopt toch![]()
Mwah... ik had vorige week bijna een uur nodig om m'n nieuwe (reeds afgerekende) rijbewijs op te halen, er zijn nog 20 wachtenden voor uquote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:43 schreef SiRojK het volgende:
Waar blijft Jaap zeg.. De hele dag al weg, even paspoort aanvragen duurt half uurtje ofzo...
Hoezo? het huwelijk wordt toch gesloten in DGK?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:52 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap even voor de burgelijke stand gaat trouwen.... Wel zo makkelijk en lekker relaxed op 6 juli met het Ransfeest!
09.00 weg (?)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... ik had vorige week bijna een uur nodig om m'n nieuwe (reeds afgerekende) rijbewijs op te halen, er zijn nog 20 wachtenden voor u![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens meneer van Dale wel![]()
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=hier
Dan zal er iig geregeld moeten worden dat het huwelijk plaatsvindt op een plek die daar niet voor aangewezen is, een burgerlijk huwelijk moet namelijk altijd op het gemeentehuis plaatsvinden of op een andere plek die daartoe door de gemeente is aangewezen, daar kan wel van afgeweken worden maar daar zal wel een verzoek voor moeten worden ingediend.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? het huwelijk wordt toch gesloten in DGK?
Dat wordt fake! Ze kunnen met ambtenaren van de burgerlijke stand natuurlijk niet sollen en de terror bedrijven....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo? het huwelijk wordt toch gesloten in DGK?
In dat geval verwacht ik Imca Marina.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Net zoals iemand even tijdelijk bijzonder ambtenaar van burgelijke stand kan worden, op die manier kan een ander dan de gemeentelijke ambtenaar van burgelijke stand het huwelijk voltrekken.
Precies de tijd die een lichte lunch van Jaap duurt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:57 schreef SiRojK het volgende:
[..]
09.00 weg (?)
10.30 daar
11.30 klaar
12..30 terug?
Tis nu 1,5 uur later dan deze ruime planning
Burgerlijk!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal er iig geregeld moeten worden dat het huwelijk plaatsvindt op een plek die daar niet voor aangewezen is, een burgerlijk huwelijk moet namelijk altijd op het gemeentehuis plaatsvinden of op een andere plek die daartoe door de gemeente is aangewezen, daar kan wel van afgeweken worden maar daar zal wel een verzoek voor moeten worden ingediend.
Net zoals iemand even tijdelijk bijzonder ambtenaar van burgelijke stand kan worden, op die manier kan een ander dan de gemeentelijke ambtenaar van burgelijke stand het huwelijk voltrekken.
Waarschijnlijk word het huwelijk dus eerder gesloten, en zoals is geschreven een paar post later de ambtenaren zullen zich niet laten lenen voor het terreur in DGK, en zal dus inderdaad fake zijn. Ik voel me genaaid.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zal er iig geregeld moeten worden dat het huwelijk plaatsvindt op een plek die daar niet voor aangewezen is, een burgerlijk huwelijk moet namelijk altijd op het gemeentehuis plaatsvinden of op een andere plek die daartoe door de gemeente is aangewezen, daar kan wel van afgeweken worden maar daar zal wel een verzoek voor moeten worden ingediend.
I stand corrected!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens meneer van Dale wel![]()
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=hier
Tuurlijk, ik was de lunch vergetenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies de tijd die een lichte lunch van Jaap duurt.![]()
Dan nog de 2 stops die ze bij de diverse Mc Donalds moeten maken en hij is er over een uurtje wel
Die zal niet gemachtigd zijn in Eemnes.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
In dat geval verwacht ik Imca Marina.![]()
Iedereen kan gemachtigd worden... zelfs de buurvrouw.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Die zal niet gemachtigd zijn in Eemnes.
Ready when you are!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk...... 1 x goed, 2 typos... go ahead shoot me![]()
Me complimenten aan jou, dat je het nog aan kan de streams aan te hebben voor 14.30quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:08 schreef Clank het volgende:
Palma tegen Huub: Ze naaien je waar je bij staat en toch komen ze weer achter je aan huppelen.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Precies de tijd die een lichte lunch van Jaap duurt.![]()
Dan nog de 2 stops die ze bij de diverse Mc Donalds moeten maken en hij is er over een uurtje wel
Wat verwilderd, of is dat hetzelfde?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef demins het volgende:
Ziet Jaap er jonggehuwd uit?
Hij is niet eens naar de Mac geweest blijkbaarquote:
Nee, nog gewoon dik en vet zoals altijd....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef demins het volgende:
Ziet Jaap er jonggehuwd uit?
Nope, dit is mevrouw Kerastase.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:22 schreef akveor het volgende:
Gelukkig Jaap is op tijd terug om Carlos te verwelkomen...
Yup.... ik was iets te vroeg Carlos komt pas 15.00u...quote:
De vrouwen worden daar wel allemaal in een keurslijf van extensions en dikke tieten geduwd, heb ik het idee.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:26 schreef akveor het volgende:
Lieke d'r haaruitgroei wordt geblondeerd en krijgt extensions..... Wat een onzin ze heeft toch een bos mooi haar? Lieke maakt ook even kenbaar dat zij en Amanda niet tevreden waren over de aangemeten coupe en dat Patricia wat herstel werkzaamheden heeft verricht.
Hehehehe voorspelbaarquote:
Ja er zitten veel reclame geile bedrijven binnen DGK....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
De vrouwen worden daar wel allemaal in een keurslijf van extensions en dikke tieten geduwd, heb ik het idee.
Nee, tegenwoordig doet het gemeentehuis fucking lastig.. Alles aanvragen duurt nu eeuwen.. Als je je rijbewijs haalt moet je gewoon een week wachten ofzo, tis toch niet normaal! Mofo's.. Ik ben nu bezig met mijn motorrijbewijs, als ik daar een week op moet wachten voel ik me echt fucked, ben je eindelijk klaar, moet je nog een week wachten.. Mijn autorijbewijs kon ik 2 jaar geleden nog gewoon direct ophalen, 5 minuutjes...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:32 schreef akveor het volgende:
Jaap zegt dat het 48 uurs uitje dit weekend al is en dat hij niet meekan omdat ie geen paspoort heeft (krijg je die tegenwootdig niet meer meteen mee?). Hij is bereid z'n stem te verkopen.... Wat officieel ook niet mag.
Gelukkig het zijn nog steeds ambtenaren daar dus....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig doet het gemeentehuis fucking lastig.. Alles aanvragen duurt nu eeuwen.. Als je je rijbewijs haalt moet je gewoon een week wachten ofzo, tis toch niet normaal! Mofo's.. Ik ben nu bezig met mijn motorrijbewijs, als ik daar een week op moet wachten voel ik me echt fucked, ben je eindelijk klaar, moet je nog een week wachten.. Mijn autorijbewijs kon ik 2 jaar geleden nog gewoon direct ophalen, 5 minuutjes...
5 werkdagen voor een identiteitsbewijs, maar voor ¤ 40,= extra kan het wel sneller klaar zijnquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:32 schreef akveor het volgende:
Jaap zegt dat het 48 uurs uitje dit weekend al is en dat hij niet meekan omdat ie geen paspoort heeft (krijg je die tegenwootdig niet meer meteen mee?). Hij is bereid z'n stem te verkopen.... Wat officieel ook niet mag.
Het zou wel mooi passen vootafgaand aan de dagelijkse herhaling van Flodder.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:49 schreef SiRojK het volgende:
DGK op RTL5, zie ik nog niet zo snel gebeuren
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou wel mooi passen voorafgaand aan de dagelijkse herhaling van Flodder.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
The Tokkie-channel
![]()
Kan die zender gelijk naar 35 verhuizen ofzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |