Meestal komen ze om een uur of 8.30quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:42 schreef SIRA het volgende:
waar zijn palma en co eigenlijk of staken ze weer 's ?
En dan meteen de middelvinger daarbij omhoog.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:56 schreef pullup het volgende:
Palma: Lieke vroeg of we zachtjes willen doen want Huub is ziek
Natasia meteen: Nou dat is dan jammer
Graaaaaaaaaag, mag ik helpen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:18 schreef pullup het volgende:
Vanochtend lijkt me een goede morgen voor Lieke om dat mens eens goed in elkaar te tremmen![]()
Misschien kunnen ze elkaar in elkaar tremmen, zijn we van allebei af.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:18 schreef pullup het volgende:
Vanochtend lijkt me een goede morgen voor Lieke om dat mens eens goed in elkaar te tremmen![]()
Hemelse goedheid, ik dacht dat ik erg was.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:22 schreef Reza-impreza het volgende:
Same shit , different day
ook mogguh trouwens , gisteren trouwens mijn all-time streamkijk-record verbroken:
staat nu op 16 ½ uur
mag niet van de febo je weet wel televisie scriptje lekker streamertje pesten enzo dus ja heeft geen zinquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:23 schreef CoT het volgende:
Leuk, zo'n vies manwijf die 'smorgens staat te zeiken
Waarom ontslaan ze haar niet gewoon
Eens maar Lieke kan er ook wat van hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Wat een Tering wijf die Palma, sorry hoor maar geen woorden voor. Ze moet dit gvd eens bij Brian doen als hij ziek is maar dan is die takketrol de vriendelijkheid zelve
Daar heb je gelijk in maar Lieke is gewoon aan het stalken.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Wat een Tering wijf die Palma, sorry hoor maar geen woorden voor. Ze moet dit gvd eens bij Brian doen als hij ziek is maar dan is die takketrol de vriendelijkheid zelve
Ja maar Lieke heeft nu wel gelijk. Ik moet Lieke absoluut niet, maar dat tyfus wijf sorry voor me taalgebruik, maar ik word echt mega agressief van dat mens.quote:
Ja maar dat mag niet van de buren, t'is ten slotte de bedoeling Huub in een kwaad daglicht te zetten. Of zoals gisteren , Huub zijn eigen glazen in laten gooien. Wen er vast maar aan dat Brian al thuis woontquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Ja dat is Lieke ook al aan het doen, maar Palma begon met haar irritante gedrag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar Lieke is gewoon aan het stalken.
Waarom zou ik me daarover niet verbazen. Kunnen ze ook gelijk aan Erik vertellen dat Huub heeft gezegd dat hij een tering homo is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:38 schreef schatje het volgende:
Brian zal natuurlijk zeggen dat Huub Amanda niet meer onder ogen durft te komen en daarom ziek op bed ligt.
Ja, dat ga je de hele dag horen. Lieke zal ook nog wel een keer naar de Febo worden geroepen om opnieuw opdracht te krijgen dwars tegen Huub te doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom zou ik me daarover niet verbazen. Kunnen ze ook gelijk aan Erik vertellen dat Huub heeft gezegd dat hij een tering homo is.
Zoiets jaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom zou ik me daarover niet verbazen. Kunnen ze ook gelijk aan Erik vertellen dat Huub heeft gezegd dat hij een tering homo is.
Huub heeft gisteren tijdens een ruzie met Lieke gezegd, dat Erik een tyfus homo is en amanda een Tering hoer en Brian denkt dat Huub nu Amanda niet meer onder ogen durft te komen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:44 schreef grazygirl het volgende:
heb wat gemist hoezo zou huub amanda niet meer onder ogen durven te komen? kon er niets over vinden in de cossen?
Iedereen met jou denk ikquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Kinga het volgende:
pfffff... deel 295980
Ik vind dit echt niet meer amusing hoor redactie
het is te walgelijk voor woorden ondertussenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Kinga het volgende:
pfffff... deel 295980
hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub heeft gisteren tijdens een ruzie met Lieke gezegd, dat Erik een tyfus homo is en amanda een Tering hoer en Brian denkt dat Huub nu Amanda niet meer onder ogen durft te komen.
Het is ook steeds irritanter aan het wordenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Kinga het volgende:
pfffff... deel 295980
Wie heeft gelijk ? Brian? Nee hoor, Huub heeft zijn excuses al aangeboden aan Amanda.quote:
Ik eet het niet maar ken genoeg mensen die het lekker vinden.quote:
nee huub had gelijk haha, Brian heeft bij mij nooit gelijk al zou hij gelijk hebben, ik vindt het zo een achterbaks ventje, Huub is gewoon een galbak maar wel op een eerlijke manier, hij komt er gewoon voor uit .quote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Wie heeft gelijk ? Brian? Nee hoor, Huub heeft zijn excuses al aangeboden aan Amanda.
Dat is wel een goede samenvattingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:56 schreef grazygirl het volgende:
[..]
nee huub had gelijk haha, Brian heeft bij mij nooit gelijk al zou hij gelijk hebben, ik vindt het zo een achterbaks ventje, Huub is gewoon een galbak maar wel op een eerlijke manier, hij komt er gewoon voor uit .
Ik kots Eric al langer uit.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:02 schreef SiRojK het volgende:
Ben ik trouwens de enige waarbij het 'Eric-emmertje' vol is sinds dat vieze homoventje is geweest die hij heeft geprobeerd te verkrachten? Ik kan die gast wel uitkotsen nu
Zielig mannetjequote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Eric zegt dat Huub best wel een rood hoofd heeft en wel een thermometer in Huub's anus wil steken. Hij heeft tenslotte ervaring. Afgelopen weekend nog.
Ik hoop het ook. Ik denk alleen dat Amanda Eric niet laat gaan en ze voor het plan van Natasia gaan om Huub van wel te laten geloven.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:07 schreef SiRojK het volgende:
Eric denkt dat hij wel naar Istanbul mag gaan.. Ik hoop dat Eric dan al lang vertrokken is... Adiozo!
Zou wel een dom plan zijn... Bereiken ze weinig mee zolang Lieke er nog is...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Ik denk alleen dat Amanda Eric niet laat gaan en ze voor het plan van Natasia gaan om Huub van wel te laten geloven.
Sorry in dit geval zeg ik Go Lieke Go Lieke, want ik heb zo'n schurft hekel aan die zogenaamde Huishoudster.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:15 schreef dl3b het volgende:
Yes ze zijn alleen, go Palma go!!
Ik snap nog steeds niet dat ze op zo'n 'gescripte' manier een huishoudster zich met het spel laten bemoeien.. Het lullige daarbij is dat de huishoudster zich richt op één bewoonster die daar niets tegen kan doen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Sorry in dit geval zeg ik Go Lieke Go Lieke, want ik heb zo'n schurft hekel aan die zogenaamde Huishoudster.
Palma schreeuwde tegen Huub.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:18 schreef My_ het volgende:
Waar ging dat dan over net tussen Lieke en Palma?
Preciesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:19 schreef schatje het volgende:
Ik vind dat sturen van de Febo niet erg, maar wel als het enkel op Lieke en Huub is gericht. Jaap hoeft maar boe tegen Brian te roepen of hij krijgt al een telefoontje van achter.
Palma hangt achter de streams te wachten op het eerste de beste misstapje van Lieke en gisteren was het zoverquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:18 schreef My_ het volgende:
Waar ging dat dan over net tussen Lieke en Palma?
Doe maar want het is heel erg op dit momentquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:23 schreef getl0st het volgende:
Tis dus weer de palma show zo te lezen?
Dan laat ik de streams even uit
Mogguh!
Eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:24 schreef petraa het volgende:
Streams gaan uit nu, ik kan dit niet meer aanhoren. Op het moment dat Brian eens gaat aangepakt worden neem ik weer streams. Maar nu !!!! is het voor mij voorbij zodra de maand om is.
hij wordt natuurlijk ook best vaak terugefloten door achter. Dus dat zou ik nog begrijpen ook. Als hij met brian samenwerkt mag hij mss nog eens iets.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:23 schreef Meganog het volgende:
Ik snap niet waar Huub mee bezig is. Kansloze deals met Brian sluiten, 'team'genoten afbekken. Het lijkt wel alsof hij de handdoek in de ring heeft gegooid, of ook inziet dat hij in dit gestuurde spel uiteindelijk niet zal winnen.
Ik vond hem heel constructiefquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef Talitha het volgende:
Palma![]()
Tot zover mijn constructieve bijdrage aan dit topic.![]()
Ik gun jaap de winst ook....maar PALMA moet oprottenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef dl3b het volgende:
Palma gunt Jaap de winst, ik zeg Palma mag blijven.
Preciesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:30 schreef FSR het volgende:
Ik heb zo het idee dat het tripje naar Istanbul voor Bwian en zijn neukpop is....
en de gehele stemming een cover is....
Wie is zij om dat te bepalen...het enige wat ze kan zeggen is ik vertik het schoon te maken..maar dan kan ze ontslagen worden want dat is werkwijgering..maar niemand houd zich meer aan de regels of de wet in die nepvillaquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:28 schreef Meganog het volgende:
Jaap is door achter teruggefoten dat hij niet meer met kots in de weer mag, volgens Palma.
Als Amanda mag gaan moet Mitch mee. Alleen zal dat wel niet gebeuren want stel je voor dat Brian boos wordt. Dat willen ze niet meer bij de Febo.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:30 schreef FSR het volgende:
Ik heb zo het idee dat het tripje naar Istanbul voor Bwian en zijn neukpop is....
zal de eerste keer niet zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:30 schreef FSR het volgende:
Weet niemand nog.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef wie.. het volgende:
morge .
Hoe zit het met huub zijn rijlessen.. ?
Dus daarom parkeert hij dat golfkarretje tegen Carlos zijn auto aan....quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef wie.. het volgende:
morge .
Waarschijnlijk nooit. De redactie denkt omdat wij het veel over hun hebben, dat ze ze erin moeten laten.quote:
Die gaan niet door, dat zei Huub van het weekend op de streams!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:39 schreef wie.. het volgende:
morge .
Nee, volgens mij niet.. Ik heb ook al een tweede keer meoten betalen.. Je kunt Tien mailen, maar dat werkt nietquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef Sonique het volgende:
Moguh allemaal...
BTW: Ik heb een pc crash gehad, kan ik nog m'n DRM dingetje terug krijgen voor de streams ergens?
Gaan niet door? Jezus!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:04 schreef sessie het volgende:
[..]
Die gaan niet door, dat zei Huub van het weekend op de streams!
huub krijgt eens een keertje een unanieme stemming, maar wordt heel sneaky weer afgepakt door achter
Sorry liess, ik zou hier idd 24/7 moeten lezen om dit soort dingen te voorkomen!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef Liess het volgende:
Zij heeft reuma... staat ookal 30 x vermeld
Ja vind ik wel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Sorry liess, ik zou hier idd 24/7 moeten lezen om dit soort dingen te voorkomen!
ze zei SLE, iets van auto immuunziekte vertelde ze.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:10 schreef Liess het volgende:
Zij heeft reuma... staat ookal 30 x vermeld
Ik heb hier 30 x Reuma gelezen, heb die vrouw nog nooit zelf gezien want ik heb geen streams hiero.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:14 schreef 2live het volgende:
[..]
ze zei SLE, iets van auto immuunziekte vertelde ze.
Ja die apen holbewoners vroeger schreeuwden waarschijnlijk ook erg veel.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:14 schreef SiRojK het volgende:
Natasia heeft een breder hoofd.. Ze heeft veel oer-energieën.
Houden zo Liess, het is vanochtend echt te walgelijk voor woorden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:15 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik heb hier 30 x Reuma gelezen, heb die vrouw nog nooit zelf gezien want ik heb geen streams hiero.
Ja dat is het sowieso al sinds Palma erin kwam.. en toen Lieke kwam werd het nóg erger, vind je het gek dat ik hooguit een uur per dag nog maar streams kijk, ipv de hele avond.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Houden zo Liess, het is vanochtend echt te walgelijk voor woorden.
Inderdaad, vraag maar aan haar kindertjesquote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:21 schreef Meganog het volgende:
Lieke krijgt opmerkingen over haar opvliegerige karakter, Natasia is praktisch, behulpzaam en heeft een goede blik op de realiteit.
Ik zie hele donkere wolken.., op 3 en 4quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:22 schreef mazaru het volgende:
Ik zie vreemde mannen lopen in de tuin
Op stream 3 zag ik hoofden voorbij komen, met microfoons.quote:
Ha!, die had ik gemist, gaan vast het komende onweer tapen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op stream 3 zag ik hoofden voorbij komen, met microfoons.
Ja vooral dat ze weer 20 kilo aangekomen is.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef mazaru het volgende:
Brian en Lieke hebben de meeste discipline volgens de hoofdenmevrouw.
Natasja vind dat zij dat ook heeft
Misschien willen ze een blikseminslag filmen. Die microfoons zaten aan een lange stok.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:26 schreef dl3b het volgende:
[..]
Ha!, die had ik gemist, gaan vast het komende onweer tapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |