Meestal komen ze om een uur of 8.30quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:42 schreef SIRA het volgende:
waar zijn palma en co eigenlijk of staken ze weer 's ?
En dan meteen de middelvinger daarbij omhoog.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:56 schreef pullup het volgende:
Palma: Lieke vroeg of we zachtjes willen doen want Huub is ziek
Natasia meteen: Nou dat is dan jammer
Graaaaaaaaaag, mag ik helpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:18 schreef pullup het volgende:
Vanochtend lijkt me een goede morgen voor Lieke om dat mens eens goed in elkaar te tremmen![]()
Misschien kunnen ze elkaar in elkaar tremmen, zijn we van allebei af.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:18 schreef pullup het volgende:
Vanochtend lijkt me een goede morgen voor Lieke om dat mens eens goed in elkaar te tremmen![]()
Hemelse goedheid, ik dacht dat ik erg was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:22 schreef Reza-impreza het volgende:
Same shit , different day
ook mogguh trouwens , gisteren trouwens mijn all-time streamkijk-record verbroken:
staat nu op 16 ½ uur
mag niet van de febo je weet wel televisie scriptje lekker streamertje pesten enzo dus ja heeft geen zinquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:23 schreef CoT het volgende:
Leuk, zo'n vies manwijf die 'smorgens staat te zeiken
Waarom ontslaan ze haar niet gewoon
Eens maar Lieke kan er ook wat van hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Wat een Tering wijf die Palma, sorry hoor maar geen woorden voor. Ze moet dit gvd eens bij Brian doen als hij ziek is maar dan is die takketrol de vriendelijkheid zelve
Daar heb je gelijk in maar Lieke is gewoon aan het stalken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Wat een Tering wijf die Palma, sorry hoor maar geen woorden voor. Ze moet dit gvd eens bij Brian doen als hij ziek is maar dan is die takketrol de vriendelijkheid zelve
Ja maar Lieke heeft nu wel gelijk. Ik moet Lieke absoluut niet, maar dat tyfus wijf sorry voor me taalgebruik, maar ik word echt mega agressief van dat mens.quote:
Ja maar dat mag niet van de buren, t'is ten slotte de bedoeling Huub in een kwaad daglicht te zetten. Of zoals gisteren , Huub zijn eigen glazen in laten gooien. Wen er vast maar aan dat Brian al thuis woontquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Ja dat is Lieke ook al aan het doen, maar Palma begon met haar irritante gedrag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar Lieke is gewoon aan het stalken.
Waarom zou ik me daarover niet verbazen. Kunnen ze ook gelijk aan Erik vertellen dat Huub heeft gezegd dat hij een tering homo is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
Brian zal natuurlijk zeggen dat Huub Amanda niet meer onder ogen durft te komen en daarom ziek op bed ligt.
Ja, dat ga je de hele dag horen. Lieke zal ook nog wel een keer naar de Febo worden geroepen om opnieuw opdracht te krijgen dwars tegen Huub te doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom zou ik me daarover niet verbazen. Kunnen ze ook gelijk aan Erik vertellen dat Huub heeft gezegd dat hij een tering homo is.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom zou ik me daarover niet verbazen. Kunnen ze ook gelijk aan Erik vertellen dat Huub heeft gezegd dat hij een tering homo is.
Huub heeft gisteren tijdens een ruzie met Lieke gezegd, dat Erik een tyfus homo is en amanda een Tering hoer en Brian denkt dat Huub nu Amanda niet meer onder ogen durft te komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef grazygirl het volgende:
heb wat gemist hoezo zou huub amanda niet meer onder ogen durven te komen? kon er niets over vinden in de cossen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |